حفاظ روی دیوار و لیست قیمت 2 اردیبهشت 1403

نصب حفاظ روی دیوار (Wall protection)، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از سرقت است. نرده روی دیوار به خانه شما زیبایی می‌دهد و امنیت ساختمان شما را بالاتر می‌برد.

در نتیجه خانه شما را به یک محیط امن و زیبا برای زندگی تبدیل می‌کند. برای دریافت قیمت به روز حفاظ با ما تماس بگیرید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش: ثبت سفارش محصول

 

سوالات متداول

مزایای خرید حفاظ روی دیوار از آهن کوب چیست؟

قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالای محصول، بازدید و مشاوره رایگان، نصب سریع از مزایای آهن کوب می‌باشد.

نحوه محاسبه قیمت نرده روی دیوار به چه صورت است؟

قیمت به عواملی مانند ضخامت میلگردهای نرده، ارتفاع و تراکم حفاظ، نوع جوشکاری و نوع رنگ مورد استفاده در محافظ بستگی دارد.

چگونه می‌توان لیست قیمت محافظ روی دیوار را دریافت کرد؟

از طریق تماس یا ارسال پیام در تلگرام و واتس اپ به مشاوران ما لیست آخرین قیمت محافظ روی دیوار را دریافت کنید.

بهترین حفاظ روی دیوار حیاط دارای چه استانداردهایی است؟

بهترین حفاظ روی دیوار دارای ارتفاع 120 با تراکم 25 ردیف، میلگرد شماره 10 و رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک می‌باشد.

منبع: آهن کوب

برای دریافت قیمت حفاظ به روز با ما تماس بگیرید: مشاوره تخصصی رایگان

قیمت حفاظ دیوار و خصوصیات این مدل به صورتی است که به عنوان پر کاربردترین حفاظ امنیتی در ایران شناخته شده است و همچنین محبوب‌ترین و پر طرفدارترین محافظ بین مشتریان شناخته شده است.

لیست قیمت نرده روی دیوار ارتفاع 80 سانتی‌متر 2 اردیبهشت 1403

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 830
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 1058
3 حفاظ لیلیوم سه گل 1532
برای دریافت قیمت حفاظ به روز با ما تماس بگیرید: مشاوره تخصصی رایگان

عوامل موثر در قیمت نرده روی دیوار

قیمت نرده روی دیوار به عوامل متفاوتی بستگی دارد. به فرض مثال قیمت میلگرد ممکن است در یک بازه زمانی چند بار تغییر کند و از آنجایی که از مواد تشکیل دهنده چند مدل از حفاظ‌ها می‌باشد، موجب می‌شود که از لحاظ قیمتی دستخوش تغییرات شود.

قیمت و میزان هزینه‌ای که باید صرف شود دارای اهمیت بالایی است و شکی در آن نیست. اما زمانی که صحبت از امنیت در میان است، اولویت اول حفظ آن می‌باشد و لاغیر.
با این حال اینکه شما در محیط داخل شهر قرار دارید یا خارج از شهر و اینکه تا چه اندازه احتمال ورود افراد وجود دارد، باید در نظر گرفته شود.

تراکم محافظ

تراکم حفاظ روی دیوار یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت نرده می‌باشد. چرا که به هر میزان تعداد شاخک‌های نرده بیشتر باشد، باعث کاهش احتمال ورود سارقین و طبیعتا افزایش قیمت حفاظ روی دیوار می‌شود و استحکام حفاظ روی دیوار افزایش می‌یابد.

ارتفاع محافظ بالای دیوار

ارتفاع دیواری که قرار است برروی آن محافظ نصب گردد حائز اهمیت می‌باشد. چرا که به هر میزان این ارتفاع بلندتر باشد، کار افرادی که وظیفه نصب را بر عهده دارند سختتر خواهد بود و به قیمت نصب حفاظ افزوده می‌شود.

نوع و مدل نرده روی دیوار

همان طور که خدمتتان گفته شد حفاظ‌ها گونه‌های مختلفی را دارا هستند و این مدل‌های متنوع از لحاظ قیمتی یکسان نیستند. هر چقدر که کار بیشتری برروی آن صورت گرفته باشد، هزینه بالاتری در بر خواهد داشت.

وزن حفاظ

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت، وزن حفاظ مورد نظر می‌باشد که به هر میزان سنگین‌تر باشد، مواد مصرفی آن بیشتر بوده و قیمت بیشتری دارد.

مدت زمان تحویل نرده و حفاظ روی دیوار

از آن جایی که نرده ساختمان در کارگاه‌ها ساخته شده و از قبل با دقت بالا و ظرافت خاصی فلزات به هم جوش خورده‌اند، تنها زمانی که صرف می‌شود برای نصب حفاظ روی دیوار حیاط می‌باشد که آن به شرایط و عوامل مختلفی نظیر ارتفاع دیوار و تراکم مدل مورد پسند شما وابسته می‌باشد.

شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید از زمان دقیق تحویل و نصب آن مطلع شوید. در بیشتر سفارشات حفاظ دیوار که از بین تراکم‌های موجود سفارش داده می‌شوند.

نهایتا تا 5 روز کاری تحویل مشتری داده می‌شوند و بعد نیز تیم نصب حفاظ دیوار برای نصب کردن به ساختمان شما می‌آیند و حفاظ دیوار را نصب می‌کنند.

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

قیمت حفاظ سرنیزه‌ای دست دوم در صنایع آهن کوب وجود ندارد. زیرا که آهن کوب بر این باور است که کیفیت حفاظ‌هایی که قبلا استفاده‌ شده‌اند بسیار اُفت کرده و ارزش دوباره استفاده کردن را ندارند.

بنابراین قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم را می‌توانید از سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار پیدا کنید که تخصصی در فروش این اجناس دارند.

امنیت نرده روی دیوار

نرده روی دیوار می‌تواند از ورود افراد جلوگیری کند اما بسته به محیط مورد نظر شما باز هم امکان بروز خطر وجود دارد. به همین دلیل شرایط برای همه یکسان نمی‌باشد.

از این رو نیاز است تا نسبت به نرده‌ها شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. نرده روی دیوار دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند و از لحاظ میزان امنیت با یکدیگر متفاوت هستند.

یکی از بهترین حفاظ روی دیوار حیاط، حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد. آن دسته از کسانی که حفاظ را برای خانه خود در نظر دارند، بی شک جنبه ظاهری کار نیز برایشان حائز اهمیت می‌باشد. اما افرادی که برای محیط خارج از شهر و غیر مسکونی به محافظ نیاز دارند الویت اول برایشان امنیت بالای محصول می‌باشد.

خرید محافظ روی دیوار

اگر قصد خرید محافظ روی دیوار را دارید، بهتر است به آهن کوب اعتماد کنید. آهن کوب گزینه‌ای برای خرید محافظ روی دیوار است. آهن کوب، تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار حیاط با کیفیت و درجه یک است.

ما به شما ضمانت می‌دهیم که در ساخت محصول مورد نظر شما از اجناس درجه یک استفاده کنیم تا شما با خیالی آسوده از این محافظ دقیقا مانند نرده راه پله استفاده کنید.

در آهن کوب ما این امکان را به شما می‌دهیم که اگر توان پرداخت کل هزینه را به صورت یکجا ندارید، از امکان پرداخت قسطی استفاده کنید.

در این روش شما می‌بایست ابتدا 15 درصد از هزینه کل را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط 3 تا 6 ماه پرداخت کنید و ساختمان خود را با نصب حفاظ دیوار ایمن کنید.

اگر قصد خرید درب آکاردئونی یا درب فلزی را دارید، می‌توانید وارد لینک‌های مشخص شده در متن شوید و قیمت حفاظ‌های دیگر آهن‌ کوب را مشاهده کنید.

🏡خانه، ساختمان اداری و ویلاها 🔱قابل استفاده در
🏆کیفیت و قیمت 💯تضمین کردن
👷🏻‍♂️تهران و البرز  🚛 اعزام رایگان کارشناس به
💵24 ماه 💲خرید اقساطی تا
شماره تماس جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش: ثبت سفارش محصول

 

سوالات متداول

مزایای خرید حفاظ روی دیوار از آهن کوب چیست؟

قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالای محصول، بازدید و مشاوره رایگان، نصب سریع از مزایای آهن کوب می‌باشد.

نحوه محاسبه قیمت نرده روی دیوار به چه صورت است؟

قیمت به عواملی مانند ضخامت میلگردهای نرده، ارتفاع و تراکم حفاظ، نوع جوشکاری و نوع رنگ مورد استفاده در محافظ بستگی دارد.

چگونه می‌توان لیست قیمت محافظ روی دیوار را دریافت کرد؟

از طریق تماس یا ارسال پیام در تلگرام و واتس اپ به مشاوران ما لیست آخرین قیمت محافظ روی دیوار را دریافت کنید.

بهترین حفاظ روی دیوار حیاط دارای چه استانداردهایی است؟

بهترین حفاظ روی دیوار دارای ارتفاع 120 با تراکم 25 ردیف، میلگرد شماره 10 و رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک می‌باشد.

منبع: آهن کوب

این حفاظ‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته شده است که بر اساس سلیقه شخصی و شرایط محل مسکونی خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لیست قیمت حفاظ روی دیوار ارتفاع 120 سانتی‌متر 2 اردیبهشت 1403

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (هزار تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 1.153
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 1.490
3 حفاظ لیلیوم سه گل 2.207
4 حفاظ سرنیزه ای یک طرفه 968
5 حفاظ سرنیزه ای دو طرفه 1.182
6 حفاظ سرنیزه ای سه طرفه 1.401


بدون شک مهم‌ترین فاکتور برای ایجاد امنیت خانه و محل کار استفاده از محافظ است. امروزه کمتر خانه‌ای دیده می‌شود که بدون حفاظ باشد و استفاده از این محصول برای مسافرت رفتن هم یک فاکتور مهم است.
چرا که خیالمان از ورود سارقین به خانه یا حیاط خانه راحت می‌شود. چون که سارقین توانایی عبور از حفاظ روی دیوار حیاط را ندارند و با نصب حفاظ دیوار ما بازدارنده‌ی بسیار مناسبی را نصب کرده‌ایم.
در این جا ما به معرفی انواع محافظ‌های روی دیوار و قیمت روز آن می‌پردازیم تا شما با مزایای حفاظ‌ها و کارایی آن‌ها آشنا شوید. در اینجا تمامی مدل‌های حفاظ روی دیوار به صورت عکس، نمایش داده شده است.

 

نرده‌های روی دیوار دارای انواع مختلفی هستند که می‌تواند به امنیت اماکن شما بیافزایند. همچنین امروزه تجهیز کردن خانه از نظر امنیتی و حفاظتی، امری ضروری و غیر قابل چشم پوشی به حساب می‌آید.

ما همواره کوشیده‌ایم تا نهایت تلاش خود را برای حل این مشکل انجام دهیم. پس در صورت نیاز خرید حفاظ روی دیوار از تیم پشتیبانی ما کمک بگیرید.

لیست قیمت محافظ روی دیوار ارتفاع 100 سانتی‌متر 2 اردیبهشت 1403

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (هزار تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 1.030
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 1.326
3 حفاظ لیلیوم سه گل 1.865
4 حفاظ سرنیزه ای یک طرفه 883
5 حفاظ سرنیزه ای دو طرفه 1.097
6 حفاظ سرنیزه ای سه طرفه 1.317

 

مدل‌ها و طرح‌های مختلف نرده و حفاظ روی دیوار 

این روزها نرده با شکل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. این مدل‌ها بسیار زیبا و خاص هستند. لیلیوم، شاخ گوزنی، بوته‌ای و آبشاری از جمله متداول‌ترین مدل‌های حفاظ دیوار به شمار می‌آیند.

در فایل pdf تهیه شده برای شما قیمت حفاظ‌های مختلف روی دیوار گردآوری شده است تا شما نیز قیمت حفاظ دیوار به روز را داشته باشید.

شما می‌توانید قیمت حفاظ سرنیزه‌ای دست دوم را نیز از طریق واسطه‌هایی مانند دیوار و یا شیپور چک کنید. زیرا کیفیت و رضایت مشتری برای آهن کوب بسیار حائز اهمیت است و شما می‌توانید با قیمتی نه چندان متفاوت نسبت به قیمت حفاظ سرنیزه‌ای دست دوم، حفاظی نو و کار نکرده تهیه کنید.

محافظ دیوار مدل آبشاری

محافظ دیوار مدل آبشاری، سرنیزه‌های تیزی دارد که مانند آبشار به پایین خم شده‌اند. از این نوع نرده‌ها برای حفاظ پنجره نیز می‌توان استفاده کرد.

محافظ آبشاری از ارزان‌ترین مدل‌های نرده دیوار است. از مدل آبشاری می‌توان برای دیوار ساختمان@های مسکونی و اداری استفاده کرد که زیبایی خاصی به خانه و محل کارتان خواهد بخشید.

حفاظ روی دیوار آبشاری
حفاظ آبشاری و تامین امنیت خانه و محل کار
برای دریافت قیمت حفاظ دیوار به روز با ما تماس بگیرید: مشاوره تخصصی رایگان

 

حفاظ مدل بوته‌ای

حفاظ بوته‌ای ساختار محکمی دارد و اتصالات آن به راحتی از دیوار جدا نمی‌شوند. مدل بوته‌ای ضد زنگ و ضد ضربه است. همچنین نصب آن سریع و راحت انجام می‌شود.

طرح حفاظ بوته‌ای در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود و در برابر پوسیدگی و ضربه مقاوم است. از نرده بوته‌ای می‌توان به عنوان نرده دیوار در منازل مسکونی، اداره‌ها، کارخانه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، باغ و مراکز نظامی استفاده کرد.

حفاظ طرح بوته‌ای
حفاظ طرح بوته‌ای و نصب برروی درب ورودی حیاط

نرده روی دیوار مدل سرنیزه‌ای

نرده سرنیزه‌ای، از قدیمی‌ترین انواع محافظ‌های روی دیوار است که البته هنوز هم استفاده می‌شود. این نوع محافظ نیز می‌تواند برای نرده بالکن هایی که طبقات اول قرار دارند مناسب باشد.

البته قیمت حفاظ سرنیزه‌ای با قیمت نرده بالکن متفاوت است ولی این حفاظ دو کاربرده است. بسیاری از افراد قیمت حفاظ سرنیزه‌ای دست دوم را از ما می‌پرسند.

اما واجب است تا بدانیم که صنایع فلزی آهن کوب تحت هیچ شرایطی اجناس دست دوم نمی‌فروشد و شما تنها می‌توانید قیمت حفاظ سرنیزه‌ای دست دوم را از سایت‌های دیگر مانند دیوار یا شیپور جستجو کنید.

مدل سرنیزه‌ای، شبیه به نیزه است. این مدل بسیار مستحکم و مقاوم است و کاربردهای زیادی هم دارد. این مدل حفاظ برای دیوارهای پهن بسیار مناسب است.

حفاظ روی دیوار سرنیزه ای
نمونه‌ای از حفاظ‌های سرنیزه ای

محافظ دیوار مدل لیلیوم

یکی از زیباترین محافظ‌های روی دیوار، مدل لیلیوم است که شکل ظاهری آن نیز به گل لیلیوم شباهت دارد. لیلیوم همراه با شاخک‌های زاویه دار و متراکم تولید می‌شود.

لیلیوم با تراکم و ارتفاع‌های مختلف تولید می‌شود و به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط نصب می‌شود. نرده ليليوم در دو مدل گلدار و بدون گل توليد می‌شود. البته گل‌های لیلیوم، بیشتر جنبه زیبایی دارند و کاربرد حفاظتی خاصی نخواهند داشت.

حفاظ لیلیومی مشکی طلایی
حفاظ طرح لیلیوم و زیبایی کم نظیر آن

حفاظ شاخ گوزنی

از بهترین مدل‌های نرده روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل ظاهری این حفاظ، شما را به یاد شاخ‌های گوزن می‌اندازد.

سر شاخه‌های مدل شاخ گوزنی بسیار تیز هستند. به همین دلیل است که عبور از روی دیوار، تقریباً محال است. یکی دیگر از نکات مثبت این حفاظ قیمت آن است که با توجه به کارکرد عالی آن نسبت به قیمت حفاظ روی دیوارهای مدل دیگر بسیار مناسب است.

حفاظ شاخ گوزنی مشکی
حفاظ شاخ گوزنی با تراکم مناسب
برای دریافت قیمت حفاظ به روز با ما تماس بگیرید: مشاوره تخصصی رایگان

قیمت حفاظ دیوار و خصوصیات این مدل به صورتی است که به عنوان پر کاربردترین حفاظ امنیتی در ایران شناخته شده است و همچنین محبوب‌ترین و پر طرفدارترین محافظ بین مشتریان شناخته شده است.

لیست قیمت نرده روی دیوار ارتفاع 80 سانتی‌متر 2 اردیبهشت 1403

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 830
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 1058
3 حفاظ لیلیوم سه گل 1532
برای دریافت قیمت حفاظ به روز با ما تماس بگیرید: مشاوره تخصصی رایگان

عوامل موثر در قیمت نرده روی دیوار

قیمت نرده روی دیوار به عوامل متفاوتی بستگی دارد. به فرض مثال قیمت میلگرد ممکن است در یک بازه زمانی چند بار تغییر کند و از آنجایی که از مواد تشکیل دهنده چند مدل از حفاظ‌ها می‌باشد، موجب می‌شود که از لحاظ قیمتی دستخوش تغییرات شود.

قیمت و میزان هزینه‌ای که باید صرف شود دارای اهمیت بالایی است و شکی در آن نیست. اما زمانی که صحبت از امنیت در میان است، اولویت اول حفظ آن می‌باشد و لاغیر.
با این حال اینکه شما در محیط داخل شهر قرار دارید یا خارج از شهر و اینکه تا چه اندازه احتمال ورود افراد وجود دارد، باید در نظر گرفته شود.

تراکم محافظ

تراکم حفاظ روی دیوار یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت نرده می‌باشد. چرا که به هر میزان تعداد شاخک‌های نرده بیشتر باشد، باعث کاهش احتمال ورود سارقین و طبیعتا افزایش قیمت حفاظ روی دیوار می‌شود و استحکام حفاظ روی دیوار افزایش می‌یابد.

ارتفاع محافظ بالای دیوار

ارتفاع دیواری که قرار است برروی آن محافظ نصب گردد حائز اهمیت می‌باشد. چرا که به هر میزان این ارتفاع بلندتر باشد، کار افرادی که وظیفه نصب را بر عهده دارند سختتر خواهد بود و به قیمت نصب حفاظ افزوده می‌شود.

نوع و مدل نرده روی دیوار

همان طور که خدمتتان گفته شد حفاظ‌ها گونه‌های مختلفی را دارا هستند و این مدل‌های متنوع از لحاظ قیمتی یکسان نیستند. هر چقدر که کار بیشتری برروی آن صورت گرفته باشد، هزینه بالاتری در بر خواهد داشت.

وزن حفاظ

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت، وزن حفاظ مورد نظر می‌باشد که به هر میزان سنگین‌تر باشد، مواد مصرفی آن بیشتر بوده و قیمت بیشتری دارد.

مدت زمان تحویل نرده و حفاظ روی دیوار

از آن جایی که نرده ساختمان در کارگاه‌ها ساخته شده و از قبل با دقت بالا و ظرافت خاصی فلزات به هم جوش خورده‌اند، تنها زمانی که صرف می‌شود برای نصب حفاظ روی دیوار حیاط می‌باشد که آن به شرایط و عوامل مختلفی نظیر ارتفاع دیوار و تراکم مدل مورد پسند شما وابسته می‌باشد.

شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید از زمان دقیق تحویل و نصب آن مطلع شوید. در بیشتر سفارشات حفاظ دیوار که از بین تراکم‌های موجود سفارش داده می‌شوند.

نهایتا تا 5 روز کاری تحویل مشتری داده می‌شوند و بعد نیز تیم نصب حفاظ دیوار برای نصب کردن به ساختمان شما می‌آیند و حفاظ دیوار را نصب می‌کنند.

قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم

قیمت حفاظ سرنیزه‌ای دست دوم در صنایع آهن کوب وجود ندارد. زیرا که آهن کوب بر این باور است که کیفیت حفاظ‌هایی که قبلا استفاده‌ شده‌اند بسیار اُفت کرده و ارزش دوباره استفاده کردن را ندارند.

بنابراین قیمت حفاظ سرنیزه ای دست دوم را می‌توانید از سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار پیدا کنید که تخصصی در فروش این اجناس دارند.

امنیت نرده روی دیوار

نرده روی دیوار می‌تواند از ورود افراد جلوگیری کند اما بسته به محیط مورد نظر شما باز هم امکان بروز خطر وجود دارد. به همین دلیل شرایط برای همه یکسان نمی‌باشد.

از این رو نیاز است تا نسبت به نرده‌ها شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. نرده روی دیوار دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشند و از لحاظ میزان امنیت با یکدیگر متفاوت هستند.

یکی از بهترین حفاظ روی دیوار حیاط، حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد. آن دسته از کسانی که حفاظ را برای خانه خود در نظر دارند، بی شک جنبه ظاهری کار نیز برایشان حائز اهمیت می‌باشد. اما افرادی که برای محیط خارج از شهر و غیر مسکونی به محافظ نیاز دارند الویت اول برایشان امنیت بالای محصول می‌باشد.

خرید محافظ روی دیوار

اگر قصد خرید محافظ روی دیوار را دارید، بهتر است به آهن کوب اعتماد کنید. آهن کوب گزینه‌ای برای خرید محافظ روی دیوار است. آهن کوب، تولید کننده انواع حفاظ روی دیوار حیاط با کیفیت و درجه یک است.

ما به شما ضمانت می‌دهیم که در ساخت محصول مورد نظر شما از اجناس درجه یک استفاده کنیم تا شما با خیالی آسوده از این محافظ دقیقا مانند نرده راه پله استفاده کنید.

در آهن کوب ما این امکان را به شما می‌دهیم که اگر توان پرداخت کل هزینه را به صورت یکجا ندارید، از امکان پرداخت قسطی استفاده کنید.

در این روش شما می‌بایست ابتدا 15 درصد از هزینه کل را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط 3 تا 6 ماه پرداخت کنید و ساختمان خود را با نصب حفاظ دیوار ایمن کنید.

اگر قصد خرید درب آکاردئونی یا درب فلزی را دارید، می‌توانید وارد لینک‌های مشخص شده در متن شوید و قیمت حفاظ‌های دیگر آهن‌ کوب را مشاهده کنید.

🏡خانه، ساختمان اداری و ویلاها 🔱قابل استفاده در
🏆کیفیت و قیمت 💯تضمین کردن
👷🏻‍♂️تهران و البرز  🚛 اعزام رایگان کارشناس به
💵24 ماه 💲خرید اقساطی تا
شماره تماس جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش: ثبت سفارش محصول

 

سوالات متداول

مزایای خرید حفاظ روی دیوار از آهن کوب چیست؟

قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالای محصول، بازدید و مشاوره رایگان، نصب سریع از مزایای آهن کوب می‌باشد.

نحوه محاسبه قیمت نرده روی دیوار به چه صورت است؟

قیمت به عواملی مانند ضخامت میلگردهای نرده، ارتفاع و تراکم حفاظ، نوع جوشکاری و نوع رنگ مورد استفاده در محافظ بستگی دارد.

چگونه می‌توان لیست قیمت محافظ روی دیوار را دریافت کرد؟

از طریق تماس یا ارسال پیام در تلگرام و واتس اپ به مشاوران ما لیست آخرین قیمت محافظ روی دیوار را دریافت کنید.

بهترین حفاظ روی دیوار حیاط دارای چه استانداردهایی است؟

بهترین حفاظ روی دیوار دارای ارتفاع 120 با تراکم 25 ردیف، میلگرد شماره 10 و رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک می‌باشد.

منبع: آهن کوب

50 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ روی دیوار و لیست قیمت 2 اردیبهشت 1403;

  1. سلام
    من سایتتون رو مطالعه کردم بسیار سپاس گزارم بابت مطالب ارزنه ای که ارايه کردید تا علاقه مندان بتونن ایتفاده ی لازم رو ببرند . من نیازمند ۱۵ متر حفاظ سرنیزه ای مدرن به ارتفاع ۱۵۰ سانت هستم البته دیوارهای حیاط ما در یک سطح نیستند و برای اینکه زشت دیده نشه ما میخایم در نهایت حفاظها باهم سطح یکسانی داشته باشند
    شما پیشنهادتون برای اینکه نمای بدی ایجاد نکنه چی هست ؟ پ ایا حفاظ سرنیزه ای امنیت لازم رو داره؟ اگر بخام از شما راهنمایی و‌مشورت بگیرم بهترین خفاظی که به بنده معرفی می کنین چه نوع حفاظی است؟

    پاسخ
    • سلام‌و‌عرض ادب خدمت شما
      جناب اقای ناطق عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      برای مشاوره و دریافت وقت بازدید می توانیم با شماره تماس
      09107500479 تماس بگیرید
      برای این که کارشناسمون بیان و‌سرایط پروژه رو ببینند باید وقت بازدید هماهنگ بفرمایید بازدید برای تهران کاملا رایگان انجام می شود
      وای برای دیوار هایی که در یک‌سژح نیستند یا باید دیوار شاسی کشی بشه یا از حفاظ با ارتفاا های مختلف استفاده بشه
      اکر دنبال طرح ساده هستین حفاظ سر نیزه ای ارتفاع صد و بیست مناسبه
      ولی اگر فرقی براتون نداره حفاظ شاخ گوزنی هم ایمنی بالا تری داره و‌ هم قیمت مناسبی داره
      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ
  2. سلام
    مطالب سایت رو خوندم و خیلی برام مفید واقع شد
    فقط فروش اقساطی ای که نوشتین به چه صورته؟ ایا ازمون چک می گیرید؟ یا ضامن کارمند باید بهتوون معرفی کنیم ؟
    ممنون میشم در مورد فروش اقساطیتون یه توضیحی بدید و اینکه جند درصد از مبلغ رو باید به عنوان پیش پرداخت تقدیم حضورتون کنیم
    و ایا فروش نقدی با اقساطی قیمتش تفاوت داره ؟
    و اگه نقدی خرید کنیم بهمون تخفیف میدید یا فرقی نمی کنه با حالت قسطی؟
    در قبال فروش قسطی چه چیزی از ما دریافت می کنین
    برایم سوال پیش امده ممنون میشم توضییح بدهبد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای عادلی عزیز امیدوارم‌ حالتون خوب باشه
      در آهن کوب ما این امکان را به شما می دهیم که اگر توان پرداخت کل هزینه را به طور یکجا ندارید، از امکان پرداخت قسطی استفاده کنید. در این روش شما می بایست ابتدا 15 درصد از هزینه کل را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط 3 تا 6 ماه پرداخت کنید.
      برای اطلاع از جزییات این طرحی که شرکت گذاشته می توانین با شماره ی 09107500479 تماس بگیرید تا همکارانم در بخش فروش بهتون توضیحات رو بدن
      ممنونم از همراهی شما
      روزتون بخیر

      پاسخ
  3. نمی دونستم حفاظ شاخ گوزنی خودش زیر مجموعه داره و شامل چند حفاظ دیگه میشه
    به هر حال من تفاوت بین حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای رو اصلا متوجه نشدم و به نظرم به لحاظ طاهری هیچ فرقی با هم دیگه ندارن
    ممنون میشم بگین دقیقا تفاوت این دو‌ حفاظ در چیه ؟
    و اینکه بین حفاظ بوده ای و شاخ گوزنی کدوم بهتر و ایمن تره
    و ایا حفاظ با ارتفاع ۶۰ سانت و تراکم ۸ برای دیواری به ارتفاع ۲/۵ متر کافیه ؟
    در اخر هم از مطالب خوب سایتتون تشکر می کنم و امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای بابا خان لو عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و‌تنها تفاوت ان ها در تراکم عرضی حفاظ می باشد که حفاظ بوته ای تراکم عرضی بیشتری دارد که باعث شلوغ تر شدن حفاظ می شود
      امنیت هر دو حفاظ بسیار بالا می باشد ولی بوته ای از ظاهر بهتری برخوردار است
      در بسیاری از شرکت ها نام دیگر ساخ گوزنی ، بوته ای است و تفاوتی بین ان ها نیست
      برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 09107500479 تماس بگیرید تا همکارانم در بخش فروش بهتون توضیحات رو بدن
      ممنونم از همراهی شما
      روزتون بخیر
      موفق باشید

      پاسخ
  4. سلام
    اميدوارم خوب باشيد
    من ويلايي دارم در منطقه ي چمستان كه مي خوام براي دور تا دور اون حفاظ روي ديوار برنم
    متراژي كه به حفاظ ديوار نياز داره نزديك به صد و بيست و پنج متره و ديواري كه قراره روش خفاظ بياد جنسش از بلوك سيماني مي باشد و ارتفاع ديوار نزديك به دو متره
    چه نوع حفاظي براي اين ديوار مناسب مي باشد
    از بين حفاظ ليليوم و شاخ گوزني و ابشاري شما كدام يك را پيشنهاد مي دهيد
    طريقه ي سفارش براي شمال به چه صورته
    ايا ارسال به سهرستان هم داريد و نصب ان به چه صورت و توسط چه كسي انجام مي پذيرد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کاووسی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دیوارهای بلوکی بستری لازم هستش که قبل از نصب حفاظ باید این کار را انجام دهید که روی دیوار در هر دو متر پروفیل ۴۰ در ۴۰ استفاده کنید که ارتفاع اون ۳۰ سانتی متر باشه که بیست سانتی داخل دیوار قرار بگیره و ده سانت ان بیرون از دیوار سپس روی آن ملات بکشید و وقتی که محکم شد دیوار آماده میشه برای نصب حفاظ روی دیوار
      حفاظ روی دیوار انواع و مدل های مختلفی دارند که بین اونها حفاظ لیلیوم و آبشاری و شاخ گوزنی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستش که اگر به لحاظ هزینه‌های براتون مشکلی نداره ما حفاظ لیلیوم رو بهتون پیشنهاد می کنیم ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۳ گل که می تونید انتخاب کنید و یا اگر دنبال حفاظ مقرون به صرفه باشید بهترین گزینه حفاظ شاخ گوزنی می باشد که می توانید از ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ آن انتخاب فرمایید که بهینه ترین گزینه ارتفاع آن نود سانت با تراکم ۱۲ و یا ۱۵ و به بالا می باشد برای سفارش میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناس فروش آن برای شما پیش فاکتور را ارسال کنند تا بتونید سفارشتون رو ثبت کنید با توجه به اینکه متراژ تون بالا هستش خودمون از طرف شرکت اکیپ نصب مونو می‌فرستیم که برای شما نصب و انجام دهند و امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام و و صد درود خدمت دوستان و كاركنان صنايع فلزي اهن كوب
    مطالب رو با دقت خواندم ولي منظور از تراكم را متوجه نشدم
    فاصله ي بين شاخه هاي خفاظ هاي روي ديوار چند سانتي متر مي باشد
    و كدام حفاظ به نظر شما ايمني بالاتري دارد
    براي جلوي ساختمانمون دنبال حفاظ مي گرديم و شما چنز وقت پيش براي همسايه ما حفاظ نصب كرديد و ادرس سايت رو از اون ها گرفتم
    براي اندازه گيري با چه كسي بايد تماس بگيرم كه بياد و به من و ساكنان مشاوره بدهد تا به يك جمع بندي برسيم و سفارش رو ثبت كنيم
    حدودا چند روز زمان مي برد تا حفاظ ها اماده بشه و ارسال بشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شیبانی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه منظور از تراکم میزان شلوغی حفاظ هستش که هر چی این عدد بیشتر باشه حفاظ ایمنی بهتری داره و ظاهر بهتری خواهد داشت فاصله بین شاخه‌های حفاظ ها اندازه مختلفی دارد که هر چقدر تراکم بیشتر باشه این فاصله کمتر میشه حفازهای ما همگی از ایمنی بالایی برخوردار هستند که می توان به حفاظ لیلیوم و آبشاری و شاخ گوزنی اشاره کرده که می توانید با توجه به بودجه که دارید بین آنها انتخاب داشته باشید برای اینکه آدرستون رو محبت کنید تا کارشناسان بیان و براتون بازدید انجام بدن و مشاوره حضوری بدهند می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناس خدمتتون برسد بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که می توانید از این خدمات بهره مند بشید حدوداً ۷ روز کاری زمان می‌برد تا آماده بشه و نصاب بیاد براتون نصب و انجام بده امیدوارم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام 🙋🏻
    خوبين
    ايشالا سال چهارصد پر از كلي اتفاقات خوب براي همه ي ملت ايران باشه
    من حفاظ سر نيزه اي از اين قديمي ها روي ديوار خونمون نصب شده ولي متاسفانه چندي پيش درد ازش رد شده و وارد پاركينگ خونمون شده
    الان با همسايه ها به فكر افتاديم كه ارتفاعشون رو بالا ببريم يا بهش از اين شاخه هاي گوزني اضافه كنيم
    مي خواستم بپرسم كه ايا مي شه به اين حفاظ ها حفاظ اضافه كرد كه ارتفاعسون بيش تر بشه كه نتونن ازش رد شن يا بايد بكنيم دوباره حفاظ جديد نصب كنيم
    چه كسي مي تونه منو راهنمايي كنه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کاشی امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای اتفاقی که برای شما افتاده متاسفم و امیدوارم دیگه از منزل دزدی صورت نگیره
      برای حفاظ های روی دیوار که به صورت سرنیزهای و قدیمی هستند امکان اضافه کردن حفاظ شاخ گوزنی روی اونها وجود داره ولی به شرطی که شاسی زیرش از پروفیل باشد برای اینکه کارشناسان بیاد و نظر قطعی شون رو بدن می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید تا در زودترین زمان کارشناس فنی خدمتتون برسن
      بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید امیدوارم که روز خوبی داشته باشید ممنون از همراهی شما خدانگهدار

      پاسخ
  7. من يه ديواري دارم كه ارتفاعس هشتاد سامتي متره و دور تا دور يك باغي تو ماهدشته كرجه
    مي خواستم روي اين ديوار هارو حفاظ شاخ گوزني نصب كنم و ارتفاعي كه مد نظرم هست ارتفاع دو متر مي باشد
    ايا امكان ساخت اين حفاط ها در دو متر وجود دارد
    خود شما پيشنهادتون چيه
    براي ماهدشت هم كسي رو مي فرستين كه بياد بازديد كنه و بازديد به چه صورته
    خوندم كه بازديد تون بخ صورت رايگان انام مي سه
    ايا تا ماهدشتم رايگانه يا شامل هزينه ب اياب و ذهاب مي شه
    ديوارهامون طولش كه نياز به حفاظ داره حدودا چهل و پنج متره

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حسین زاده امیدوارم که حالتون خوب باشه برای استفاده از خدمات بازدیدمو میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق خودتون و محبت کنیم تا کارشناس فروش مون در زودترین زمان خدمتتون برسند و براتون اندازه ها را بگیرند و همچنین شما را راهنمایی کنند که چه ارتفاعی برای اونجا مناسب می باشد امکان تولید حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع ۲ متر وجود دارد ولی استاندارد آن تا ارتفاع یک و نیم متر می باشد که می توانید از این ارتفاع استفاده بفرمایید
      پیشنهاد ما اینه که از ارتفاع کمتری استفاده بفرمایید ارتفاع یک و نیم متر می تواند ارتفاع مناسبی باشد و هم امنیت را برقرار شد و هم ظاهر حفاظ به هم نمی‌خورد بازدید برای تهران و کرج به صورت کاملاً رایگان انجام می شود همچنین برای ماهدشت بازدید به صورت رایگان که می تونید از این خدمات بهره مند بشید در آخر ممنوعه راهنمایی می کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام و عرض ادب و خسته نباشيد
    غلامي هستمً
    چند وقت پيش براي درب اكارديوني مزاحمتون شدم كه براي ما و هميايه مون درب اكارديوني نصب كرديز كه خيلي از اون ها راضي هستيم و تصميم گرفتيم براي روي سر درمون هم حفاظ روي ديوار بزنيم
    با توجه له اين كه سر در ما اردواز هست ايا امكان اين كه بشه روش حفاظ روي ديوار نصب كرد هست يا نه ؟
    ايا امكانش هست كارشناستون دوباره بيان و از اونجا بازديد كنند و بگن بايد چي كار كنيم ؟
    و ايا ما چون مشتري قديمي هستيم برامون تخفيف لحاظ مي كنين ؟
    براي دريافت لبست قيمت با كي حرف بزنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای غلامی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از این که مجددا ما را برای ثبت سفارش خودتان انتخاب کردین و بسیار خوشحالم از اینکه از کارم راضی بودین
      برای اینکه کارشناسان بیان اندازه دیوار هاتون رو بردارن و همچنین شما را راهنمایی کنند در رابطه با اینکه امکان نصب روی سردر شما وجود دارد یا خیر می توانید با شماره09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو مجددا ارسال بفرمایید تا کارشناس فنی مون در زودترین زمان خدمت شما برسند و شما را راهنمایی کند بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان هستش که میتونید از این خدمات استفاده کنید و اینکه برای اطلاع از طرح های تشویقی و همچنین طرح های تخفیفی ما با کارشناس فروش صحبت کنید که شما را راهنمایی کنند همچنین می توانید شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بفرمایید تا کارشناس فروشمون براتون لیست قیمت و مدل هامون رو ارسال کنند و در آخر ممنون از همراهی گرم و صمیمانه شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  9. سلام علیکم خدمت همه دوستان و مخاطبان اهنکوب
    من ساختمانی دارم واقع در خیابان ویلا که می خوام دو تا دور آنرا حفاظ از نوع سرنیزه‌ای قدیمی نصب کنم با توجه به اینکه ساختمان ساده هستش و من نمیخوام نمای ساختمان به هم بخوره حفاظ سرنیزه ای رو انتخاب کردم فقط می خوام حفاظ هایی که برای من می سازید با پروفیل دو رد دو باشه و اینکه رنگی که میزنید رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشه و به صورت سه طرف که یک پیکان به سمت بالا و دو تا به سمت بیرون و خارج از منزل باشه بسازید خواستم ببینم که این کار را برای شما انجام می‌دهیم و قیمت آن به چه صورت برای اینکه لیست قیمت را در دریافت کنند باید با چه شماره ای تماس بگیرم و نه اینکه آیا امکان داره یه نفر رو بفرستیم تا بیام برای ما برآورد هزینه انجام بدم تا ببینیم که قیمت تمام شده هر فاز به صورت هستش تا از اهالی ساختمان کنیم و شپش سفارش خودمون را به شما بدهیم ممنون میشم پاسخ بنده را بدهید تا بتوانم تصمیم درستی در این رابطه بگیرد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پژمان امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های که ما تولید می‌کنیم حفاظ آبشاری لیلیوم شاخ گوزنی بوته ای و سرنیزه ای می باشد که می توانیم براتون سرنیزه های قدیمی یا همون کلاسیک با پروفیل ۲ در ۲ یا چهار پهلو شماره ۱۴ تولید کنیم که چهار پهلو شماره ۱۴ هم از ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستش و هم جنس مرغوب تری نسبت به پروفیل دارد و شکیل تر می باشد و رنگ هایی که استفاده می‌کنیم تماما رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد که بین رنگهای سفید مشکی قهوه‌ای و مسی می توانید انتخاب داشته باشید که حفاظ های سرنیزه ای به صورت یکطرفه به دوطرفه و سه طرف تولید می‌شوند که می توانید بین آنها انتخاب داشته باشید و اینکه برای وقت بازدید می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید تا کارشناسان فروش ما براتون وقت بازدید بگذارند که کارشناس فنی مون خدمتتون برسند و برآورد هزینه برای انجام بدن و سپس براتون پیش فاکتور ارسال بشه که بتونید در رابطه با خرید تصمیم بگیرید بازدید به صورت کاملا رایگان برای تهران انجام می‌شود که می‌توانید از این خدمات بهره مند بشید در آخر روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام خسته نباشید و منزلی دارم در پل صدر که اون رو به مستاجر دادم و مستاجر من الان میخواد که برای درب واحد آکاردئونی بزنم و من دنبال یه درب آکاردئونی بسیار ارزان با قیمت خیلی مناسب هستم هزینه بردار نباشه و خیلی منطقی و مناسب باشه قیمتش در عین حال که امنیت لازم را هم برقرار کنی راهنمایی کنید که چه دربی برای برای مناسب رنگی می توانند کارشناسی که آنجا بازدید کنند و برای ما پیش فاکتور ارسال کنید تا بنده هزینه را پرداخت کنم و انجام بدین ممنون از صنایع فلزی آهن کوب

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کبیری عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ آکاردئونی که ما تولید می‌کنیم طرح‌های مختلفی داره که طرح دو گل لوزی، سه گل لوزی و چهار گل لوزی معروف ترین طرح های تولیدی شرکت ما میباشد ارزانترین حفاظ اکاردیونی طرح دو گل لوزی میباشد که میتوانید از آن استفاده کنید ولی اگر بخواهید ایمنی مناسبی داشته باشد می توانید از درب فلزی سه گل لوزی چهار خم. استفاده کنید که هم ایمنی خیلی مناسبی دارد و هم پرفروش ترین و محبوب ترین درب ما در سال ۹۹ بود که قیمت مناسبی هم دارد که رنگ های که میزنید همگی رنگهای کوره ای الکترواستاتیک هستش که می توانید بین رنگ سفید مشکی قهوه‌ای و مسی انتخاب داشته باشید برای اینکه کارشناسان بیان و از آن بازدید کنند و اندازه های دقیق با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسن
      بازدیدمون برای تهران به صورت کاملا رایگان انجام می شود که پس از آن براتون پیش فاکتور ارسال میشه که بتونید از این طریق پرداخت را انجام دهید و سفارش خودتان را به ثبت برسانید و حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره که در آماده باشه و بیان براتون نصب و انجام بدم و روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  11. سلام خسته نباشید امیدوارم خوب باشید حدود ۴۰ متر از حفاظ های سر نیزه‌ای شما میخواستم برای دور تا دور حیاتم که قصد دارم سفارش خودم را از طریق شرکت شما به ثبت برسونم منتها می‌خواهم سرنیزه‌ای که برای من تولید می‌کنید چهارپهلو باشد و از میلگرد نباشه و نمره چهارپهل های آن شماره ۱۴ باشه و مثل عکسی که در بالا گذاشتین بین آنها از فر فورژه استفاده بشه اگر وسطش گل فرفورژه بذارید چند درصد افزایش قیمت داره و می خواستم بدونم ۴۰ متر در چه بازه زمانی آماده میشه و می آید برای ما نصب انجام می دهید و رنگ آنها به چه صورت است از بین چه رنگهایی ما می توانیم استفاده کنیم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای خواجه‌وند
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های سر نیزه ای کلاسیک یکی از مدل‌های می باشد که در شرکت صنایع فلزی آهن کوب تولید می شود که می توانید از آنها استفاده کنید متریال کار از جهار پهلو می باشد که به صورت نمره ۱۴ می باشد و امکان به کارگیری فرفورژه در بین چهار پهلو ها امکان دارد که برای اطلاع از قیمت آن میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید وبا کارشناس فروش موت در رابطه با جزئیات صحبت کنید همچنین کارشناسان میتونم براتون از طریق تلگرام کاتالوگ و لیست قیمت دقیق مون را ارسال کنند و اینکه تولید حفاظ ها حدوداً ۷ روز کاری زمان می‌برد تا آماده بشه و به دست شما برسه و اینکه می توانید بین رنگهای سفید مشکی قهوه ای مسی کرم انتخاب فرمایید که رنگ‌های ما به صورت کوره ای الکترواستاتیک می باشند و بازدیدمون برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که می توانید از این خدمات بهره ممند بشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  12. سلام خسته نباشید من قبلا از شرکت شما کاتالوگ دریافت کرده بودم که یکی از مدل هایی که توی کاتالوگ تون بود حفاظ سرنیزه‌ای مدرن بود که پایین به صورت میله‌های بود و بالاهاش از گل استفاده شده بود و به صورت دو رنگ یعنی سفید طلایی و مشکی طلایی و غیره بود الان بعد از گذشت چند ماه می خواهم سفارش خودم رو به ثبت برسانم و حفاظ سرنیزه ای مدرن به شما سفارش بدم که می‌خواهم ارتفاع ۱۵۰ سانت باشه و فاصله بین میلگرد های اون حداکثر ۱۲ سانت باشد آیا شما این کار را انجام می دهید و آیا هنوز هم حفاظ سرنیزه‌ای جزو مدل های شرکت شما میباشد متراژ حدودی ما ۲۰ متر است ولی برای متراژ دقیق باید حتماً کارشناس تون بیان که بازدید کنند تا اندازه‌ای ما را برداشت کنند ممنون میشم که من رو راهنمایی کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جمال زاده امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ سرنیزه‌ای مدرن یکی از طرح هایی می باشد که در صنایع فلزی اهن کوب تولید می‌شود که میتونید از اون برای روی دیوار
      حیاط استفاده کنید طرح این حفاظ به این صورت هستش که از میله و یکسری گل تشکیل شده که به صورت دو رنگ می باشد که بین رنگهای سفید طلایی کرم طلایی مشکی طلایی قهوه ای طلایی و مسی طلایی می توانید انتخاب داشته باشید رنگ ها همگی به صورت کوره ای الکترواستاتیک می‌باشند و همچنین فاصله بین میله ها ۱۲ تا ۱۴ سانتی متر می باشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق منزل تونه محبت کنید که کارشناسان بیان و براتون بازدید انجام بدن و همچنین اندازه ها رو بردارن و مشاوره حضوری به شما بدهند بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملا رایگان آن انجام می شود امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کرده باشم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جمال زاده امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ سرنیزه‌ای مدرن یکی از طرح هایی می باشد که در صنایع فلزی اهن کوب تولید می‌شود که میتونید از اون برای روی دیوار
      حیاط استفاده کنید طرح این حفاظ به این صورت هستش که از میله و یکسری گل تشکیل شده که به صورت دو رنگ می باشد که بین رنگهای سفید طلایی کرم طلایی مشکی طلایی قهوه ای طلایی و مسی طلایی می توانید انتخاب داشته باشید رنگ ها همگی به صورت کوره ای الکترواستاتیک می‌باشند و همچنین فاصله بین میله ها ۱۲ تا ۱۴ سانتی متر می باشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق منزل تونه محبت کنید که کارشناسان بیان و براتون بازدید انجام بدن و همچنین اندازه ها رو بردارن و مشاوره حضوری به شما بدهند بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملا رایگان آن انجام می شود امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کرده باشم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  13. سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان من منزلی دارم که می‌خواهم دور تا دور حیاط اون رو از حفاظ های شما استفاده کنم منتها حفاظی که از مجموعه شما پسندیدم حفاظت سرنیزه ای می باشد و اصلاً نمی‌خواهم از حفازهای شاخ گوزنی و این مدل های شلوغ استفاده کنم می خواهم از طرح ساده سرنیزه‌ای استفاده کنم که به صورت دو طرفه باشه که سرنیزه هاش یکیش به سمت بیرون و دیگری به سمت داخل باشه و ارتفاع آن دقیباع ۱۲۰ سانت باشه ممنون میشم منو راهنمایی کنید که چه مقدار زمان طول میکشه که این حفاظ ‌ها به دست ما برسه و نصب آنها چقدر زمان میبره متراژ ما ۳۵ متر می‌باشد و ساختمان ما در منطقه عباس آباد قرار دارد میخواستم کارشناس تون زحمت بکشند و اندازه‌های ما را برداشت کنند و صفر تا صد کار رو برای ما هزینه ش را برآورد کنند و پیش فاکتور ارسال کنند که ما بتوانیم با همسایه هامون تصمیم بگیریم و پول ها را جمع آوری کنیم و خرید را از سایت شما انجام بدیم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای مرتضوی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشد حفاظ های سر نیزه ای یکی از مدل‌های می باشد که در مجموعه ما تولید می شود که می توانید برای روی دیوار تو از این حفاظ استفاده کنید برای دریافت لیست قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون و محبت کنید تا کارشناس فروش آن را از طریق تلگرام و واتساپ رو براتون ارسال کنند همچنین می توانید آدرس دقیق تون رو بدین تا کارشناسان بیان و برای شما اندازه ها را بزنند همچنین شرایط پروژه را بسنجند و بهترین پیشنهاد را به شما بدهد ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر هم جز ارتفاع های حفاظهای ما می باشد که در کل در سه ارتفاع ١٠٠، ۱۲۰ و ۱۵۰ تولید می‌شود که می‌تواند بین آن ها انتخاب فرمایید بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات بهره مند بشید و پس از اینکه کارشناسان اومدن براتون پیش فاکتور ارسال میشه و صفر تا صد کار در پیش فاکتور امده روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  14. سلام نیازمند چند متر حفاظ هستم که پس از اینکه در گوگل داشتم بالا پایین میکردم با سایت شما آشنا شدم می خوام حفاظ هایی که سفارش میدم نوک آنها بسیار تیز باشه و همچنین شاخه های آن ها خیلی خیلی زیاد باشه که به صورت پر باشه و همچنین شاخه هاش از پایین شروع بشه و شلوغی اون از پایین حفاظ باشه و این جور نباشه که پایین حفاظ خلوت باشه و قسمت‌های بالایی فقط شاخه داشته باشد شما چه نوع حفاظی را به من پیشنهاد می کنید می خوام ایمنی خیلی بالایی داشته باشه قیمت اون برای من خیلی اهمیتی نداره و بیشترین چیزی که برای من اهمیت داره ایمنی اون هستش و شکل ظاهری اون و همچنین امکان رد شدن از آن وجود نداشته باشه حداقل ارتفاعی که می خوام ۹۰ سانتی متر هستش و تراکم را هم هرچی شما پیشنهاد بدین همون رو استفاده می کنم فقط میخواستم بدونم که برای وقت بازدید باید با چه شماره ای تماس بگیرم و میتونید برای من وقت بازدید بذارید آیا در ۲۴ ساعت آینده امکان بازدید از منزل ما وجود داره ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید که اولین قدم برای این کار چی میباشد

    پاسخ
    • با عرض ادب خدمت شما جناب آقای نزولی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      می توانید از حفاظ های شاخ گوزنی ما استفاده کنید و همچنین از حفاظ های بوته ای ما که تراکم بیشتری نسبت به حفاظ های شاخ گوزنی دارند و اگر می‌خواهید که قسمت پایین حفاظ از تراکم بسیار بالایی برخوردار باشد می توانید در هنگام سفارش بگویید که شاخه ها به صورت گربه گیر باشند که در هنگام ساخت این مورد برای شما اعمال شود
      می توانید برای کاتالوگ محصولات و همچنین لیست قیمت با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان از طریق تلگرام واتساپ برای شما ارسال کنند همچنین میتونید آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسن بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت رایگان انجام می شود ارتفاع های بین ۷۰ تا ۱۲۰ ارتفاع مناسبی هستند که بهینه ترین آن ارتفاع ۹۰ سانتیمتر می باشد با تراکم ۱۲ و ۱۵ و ۱۹ و ۲۵ که با توجه به این که شما حفاظ بسیار شلوغ می خواهی پیشنهاد می‌کنم تراکم ۲۵ رو انتخاب فرمایید کارشناسان در زودترین زمان خدمتتان می‌رساند و بازدید را برای شما انجام می دهند فقط باید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و وقت بازدید خودتان را هماهنگ بفرمایید ممنون از اینکه ما رو همراهی میکنید روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  15. سلام خسته نباشید ببخشید برای خرید حفاظ های روی دیوار باید به چه نکاتی توجه کنیم چه چیزهایی باعث میشه که این قیمت متفاوت باشه و چه فاکتورهایی در قیمت آنها تاثیرگذار هستش من برای اینکه بتونم خرید موفقی داشته باشم چه نکاتی را باید در نظر بگیرم ممنون میشم منو راهنمایی کنید چون هیچ اطلاعاتی در رابطه با حفاظ ‌های روی دیوار ندارم و ترجیح دادم که از شما که متخصصین کار هستید سوال کنم و از راهنمایی های شما استفاده کنم علت تفاوت قیمت های حفاظ ها چه چیزهایی میباشد میلگرد آنها باید حداقل نمره چند باشه و رنگشون چه رنگی باشه و هم چنین جوش هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین شاسی زیرش باید چه شاسی باشه آیا میلگرد باشه ارومیه ممنون میشم اگر پاسخ سوالات من رو بدین که بتونم با آگاهی کامل خریدم را انجام دهم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پرتوی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه یکسری موارد هستش که در قیمت حفاظ تاثیرگذار هستش به شما باید به این فاکتورها در قیمت توجه بفرمایید که یکی استفاده از میلگرد های نو و درجه ۱ هستش و بهترین میلگرد برای ساخت این حفاظ ها میلگرد نمره ده می باشد متاسفانه بعضی از شرکت ها می گویند که نمره ۱۰ استفاده می کنند ولی دیده شده که در ساخت حفاظ آن از میلگرد ۸ و ٩ استفاده کرده‌اند همچنین رنگی که استفاده میشه باید رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشه که هم مقاومت بالایی داره و هم دوام بسیار بالایی داره و می تونه سال ها برای شما کار کنه و خیلی کیفیت مطلوب تر و بهتری نسبت به رنگ روغنی داره همچنین نوع جوش روی قیمت تاثیر گذار هستش که استفاده میشه باید به صورت دو طرفه باشه و بهتره که از جوش co۲ استفاده بشه که مقاومت بسیار بیشتری نسبت به جوش الکترود داره و همچنین همچنین کیفیت ساخت نیز در قیمت تاثیرگذار هستش برای سفارش به این موارد توجه بفرمایید و این که برای اطلاعات بیشتر و مشاوره بیشتر میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و کارشناس فروش شما را راهنمایی کنند و امیدوارم که تونسته باشم اطلاعات خوبی به شما بدم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  16. سلام علت نامگذاری حفاظ شاخ گوزنی چیه به خاطر چی اسمشو حفاظ شاخ گوزنی گذاشتند و اینکه تفاوت آن با حفاظ بوته ای در چیه من هرچقدر نگاه می‌کنم تفاوت آنها را نمی بینم فقط به نظرم حفاظ بوته ای یک مقدار شلوغ تر هستش ایمنی بالاتری داره و ما برای روی دیوار از کدام یک از این مدل ها استفاده کنیم برای دریافت لیست قیمت به روز محصولات تون باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا خودتان نفر می فرستیم که بیاد اندازه ها رو برداره فکر می‌کنم حدوداً ۱۵ ۱۶ متر حفاظ لازم داشته باشیم که من به صورت چشمی اندازه گرفتم و از اندازه دقیق آن خبر ندارم به خاطر همین می خوام کسی بیاد و برام اندازه های دقیق رو بفرسته همین طور روی دیوارها مون یه سری چراغ قرار داره تیا نصب حفاظ روی دیوار رو فراهم می کنه یا نه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اعرابی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه علت نامگذاری حفاظ شاخ گوزنی به این دلیل هستش که خیلی شبیه به شاخه‌های گوزن می باشد تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با بوته ای در تراکم عرضی آن می‌باشد که حفاظ بوته ای تراکم و عرضی بیشتری نسبت به شاخ گوزنی دارد که همین امر باعث شده که حفاظ شلوغ تر باشه و همچنین ایمنی بالاتری نسبت به حفاظ شاخ گوزنی داشته باشد برای دریافت لیست قیمت به روز محصولات مورد و همچنین کاتالوگ محصولات می توانید با شماره09107500479 تماس بگیرید و همچنین آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان خدمتتون برسن و هم اندازه ها رو برداره و مشاوره حضوری به شما بدن
      بعد اینکه حدود ۷ روز کاری زمان میبره تا آماده بشه و بیاد براتون نصب و انجام بدن برای نصب حفاظ روی دیوار مشکلی وجود ندارد اگرچه روی دیوار چراغ هستش فقط مقداری روش نصب تفاوت میان که کارشناسان به صورت کامل به شما توضیح میدن روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  17. سلام خسته نباشید
    ببخشید می خواستم بدونم آخرین قیمت های شما را می توان از چه طریقی دریافت نمایم
    آیا لیست قیمتی که در بالا قرار دادین درسته و اینکه با توجه به اینکه دلار در روزهای اخیر کاهشی بوده و قیمت‌های شماها کاهش داشته برای دریافت لیست قیمت تون با چه شماره ای تماس بگیرم من می‌خواستم از حفاظ های شاخ گوزنی شما برای روی دیوار استفاده کنم و می خواستم بدونم کدوم ارتفاع و تراکم امنیت خوبی داره هم چنین می خوام قیمتش مناسب باشه چون یک کار جمعی هستش و با همسایه‌های دیگه باید انجام بدیم بودجه مون محدود هستش و باید طبق بودجه که داریم تصمیم‌گیری کنیم ممنون میشم برام ارسال کنید لیستو
    روزتون بخیر

    پاسخ
  18. سلام و درود فراوان به همه آهن کوبی های عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه خسته نباشید میگم به شما و همه مجموعه پرکار و فعال تون میخواستم در مورد حفاظ های روی دیوار از شما سوال کنم من دیواری دارم که حدوداً به طول ۱۸ متر و می خوام روی اون از حفاظ های شاخ گوزنی شما استفاده کنم فقط میخواستم بدونم چه ارتفاعی باشه بهتره و چه تراکمی شما پیشنهاد می کنید و تراکم آیا روی امنیت تاثیرگذار هستش و تراکم را در یک متر می شمارند یا دو متر
    کلا تراکم چگونه شمرده می شه و چه تراکمی اوکیه برا دیوار
    ممنون میشم نمونه کار های خودتون رو برام عکسش رو ارسال کنید که بتونم بین تراکم ها انتخاب کنم و سفارش خود را ثبت کنم روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  19. سلام خدمت همه دوستان عزیزم و سایت محترم آهن کوب من یک باغی در اطراف گیلاوند ساختم که یه مقدار از بقیه ویلا ها دورتر هست برای همین چندتا سوال داشتم که ممنون میشم راهنماییم کنین اینکه چون محیط آن نسبت به بقیه فاصله داره میخواستم یه حفاظی بزارم ک نه تنها برای سرقت باشه خارج از اون از ورود حیوانات هم به باغ جلوگیری کنه من باید از چه تراکمی استفاده کنم و همچنین چه ارتفاعی باشه که به راحتی نشه ازش گذشت و در ضمن رنگی باشه که خاک نگیره کثیف نشه زود که از ظاهر نیوفته لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون از سایت خوبتون مرسی

    پاسخ
  20. با سلام و عرض احترام و خسته نباشید خدمت همه و سایت محترم آهن کوب که یه بستری فراهم کرده که بشه بدون اینکه سختی متحمل شد سوال خود را پرسید باز هم ممنون و اما سوالی که میخواستم بدونم و بپرسم این هست که آیا رنگ‌هایی که استفاده میکنین فقط رنگ های روتین هست مثل سفید و سیاه و قهوه ای یا اینکه رنگ خاص رو هم انجام میدین به صورت مثال چون در ویلای ما از شیروانی های فسفری استفاده کردیم می‌خواستم بدونم آیا می‌شود که حفاظ هم فسفری باشه و اینکه رنگی که استفاده میکنین کوره ای هست یا روغنی ممنون میشم راهنماییم کنید ممنون از سایت خوبتون مرسی که هستین

    پاسخ
  21. سلام خدمت شما و خانواده محترم آهن کوب یکی از دوستان که به تازگی با شما همکاری داشتن برای حفاظ شما را به بنده معرفی کردن و همچنین از به موقعه تحویل دادن و خوش برخورد بودن اکیپ نصب به شدت راضی بودن برای همین زحمت ما هم به گردن شما خواهد افتاد و اما برای من یک سوالی پیش اومده که حفاظ لیلیومی بهتر هست یا شاخ گوزنی و همینطور کدوم اقتصادی تر هست و کاربردی چون کاربردش برای من به مراتب نسبت به زیبایی و طاهر ارجعیت دارد و همچنین ماکسیموم تراکم جفتشون رو هم بهم بگین ممنون از سایت خوب آهن کوب

    پاسخ
  22. سلام خدمت شما و سایت محترم آهن کوب بنده از شهرستان درود از استان بزرگ لرستان مزاحم میشوم چندتا سوال داشتم امیدوارم که با مرحمت شما جواب سوالات را بگیریم آیا در استان لرستان نماینده فعال دارین که برای سایز گرفتن و مشاوره حضوری بشه مزاحم شما شوم و اینکه چقدر زمان برای آماده شدن سفارش لازم هست چون اطراف خانه بنده یه محیط باز هست که از شانس بد مأمن معتادها شده و برای همین یه مقدار عجله دارم آیا حفاظ به صورت آماده هست و اگر اشتباه نکنم ما به پنجاه متر مربع حفاظ احتیاج داریم چون یک مقدار عجله دارم ممنون میشم اگر سریع جواب کامنت بنده داده شود مرسی ممنون از شما

    پاسخ
  23. سلام خسته نباشید در رابطه با نرده حفاظ روی دیوار حیاط سوال داشتم میخواستم بدونم که شما چه مدل هایی از این حفاظ های روی دیوار و تولید می کنید و کدوم یکی رو بیشتر ایمن تر می دونید و برای جایی که به صورت مسکونی هست و حدوداً ۲۰ متر طول داره
    چه ارتفاع و تراکمی پیشنهاد می کنید همچنین می خواستم بدونم که میلگردهایی که برای ساخت حفاظ های روی دیوار استفاده می‌کنید به ه صورت هست و قطر آنها چقدره و اینکه در چه رنگهایی تولید میشه ممنونم از شما

    پاسخ
  24. سلام عصرتون بخیر من از سمنان مزاحمتون میشم میخواستم اگر بفرمایید چه جوری باید از حفاظ های روی دیوار خریداری کنم
    همچنین در مورد اجرای حفاظ روی دیوار سوال داشتم
    میخواستم بدونم دیواری که جنسش از آجر و روی اون هیچگونه آهنی قرار گرفته نشده چه جوری باید این حفاظ ها رو نصب کرد و آیا لازمه که ما کاری را انجام بدیم که بعد اینکه جوشکار اومد اون رو انجام بده و یا لازم به انجام هیچ کاری نیست یا خود جوش کار میدونه باید چیکار بکنه و اگر ممکنه بفرمایید که این حفاظ ها در چه شاخه هایی تولید میشه من می خوام به صورت یک متری تولید شه و بعضی هاشون هم به صورت سه متری باشند آیا امکان تولید در ابعاد سه متر وجود دارد برای شما یا خیر البته من طول شاخه مدنظرم هست نه ارتفاع

    پاسخ
  25. سلام چطورین خوبین
    من دنبال انواع حفاظ روی دیوار میگردم و خیلی تحقیق کردم و تو سایت گوگلم خیلی سایت های مختلفی رو دیدم ولی از سایت شما خیلی خوشم اومد و تصمیم گرفتم که از سایت شما خریداری کنم
    می خوام بدونم که آیا فروشتون فقط به صورت آنلاینه یا میتونیم جایی بیایم و حضوری خرید کنیم
    ممنون میشم که آدرس دفتر تون رو بدین که من بیام و قرارداد ببندم و اگر امکان داره برای من سه چهار روزه بیارید نصب و انجام بدین ساکن شهر تهران و از مرکز تهران تماس می گیرم و با شما در ارتباط هستم
    ممنون میشم که سه چهار روزه این کار را ببندید و تمومش کنین
    چون یه مشکل داریم و شرایط خونمون بده و همه نگران هستند و می‌خواهیم که زودتر این نصب هم بشه ممنون میشم کار ما در اولویت قرار بگیرد

    پاسخ
  26. سلام خسته نباشید ببخشید ولی روی دیوارهای حیاط مون یه چراغهای قرار داره که میخواستیم بدونیم که امکان نصب حفاظ برای روی دیوار هست یا باید عکس بگیرم براتون بفرستم یا اینکه کسی رو دارید که بیان از دیوار ما بازدید کنن ممنون میشم بفرمایید که من باید چیکار کنم و با چه شماره ای تماس بگیرم یا به کجا پیام بدم که آدرس رو بگم و کارشناس تون بیان و دیوارهای ما را بررسی کنند و با توجه به این که رو دیواره من چراغ هست بگن که امکان نصب این حفاظ های شاخ گوزنی روی دیوار هست که اگر باشه که ما بتونیم از شما خرید داشته باشیم و آیا اگه کارشناس تون بیاد و خدایی نکرده امکان نصب وجود نداشته باشه آیا باید هزینه برای ایشان پرداخت کنیم یا نیازی نیست

    پاسخ
  27. درود فراوان خدمت شما ببخشید حفاظ روی دیوار اصفهان از کجا میتونم تهیه کنم و بفرمایید که در اصفهان آیا نمایندگی که زیر نظر خودتون باشه وجود داره که من بتونم از ایشون خریدم را انجام بدم
    اگر که نمایندگی رسمی ندارید بفرمایید که چه جوری باید از خود شما سفارش را ثبت کنم و همچنین من از حفاظ های لیلیوم خوشم اومده میخواستم بدونم آیا گل هایی که برای لیلیوم می‌زنید حالت تزئینی فقط داره یا جنبه مقاومتی و ایمنی هم داره و اینکه اگر بدون گل بخواهیم چقدر هزینش کم میشه خیلی کمتر میشه آیا خیلی تفاوت قیمت دارن با همدیگه و بفرمایید که هر متر این حفاظ ها چند کیلو آهن مصرف شده و همچنین بفرمایید شاسی زیره حفاظ های لیلیومی آیا میلگرد است یا از پروفیل استفاده شده

    پاسخ
  28. سلام خسته نباشید من از ده بالا یزد تماس می‌گیرم منطقه ده بالا یک منطقه تفریحی و توریستی است که آب و هوای بسیار خوبی داره و من خوشبختم تو اونجا یک باغی دارم و می‌خواهم برای حفاظ روی دیوار باغ استفاده کنم میخواستم بدونم که شرایط خرید از شرکت شما به چه صورت هست
    حفاظی که نیاز دارم در حدود ۱۳۵ متر طول هست و می‌خواستم از حفاظ بوته ای شما که نوشتین ضد ضربه و بسیار مقاوم و ضد زنگ هست استفاده کنم میخواستم ارتفاعی که انتخاب می کنم ارتفاع ۹۰ سانت باشه و تراکم هر چی که شما پیشنهاد می‌کنید رو بردارم ممنون میشم توضیحات بیشتری در مورد حفاظ های بوته ای به من بدهید و یا اگر پیشنهاد بهتری دارید به من بگین که اون رو خریداری کنم بعد اینکه شماره کارشناس فروش محترم تون رو هم بدید که در رابطه با خرید با ایشان صحبت کنم

    پاسخ
  29. سلام وقتتون بخیر در رابطه با نرده حفاظ روی دیوار حیاط سوال داشتم میخواستم بدونم که نرده لیلیوم متری چنده و ارتفاعش چنده ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید