حفاظ پنجره و لیست قیمت

حفاظ پنجره (window protector) و نرده بالکن یکی از ضروری‌ترین و حیاتی ترین انواع حفاظ هایی است که امروزه برای محافظت از حریم منزل و یا مجتمع های اداری استفاده می شود.

فرم محاسبه آنلاین قیمت حفاظ پنجره

خدمات جانبی حفاظ پنجره

حمل و بارگیری حفاظ پنجره برای تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.
جوشکاری حفاظ پنجره به صورت دوطرفه انجام می شود.
جمع کل هزار تومان


ضرورت استفاده از این نوع محافظ ها هنگامی پر رنگ می شود که شما قصد ترک ساختمان و یا مجتمع را برای مدتی داشته باشید و علاوه بر قفل تمامی درب های منزل و حتی استفاده از حفاظ های درب مطمئن و با کیفیت هنگام برگشت به خانه متوجه می شوید که بدون شکستن و یا باز شدن قفل درب ها، از منزل شما سرقت شده و تمامی وسایل ارزشمند شما از دست رفته اند و با اندکی بررسی متوجه ورود سارقان از طریق پنجره می شوید.

لیست قیمت حفاظ پنجره

ردیف مدل کالا واحد قیمت (تومان)
1 حفاظ پنجره مدرن مترمربع 95
2 حفاظ پنجره فرفورژه مترمربع تماس بگیرید.
3 حفاظ پنجره CNC مترمربع تماس بگیرید.
4 حفاظ پنجره لوکس مترمربع تماس بگیرید.

در این هنگام است که متوجه می شوید علاوه بر اهمیت استفاده از نرده های درب لازم است که به فکر حفظ امنیت منزل از طریق پنجره نیز باشید.

به طور کلی ارتقا سطح امنیت محل زندگی و کاری در اولویت بالایی قرار دارد که نیازمند توجه بسیار زیادی است تا با کوچکترین غفلت و بی توجهی، دارایی های با ارزش شما از دست نروند

حتی گاهی نتیجه این اهمال کاری چیزی بیشتر از ضرر مالی است. پس چه بهتر که هر چه سریع تر به فکر ارتقا امنیت محل زندگیتان باشید زیرا سارقان به سرعت می توانند راه های آسانی که از طریق آن به راحتی وارد ساختمان شوند را شناسایی کنند.
هرچه هدف سرقت ساده تر باشد و از موانع امنیتی کم برخوردار باشد و از حفاظ های روی دیوار، درب های فلزی با کیفیت و یا محافظ درب و پنجره استفاده نکرده باشد می توان گفت هدف بسیار آسان و سریعی برای سرقت شناخته می شود.

پس بهتر است قبل از این اتفاق ناخوشایند و بسیار آسیب زننده به فکر بهبود هر چه بهتر امنیت محل کار و زندگی تان باشید و تمامی نقص های امنیتی که به راحتی توسط سارقان شناسایی می شود را خودتان هر چه زودتر برطرف کنید.

توجه به امنیت بالکن به خصوص در طبقات اول و دوم ساختمان که ورود افراد غیر مجاز از طریق آن به سادگی امکان پذیر است بسیار اهمیت دارد و نباید از آن ساده گذشت.

به دلیل این که که انتخاب حفاظ پنجره مناسب برای منزل بسیار موضوع با اهمیت و قابل توجهی است ما به شما پیشنهاد می دهیم تا در ادامه این مقاله همراهمان باشید تا ویژگی ها، قیمت و مدل های مختلف حفاظ ها را را بررسی کنیم.

البته شما می توانید با برای مشاوره دقیق تر برای پروژه خودتان از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید تا بهترین و درست ترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های نرده پنجره

بهتر است در ابتدا این را در نظر داشته باشید که نرده های پنجره به نسبت سایر حفاظ ها از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند و به همین علت است که استفاده از آن ها بسیار مناسب است.

زیرا در مقابل ارزش بسیاری که تولید می کنند نیاز به صرف هزینه گزافی ندارند و با قیمتی به صرفه شما می توانید خیالتان را از بابت امنیت پنجره راحت کنیدیکی دیگر از موارد قابل توجه این است که در این نوع حفاظ پنجره ها به جای پیچ و مهره از جوش های قوی و با کیفیت دوطرفه استفاده می شود.


یکی دیگر از ویژگی های مثبت نرده حفاظ های پنجره نصب راحت و سریع آن است. به طوری که لازم نیست مدت زمان خیلی طولانی را برای این کار بگذارید بلکه تیم نصب خبره آهن کوب در کوتاه ترین زمان ممکن و با بررسی تمام شرایط موجود نصب حفاظ پنجره شما را انجام می دهد.

همچنین در ساختمان هایی که هنوز در حال ساخت هستند و نمای آن ها کامل نشده است نیز نصب حفاظ ها انجام می پذیرد البته شما می توانید با تماس با کارشناسان با سابقه آهن کوب، دقیق ترین مشاوره را نسبت به شرایط پروژه تان بگیرید.

تمام مشاوره ها و اعزام کارشناسان به محل ساختمان شما رایگان بوده و تنها به منظور ارائه کاری با کیفیت و مطابق خواست شما عزیزان می باشد.

حفاظ پنجره
حفاظ درب و پنجره طرح لوزی

مزیت دیگری که نرده های پنجره برای شما فراهم می کنند در کنار حفظ امنیت حریم منزل شما، امکان سقوط از طبقات را بسیار کاهش می دهند به خصوص اگر شما کودکی در منزل دارید حتما نیاز است که توجه بیشتری برای خرید حفاظ پنجره تان به خرج بدهید.

دیگر ویژگی قابل توجه نرده های پنجره زیبایی ظاهری و ساختاری آن ها است. طراحان ما به این موضوع دقت داشته اند که حفاظی طراحی کنند که در کنار ایمنی آن، زیبایی نمای ساختمان شما را دوچندان کند تا دیگر ماند گذشته مجبور نباشید از حفاظ های یک شکل و خسته کننده استفاده کنید انتخاب های متنوع و جذابی داشته باشید.
درست است که هدف اصلی حفاظ ها حفظ امنیت است ولی این مسئله موجب نمی شود که ما از طراحی ساختاری زیا و منسجم غافل شویم و به همین دلیل است که توانسته ایم فاکتور زیبایی را در کنار استحکام برای شما عزیزان قرار دهیم.
چون حفاظ های پنجره تاثیر مستقیمی بر نمای ساختمان دارند مانند نرده راه پله که بر نمای داخلی تاثیرگذار است.

خرید آنلاین حفاظ روی پنجره

به خاطر پیشرفت تکنولوژی امروزه بیشتر کار ها به صورت اینترنتی انجام می شود که بسیار به خرید و فروش کمک کرده است و به خاطر وجود مشکلات زیاد امروزه مثل بیماری کرونا خیلی فروش آنلاین به افراد کمک کرده است.

خرید آنلاین حفاظ روی پنجره چگونه انجام می شود؟

خرید آنلاین حفاظ پنجره به این صورت انجام می شود که شما با شماره های سایت تماس می گیرید و از قیمت دقیق محصول مورد نظر خود آگاه شوید و بعد از آن سفارش خود را ثبت کنید.

قابل توجه است که صنایع فلزی آهن کوب به سراسر ایران ارسال دارد و می توانید از هر کجای ایران که هستید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. بعد از تولید نرده روی پنجره از تهران به استان شما ارسال می شود.

جنس حفاظ پنجره

نرده پنجره از انواع متریال مختلف ساخته می شود که بستگی به مدل درخواستی مشتری دارد که اکثرا از جنس آهن است ولی باید جنس آن مرغوب باشد.

برخی از فروشگاه ها از آهن های ضایعاتی استفاده می کنند برای اینکه هزینه ساخت پایین کمتر شود ولی توصیه ما این است که این کار انجام نشود زیرا کیفیت کار بسیار پایین خواهد آمد.

انواع مدل های محافظ پنجره

صنایع فلزی آهن کوب نرده راه پله ها را در انواع مدل های مدرن، فرفوژه، سی ان سی و لوکس تولید می کند که هرکدام از آن ویژگی ها و مشخصات متفاوتی دارند که در ادامه به معرفی این مدل ها می پردازیم.

1- حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره مدرن از محبوب ترین و پرطرفدار ترینن انواع حفاظ ها می باشد این نوع حفاظ در عین سادگی بسیار زیبا است و مناسب سلیقه هایی است که به طرح های مینیمال و بدون جزئیات فروان علاقه دارند ساختار این نوع نرده متشکل از پروفیل های آهنی است که با چینش عمودی و افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اندو سازه مستحکم و منسجم را تشکیل داده اند.

این نوع حفاظ به سبب وزن کمتری که داردو طراحی ساده تر در بین مدل ها از پایین ترین قیمت برخوردار است و این محصول توانسته درکنار امنیت زیبایی را نیز به خوبی به نمایش بگذارد و طرفداران مخصوص خود را بدست بیاورد.

حفاظ پنجره مدرن
حفاظ و نرده برای افزایش امنیت پنجره ساختمان

2- محافظ فرفوژه

محافظ های پنجره که طرح فرفوژه دارند بر خلاف طرح مدرن پر از جزئیات و طرح های منحنی با گل و بوته های در هم پیچیده هستند که از آهن و چدن فرم داده شده ساخته شده اند.

این مدل مخصوص افرادی ست که به طرح های شلوغ و کار شده علاقه مند هستند و از سادگی طرح مدرن لذت نمی برند. این نرده پنجره به صورت صنعتی ساخته و تولید می شود بنابر این استحکام بسیار بالایی دارد و یکی از محصولاتی است که طرفدار زیادی دارد.

3- نرده پنجره CNC

استفاده از ورق های CNC برش داده شده در طراحی نرده پنجره برای افرادی با سلایق خاص استفاده می شود که می خواهند حفاظی منحصر به فرد در عین حال امن داشته باشند.

این نرده پنجره بسیار میتواند در زیباسازی ساختمان شما کمک کند. نگه داری از این محصول بسیار آسان است و می توانید برای تمیز کردن آن از یک دستمال مرطوب کمک بگیرید.

4- محافظ روی پنجره لوکس

محافظ پنجره لوکس معمولا در خانه هایی که سال ساخت جدید تری دارند استفاده شده است ولی شما می توانید از این حفاظ پنجره برای خانه خود استفاده کنید.

این حفاظ جذابیت خاصی به محل سکونت شما می بخشد. ولی ممکن است قیمت این نرده پنجره بیشتر از مدل های دیگر شود چون ریزه کاری زیادی دارد. می توان این حفاظ را به صورت ترکیبی از چوب یا شیشه هایی که رنگی هستند ساخت.

مزیت های حفاظ پنجره صنایع آهن کوب

صنایع فلزی آهن کوب سال هاست با همکاری متخصصان با تجربه در زمینه تولید انواع حفاظ های روی دیوار، درب های آکاردئونی، نرده راه پله و حفاظ پنجره فعالیت می کند و در تمامی این سال ها سعی داشته تا با کیفیت ترین و بهترین محصولات را برای شما عزیزان تولید کند که البته یکی از نمونه های این محصولات درب آکاردئونی میباشد.

این نکته قابل توجه است که در ساخت محصولات با کیفیت باید از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده کرد تا در اینده هیچ مشکلی برای محافظ پنجره یا هر محصول دیگر پیش نیاید. صنایع فلزی آهن کوب نیز در ساخت انواع حفاظ ها و محصولاتش از مرغوب ترین متریال ها استفاده می کند.

حفاظ پنجره رنگ کوره ای
نرده طرح گل

ما در صنایع فلزی آهن کوب تماما از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کنیم زیرا این مواد اولیه هستند که شالوده اصلی حفاظ ها را تشکیل می دهند و سعی داشتیم که محصولات خودمان را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه به دست شما همراهان برسانیم.

نوع رنگی که ما در حفاظ های ساخت آهن کوب استفاده میکنیم رنگ درجه 1 پودری الکترواستاتیک است که در کوره پخته می شود تا به بهترین دوام و مقاومت برسد.

همین موضوع موجب شده که تا این رنگ سال های زیادی همانند روز اول به نظر برسد وجه تمایز دیگر ما شستشوی کلی حفاظ در محلول های مخصوص قبل از رسیدن به مرحله رنگ کاری است تا حفاظی که قرار است رنگ شود بدون گرد جوش و کاملا یک دست باشد.

اگر این شست و شو انجام نشود ممکن است گل جوش ها روی سطح حفاظ بماند و بعد از رنگ کردن اگر این گل جوش ها کنده شود به همراه آنها رنگ هم کنده خواهد شد و باعث فرسودگی زودرس محصول می شود که از عمر مفید آن کاسته می شود.

دو نوع رنگ برای محصولات وجود دارد الکترو استاتیکی و رنگ روغنی که رنگ الکترواستاتیکی مقاومت بیشتری دارد ولی قیمت آن بیشتر است و از رنگ روغنی نیز استفاده می شود ولی کیفیتش نسبت به آن کم تر است.

بکارگیری از تکنولوژی جوش الکترود دو طرفه در ساخت حفاظ پنجره : امروزه این مدل جوشکاری بهترین و موثر ترین نوع جوش می باشد که شناخته شده ترین صنایع فلزی از آن بهره می گیرند و سبب بهبود مقاومت جوش می شود و در نهایت موجب افزایش مقاومت کلی حفاظ ساخته شده می شود.

بازدید،کارشناسی و مشاوره در مورد حفاظ های صنایع آهن کوب تماما رایگان بوده تا شما بتوانید مناسب ترین انتخاب خود را با مشورت متخصصان ما انجام دهید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در خصوص نرده حفاظ های پنجره را در اختیار شما قرار دهیم شما می توانید برای سفارش و خرید حفاظ های صنابع فلزی آهن کوب با ما تماس بگیرید.

حفاظ پنجره از نمای نزدیک
طرح فرفوژه

سوالات متداول

چند مدل حفاظ پنجره در آهنکوب تولید میگردد؟

از حفاظ های تولیدی آهنکوب می توان به حفاظ پنجره ساده، نرده پنجره دو جداره، محافظ پنجره مدرن، فرفورژه، لوکس، CNC اشاره نمود که با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت تولید می شود تا رضایت مشتری ها ی عزیز جلب شود.

آیا حفاظ پنجره برای امنیت مناسب است؟

از مزایای استفاده از حفاظ پنجره می توان به جلوگیری از ورود سارقین و سقوط افراد مخصوصا کودکان اشاره نمود و یکی دیگر از مزایای این محصول زیبا سازی ساختمان است.

انواع حفاظ پنجره چیست؟

از پرکاربردترین مدل ها حفاظ پنجره آهنی ساده و دوجداره، مدرن، فرفورژه، سی ان سی و لوکس نام برد که هر کدام کاربرد به خصوصی دارند.

قیمت محافظ پنجره چگونه محاسبه می شود؟

قیمت حفاظ پنجره با توجه به مدل انتخابی شما به صورت متر مربع محاسبه می شود و ممکن است با توجه به درخواست شما مدلی که سفارش داده اید کوچک یا بزرگ تر شود و قیمت را تغییر می دهد.

آیا محصولات به شهرستان هم ارسال می شود؟

بله شرکت آهن کوب به اکثر استان های ایران محصولات خود را ارسال می کند می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.

زمان تحویل محصولات چقدر است؟

برای اندازه های معمولی بعد از نوشتن قرارداد محصول شما بین 5 الی 7 روز کاری طول می کشد. برای پروژه های سنگین تر ممکن است این زمان بندی متغییر باشد.

42 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ پنجره و لیست قیمت;

  1. سلام سلام . واقعا سایت خیلی خوبی دارید . من خودم تو کار سئو هستم از اینهمه حرفه ای بودن سایت واقعا لذت بردم امیدوارم موفق باشید .میتونم بگم با اختلاف یکی از بهترین سایتایی هستنین که تا حالا دیدم . افرین بر شما . حالا برم سراغ اصل مطلب، سوالم اینه که من سبکی که می پسندم سبک مدرن و مینیمال هست و میخام برای پنجره هام حفاظ بزنم . از طرحای گلدار و شلوغ متنفرم . من یه طرخی رو توی ذهنم دارم که میخام اونو برام اجرا کنید . ایا امکانش هست ؟ و اینکه تو پارگینپ یه پمپ آب دارم که میخام دور اونم برام حفاظ گشی انجام بدید.

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صالحی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنون از دقت شما و بسیار سپاسگذارم از تعاریفی که از سایت ما کردین خیلی خوشحالم از این همه توجه و دقت بالای مشتریان عزیزمان پنجره ما در مدل‌های مختلفی تولید میشه که حفاظ مدرن . فرفورژه و لوکس و سی ان سی جز حفاظهای می باشد که برای دریافت لیست قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان براتون چیزی که مد نظرتون هست رو بفرستن
      همچنین شما می توانید طرح مورد نظرتان را برای کارشناس ما بفرستین که بهتون بگن که آیا طرح مورد نظرتون رو تولید می کنیم یا خیر
      ولی معمولاً هر آنچه که در ذهن شما باشد و قابلیت پیاده سازی برای ما دارد
      برای این که کارشناس بیان هم پمپ آب رو ببینن و هم بازدید کنن از پروژه آدرستون رو محبت کنید به کارشناس فروش مون
      تا براتون وقت بازدید هماهنگ کنند بازدید به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود در آخر ممنون از همکاری شما و همراهی شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
      • سلام خدمت شما و همراهان محترم سایت خوب آهن کوب بنده جعفرزاده هستم میخواستم چندتا سوال بپرسم امیدوارم که باعث زحمت نباشم بنده برای پنجره منزل حفاظ در نظر دارم و ارتفاع پنجره از سطح زمین تقریبا ٧/۵ متر می باشد میخواستم بدونم نصاب های شما برای نصب حفاظ پنجره ها احتیاج به نصب داربست دارند یا می‌شود با نردبان نیز اقدام به نصب کرد چون این کار باعث دوتا مشکل خواهد شد اینکه من باید یک بار داربست سفارش بدم نصب بشود و بعد از اتمام کار دوباره جمع بشه که خودش زحمت و هزینه فراوان دارد لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون از سایت خوبتون مرسی

        پاسخ
  2. سلام و خیته نباشین
    دو روز پیش از ساختمان بعلی ما دزدی شده و ما خیلی ترسیدیم و تصمیم گرفتیم برای پنجره ها حفاظ ونجره بزنیم جون واحد ما در طبقه هم کف واقع سده و دسترسی بهش خیلی اسونه و با شکستن پنجره اقای دزد به راحتی میتونه نفوذ کنه
    ولی ما چون خانه برای خودمان نیست و انجا مستاجر هستیم و صاحب خونه هم گفته من هزینه ی زیادی نمی تومم بکنم دنباال یه حفاظ پنجره ی ارزان میگردم که بیشتر کاراییش برام مهمه و زیبلیی برام در اولویت دوم هست
    از شما میخاهم منو راهنمایی کنبن که ارزون تربن مدلی که دارین کدوم مدل هست و متری چند در میاد؟ مدل به صرفه چی پیشنهاد می کنین

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای پورنگ عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ های پنجره ما در سه دسته بندی مدرن و فرفورژه و لوکس ساخته می سوند که مناسب ترین قیمت رو بین ان ها حفاط های مدرن ما دارند که ایمنی بسیار زیادی هم دارند و در انواع مختلفی تولید می شوند
      برای این که نمونه کارها براتون ارسال بشه و‌همچنین لیست قیمت حفاط پنجره را دریافت بفرمایید با سماره تماس 09107500479 ارتباط برقرار کنین تا همکارانم براتون ارسال کنند
      و همچنین خدمتی که شرکت به صورت رایگان انجام می ده باردید رایگان است که می تونید با تماس با سرکت برای خودتون وقت بازدید رایگان هماهن بفرمایید
      تا کارشناسمون بیان و مناسب ترین پیسنهاد رو با توجه به شرایطتون بهتون بدهند
      در اخر ممنون از همراهی شما
      روزتون بخیر

      پاسخ
  3. سلام خسته نباشيد
    براي دوتا از پنجره هاي اتاق خواب كه در طبقه ب اول واقع شده است حفاظ پنجره مي خواستم ابعاد اين پنجره عا يك و نيم دو دو متر مي باشد و با توجه به نمايياختمان دنبال يه حفاظ ساده مي گردم كه ايمن باشه
    براي اين كه كاتالوگ محصولاتتون رو ببينم بايد از كجا تهيه كنم
    ايا ادرس بدم برام مي فرستين
    چند روز زمان مي بره تا حفاظ ها به دست ما برسه
    و طريقه ي نصب حفاظ ها چه جوريه كه به نماي ساختمان اسيبي نزنه و زشت ديده نشه
    بعد از نصب لكه گيري هم انجام مي دين

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گلی پور
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت کاتالوگ محصولات آن و همچنین لیست قیمت محصولات مون می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما از طریق تلگرام و یا واتساپ فایل کاتالوگ ها رو براتون ارسال کنند و این که بستگی به پروژه تون داره ولی معمولاً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ ها آماده بشه و به دستتون برسه نصب حفاظ ها یا به صورت جوش کاری می باشد یا بصورت پین که به دیوار می شود و پس از اینکه کار را انجام دادند که گیری انجام میشه اگر سوال دیگری دارید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  4. سلام بر شما
    من يه تعدادي از اين حفاظ هاي ميله اي براي چند تا از پنجره هام مي خوام پنجره ها در طبقه ب دوم خانه هستند و در جايي هستند كه ديد به بيرون ندارند بخاطر همين مي خواهم ساده ترين نوع حفاظ رو برام بزنين
    و با بروفيل دو دو دو اين كار رو برايم انجام بدبد
    براي اينوكه طرحي كه مد نظرمه رو به همكاران سما انتقال بدم تا براورد هزينه برام انجام دهند با چه شماره اي تماس بگيرم
    و زمان نصب حفاظ ها چند روز مي باشد
    و در اخر هم از شما و سايت خوبتون تشكر و قدر داني مي كنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سقزی امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ هایی که شما مدنظر دارید زیر مجموعه حفاظ مدرن هستند که تنوع بسیار زیادی دارند که برای دریافت کاتالوگ و همچنین لیست قیمت آنها میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و اندازه های دقیق یا حدودی پنجره هاتون رو محبت کنید تا کارشناس فروش مون برای شما قیمتش رو دربیارن پروفیلهای که استفاده می‌کنیم پروفایلهای دو در دو می باشد و مشکلی در اجرای آن وجود ندارد
      معمولاً بسته به اینکه پروژه شما چقدر هستش زمان تحویل متغیر است
      ولی حداقل زمان تحویل ۷ روز کاری می باشد ممنونم از همراهی شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام
    خسته نباشيد
    روز بهاريتون بخير باشه
    بنده به چند حفاظ پنجره براي واحد خودم نياز دارم كه از طرح هاي فر فورژه ي شما خوشم امده است
    قيمت ها به صورت كيلويي محاسبه مي شوند و يا به صورت متري؟
    هر متر وزنش چقدر مي باشد
    ملك بنده واقع در امير اباد مي باشد و ارتفاع پنجره ها از زمين حدودا پنج متر مي باشد
    ايا براي نصب حفاظ پنجره به داربست نياز است يا با نردبان قابل نصبه
    اگر به داربست نياز باشه خودتون هماهنگيش رو انجام مي دهيد
    ممنون مي شم اينجانب رو راهنمايي كنين تا بتونم بهتر تصميم بگيرم
    بدرود

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کهندانی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات فرفوژه میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش برای شما از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنند قیمت‌ها هم به صورت کیلپیی محاسبه میشه و هم به صورت متری هم داریم که طرح مورد نظرتون رو باید برای کارشناس فروش مون ارسال کنید تا با توجه به اندازه هایی که دارید محاسبه کنند و قیمتش رو به شما بگن
      بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه شما میتونید آدرستون رو محبت کنید تا کارشناسان بیان شرایط پروژه را ببینن و همچنین اندازه هاتون رو بردارند و طبق طرحی که مدنظر تونه براتون پیش فاکتور ارسال بشه اگر ارتفاع از زمین ۵ متر باشه نیاز به داربست نیستش ولی اگر بیشتر باشه نیاز به داربست است که هماهنگی آن توسط مشتری انجام میپذیره امیدوارم تونسته باشم راهنمایی کنم روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام عليكم
    عصرتون بخير
    خسته نباشيد من يه حفاظ مي خوام براي در ورودي و پنجره هام
    نمونه هاي ان ها رو در سايتتون ديدم ولي تمايل دارم نمونه هاي بيشتري ببينم
    براي اين كه نمونه كارها رو ببينم و يا كاتالوگ برام ارسال كنين بايد با چه شماره اي تماس بگيرم
    و براي ديدن نمونه كار اجرا شده تويط تيمتون بايد با چه كسي صحبت كنم و براي عقد قرار داد كجا بيام
    ممنون مي شم كمك كنين
    در اخر از شما و ادمين و سايت خوبتون تشكر و كمال قدر داني را مي كنم
    شاد و پيروز باشيد عزيزان

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صانعی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات خودتون میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان از طریق تلگرام یا واتساپ برای شما نمونه‌های کارهامون را ارسال کند برای دیدن نمونه کارهای اجرا شده می توانید آدرس پروژه هایی که توسط تیم ما کار شده را از کارشناس فروش مان بگیرید و به از نزدیک کار را ببینید و اگر تمایل داشتید و پسند کردید ما در خدمتتون هستیم برای عقد قرارداد هم می‌توانیم به صورت حضوری و آنلاین ثبت سفارش کنید ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام بهترین سایتیه که من تا حالا دیدم و با اختلاف جزو بهترین ها هستید تبریک میگم به شما و تلاشتون بسیار قابل ستایش است ممنون از مطالب خوبی که در اختیار ما گذاشتین من نیازمند ۵ عدد حفاظ پنجره می خواهم البته پنجره های ما حفاظ داره ولی حفاظ های خیلی کوتاهه حدودا ۳۰ سانت که می‌خواهیم این ۳۰ سانت رو تا آخر پنجره بپوشانیم و جلوی پنجره را کلا بگیریم میخواستم بدونم آیا من به کجا میتونم عکس حفاظ پنجره الانم رو بفرستم که ببینم آیا این حفاظ رو تولید می‌کند یا چیزی که مشابه آن باشد رو تولید می‌کنید که بیارید برام نصب انجام بدین برای اینکه نمونه عکس حفاظ پنجره خودم رو بفرستم و همچنین مشاوره بگیرم باید از چه کسی کمک بگیرم و با چه شماره ای تماس بگیرم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بیوک عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنونم از توجهتون و لطفتون نسبت به صنایع فلزی آهن کوب
      برای اینکه هم نمونه کاتالوگ های ما را ببینید میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما براتون آنها را از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنند همچنین شما می توانید عکس حفاظ مورد نظرتان را برای شماره تلگرام و واتساپ شرکت ارسال کنید تا ببینیم حفاظ مد نظرتون رو تولید می کنیم یا خیر بازدیدمون برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما میتونید از این خدمات استفاده کنید و آدرس خودتان را محبت بفرمایید که کارشناسان بیان و از نزدیک کار را ببینند و همچنین برآورد هزینه براتون انجام بدهند تا بتوانید تصمیم گیری درباره خرید داشته باشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام خسته نباشید ماه اسفند سال ۱۳۹۹ بود که از طرف شرکت شما آمدم و برای ما حفاظ پنجره نصب کردند کیفیت حفاظ ها بسیار راضی بودم و ساخت کیفیت ها بسیار با دقت و ظرافت خیلی بالایی انجام شده بود جای جوش ها اصلا معلوم نبود و قشنگ جای جوش ها را قبلش ساب زده بودند و هیچ نقطه جوش وجود نداشت رنگی که استفاده شده بود واقعا رنگ کوره ای الکترواستاتیک بودش و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و از اینکه شرکت شما را برای سفارش خودم انتخاب کردم خیلی خوشحال هستم و اگه بازم به عقب برگردم حتما انتخابم شرکت شما خواهد بود
    اینک برای درب ورودی خود یک حفاظ آکاردئونی می‌خواهم که با توجه به سابقه درخشانی که دارید و همچنین محصولات با کیفیت که ارائه می‌دهید تصمیم گرفتم دوباره از شرکت شما خرید کنم و به زودی با شرکت شما تماس خواهم گرفت تا وقت بازدید رزرو کنند که کارشناس تو زحمت بکشن و برای اندازه گیری بیان
    ممنونم از زحمات شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قباد عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بسیار از نظری که برای ما گذاشتین سپاسگزارم و خوشحالم که دوباره شرکت ما را برای ثبت سفارش خودتون انتخاب کردین و بسیار خوشحالم از اینکه باعث رضایت شما شده ایم ممنونم از توجه شما بله ما رنگ هایی که استفاده می کنیم رنگهای کوره ای الکترواستاتیک پوشش فام درجه یک می باشد و جوشی که استفاده میکنیم جوش co2 میباشد و تمامی جاهای جوش ها بعد از اینکه جوشکاری انجام شد با سوهان ساب زده میشه تا در نهایت کار با سلیقه و تمیز به دست مشتری برسه
      درب آکاردئونی نیز یکی از تولیدات شرکت ما می باشد
      طرح دو گل لوزی سه لوزی و چهار گل لوزی تولید می شود که می توانید بین آنها انتخاب فرمایید و همگی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند می توانید برای ثبت سفارش خود با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسن
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  9. سلام من نیاز به حفاظ پنجره دارم و از بین حفاظ هایی که در سایت قرار دادین از حفاظ فرفورژه شما بسیار خوشم اومد که می ‌خواهم برای من از این حفاظ هاتون نصب بفرمایید ابعاد حدودی که من گرفتم دو متر و ۲۰ در یک متر و ۸۰ سانت می باشد که می خواهم به صورت ثابت نباشد و لولا بخوره که متحرک باشه که بتونم اون رو مثل پنجره باز و بسته کنم و قفل بخوره که بتونم به او قفل کتابی بزنم و یکی از قفلاش از داخل باشه و دیگری از بیرون باشه می خواستم ببینم آیا شما این کار را انجام می‌دهید و میتونید برام این حفاظ رو تولید بکنید برای اطلاع از لیست قیمت باید به کدوم شماره پیام بدم که برام لیست قیمت محصولاتتون و همچنین کاتالوگ محصولات تونو برام بفرستند که بتونم انتخاب کنم و زحمت ساختش رو به شما بدم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جاوید امیدوارم که حالتون خوب باشه
      پنجره ما در انواع و اقسام مختلفی تولید میشه که یکی از مدل هایی که داریم حفاظ فرفورژه می باشد که دارای تنوع بسیار بالایی است که برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت با ما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و اینکه امکان نصب حفاظ پنجره به صورت متحرک وجود دارد فقط باید حتماً شرایط پروژه شما سنجیده بشه و سپس در رابطه با اون نظر قطعی داده بشه برای این کار می‌توانید شما از بازدید ما استفاده کنید بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که می‌توانید از این خدمات استفاده کنید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و آدرس خودتان و محبت کنید که کارشناس فنی و بیان از پروژه بازدید کنند و نظر خودشون رو ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام عرض ادب و احترام فراوان به شما و همراهان همیشگی شما به تازگی در خیابان پرستار تهران چهار طبقه تک واحدی ساختیم که می‌خواهیم در آن ساکن بشیم و نمای خانه و راهرو باز هست و پنجره آشپزخانه که ١/۵ در ٢ متر ارتفاع است رو به خیابان است میخوایم حفاظ پنجره نصب کنیم نمای خانه کلاسیک هست آیا شما حفاظی میتونین پیشنهاد بدین که نمای خانه رو از اون حالت ساده در بیارن و همچنین باعث امنیت باشد و همچنین در مورد رنگهایی که می شود انتخاب کرد راهنماییم کنین مرسی از سایت خوب شما موفق و پیروز باشین

    پاسخ
  11. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما پنجره خانه ما دارای حفاظ قدیمی که تا نصفه است می باشد و اما ما تصمیم گرفتیم برای امنیت بیشتر نرده های حفاظ را تا سقف ادامه بدهیم برای همین در اینترنت سرچ کردم و با سایت خوب شما آشنا شدم و اما من می خواستم بدونم که آیا شماره تماسی هست که من بتونم از پنجره عکس بگیرم و شما ببینین که میتونین نسبت به مدل قدیمی چیزی تولید کنین تا اون رو تا سقف ادامه بدهیم ممنون میشم اگر راهنمایی کنید و بفرمایید اصلا امکان این کار هست یا باید سفارش جدید داد پیشاپیش ممنون از راهنمایی شما و تشکر از سایت خوبتون مرسی

    پاسخ
  12. با سلام خدمت شما و سایت خوب آهن کوب من می خواستم سوال بپرسم که آیا شما حفاظ پنجره فرفورژه هم تولید می کنید چون میخواستم شلوغ باشه چون به من گفتن اگر حفاظ شلوغ باشه به راحتی نمیشه ازش رد شد و اما اینکه چه طرح های تو این سبک دارین و خارج از اون از چه سایز پروفیلی در کار هاتون استفاده میکنین و همچنین از چه رنگهایی استفاده میکنین چون من به رنگی احتیاج دارم که کثیف نشه از بین نره تا نمای ساختمان رو زشت نکنه ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  13. Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks,
    However I am going through difficulties with your RSS. I don’t know why I can’t join it.
    Is there anyone else getting similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you
    kindly respond? Thanks!!

    پاسخ
  14. سلام خسته نباشید امیدوارم که برقرار باشید من دنبال حفاظ پنجره زیبا میگشتم که با سایت آهن کوب آشنا شدم
    میخواستم اگر امکان داره بیام و از نزدیک مزاحم شما بشم و مدل‌های شما را ببینم و بفرمایید که این حفاظ های پنجره‌ای که شما تولید می‌کنید جنسش از چیه آیا از آهن و میلگرد تولید می کنید آیا امکان داره که این حفاظ ها را با استفاده از کابل تولید کنید یا خیر اگر که با کابل یک نمونه مدرن را برای من تولید کنید چقدر هزینش در میاد آیا این کار را انجام می‌دهید
    یا نه

    پاسخ
  15. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه برای من هفته پیش اومد این و حفاظ پنجره ساختمانی نصب کردید که من بسیار از مدل آن راضی بودم و همچنین از کیفیت کار خیلی راضی هستم و می خواستم که از شما تشکر کنم از کیفیت کارتون و همچنین از بچه‌های نصب که خیلی خوب کارشان را انجام دادند برای من بعد از اتمام کار و بعد از اینکه جوشکاری کردن جاهای جوش را لکه گیری کردند کیفیت ساخت حفاظ ها بسیار بالا و عالی بوده و همچنین تشکر می کنم از هدیه ای که کارشناس محترم هنگام بازدید برای ما آورد با نگاه کردن به اون همیشه به یاد شرکت خوب شما هستیم ممنونم از شما خداحافظ

    پاسخ
  16. سلام سابقا حفاظ پنجره ها یی بر روی پنجره های منزل اینجانب نصب شده بود که اینک زنگ زده هستند و خیلی ظاهر زشتی برای ساختمان ایجاد کردند
    سوالی که از شما داشتم اینه که آیا امکان داره که این حفاظ ها رو همین طور که روی پنجره نصب شده‌اند رنگ بزنید و آیا شما کار نقاشی حفاظ پنجره هم انجام می دهید و یا اینکه امکان داره که بیاید و این حفاظ ها رو بکنید و ببرید در کارخانه رنگ کوره ای به آن بزنید و سپس بیاورید برای نصب و هزینه هر چقدر باشه بنده به شما تقبل کنم
    آیا این امکان برای شما وجود داره و یا خیر
    یا من باید از یک نقاشی که به صورت شخص هستش کمک بگیرم و بیان این که حفاظ ها را برای ما رنگ کنند متشکرم از شما

    پاسخ
  17. حفاظ جلوی پنجره که برای ما نصب شده است ارتفاع آن حدود ۵۰ سانت هستش و ما می‌خواهیم که این حفاظ را افزایش ارتفاع برای ما بدهید و تا زیر سقف این رو برای ما ادامه بدهید از شما خواهشمندم که لطفاً یک شماره تلگرام و واتساپ یا هر اپلیکیشنی که شرکت شما در آن عضو است را برای من ارسال کنید تا من بتونم عکس این حفاظ کنونی مونرو برای شما ارسال کنم که بفرمایید آیا عین همین حفاظ رو میتونید برای بنده ی حقیر تولید کنید یا حداقل چیزی که بسیار شبیه به این باشه و نزدیک باشه و هم خوانی داشته باشه تا اگر که توانایی ساخت آن را داشتید ما سفارش آن را نزد شرکت شما به ثبت برسانیم و بتونیم از محصولات زیبای شما استفاده کنیم و برقرار باشید خدا نگهدار

    پاسخ
  18. سلام بر جون دلا امیدوارم که حالتون خوب باشه من دنبال حفاظ جلو پنجره میگردم البته من در حال حاضر جلوی پنجره خونم حفاظ پنجره هست ولی قسمتی از آن را بریدن خواستن بیان داخل و خوشبختانه ما متوجه شدیم و نتونسته دزد عزیز کاری کنه
    الان دنبال حفاظی میگردم که خیلی مقاومتش بالا باشه و هیچ جوره با هیچی بریده نشه
    میخواستم بدونم که شما چی پیشنهاد میکنید حفاظ های که الان ما داریم به صورت فرفورژه هست و می‌بینم که به هیچ به درد نمیخوره میخواستم یه حفاظی برام بزنید که خیلی محکم باشه مقاومت کافی رو داشته باشه که هیچ احدی نتونه اون رو ببره و بخواد وارد حریم شخصی من بشه ممنونم خداحافظ

    پاسخ
  19. سلام خسته نباشید من در طبقه دوم یک ساختمان می شینم و می خواستم برای در بالکن و پنجره هایم از حفاظ درب و پنجره فرفورژه استفاده کنم
    قیمت‌هایی که در سایت گذاشتین رو چک کردم و دیدم که قیمتهای بسیار مناسب و قیمت تون بر حسب متر مربع بوده که به نظر خیلی معقول و اوکی بود
    خواستم از شما سوال کنم که آیا این قیمت ها به روز است و یا برای ۱۲ اردیبهشته و از ۱۲ اردیبهشت به این ور قیمت ها تغییر کرده یا همینطوری ثابت مونده؟
    ممنون میشم توضیح بدهید در مورد قیمت هاتون و همچنین بفرمایید که حفاظ های فرفورژه فقط اینها هستند که روی سایت قرار دادید و یا نمونه‌های دیگری هم دارید که ما بتوانیم از آنها استفاده کنیم روزتون خوش خداحافظ

    پاسخ
  20. سلام اولا تشکر می کنم بابت زحماتی که میکشید دوم که چند تا سوال داشتم که می‌خواستم به آنها پاسخ بدید اول اینکه بین حفاظ های پنجره که تولید میشه کلا در بازار حفاظ پنجره استیل مقاومت بیشتری داره یا حفاظ های آهنی بهتر هست و همچنین میخواستم بدونم که قیمت کدوم مناسب است
    شما کدوم یکی از آنها را انجام می‌دهید و می سازید و آیا شما هر دو آن را تولید می‌کنید یا خیر
    همچنین میخواستم بدونم برای ساختمانی که در طبقه همکف آن ساکن هستیم که خواستاریم حفاظی بزنیم که کسی نتونه از آن وارد بشه پنجره‌های رو به خیابان هستش و در قسمت جنوبی ساختمان در طبقه همکف قرار داره ممنون میشم بفرمایید که چه حفاظی میتونه برای ساختمانی به این شرایط مناسب باشد

    پاسخ
  21. سلام خسته نباشید من ساختمانی ساختم ۵ طبقه در شهرک غرب که به دنبال حفاظ و پنجر می گردم و می خواستم که سوال کنم آیا شما علاوه بر حفاظ های پنجره‌ای که تولید می‌کنید و کارهای حفاظتی که انجام می دهید آیا خود پنجره و در هم تولید می کنید چون در سایتتون گشتم و خبری از در و پنجره نبود ولی با توجه به اینکه کار هاتون خیلی شیک و لوکس بود و من خیلی مورد پسندم قرار گرفت گفتم ازتون سوال کنم که اگر خودتون در و پنجره هم تولید می کنید من مزاحمتون بشم و بتونم از شما و خدمات تون استفاده کنم و به با هم دیگه همکاری داشته باشیم و همچنین در پروژه های بعدی که خواهم ساخت بتونم باهاتون همکاری کنم ممنونم از سایت خوبتون خداحافظ

    پاسخ
  22. عرض ادب و سلام و خسته نباشید خدمت شما و همه همراهان شما امیدوارم که موفق و پیروز باشید و روز به روز کارهاتون بهتر از دیروز باشه من در رابطه با حفاظ پشت پنجره ای سوال داشتم و میخواستم بدونم برای پنجره که ابعاد آن بزرگه و تقریبا سه در سه هست شما چه حفاظ پنجره ای پیشنهاد می کنید من به دنبال ظاهر و قیافه پنجره نیستم و بیشتر می خوام که برام امنیت برقرار بشه و ایمنی خیلی خوبی در برابر سارقان داشته باشه
    ممنون میشم اگر نمونه هایی که دارین رو برای بنده ارسال کنید یا لینک کانال تون رو بدین که من بتونم عضو بشم و در آنجا نمونه‌ها را ببینم و بتونم از محصولات شما انتخاب کنم و در اسرع وقت مزاحمتون بشم و خریدم را انجام دهم

    پاسخ
  23. سلام خسته نباشید ببخشید شما حفاظ پشت پنجره دو جداره ام تولید می‌کنید؟
    چون من چند جا تماس گرفتم و در مورد حفاظ های پنجره دوجداره سوال کردم ولی متاسفانه کسی نتونست منو راهنمایی کنه و تصمیم گرفتم که با شرکتی صحبت کنم که اطلاعات کامل تر و بیشتری داره
    میخواستم بدونم اگه شما اینها را تولید می‌کنیپ قیمت آنها به چه صورته و همچنین نحوه نصب آن به چه صورته
    آیا جنس این پنجره‌ ها آهنیه یا از جنس دیگری تشکیل شده چه جوریه که بهش میگن دو جداره و دوجداره بودن مزید بر اینه که امنیت بیشتری داره و سنگین تر هست؟
    سپاس گزار می‌شوم که توضیح بدین و منو راهنمایی کنید

    پاسخ
  24. سلام یه سوال داشتم ببخشید این حفاظ پشت پنجره فلزی که تولید می کنید آهنیه یا جنسش از چدن و دیگر آلیاژهای فلزیه
    میخواستم بدونم که در جنس این حفاظ ها از چیه
    من می خوام از این فرفورژه ها انتخاب کنم فقط فرفورژه ها خوشگل هستن یا امنیت خوبی هم دارند در برابر دزدی و آیا آهن هایی که در آن استفاده شده آهن های مقاومی اند
    ممنون میشم توضیح بدید به من و بفرمایید که اصلاً چه نوع حفاظ ایمنی استفاده کنم که مقاومت بیشتری داره و امنیت خوبی را برای منزل ما برقرار میسازه و لطفاً بفرمایید کلا چقدر زمان میبره برای دوتا حفاظ پنجره که اندازه‌اش دو در یک متر و نیم هست حفاظ آماده بشه و نصب برای ما انجام بشه من ساکن شهریار کرج هستم آیا برای شهریار هم خودتون کار انجام می دید

    پاسخ
  25. سلام من یه سری حفاظ جلو پنجره دارم که متاسفانه زنگ زده و فرسوده شده خیلی وقته که روی پنجره ما این حفاظ ها نصب شده میخواستم بدونم آیا شما می سه این ها را از ما بردارید و بخرید و ما بتوانیم از حفاظ های پنجره شما سفارش بدیم که به جای اینها بیاد نصب بشه اگر بخواهیم این رو بفروشیم باید به کجا مراجعه کنیم و همچنین ممنون میشم که شماره تلگرام تون رو محبت کنید که من یه پیام بدم که برام لیست قیمت و کاتالوگ محصولات تون رو بفرستین و بتونم ببینم اونها انتخاب کنم و بفرمایید که حفاظی که به صورت دست دوم هستند مثل واسه ما چقدر برداشته میشه چجوری حساب میشه قیمتش آیا به عنوان آهن ضایعاتی برداشته میشه یا چه شکلیه

    پاسخ
  26. سلام بنده حفاظ پنجره را سفارش دادم و امروز برام ارسال شد واقعا از کیفیت استفاده شده در محصولاتتان لذت بردم.

    پاسخ
  27. سلام.بنده داریوش شمسایی هستم و خواستم که تشکر کنم از شما به خاطر خدماتتون.

    پاسخ
  28. درود
    بنده تو کار ساخت و ساز هستم دو تا آپارتمان در حال ساخت دارم می خواستم کارشناسانتان را به محل بازدید بفرستید بنده سمت زعفرانیه هستم شماره تماسم هم براتون قرار دادم
    با سپاس فراوان از شما عزیزان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید