قیمت انواع درب آکاردئونی + لیست قیمت 28 اسفند 1402

درب آکاردئونی (Accordion door) یکی از محبوب‌ترین حفاظ‌های درب و پنجره محسوب می‌شود. زیرا علاوه بر قیمت مناسب این نوع حفاظ، می‌توان آن را آخرین سد ورودی برای فرد سارقی که وارد ساختمان شده است، دانست.

فرم محاسبه قیمت درب آکاردئونی

ارتفاع درب خود را وارد کنید
لطفا عرض درب خود را وارد کنید

خدمات جانبی درب آکاردئونی

حمل و بارگیری درب آکاردئونی برای تمام مناطق تهران رایگان می باشد.
رنگ الکترواستاتیک به انتخاب مشتری رایگان می باشد.
یک عدد دستگیره فانتزی بصورت رایگان روی درب نصب شده است.
جمع کل هزار تومان

 

 

 

 

 

بنابراین استفاده از آن، امنیت منزل شما را تا حد بسیار بالایی تضمین می‌کند به شرطی که درب آکاردئونی که تهیه می‌کنید، کاملا براساس استانداردهای روز امنیتی و با مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه 1 ساخته شده باشد.

صنایع فلزی آهن کوب نیز در تولید محصولات خود از مواد اولیه درجه یک و بسیار با کیفیت استفاده می‌کند، زیرا رضایت مشتری برای ما مهم است.

درب آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی برای منازل و اماکن اداری

با توجه به اینکه تقریبا اکثر درب‌های ساختمان به اندازه کافی امن و محکم نیستند و نمی‌توانند به تنهایی مانع ورود سارقان بشوند، در این زمان استفاده از محافظ آکاردئونی می‌تواند راه حل بسیار کاربردی محسوب شود که با قیمت خیلی مناسب می‌تواند امنیت بالایی را ایجاد کند.

همچنین از نظر ظاهری نیز زیبا است. البته در مرحله قبل می‌توانید یک حفاظ روی دیوار زیبا و کاربردی مانند حفاظ‌های شاخ گوزنی سفارش دهید تا بابت عبور سارقان و ورود آن‌ها به داخل ساختمان خیالتان راحت باشد. لذا بهترین درب آکاردئونی را از بهترین سایت فروش درب و حفاظ انجام دهید.

لیست قیمت درب آکاردئونی 28 اسفند 1402

 
ردیف شرح خدمات و کالا قیمت هر متر مربع
1 درب آکاردئونی طرح دو گل 1891 هزار تومان
2 درب آکاردئونی طرح سه گل 1976 هزار تومان
3 درب آکاردئونی طرح چهار گل 2221 هزار تومان
4 درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل 2391 هزار تومان
5 قفل مخفی درب آکاردئونی گیرا ( مدل 039 ) 390  هزار تومان
6 جای قفل مخفی ( بدون قفل ) 250  هزار تومان
7 یک جفت حلقه قفل اضافه 45  هزار تومان
8 هزینه شاسی کشی اضافه 51  هزار تومان
9 هزینه پرچ مخفی درب آکاردئونی 415  هزار تومان
10 هزینه دستگیره اضافه 19  هزار تومان
لیست قیمت درب آکاردئونی

درب‌های کشویی به خاطر ساختار شبکه شبکه بودن، سریع و به راحتی تنها با فشار یک دست باز و بسته می‌شوند. در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم هستند و شما به راحتی می‌توانید از خانه خارج یا به آن وارد شوید و یا با خیال راحت به مسافرت بروید بدون اینکه هیچ نگرانی داشته باشید.

انواع حفاظ آکاردئونی از نظر جنس

انواع حفاظ آکاردئونی هم از نظر مدل و هم از نظر جنس وجود دارد که در ادامه ما به برخی از جنس‌های مختلف حفاظ آکاردئونی می‌پردازیم:

  • حفاظ آکارئونی آهنی
  • نرده آکارئونی mdf
  • محافظ آکاردئونی pvc

حفاظ آکاردئونی آهنی

این حفاظ از جنس آهن ساخته شده و به دلیل استحکام بالا در برابر خوردگی و پوسیدن مقاوم است و برای افزایش مقاومت بیشتر آن باید از رنگ‌های ضد زنگ استفاده نمود و به دلیل این ویژگی و وزن زیاد آن قیمت آن نسبت به جنس‌های دیگر گران تر است.

نرده آکاردئونی MDF

این نوع درب‌ها زیاد مقاوم نیستند و به زودی ممکن است دچار ترک و پوسیدگی شوند. قیمت آن نسبتا مناسب است و به خاطر این که کمتر آسیب ببیند، می‌توان از آن در محیط‌های داخلی استفاده کرد.

محافظ آکاردئونی PVC

از این درب‌ها بیشتر برای جاهایی استفاده می‌شود که لازم است دائما تمیز شود و نیز به خاطر وزن سبک آن طرفداران مخصوص خودش را دارد و نیز قیمتش مناسب است.

امنیت بالای حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی از جمله حفاظ‌هایی است که برای ساختمان‌ها و شرکت‌ها بسیار مناسب است. حتی برای مغازه‌ها نیز گزینه مناسبی است که این حفاظ کشویی دارای ضریب امنیت بالایی است.

درب آکاردئونی برای نصب روی هر درب هیچ مشکلی ندارد و بستگی به جنس درب ندارد. شاید بگویید که حفاظ آکاردئونی دارای امنیت کافی نیست و تنها با یک دیلم و جک قابل نفوذ می‌شود ولی این طور نیست.

اگر از درب آکاردئونی با تراکم بالا استفاده می‌کنید و یا اینکه از تسمه دوبل استفاده می‌کنید، نباید نگران ورود سارقین به خانه‌تان باشید.
علت نام گذاری این حفاظ به خاطر این است که شبیه به ساز آکاردئون بوده و در یک راستا باز و بسته می‌شود. درب آکاردئونی باید با اندازه دقیق چهار چوب ساخته شود که هیچ مشکلی برای نصب و استفاده وجود نداشته باشد.

حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت

حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت چیست؟ شاید بگویید که درب‌های ضد سرقت مانند اسمشان دارای امنیت بالایی است و هیچ نیازی به حفاظ‌های دیگر مخصوصا حفاظ آکاردئونی ندارد. اما درب‌های ضد سرقت امنیت کاملی ندارند و نیاز به درب آکاردئونی دارد.

درب‌های آکاردئونی که می‌توان برای این نوع درب‌های ضد سرقت استفاده کرد، سه گلِ چهار خم است ولی شما برای هزینه کمتر می‌توانید از درب آکاردئونی ساده استفاده کنید.

اما امنیت آن نسبتا کمتر است. برای اینکه امنیت خانه‌تان را تامین کنید، باید هر کاری انجام دهید و از هیچ کاری دریغ نکنید زیرا محل زندگی‌تان مهم ترین مکان برای آرامش ذهن است.

درب‌های آکاردئونی بر اساس طرحی از ساز آکاردئون ساخته شده است. این نوع طراحی علاوه بر امنیت بالا و زیبایی ظاهری که داردرباعث می‌شود تا بتوان به صورت بهینه از فضای راهرو استفاده کرد.

به طوری که به هنگام جمع شدن تنها 20 سانتی متر از فضای راهرو را اشغال می‌کند و با قیمت بسیار مناسب می‌توانید یک حفاظ آکاردئونی زیبا و محکم داشته باشید (در عرض‌های مختلف این عدد چند سانتی متر تغییر می‌کند).

اگر شما هم به دنبال افزایش امنیت درب ورودی مغازه، آپارتمان و ساختمان خود هستید بهتر است به بررسی این درب که قدرتی همچون درب فلزی دارد بپردازید.

در این مقاله قصد داریم به نکات مهمی در خصوص این درب از جمله کاربردها، ویژگی‌ها، قیمت، نصب صحیح و مواردی از دست بپردازیم.

برای نصب کردن درب آکاردئونی روی چهارچوب باید جوش دادن آن تخصصی انجام شود زیرا که نصب غیر اصولی اصلا مناسب نیست و ممکن است با ترفندهایی مثل دیلم انداختن یا کارهای دیگر به راحتی به درب آکاردئونی آسیب برسانند و وارد خانه‌تان شوند.

موارد استفاده از درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در بسیاری از مکان‌ها چه عمومی و چه خصوصی کاربرد دارد و بسیار زیاد از آن به عنوان تامین کننده امنیت استفاده می‌شود که می‌خواهیم در ادامه به توضیح این موارد بپردازیم.

درب آکاردئونی برای مغازه‌ها و فروشگاه‌ها

اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از درب آکاردئونی استفاده می‌کنند که باعث افزایش امنیت آن مکان می‌شود. همچنین برای فروشگاه‌هایی که درب‌های شیشه‌ای بزرگی دارند از درب‌های آکاردئونی دولنگه استفاده می‌شود.

درب آکاردئونی چیست؟ به درب‌هایی گفته می‌شود که از دو جهت باز می‌شوند که باعث افزایش سرعت باز شدن درب شده و هم باعث کاهش سرقت می‌شوند. کاربرد دیگر این حفاظ اینگونه است که مردم هنگام بسته بودن فروشگاه می‌توانند داخل را نگاه کرده و محصولات را مشاهده کنند.

درب آکاردئونی برای آپارتمان

درب آکاردئونی آپارتمان را معمولا بیشتر مردم استفاده می‌کنند. زیرا باعث چندین برابر شدن امنیت خانه‌ها می‌شود. برخی افراد از درب ضد سرقت استفاده می‌کنند که برای برخی مکان‌ها مناسب است.

اگر شما می‌خواهید برای خانه‌تان از درب‌های آکاردئونی با کیفیت استفاده کنید حتما باید یک سری فاکتورهایی را در نظر بگیرید، تعداد گل‌های درب آکاردئونی کم نباشد که دسترسی به درب ورودی آسان شود. نکته بعدی این است که باید پرچ‌های محصول مورد نظر مخفی باشد و ترجیحا تسمه دوبل باشد.

حفاظ درب آپارتمان

این حفاظ به عنوان محافظ درب آپارتمان گزینه‌ی بسیار مناسب و کاربردی است که علاوه بر حفاظ و ارتقای امنیت خانه زیبایی و شکوه خاصی نیز دارد. نمای داخلی بخش مشاعات ساختمان و ورودی آپارتمان را به شدت زیبا خواهد نمود. استفاده از این درب‌های ریلی فلزی آپارتمان برای هر صاحب خانه و مستاجری توضیه می‌شود.

درب آکاردئونی قیمت روز

برای مشاهده و اطلاع از قیمت روز درب آکاردئونی می توانید از چند راه اقدام کنید یا می توانید با نگاه به جداول قیمت داخل سایت این کار را انجام دهید یا اینکه با مشاورین فنی ما تماس گرفته و تمامی سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید راه دیگری که بتوانید قیمت روز آکاردئونی را بفهمید در قسمت نظرات سایت می توانید سوالات خود را مطرح کنید که در سریع ترین زمان به سوالات شما پاسخ داده می شود.

راه آخر نیز این است که به صورت حضوری به دفتر فروش مراجعه کنید و از نزدیک نمونه محصولات را مشاهده کنید و از کیفیت بسیار خوب محصولات آگاه شوید.از قیمت حفاظ آکاردئونی مطمئن شوید و بعد از این مراحل برای سفارش محصولات اقدام کنید.

طراحی و ساخت درب آکاردئونی در تهران

درب آکاردئونی به صورت‌های خاصی و با روش‌های متنوعی طراحی می‌شوند و به فروش می‌رسند. اما علاوه بر تهران به شهرهای دیگر نیز می‌توان درب آکاردئونی با کیفیت بالا و طراحی بسیار شیک ارسال کرد.

حفاظ آکاردئونی یک حفاظ با قیمت مناسب و با صرفه اقتصادی است که نسبت به درب‌های ضد سرقت خیلی به صرفه و امن‌تر است.

همچنین طراحی این محصول می‌تواند با توجه به سلیقه شما می‌تواند ترکیبی از چند مدل درب آکاردئونی باشد. چند مدل از محبوب‌ترین و پرکاربرد ترین درب آکاردئونی عبارتند از:

  • درب آکاردئونی دو گل یا دو لوزی
  • درب آکاردئونی سه گل یا سه لوزی
  • حفاظ آکاردئونی دو جداره
  • درب آکاردئونی دو لنگه که با توجه به اندازه‌ها و مدل‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ آکاردئونی

هزینه سفارش و خرید حفاظ آکاردئونی با توجه به نوع، اندازه و دیگر ویژگی‌های آن متغیر است. در واقع تعیین قیمت اولیه‌ی آن پس از بررسی اندازه‌ی درب مورد نظر انجام می‌شود. درب‌های دو لنگه، تک لنگه در اندازه‌های مختلف بودجه‌ی خاص خود را برای نصب حفاظ نیاز دارند.

وجود طرح‌های متنوع و زیبا از درب‌های آکاردئونی نیز سبب می‌شود شاهد اختلاف قیمت در بین آن‌ها باشیم. چرا که در هر یک از این طرح‌ها، زمان، انرژی و مواد اولیه‌ی متفاوتی صرف می‌شود و هزینه‌ی تمام‌شده‌ی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

جنس رنگ حفاظ آکاردئونی دیگر عامل تعیین کننده‌ی قیمت درب آکاردئونی است. معمولاً این حفاظ‌ها با استفاده از رنگ‌های کوره‌ای رنگ آمیزی شده و این مسئله کیفیت و دوام آن‌ها را به شدت افزایش می‌دهد.

یراق آلات مورد استفاده در درب نیز باعث می‌شود قیمت آن کمتر یا بیشتر شود. هر چه کیفیت قفل، پرچ‌ها، سیستم باز و بسته شدن آن با کیفیت‌تر باشد قیمت درب بالاتر خواهد بود.

کیفیت جنس درب خود عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت درب است. استفاده از فولاد با کیفیت در درب سبب می‌شود استحکام و کیفیت آن بسیار بالا برود.

همچنین اجرای جوشکاری با کیفیت بالا و به بهترین شکل باعث می‌شود دوام درب افزایش یافته و به همان نسبت قیمت بیشتری داشته باشد.

این نکته نیز لازم است که بیان شود چون حفاظ‌های آکاردئونی در تراکم‌های متفاوتی تولید می‌شوند، بی شک هر چه تراکم حفاظ بیشتر باشد، امنیت و استحکام آن بالاتر می‌رود. در درب‌های با تراکم بالا مواد اولیه‌ی بیشتری به کار رفته و این موضوع بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

بهترین قفل برای درب آکاردئونی

بهترین قفل برای درب آکاردئونی، قفلی است که در برابر ضربات وارد شده توسط سارقین به هیچ عنوان صدمه نبیند و به راحتی باز نشود.

قفل‌هایی که همراه درب آکاردئونی صنایع فلزی آهن کوب نصب می‌شود برند گیرا GIRA است و دارای تمامی استانداردهای لازم است. تمامی این قفل های ارسال شده دارای 2 سال ضمانت است.

عوامل موثر در تعین قیمت حفاظ آکاردئونی

  • ابعاد در و پنجره
  • طرح نرده آکاردئونی
  • تراکم درب آکاردئونی

1- ابعاد درب و پنجره

هرچه ارتفاع و عرض محیطی که قرار است حفاظ آکاردئونی روی آن نصب شود کمتر باشد، قیمت آن پایین‌تر خواهد بود. اندازه درب‌ها به صورت استاندارد 110*210 است. البته برای اندازه گیری دقیق درب می‌توانید به ما درخواست کارشناس دهید که طبیعتا هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد.

2- طرح نرده حفاظ آکاردئونی

انواع طرح‌های درب آکاردئونی عبارتند از دو لوزی و سه خم، سه لوزی و چهار خم، چهار لوزی پنج خم، پرچ مخفی هستند. منظور از تعداد لوزی‌ها، ردیف‌های افقی مشبک به کار رفته در درب آکاردئونی است که در طراحی درب آکاردئونی به کار رفته است.

3- تراکم درب‌های آکاردئونی

به تعداد تیغه‌های عمودی به کار رفته در درب‌های آکاردئونی، تراکم آن می‌گویند که هر چقدر فاصله این تیغه‌ها از هم کمتر باشد، پر تراکم‌تر محسوب می‌شود.

با توجه به افزایش وزن آن، قیمتش نیز افزایش می‌یابد اما اگر فاصله این تیغه‌ها از هم بیشتر باشد و یا به اصطلاح کم تراکم باشد، وزن کمتری دارد و البته در مقابل امنیت کمتری را نیز فراهم می‌کند.

طبیعتا هر چه بیشتر برای حفاظ‌ها هزینه کنید خیالتان از به سرقت رفتن اموال با ارزشتان راحت‌تر می‌شود و با آسودگی خاطر کامل به سفر می‌روید.

درب آکاردئونی با رنگ کوره ای
رنگ کوره‌ای فابریک و کوره‌ای درجه یک

خم‌های چهار طرفه طراحی شده موجب افزایش مقاومت حفاظ و جلوگیری از خم شدن تسمه‌های عمودی می‌شود. محل قرارگیری آن در بالای حفاظ، بین گل‌ها و پایین حفاظ است.

خرید درب آکاردئونی

برای اینکه خریدی راحت و بی دردسر داشته باشید می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. مخصوصا امروزه با وجود شیوع بیماری کرونا به راحتی نمی‌توان حضوری خرید نمود.

مزیت دیگر خرید آنلاین صرفه‌جویی در وقت و زمان است. شما تنها می‌توانید با یک تماس نرده آکاردئونی سفارش دهید. امروزه خرید و فروش محصولات به سمت آنلاین و غیر حضوری در حرکت است و کم کم خرید حضوری کم رنگ خواهد شد. زیرا که بسیار بهتر و به صرفه بوده و نیاز کاربر را برطرف می‌کند.

دلیل مهم دیگری که مردم رو به خرید اینترنتی آورده‌اند، خلاص شدن از ترافیک‌های شهری و از بین رفتن زمان است. پس شما نیز از طریق پشتیبانی یا pdf داخل صفحه قیمت درب آکاردئونی را مشاهده کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

چگونه نرده آکاردئونی خریداری کنیم؟

شما می‌توانید از طریق شماره‌هایی که درون سایت قرار دارند با کارشناسان تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. بعد از آن کارشناسان به محل نصب می‌آیند و اندازه گیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن عقد قرارداد پروسه ارسال درب آکاردئونی شروع می‌شود و پس از گذشت نهایتا 5 روز کار خرید، درب آکاردئونی شما تکمیل می‌شود.

افزایش امنیت درب ورودی با درب کشوئی آکاردئونی

هر روزه مدل‌های جدیدی از درب کشوئی آکاردئونی طراحی و تولید می‌شوند. هدف از صرف این مقدار انرژی در این زمینه، افزایش امنیت و زیبایی در کنار یکدیگر است.

درب‌های ضد سرقت با ساختاری که دارند ورودهای ناخواسته را سخت و غیر ممکن می‌کنند. اما همیشه امکان نصب و استفاده از این درب‌ها فراهم نیست. همچنین گاهی تعویض درب‌های نصب شده ممکن نیست. در چنین مواقعی استفاده از درب آکاردئونی یک راه‌حل بی‌نظیر است.

درب آکاردئونی که با عنوان حفاظ آکاردئونی یا درب ریلی نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین تجهیزات افزایش ایمنی و جلوگیری از نفوذپذیری درب‌های مختلف است که به عنوان درب ثانویه در بعضی موقعیت‌ها نصب می‌شود تا امنیت را بالا ببرد. درب آکاردئونی استفاده شده در جلوی مغازه‌ها و موقعیت‌های دیگر نیز با همدیگر متفاوت هستند.

 

توجه!

برای اینکه امنیت خانه، شرکت، محل کار یا باغتان بالا برود و از ورود دزدان به آنجا جلوگیری کنید، باید علاوه بر جلوگیری کردن از ورود سارقین به محدوده خانه‌تان کاری کنید که احتمال ورود آن‌ها به خانه‌تان صفر شود.

برای این کار باید از یک نرده آکاردئونی با کیفیت و با تعداد گل زیاد (ترجیها تسمه دوبل) استفاده کنید که به هیچ وجه ورود به خانه‌تان آسان نباشد و تنها خودتان بتوانید به آنجا وارد شوید.
علاوه بر این شما می‌توانید با خرید از یک فروشگاه معتبر مانند صنایع فلزی آهن کوب درب آکاردئونی با کیفیت خرید کنید که از متریال‌های مرغوب استفاده شده است.

قیمت درب آکاردئونی
قیمت مناسب درب آکاردئونی برای محافظت از اموال و اماکن

قفل درب آکاردئونی

برای اینکه درب آکاردئونی غیر قابل نفود باشد، شما می‌توانید از قفل استفاده کنید اما چه قفلی مناسب است و چه تعداد قفل نیاز است؟ در ادامه به توضیح این مطالب می‌پردازیم.

در ابتدا باید گفت که توصیه ما به شما این است که بهترین نوع قفل‌ها، قفل‌های کتابی است. حال باید گونه‌ای این قفل‌های کتابی را قرار دهیم که هیچ راهی برای اهرم انداختن سارقین وجود نداشته باشد.

برای این کار باید از دو قفل استفاده نمود. یکی برای پایین درب و یکی برای بالای درب که ترجیها این قفل‌های توکار باشد بسیار بهتر است. شما می‌توانید با سفارش درب آکاردئونی قفل‌های آن را نیز با بهترین قیمت دریافت کنید.

سفارش درب آکاردیونی

برای سفارش درب آکاردئونی شما راه‌های مختلفی دارید یکی از آن‌ها تماس با شماره 09107500479 است. با کارشناسان صحبت کنید و مطابق سلیقه خود سفارش خود را ثبت کرده و پس از چند روز کاری آن را دریافت کنید.

راهِ دیگر خرید حضوری در مرکز فروش صنایع فلزی آهن کوب است که می‌توانید با حضور در آن‌جا انواع طرح‌های مختلف را از نزدیک ببینید و بعد سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین می‌توانید برای دریافت درب آکاردئونی سفارش داده شده، از طریق باربری شرکت نیز اقدام نمائید. این امکان وجود دارد که خودتان محصول مورد نظر را از کارگاه تحویل بگیرید و دیگر هزینه باربری پرداخت نکنید.
هنگام نصب هم بهتر است از نصابان آهن کوب کمک بگیرید تا خیالتان برای رعایت استانداردهای نصب راحت باشد و درب آکاردئونی کاملی را تحویل بگیرید.

نمایندگی فروش درب‌های آکاردئونی

حال که درباره خرید اینترنی به طور کامل صحبت شد می‌رسیم به اینکه نمایندگی فروش درب‌های آکاردئونی کجا است و آیا در استان‌های دیگر نیز نمایندگی وجود دارد؟

جواب این است که دفتر اصلی شرکت صنایع فلزی آهن کوب در تهران است ولی نمایندگان فروش در اکثر استان‌های ایران دارد. مثل تهران، تبریز، اصفهان، پرند، مشهد و… که نمایندگان فروش به محل نصب رفته و سفارش حفاظ آکاردئونی را ثبت می‌کنند و به دفتر مرکزی می‌رسانند.

سفارشات در کارخانه تولید می‌شود و در آخر به شهرستان مد نظر فرستاده خواهد شد. قابل ذکر است که زمان ساخت و ارسال بستگی به محل سکونت شما و جنس و نوع درب آکاردئونی سفارش داده شده متغییر است.

همچنین برای نصب می‌توانید از نصابان نزدیک محل سکونت کمک بگیرید ولی در تهران و کرج نصابان شرکت صنایع فلزی آهن کوب می‌توانند برای شما مراحل نصب را انجام دهند.

از درب آکاردئونی معمولا برای درب ورودی ساختمان‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، ویترین مغازه‌ها، داروخانه‌ها و حتی درب بالکن استفاده می‌شود.

این محافظ آکاردئونی برای ویترین مغازه‌ها بسیار مناسب است زیرا هنگام تعطیلی مغازه محصولات ویترین جلوی دید مردم است و مثل این می‌ماند که مغازه شما شبانه روز باز است و به شما سود می‌دهد. برای دریافت قیمت حفاظ آکاردئونی با ما در تماس باشید.

خرید درب آکاردئونی ضد سرقت

بعد از اینکه با بهترین نمایندگی فروش آشنا شدید، حال نوبت خرید درب آکاردئونی ضد سرقت است. شما قبل از ثبت سفارش می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و نمونه کار محصولات را مشاهده کنید و بهترین نوع آن را خریداری کنید.

همچنین اگر بخواهید می‌توانید نصب حفاظ آکاردئونی را به کارمندان صنایع فلزی آهن کوب بسپارید. درب آکاردئونی ضد سرقت دارای ضریب امنیت بسیار بالایی است. زیرا دارای تراکم بالا و چهارچوب مقاوم است.

همچنین پرچ‌های بسیار قوی دارد و همه این ویژگی‌ها مانع خراب شدن درب آکاردئونی می‌شود و و نمی‌توانند سارقین با استفاده از ابزار‌هایی مانند دیلم به خانه نفوذ کنند.

خرید درب آکاردئونی در رشت

استان رشت به دلیل رطوبت هوایی که دارد ممکن است درب‌های چوبی دچار پوسیدگی‌های جزئی شوند و مقاومت کافی برای مراقبت از خانه شما را نداشته باشند و با ضربه‌های متعدد دچار شکستگی شوند.

در نتیجه استفاده از درب آکاردئونی واجب می‌شود که ضعف امنیتی خانه شما را جبران کند. البته این موضوع فقط برای استان رشت و یا استان‌های شمالی صدق نمی‌کند.

بلکه امروزه استفاده از درب آکاردئونی یک امر واجب برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی شده است. لازم به ذکر است که درب‌های آکاردئونی با کیفیت به هیچ عنوان دچار پوسیدگی یا خرابی نمی‌شود.

حفاظ آکاردئونی در اصفهان

وجود سارقین در همه‌ی استان‌ها و حتی کشورهای دیگر امری طبیعی است. ولی در برخی از استان‌های پر جمعیت و یا شهرستان‌های پر جمعیت ممکن است تعداد سارقین بیشتر باشد.

پس باید از اتفاق‌های احتمالی جلوگیری کنیم تا متضرر نشویم. استان اصفهان نیز یکی از شهرهای پر جمعیت است که ممکن است سرقت‌هایی در آنجا انجام شود.

فروش حفاظ آکاردئونی در قزوین

برای خرید حفاظ آکاردئونی در قزوین می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. زیرا مشاورین و متخصصین مجرب ما در این شهر مشغول به کار هستند که برای شما به راحتی و به طور صحیح نرده آکاردئونی را نصب می‌کنند. دلیل اصلی نصب درب آکاردئونی حفاظت از خانه شما، مال، محل کار و حتی از جان شما حفاظت می‌کند.

محافظ آکاردئونی در تبریز

حفاظ‌های آکاردئونی که در تبریز تولید می‌شوند باید در برابر گرما و سرما مقاومت بیشتری داشته باشند. زیرا تبریز هوا بسیار سرد خواهد بود و محصولات باید مقاومت بیشتری داشته باشند تا در مقابل سرمای زیاد دچار شکستگی نشود.

اگر به دنبال درب آکاردئونی با کیفیت هستید می‌توانید محصول مورد نظر خود را با تماس با یکی از مشاورین ما سفارش دهید و خرید درب آکاردئونی خود را تکمیل کنید.

حفاظ آکاردئونی در گرگان

در استان گرگان به دلیل اینکه هوا دارای رطوبت زیادی است و دارای مناطق سر سبزی است، مردم بسیار زیادی به این استان سفر می‌کنند مخصوصا روزهای تعطیل.

پس باید کاری کرد خیال مان از ورود سارقین به این استان پر جمعیت و شلوغ راحت شود و تنها راه کاربردی و کار آمد استفاده از حفاظ آکاردئونی در گرگان است که می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

در کم‌ترین زمان و با بهترین کیفیت محصول مورد نظر را دریافت کنید. نصب درب آکاردئونی توسط متخصصین انجام می‌شود و با اطمینان می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

درب آکاردئونی در اهواز

برای سفارش درب آکاردئونی در اهواز می‌توانید با مشاورین و متخصصین ما تماس بگیرید تا در کم‌ترین زمان سفارش شما را ثبت کنند.

صنایع فلزی آهن کوب به همه استان‌های ایران محصولات تولید شده را ارسال می‌کند. در هر استانی ممکن است سارقین زیادی وجود داشته باشند.

در استان اهواز نیز ممکن است دزد وجود داشته باشد، پس برای پیشگیری از این اتفاق می‌توانید از درب آکاردئونی استفاده کنید.

چرا باید از حفاظ آکاردئونی استفاده کنیم؟

استفاده از حفاظ آکاردئونی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در تامین امنیت ساختمان‌هاست. با شناخت بیشتر از این درب و ویژگی‌های آن، این موضوع را بیشتر درک خواهید کرد.

در زیر خصوصیاتی را که باعث می‌شوند درب آکاردئونی بهترین انتخاب از بین انواع حفاظ‌ها باشد بیان می‌کنیم که بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • استحکام کافی: حفاظ آکاردئونی با کیفیت است که از اجزای استاندارد و مرغوب ساخته شده باشد، استحکام بسیار بالایی داشته و دوام زیادی دارد. در ساخت این نوع حفاظ از پروفیل‌هایی با جنس خوب (نه از آهن‌های ضایعاتی و بی کیفیت) و پرچ‌های بسیار محکم استفاده می‌شود. حفاظ روی دیوار نیز می‌تواند از این درصد استحکام برخوردار باشد و امنیت خانه را دو چندان کند این نرده آکاردئونی به قدری محکم است که در برابر ضربه‌های بسیار محکم دوام می‌آورد که باعث می‌شود که دزدان به فکر دزدی از خانه شما نیفتند.
  • قفل محکم: دیگر مزیت این حفاظ‌های ریلی ایمنی و محکم بودن کافی قفل‌های آن‌هاست. در صورت استفاده از قفل‌های کتابی و با کیفیت می‌توانیم به شما این اطمینان خاطر را بدهیم که ورود افراد ناشناس به خانه شما غیر ممکن است. قفل‌های توکار می‌توانند باعث بهبود امنیت خانه شما شده و راه ورود سارقین را به خانه شما ببندد و به دلیل اینکه قفل تو کار در دسترس نیست دزدان نمی‌توانند به قفل آسیبی وارد کنند.
  • باز شدن بدون سر و صدا: این درب‌ها به راحتی و به صورت کاملاً روان و بی سر و صدا باز و بسته می‌شوند و هیچ مزاحمتی برای ساکنین آپارتمان شما نخواهد داشت و باعث ایجاد آرامش برای شما و همسایگان می شود. البته ناگفته نماند که اگر در ساخت درب ریلی از جنس درجه یک استفاده شود به درستی و بی صدا کار می‌کند. در غیر این صورت شاید در ابتدا با نرده آکاردئونی مشکلی نداشته باشید ولی با مرور زمان متریال بد، باعث مشکل دار شدن درب آکاردئونی می‌شود.
  • مناسب برای انواع درب‌ها: تنوع کاربری در حفاظ آکاردئونی یکی از نقاط قوت بسیار مهم آن است که متناسب با انداره درب ورودی خانه شما ساخته می‌شود و دلخواه شما رنگ می‌شود.
    یکی دیگر از کاربردهایی که ممکن است تا به حال به ذهنتان نرسیده باشد و ممکن است به صورت اتفاقی در اماکن عمومی دیده باشید، استفاده از حفاظ آکاردئونی برای سرویس‌های بهداشتی عمومی مثل پارک‌ها و مناطق تفریحی که طبق ساعتی خاص درب‌های آکاردئونی بسته می‌شوند و همان طور باز می‌شوند و این موجب ایجاد نظم و برقراری بهداشت در اماکن عمومی می‌شود.
  • زیبایی: یکی از مشکلات رایج در استفاده از حفاظ‌ها، مبحث ویژگی‌های بصری آن‌ها است. در ساخت اغلب حفاظ‌ها به زیبایی و طراحی توجه خاصی نمی‌شود. اما حفاظ‌های آکاردئونی با توجه به ساختار و تنوعی که دارند، از ظاهری زیبا برخوردار بوده و این یکی از مزایای مهم آن‌هاست. همچنین با استفاده از رنگ مناسب برای این محصول به راحتی زیبایی خانه‌تان را چندین برابر کنید.
  • قابلیت تعمیر و تعویض: با توجه به مطالب بالا می‌توان به راحتی در آکاردئونی را تعمیر و یا تعویض کرد ولی اگر هنگام خرید از جای معتبر تهیه کرده باشند، به این زودی نیاز به تعمیر ندارند. اما اگر بخواهند مدل حفاظ آکاردئونی را عوض کنند به راحتی می‌توانند آن را تعویض کرده و جایگزین کنند.
  • نصب روی چهارچوب: محافظ آکاردئونی به راحتی روی چهار چوب درب نصب شده و هیچ آسیبی به دیوار و درب ورودی خانه شما وارد نمی‌کند و نیازی به سوراخ کردن دیوار و چهارچوب نیست و به راحتی هم امنیت و هم زیبایی به واحد ساختمانتان می‌بخشید.
  • ظاهر ساده در عین حال زیبا: در برخی مدل‌های ساده درب آکاردئونی می‌توانید زیبایی را که به راه پله بخشیده است را احساس کنید و برخی حفاظ‌هایی که ساده نیستند، خیلی بیشتر نمای خوبی به ساختمان می‌بخشند.

البته توجه داشته باشید برای بهره‌مندی از بالاترین کیفیت این درب‌ها باید نصب آن‌ها به درستی و توسط افراد با تجربه و متخصص انجام شود و اگر نصب به درستی و با اندازه گیری دقیق انجام نشود ممکن است متضرر شوید و اندازه آن کوچک یا بزرگ از آب دربیاید.

تشخیص حفاظ آکاردئونی استاندارد

ابتدا باید هنگام خرید و سفارش درب آکاردئونی نمونه‌های ساخته شده آن را ببینید که می‌توان از ویژگی‌های یک نرده آکاردئونی استاندارد پرچ‌های سفت و سالم، وجود گل‌های منظم و صاف و بدون هیچ تاب خوردگی، ریل‌های روان و سالم، تعداد جای قفل‌ها و وجود قفل‌های توکار، لولای سالم و مستحکم و خیلی از ویژگی‌های دیگر که باید به آن توجه داشت و نیز باید بعد از تحویل سفارش دوباره این ویژگی‌هایی که گفته شد را به طور دقیق چک کنید.

ویژگی دیگر که باید دقت کرد رنگ آن است که هم باید رنگ استاندارد باشد و هم هیچ خوردگی نداشته باشد که هم زیبایی خود را از دست داده باشد و هم زود تر رنگش خراب خواهد شد.
طبیعی است که هر چقدر جنس یک محصول بهتر باشد و در ساخت آن دقت بیشتری شود نسبت به محصولاتی که مرغوب نیستند و کیفیت ساخت کمتری دارند، قیمت بیشتری دارد ولی ارزش خرید بالایی دارند.

نمای درب همراه با محافظ اکاردئونی
درب آکاردئونی طرح 3 گل

معمولا امن‌ترین نوع حفاظ آکارئونی که سارقان نمی‌توانند با انداختن دیلم آنه‌ا را باز کنند و به خانه نفوذ کنند، طرح پرچ مخفی و سه گل چهار خم است که درصد امنیت آن‌ها از 90 تا 99 درصد است و می‌توان به طور قطعی گفت که خانه شما ضد سرقت می‌شود.

اگر خیلی برای امنیت خانه‌تان حساس و نگران هستید می‌توانید از حفاظ آکاردئونی برای پنجره‌های خانه@تان نیز استفاده کنید.

حتی خیلی افراد از درب آکاردئونی برای حفاظت از پشت بام و راه پله خانه‌شان استفاده می‌کنند که دست سارقین به وسیله‌های روی پشت بام نرسد و دچار زیان نشوند.

معایب درب ریلی ضد سرقت

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف درب‌های ریلی یا همان درب‌های آکاردئونی وجود دارد این است که شما نمی‌توانید متوجه شوید که این محصول از چه آلیاژی ساخته شده است و یا از چه متریالی ساخته شده است.

 افراد وقتی داخل خانه هستند نمی‌توانند درب آکاردئونی را قفل کنند که می‌توان این مشکل را به راحتی با یک حلقه اضافی در بالای درب آکاردئونی حل کرد.

 

🔆 طول*عرض*قیمت هر متر مربع 🚪 محاسبه قیمت درب
⚙️ حفاظ آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی  🏡 بهترین نوع درب برای خانه
🌀 3 تا 5 روز کاری  🔰  زمان ارسال
 💸 24 ماهه ✅  خرید کاملا اقساطی

خصوصیات ساختاری درب آکاردئونی تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب:

  •  
    جنس تیغه‌های عمودی به کار رفته در درب‌های آکاردئونی تسمه‌هایی با ابعاد 20*5 هستند.
  •  
    در طراحی نرده‌های آکاردئونی از استپ استفاده شده است، دلیل به کار بردن استپ جلوگیری از این اتفاق
    است که درب را از لولا در بیاورند.
  •  
    در آستانه در می‌توان از پروفیل یا تسمه استفاده کرد و این بسته به نظر کارفرما قابل تغییر است.
  • در تقویت ریل پایین از پروفیل 10*20 استفاده شده است که بسیار در افزایش استقامت کل حفاظ تاثیر مثبت دارد، طراحی کمربند برای محکم و منظم جمع شدن در به کار می‌رود.
  •  
    در تولید درب‌های آکاردئونی آهن کوب همگی از رنگ‌های الکترواستاتیک کوره‌ای مرغوب استفاده می‌شود که از نظر دوام و مقاومت بسیار با کیفیت هستند و برای افزایش پوشش رنگ پذیری تمامی حفاظ‌ها بعد از مرحله جوشکاری در محلولی شسته می‌شوند تا پوشش یک دست رنگ حاصل شود و گردهای حاصل از جوشکاری مانع از پوشش کامل رنگ بر سطح حفاظ نشوند. همچنین شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را به ما سفارش دهید اما رنگ‌های پر استفاده در نرده آکاردئونی شامل مشکی، قهوه‌ای، قهوه‌ای سوخته، سفید، کرم، مشکی و مسی هستند.
  •  
    پروفیل‌های کناری بصورت 30*50 استفاده می‌شوند و پروفیل‌های بالا 50*50 هستند.

 

سوالات متداول

درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی ؟

سارقان از طریق توپی زنی ،دیلم زنی و شاه کلید وارد می‌شوند. بنابراین تعداد زبانه‌ها هر چقدر هم که باشد وقتی توپی قفل تخریب شود، درب ضدسرقت باز می‌شود.

پس بهترین حالت، هنگامی است که حفاظ آکاردئونی مناسب روی درب‌های ضد سرقت نصب شود یا می‌توان از قفل‌های پیشرفته و ضد سرقت استفاده کرد.

ولی اگر به دنبال اطمینان خاطر از امنیت خانه خود هستید درب‌های ضد سرقت پیشنهاد بهتری است. بهترین نتیجه‌ای که می‌توان از مطالب ذکر شده گرفت این است که با یک هزینه مناسب می‌توانید جلوی ضررهای بسیار زیاد را بگیرید و از دزدیده شدن لوازم با ارزش خود جلوگیری کنید.

آیا درخواست کارشناس برای اندازه گیری دقیق ابعاد هزینه‌ای دارد؟

اعزام کارشناس در تهران و کرج کاملا رایگان می‌باشد و هیچ هزینه اضافی ندارد. شما می‌توانید برای اطلاع از کارشناسان شهرهای مختلف با شماره‌های مشخص شده تماس بگیرید.

کدام مدل از درب‌های آکاردئونی را تولید می‌کنید؟

اکثر مدل‌ها مثل دو گل و سه خم، سه گل و چهارخم، چهار گل و پنج خم و پرچ مخفی در صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود.

چطور درب آکاردئونی سفارش دهم؟

برای خرید درب‌های آکاردئونی و مشاوره رایگان کافیست با کارشناسان آهن کوب به شماره 09107500479 تماس بگیرید و از قیمت‌های به روز با خبر شوید.

نصب درب فلزی آکاردئونی چقدر زمان می برد؟

زمان نصب درب فلزی آکاردئونی به طور میانگین بین 30 الی 60 دقیقه زمان می برد.

مطالب مرتبط:

درب آکاردئونی در کرج

قیمت درب آکاردئونی در تهران

قیمت درب آکاردئونی در تبریز

درب آکاردئونی بزرگ برای مغازه
درب آکاردئونی برای مغازه نیز قابل اجرا و نصب است.

یکی دیگر از مزیت‌های درب آکاردئونی برای مغازه‌ها این است که هنگام تعطیلی مغازه مردم می‌توانند از اجناس پشت ویترین دیدن کنند که این امر نه تنها باعث حفظ امنیت بلکه باعث افزایش سود صاحب مغازه می شود.

حفاظ آکاردئونی مناسب برای آپارتمان

در ابتدا باید گفت که تنوع در مدل‌های حفاظ آردئونی یکی از بهترین مزیت‌های آن است. زیرا مشتری می‌تواند به راحتی مدل مورد نظرش را خریداری کند. حال می‌خواهیم بگوییم چه مدل حفاظ آکاردئونی برای آپارتمان شما مناسب است؟

بهترین مدلی که می‌توان معرفی کرد و امنیت خانه شمارا تضمین می‌کند، مدل سه گل چهار خم است که اگر این مدل را با مدل تسمه دوبل و پرچ مخفی ترکیب کنیم می‌توان یک حفاظ بی نقص برای شما ساخت و به شما تحویل داد.

همچنین می‌توانید مدل‌هایی که ریزه کاری کمتری دارد را سفارش دهید تگر در محله ای نسبتا امن زندگی می کنید ولی پیشنهاد ما به شما این است که امن ترین درب آکاردئونی را خریداری کرده و خیال خود را راحت کنید زیرا که امن‌ترین درب آکاردئونی در خانه بهترین درب آکاردئونی است.

نکات ضروری درباره خرید درب آکاردئونی

نوع مواد اولیه به کار رفته و طراحی اصولی درب آکاردئونی و قیمت آن: اولین ویژگی که باید مد نظر داشته باشید اطمینان از اینکه در نرده آکاردئونی شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در حفاظ است و همچنین طراحی استاندارد حفاظ آکاردئونی ،تا هرکسی به راحتی نتواند از سد آن عبور کنند.

به همین خاطر است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که درب آکاردئونی خود را از صنایع بسیار معتبر تهیه کنید تا از این موضوع مطمئن باشید که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت در تولیدات خود استفاده می‌کنند.

روان و بی صدا بودن درب آکاردئونی: استفاده از درب‌های آکاردئونی اگر چه که امنیت ساختمان شما را بالا می‌برد، اما مهم است که استفاده از آن راحت باشد و بسیار روان باز و بسته شود.

به طوری که موقع خروج مشکلی برای بستن آن نداشته باشیم و باز و بسته کردن آن با سر و صدا همراه نباشد. اگر نرده آکاردئونی که تهیه می‌کنید به اندازه کافی روان نباشد و سخت باز و بسته شود، آن وقت است که شما قید استفاده از آن را می‌زنید و تمام هزینه‌ای که کرده‌اید بی فایده می‌شود و نمی‌توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید.

جنس رنگ استفاده شده نرده آکاردئونی: بهترین رنگ به کار رفته در حفاظ‌های آکاردئونی ،رنگ درجه 1 پودری الکترواستاتیک کوره ای است که مقاومت بسیار بالایی دارد و پوشش یک دست رنگی را روی درب آکاردئونی فراهم می‌کند.

پیشنهاد ما به شما خرید نرده آکاردئونی است که حتما از این نوع رنگ در آن استفاده شده باشد. زیرا هدف اصلی مقاومت بالای درب آکاردئونی است و اگر به نوع رنگ توجه نکنید عملا به مقاومت درب آکاردئونی خودتان بی توجهی کرده‌اید.

مهم‌ترین کاری که رنگ پودری انجام می‌دهد، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دمایی و خوردگی است.

پس استفاده از رنگ کوره‌ای یکی از واجب‌ترین قسمت‌های کار است. مدل دیگر رنگ کاری که مورد استفاده قرار می‌گیرد رنگ روغنی است که مقاومت کمتری در برابر نفوذ رطوبت، گرد و غبار و عوامل فرسایشی دارد.

همانطور که رنگ پودری یا همان الکترواستاتیک قیمت نسبتا بیشتری دارند ولی رنگ روغنی نسبت به آن هزینه کمتری دارد، باید توج داشت کار با کیفیتی سفارش داده و خریداری نمود.

درب آکاردئونی قفل شده
قفل درب آکاردئونی

قفل‌های حفاظ آکاردئونی: تعداد حلقه‌های قفلی که روی حفاظ آکاردئونی تعبیه می‌شود را قفل حفاظ می‌نامند. طراحی قفل مخفی که بسیار تاثیر مثبتی در امنیت درب آکاردئونی دارد، امنیت خاصی به محافظ می‌دهد. البته ما در طراحی قفل‌ها و قفل مخفی هزینه جداگانه در نظر نمی‌گیریم و در قیمت آن تفاوتی حاصل نمی‌شود.

استفاده از پرچ‌های با کیفیت و مرغوب در درب‌های آکاردئونی: استفاده از پرچ‌های با کیفیت با جوش‌های قوی، اهمیت بسیار بالایی در ممانعت از خم کردن تسمه‌های فلزی دارد.

محبوبیت حفاظ آکاردئونی

مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود حفاظ آکاردئونی محبوبیت زیادی داشته باشد، سهولت در استفاده از آن است. افراد هنگام ورود و خروج به راحتی می‌توانند درب آکاردئونی را باز و بسته کنند.

تنها کاری که باید انجام دهند باز کردن قفل درب آکاردئونی است که باید هنگام خرید از قفل‌های محکم و مطمئن استفاده شود و ترجیحا از قفل‌های تو کار استفاده شود که امنیت را دو چندان خواهد کرد. همه مدل‌های نرده آکاردئونی محبوب هستند ولی مدل سه گل آن بسیار طرفدار دارد زیرا امنیت بالایی دارد.

شاید برخی افراد بگویند که درب آکاردئونی امنیت زیادی ندارد. اما ممکن است آن افراد به خاطر تجربه خوبی که از این محصول نداشته‌اند این موضوع را بیان کنند.

ممکن است از درب آکاردئونی بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده کرده باشند که به راحتی سارقین توانسته‌اند با دیلم به خانه نفوذ کنند. اگر از محصول مرغوبی استفاده نکنید ممکن است دچار پشیمانی شوید.

ویژگی های درب های آکاردئونی:

  1. ابتدا باید این اطمینان را به شما بدهیم که تمامی محصولات تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب براساس استانداردهای روز طراحی و تولید می‌شوند. استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه در تولید ما را از دیگر تولید کنندگان در این زمینه متمایز می‌کند.
  2. در درب‌های تولید شده در صنایع آهن کوب دو جای قفل تعبیه شده و همچنین یک جای قفل مخفی با طراحی خاص که از جنس  CNC است که به دلیل جوش‌ها و متریال با کیفیت به هیچ عنوان قابل نفوذ نیست.
  3. تمامی دستگیره‌ها بصورت فانتزی کنیک شده هستند و این هیچ هزینه اضافه‌ای برای کارفرما ندارد.
  4. مشاوره و بازدید از ساختمان شما توسط کارشناسان آهن کوب بصورت رایگان انجام می‌شود. نصب و لکه گیری نرده‌های آکاردئونی در تهران نیز هیچ هزینه ‌ای برای کارفرما ندارد.

انواع مدل‌ها و طرح‌های درب آکاردئونی

در بخش‌های قبل اشاره کردیم که تنوع بالا در طراحی و ظاهر این حفاظ‌ها، یکی از نقاط قوت بسیار مهم آن‌ها است. این موضوع باعث می‌شود بتوانید درب‌های آکاردئونی را با انواع نماها و طراحی‌ها به کار ببرید.

علاوه بر تنوع در طرح، حفاظ‌های آکاردئونی مدل‌های مختلفی نیز دارند تا شما بهترین درب آکاردئونی را خریداری کنید. از میان انواع مدل‌های این درب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درب‌های آکاردئونی ساده
  • درب‌های آکاردئونی دوبل
  • درب‌های آکاردئونی ایتالیایی

انواع مدل حفاظ آکاردئونی:

  1. حفاظ آکاردئونی دو گل: دارای دو ردیف لوزی میان تسمه‌ها وجود دارد که امنیت معمولی دارد و از مدل سه گل امنیت پایین‌تری دارد ولی امنیت قابل قبولی دارد.
  2. حفاظ آکاردیونی سه گل: حفاظ آکاردmونی سه گل دارای سه ردیف لوزی میان تسمه‌های عمودی است که امنیت زیادی دارد و نسبت به مدل حفاظ دو گل مقاوم‌تر است.
  3. درب آکاردئونی چهار گل: در این مدل درب آکاردئونی چهار لوزی بین تسمه‌ها وجود دارد که باعث شده است یکی از کامل‌ترین و امن‌ترین حفاظ‌های موجود باشد که وزن سنگین‌تری نیز دارد.
  4. حفاظ آکاردیونی پرچ مخفی: حفاظ آکاردیونی پرچ مخفی نوعی حفاظ است که یک لایه تسمه روی پرچ‌ها قرار می‌گیرد که پرچ‌ها را مخفی کند که این کار باعث افزایش سطح امنیت حفاظ آکاردئونی می شود.
  5. حفاظ تسمه دوبل: تسمه‌ها در واقع همان میله‌های عمودی وسط درب آکاردئونی هستند که در مدل تسمه دوبل از دو تسمه در ساخت درب استفاده می‌شود تا قطر درب آکاردیونی بیشتر شود و نتوان آن را به راحتی خم کرد.

چگونه بهترین درب آکاردئونی را خریداری کنیم؟

بهترین درب آکاردئونی دربی است که تمام نیازهای شما را برآورده کند. برای مثال در مناطق مسکونی به دلیل اینکه امنیت ملاک بسیار مهمی است، بهتر است از دربی استفاده شود که میزان امنیت زیادی دارد.

بهترین درب آکاردئونی برای استفاده روی درب منزل درب آکاردئونی پرچ مخفی و قفل تو کار می‌باشد. برای مناطق پر رفت و آمد و بیرونی نیز بهترین درب آکاردئونی را از طریق امنیت بالا و زیبایی انتخاب می‌کنیم. البته که امنیت اولویت بالاتری دارد.

آموزش ساخت حفاظ آکاردئونی

برای آموزش ساخت حفاظ آکاردئونی لازم است که این کار به صورت تخصصی انجام شود و برای این کار باید یک سری نکات رعایت شود حال به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ابتدا از اندازه‌های بدست آمده استفاده می‌کنیم که این بیس اولیه کار است که باید چهارچوب درب آکاردئونی را با آن بسازیم و بعد از آن نوبت به ساخت گل‌های حفاظ آکاردئونی می‌رسد که بستگی به نوع سفارش مشتری دارد.

بعد از آن باید با استفاده از پرچ‌های درجه یک و مقاوم، نرده‌های متحرک را نصب کرد. نا گفته نماند که به خاطر ریلی بودن این نوع درب از یک ریل در پایین تشکیل می‌شود که روان بودن آن بسیار مهم است.

بعد از ساخت کامل این محافظ نوبت به رنگ کردن آن می‌رسد که در کوره قرار می‌گیرد تا به طور کامل روی این محصول سفت شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی ساخته شده توسط شما به دلیل امکان خراب شدن و هزینه‌های جانبی بالاتر از قیمت حفاظ آکاردئونی آهن کوب می‌افتد. پس بهتر است تا بدون واسطه از تولید کننده خرید خود را ثبت کنید.

درب آکاردئونی الکترواستاتیکی
محافظ آکاردئونی با رنگ الکترواستاتیک

حفاظ آکاردئونی در چه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

تناسب رنگ حفاظ با درب ورودی، فضای راه پله و همچنین دکوراسیون داخلی می‌تواند سبب افزایش کیفیت ظاهری محیط شود. همچنین در واحدهای تجاری گاهی رنگ‌ها جنبه‌ی تبلیغاتی نیز دارند.

به همین دلیل تنوع رنگی در حفاظ آکاردئونی می‌تواند به عنوان یک مزیت مهم شناخته شود. این درب‌ها در رنگ‌های مختلفی همچون موارد زیر تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه ابتدا قیمت حفاظ آکاردئونی را ملاحظه کنید و سپس و رنگ مورد علاقه‌تان از این محصول را سفارش دهید:

  • مشکی
  • مسی
  • قهوه‌ای
  • سفید
  • شیری

 

ویژگی‌های حفاظ آکاردیونی با کیفیت

برای اینکه یک حفاظ آکاردئونی استاندارد را خریداری کنیم باید به برخی ویژگی‌ها دقت کنیم که این ویژگی‌ها را فقط می‌توانید در محصولات صنایغ فلزی آهن کوب ببینید:

  • دارای ریل روان در بالای درب آکاردئونی
  • دارای پرچ‌های بسیار مقاوم
  • هنگام باز و بسته شدن سر و صدای زیادی نداشته باشد.
  • قسمت قفل‌ها مخصوصا قفل توکار محکم باشد.
  • از متریال مرغوب ساخته شده باشد.

این ویژگی‌ها را می‌توان هنگام استفاده از درب آکاردئونی تشخیص داد. شما می‌توانید برای بازدید از نمونه محصولات به صورت حضوری با مشاورین تماس بگیرید.

معایب درب ریلی ضد سرقت

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف درب‌های ریلی یا همان درب‌های آکاردئونی وجود دارد این است که شما نمی‌توانید متوجه شوید که این محصول از چه آلیاژی ساخته شده است و یا از چه متریالی ساخته شده است.

 افراد وقتی داخل خانه هستند نمی‌توانند درب آکاردئونی را قفل کنند که می‌توان این مشکل را به راحتی با یک حلقه اضافی در بالای درب آکاردئونی حل کرد.

 

🔆 طول*عرض*قیمت هر متر مربع 🚪 محاسبه قیمت درب
⚙️ حفاظ آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی  🏡 بهترین نوع درب برای خانه
🌀 3 تا 5 روز کاری  🔰  زمان ارسال
 💸 24 ماهه ✅  خرید کاملا اقساطی

خصوصیات ساختاری درب آکاردئونی تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب:

  •  
    جنس تیغه‌های عمودی به کار رفته در درب‌های آکاردئونی تسمه‌هایی با ابعاد 20*5 هستند.
  •  
    در طراحی نرده‌های آکاردئونی از استپ استفاده شده است، دلیل به کار بردن استپ جلوگیری از این اتفاق
    است که درب را از لولا در بیاورند.
  •  
    در آستانه در می‌توان از پروفیل یا تسمه استفاده کرد و این بسته به نظر کارفرما قابل تغییر است.
  • در تقویت ریل پایین از پروفیل 10*20 استفاده شده است که بسیار در افزایش استقامت کل حفاظ تاثیر مثبت دارد، طراحی کمربند برای محکم و منظم جمع شدن در به کار می‌رود.
  •  
    در تولید درب‌های آکاردئونی آهن کوب همگی از رنگ‌های الکترواستاتیک کوره‌ای مرغوب استفاده می‌شود که از نظر دوام و مقاومت بسیار با کیفیت هستند و برای افزایش پوشش رنگ پذیری تمامی حفاظ‌ها بعد از مرحله جوشکاری در محلولی شسته می‌شوند تا پوشش یک دست رنگ حاصل شود و گردهای حاصل از جوشکاری مانع از پوشش کامل رنگ بر سطح حفاظ نشوند. همچنین شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را به ما سفارش دهید اما رنگ‌های پر استفاده در نرده آکاردئونی شامل مشکی، قهوه‌ای، قهوه‌ای سوخته، سفید، کرم، مشکی و مسی هستند.
  •  
    پروفیل‌های کناری بصورت 30*50 استفاده می‌شوند و پروفیل‌های بالا 50*50 هستند.

 

سوالات متداول

درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی ؟

سارقان از طریق توپی زنی ،دیلم زنی و شاه کلید وارد می‌شوند. بنابراین تعداد زبانه‌ها هر چقدر هم که باشد وقتی توپی قفل تخریب شود، درب ضدسرقت باز می‌شود.

پس بهترین حالت، هنگامی است که حفاظ آکاردئونی مناسب روی درب‌های ضد سرقت نصب شود یا می‌توان از قفل‌های پیشرفته و ضد سرقت استفاده کرد.

ولی اگر به دنبال اطمینان خاطر از امنیت خانه خود هستید درب‌های ضد سرقت پیشنهاد بهتری است. بهترین نتیجه‌ای که می‌توان از مطالب ذکر شده گرفت این است که با یک هزینه مناسب می‌توانید جلوی ضررهای بسیار زیاد را بگیرید و از دزدیده شدن لوازم با ارزش خود جلوگیری کنید.

آیا درخواست کارشناس برای اندازه گیری دقیق ابعاد هزینه‌ای دارد؟

اعزام کارشناس در تهران و کرج کاملا رایگان می‌باشد و هیچ هزینه اضافی ندارد. شما می‌توانید برای اطلاع از کارشناسان شهرهای مختلف با شماره‌های مشخص شده تماس بگیرید.

کدام مدل از درب‌های آکاردئونی را تولید می‌کنید؟

اکثر مدل‌ها مثل دو گل و سه خم، سه گل و چهارخم، چهار گل و پنج خم و پرچ مخفی در صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود.

چطور درب آکاردئونی سفارش دهم؟

برای خرید درب‌های آکاردئونی و مشاوره رایگان کافیست با کارشناسان آهن کوب به شماره 09107500479 تماس بگیرید و از قیمت‌های به روز با خبر شوید.

نصب درب فلزی آکاردئونی چقدر زمان می برد؟

زمان نصب درب فلزی آکاردئونی به طور میانگین بین 30 الی 60 دقیقه زمان می برد.

مطالب مرتبط:

درب آکاردئونی در کرج

قیمت درب آکاردئونی در تهران

قیمت درب آکاردئونی در تبریز

مراحل نصب درب آکاردئونی

اولین مرحله در نصب درب آکاردئونی، اندازه‌گیری دقیق چارچوب درب است. با اندازه‌گیری این بخش اندازه‌ی قاب اصلی و ریل‌های درب مشخص خواهد شد.

اگر به درستی و توسط نصاب‌های درب آکاردئونی نصب نشود ممکن است چهارچوب درب خانه‌تان آسیب ببیند یا حتی در آینده امنیت آن کم شود.

با داشتن اندازه‌های مورد نظر پروفیل‌های حفاظ با اندازه‌ی مناسب آماده می‌شوند و دیگر اجزای درب با توجه به این اندازه ساخته می‌شوند.

نکته‌ی بسیار مهم در نصب حفاظ، اتصال محکم آن به دیوار و چارچوب درب است. چرا که در غیر این صورت ممکن است به مرور زمان حفاظ شل شده و از جای خود در بیاید.

ابعاد درب ساختمان

ابعاد درب ساختمان مهم‌ترین قسمت ساخت درب آکاردئونی است که باید به درستی آن را بدست آورد زیرا بسیار در کیفیت و امنیت تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین هر چه درب ساختمان بزرگ‌تر باشد، ابعاد درب آکاردئونی نیز بزرگ‌تر خواهد شد و نسبت به همان قیمتش افزایش می‌یابد ولی معمولا اندازه درب‌های خانه‌ها باهم برابر است. در غیر این صورت ممکن است قیمت آن متغیر باشد.

شما ممکن است که به طور ظاهری فکر کنید که همه درب‌ها یک اندزه است. ولی بهتر است که توسط کارشناسان اندازه‌گیری شود تا مشکلی بوجود نیاید. همچنین باید هنگام انجام اندازه‌گیری و نصب نکات ایمنی را رعایت کرد.

نصب درب آکاردئونی
مراحل نصب و جایگزاری محافظ آکاردئونی

نصب حفاظ بسیار مهم است و شاید بتوان نیمی از امنیت و کیفیت حفاظ را به آن وابسته دانست. به همین دلیل توصیه می‌شود خدمات تولید و نصب حفاظ را حتماً از شرکت‌های با تجربه و شناخته شده مانند صنایع فلزی آهن کوب بخواهید.

سفارش حفاظ آکاردئونی

درب‌ها اندازه‌های مختلفی دارند. به همین دلیل برای نصب حفاظ آکاردئونی مناسب باید بتوانید اندازه‌ی متناسب با درب خود را تهیه کنید. از این رو امکان سفارشی بودن طراحی درب آکاردئونی اهمیت بالایی پیدا می‌کند.

خوشبختانه این روزها تولید کنندگان درب‌های آکاردئونی امکان تولید سفارشی این تجهیزات را فراهم آورده‌اند. برای این منظور پس از تماس شما، کارشناسان مربوطه برای اندازه‌گیری درب در محل حاضر می‌شوند یا بر اساس اندازه‌های سفارشی شما حفاظ مورد نظر را طراحی می‌کنند.

علاوه بر اندازه‌ی درب، شما می‌توانید رنگ و طرح آن را نیز به سفارش و سلیقه‌ی خود تعیین کنید. برای تعیین طراحی و رنگ حتماً به رنگ ورودی ساختمان خود و طرح آن توجه کنید. از نظر زیبایی این درب میتواند ارتباط خوبی با حفاظ شاخ گوزنی داشته باشد.

درب آکاردئونی بزرگ برای مغازه
درب آکاردئونی برای مغازه نیز قابل اجرا و نصب است.

یکی دیگر از مزیت‌های درب آکاردئونی برای مغازه‌ها این است که هنگام تعطیلی مغازه مردم می‌توانند از اجناس پشت ویترین دیدن کنند که این امر نه تنها باعث حفظ امنیت بلکه باعث افزایش سود صاحب مغازه می شود.

حفاظ آکاردئونی مناسب برای آپارتمان

در ابتدا باید گفت که تنوع در مدل‌های حفاظ آردئونی یکی از بهترین مزیت‌های آن است. زیرا مشتری می‌تواند به راحتی مدل مورد نظرش را خریداری کند. حال می‌خواهیم بگوییم چه مدل حفاظ آکاردئونی برای آپارتمان شما مناسب است؟

بهترین مدلی که می‌توان معرفی کرد و امنیت خانه شمارا تضمین می‌کند، مدل سه گل چهار خم است که اگر این مدل را با مدل تسمه دوبل و پرچ مخفی ترکیب کنیم می‌توان یک حفاظ بی نقص برای شما ساخت و به شما تحویل داد.

همچنین می‌توانید مدل‌هایی که ریزه کاری کمتری دارد را سفارش دهید تگر در محله ای نسبتا امن زندگی می کنید ولی پیشنهاد ما به شما این است که امن ترین درب آکاردئونی را خریداری کرده و خیال خود را راحت کنید زیرا که امن‌ترین درب آکاردئونی در خانه بهترین درب آکاردئونی است.

نکات ضروری درباره خرید درب آکاردئونی

نوع مواد اولیه به کار رفته و طراحی اصولی درب آکاردئونی و قیمت آن: اولین ویژگی که باید مد نظر داشته باشید اطمینان از اینکه در نرده آکاردئونی شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در حفاظ است و همچنین طراحی استاندارد حفاظ آکاردئونی ،تا هرکسی به راحتی نتواند از سد آن عبور کنند.

به همین خاطر است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که درب آکاردئونی خود را از صنایع بسیار معتبر تهیه کنید تا از این موضوع مطمئن باشید که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت در تولیدات خود استفاده می‌کنند.

روان و بی صدا بودن درب آکاردئونی: استفاده از درب‌های آکاردئونی اگر چه که امنیت ساختمان شما را بالا می‌برد، اما مهم است که استفاده از آن راحت باشد و بسیار روان باز و بسته شود.

به طوری که موقع خروج مشکلی برای بستن آن نداشته باشیم و باز و بسته کردن آن با سر و صدا همراه نباشد. اگر نرده آکاردئونی که تهیه می‌کنید به اندازه کافی روان نباشد و سخت باز و بسته شود، آن وقت است که شما قید استفاده از آن را می‌زنید و تمام هزینه‌ای که کرده‌اید بی فایده می‌شود و نمی‌توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید.

جنس رنگ استفاده شده نرده آکاردئونی: بهترین رنگ به کار رفته در حفاظ‌های آکاردئونی ،رنگ درجه 1 پودری الکترواستاتیک کوره ای است که مقاومت بسیار بالایی دارد و پوشش یک دست رنگی را روی درب آکاردئونی فراهم می‌کند.

پیشنهاد ما به شما خرید نرده آکاردئونی است که حتما از این نوع رنگ در آن استفاده شده باشد. زیرا هدف اصلی مقاومت بالای درب آکاردئونی است و اگر به نوع رنگ توجه نکنید عملا به مقاومت درب آکاردئونی خودتان بی توجهی کرده‌اید.

مهم‌ترین کاری که رنگ پودری انجام می‌دهد، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و مقاوم در برابر رطوبت و تغییرات دمایی و خوردگی است.

پس استفاده از رنگ کوره‌ای یکی از واجب‌ترین قسمت‌های کار است. مدل دیگر رنگ کاری که مورد استفاده قرار می‌گیرد رنگ روغنی است که مقاومت کمتری در برابر نفوذ رطوبت، گرد و غبار و عوامل فرسایشی دارد.

همانطور که رنگ پودری یا همان الکترواستاتیک قیمت نسبتا بیشتری دارند ولی رنگ روغنی نسبت به آن هزینه کمتری دارد، باید توج داشت کار با کیفیتی سفارش داده و خریداری نمود.

درب آکاردئونی قفل شده
قفل درب آکاردئونی

قفل‌های حفاظ آکاردئونی: تعداد حلقه‌های قفلی که روی حفاظ آکاردئونی تعبیه می‌شود را قفل حفاظ می‌نامند. طراحی قفل مخفی که بسیار تاثیر مثبتی در امنیت درب آکاردئونی دارد، امنیت خاصی به محافظ می‌دهد. البته ما در طراحی قفل‌ها و قفل مخفی هزینه جداگانه در نظر نمی‌گیریم و در قیمت آن تفاوتی حاصل نمی‌شود.

استفاده از پرچ‌های با کیفیت و مرغوب در درب‌های آکاردئونی: استفاده از پرچ‌های با کیفیت با جوش‌های قوی، اهمیت بسیار بالایی در ممانعت از خم کردن تسمه‌های فلزی دارد.

محبوبیت حفاظ آکاردئونی

مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود حفاظ آکاردئونی محبوبیت زیادی داشته باشد، سهولت در استفاده از آن است. افراد هنگام ورود و خروج به راحتی می‌توانند درب آکاردئونی را باز و بسته کنند.

تنها کاری که باید انجام دهند باز کردن قفل درب آکاردئونی است که باید هنگام خرید از قفل‌های محکم و مطمئن استفاده شود و ترجیحا از قفل‌های تو کار استفاده شود که امنیت را دو چندان خواهد کرد. همه مدل‌های نرده آکاردئونی محبوب هستند ولی مدل سه گل آن بسیار طرفدار دارد زیرا امنیت بالایی دارد.

شاید برخی افراد بگویند که درب آکاردئونی امنیت زیادی ندارد. اما ممکن است آن افراد به خاطر تجربه خوبی که از این محصول نداشته‌اند این موضوع را بیان کنند.

ممکن است از درب آکاردئونی بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده کرده باشند که به راحتی سارقین توانسته‌اند با دیلم به خانه نفوذ کنند. اگر از محصول مرغوبی استفاده نکنید ممکن است دچار پشیمانی شوید.

ویژگی های درب های آکاردئونی:

  1. ابتدا باید این اطمینان را به شما بدهیم که تمامی محصولات تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب براساس استانداردهای روز طراحی و تولید می‌شوند. استفاده از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه در تولید ما را از دیگر تولید کنندگان در این زمینه متمایز می‌کند.
  2. در درب‌های تولید شده در صنایع آهن کوب دو جای قفل تعبیه شده و همچنین یک جای قفل مخفی با طراحی خاص که از جنس  CNC است که به دلیل جوش‌ها و متریال با کیفیت به هیچ عنوان قابل نفوذ نیست.
  3. تمامی دستگیره‌ها بصورت فانتزی کنیک شده هستند و این هیچ هزینه اضافه‌ای برای کارفرما ندارد.
  4. مشاوره و بازدید از ساختمان شما توسط کارشناسان آهن کوب بصورت رایگان انجام می‌شود. نصب و لکه گیری نرده‌های آکاردئونی در تهران نیز هیچ هزینه ‌ای برای کارفرما ندارد.

انواع مدل‌ها و طرح‌های درب آکاردئونی

در بخش‌های قبل اشاره کردیم که تنوع بالا در طراحی و ظاهر این حفاظ‌ها، یکی از نقاط قوت بسیار مهم آن‌ها است. این موضوع باعث می‌شود بتوانید درب‌های آکاردئونی را با انواع نماها و طراحی‌ها به کار ببرید.

علاوه بر تنوع در طرح، حفاظ‌های آکاردئونی مدل‌های مختلفی نیز دارند تا شما بهترین درب آکاردئونی را خریداری کنید. از میان انواع مدل‌های این درب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درب‌های آکاردئونی ساده
  • درب‌های آکاردئونی دوبل
  • درب‌های آکاردئونی ایتالیایی

انواع مدل حفاظ آکاردئونی:

  1. حفاظ آکاردئونی دو گل: دارای دو ردیف لوزی میان تسمه‌ها وجود دارد که امنیت معمولی دارد و از مدل سه گل امنیت پایین‌تری دارد ولی امنیت قابل قبولی دارد.
  2. حفاظ آکاردیونی سه گل: حفاظ آکاردmونی سه گل دارای سه ردیف لوزی میان تسمه‌های عمودی است که امنیت زیادی دارد و نسبت به مدل حفاظ دو گل مقاوم‌تر است.
  3. درب آکاردئونی چهار گل: در این مدل درب آکاردئونی چهار لوزی بین تسمه‌ها وجود دارد که باعث شده است یکی از کامل‌ترین و امن‌ترین حفاظ‌های موجود باشد که وزن سنگین‌تری نیز دارد.
  4. حفاظ آکاردیونی پرچ مخفی: حفاظ آکاردیونی پرچ مخفی نوعی حفاظ است که یک لایه تسمه روی پرچ‌ها قرار می‌گیرد که پرچ‌ها را مخفی کند که این کار باعث افزایش سطح امنیت حفاظ آکاردئونی می شود.
  5. حفاظ تسمه دوبل: تسمه‌ها در واقع همان میله‌های عمودی وسط درب آکاردئونی هستند که در مدل تسمه دوبل از دو تسمه در ساخت درب استفاده می‌شود تا قطر درب آکاردیونی بیشتر شود و نتوان آن را به راحتی خم کرد.

چگونه بهترین درب آکاردئونی را خریداری کنیم؟

بهترین درب آکاردئونی دربی است که تمام نیازهای شما را برآورده کند. برای مثال در مناطق مسکونی به دلیل اینکه امنیت ملاک بسیار مهمی است، بهتر است از دربی استفاده شود که میزان امنیت زیادی دارد.

بهترین درب آکاردئونی برای استفاده روی درب منزل درب آکاردئونی پرچ مخفی و قفل تو کار می‌باشد. برای مناطق پر رفت و آمد و بیرونی نیز بهترین درب آکاردئونی را از طریق امنیت بالا و زیبایی انتخاب می‌کنیم. البته که امنیت اولویت بالاتری دارد.

آموزش ساخت حفاظ آکاردئونی

برای آموزش ساخت حفاظ آکاردئونی لازم است که این کار به صورت تخصصی انجام شود و برای این کار باید یک سری نکات رعایت شود حال به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ابتدا از اندازه‌های بدست آمده استفاده می‌کنیم که این بیس اولیه کار است که باید چهارچوب درب آکاردئونی را با آن بسازیم و بعد از آن نوبت به ساخت گل‌های حفاظ آکاردئونی می‌رسد که بستگی به نوع سفارش مشتری دارد.

بعد از آن باید با استفاده از پرچ‌های درجه یک و مقاوم، نرده‌های متحرک را نصب کرد. نا گفته نماند که به خاطر ریلی بودن این نوع درب از یک ریل در پایین تشکیل می‌شود که روان بودن آن بسیار مهم است.

بعد از ساخت کامل این محافظ نوبت به رنگ کردن آن می‌رسد که در کوره قرار می‌گیرد تا به طور کامل روی این محصول سفت شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی ساخته شده توسط شما به دلیل امکان خراب شدن و هزینه‌های جانبی بالاتر از قیمت حفاظ آکاردئونی آهن کوب می‌افتد. پس بهتر است تا بدون واسطه از تولید کننده خرید خود را ثبت کنید.

درب آکاردئونی الکترواستاتیکی
محافظ آکاردئونی با رنگ الکترواستاتیک

حفاظ آکاردئونی در چه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

تناسب رنگ حفاظ با درب ورودی، فضای راه پله و همچنین دکوراسیون داخلی می‌تواند سبب افزایش کیفیت ظاهری محیط شود. همچنین در واحدهای تجاری گاهی رنگ‌ها جنبه‌ی تبلیغاتی نیز دارند.

به همین دلیل تنوع رنگی در حفاظ آکاردئونی می‌تواند به عنوان یک مزیت مهم شناخته شود. این درب‌ها در رنگ‌های مختلفی همچون موارد زیر تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه ابتدا قیمت حفاظ آکاردئونی را ملاحظه کنید و سپس و رنگ مورد علاقه‌تان از این محصول را سفارش دهید:

  • مشکی
  • مسی
  • قهوه‌ای
  • سفید
  • شیری

 

ویژگی‌های حفاظ آکاردیونی با کیفیت

برای اینکه یک حفاظ آکاردئونی استاندارد را خریداری کنیم باید به برخی ویژگی‌ها دقت کنیم که این ویژگی‌ها را فقط می‌توانید در محصولات صنایغ فلزی آهن کوب ببینید:

  • دارای ریل روان در بالای درب آکاردئونی
  • دارای پرچ‌های بسیار مقاوم
  • هنگام باز و بسته شدن سر و صدای زیادی نداشته باشد.
  • قسمت قفل‌ها مخصوصا قفل توکار محکم باشد.
  • از متریال مرغوب ساخته شده باشد.

این ویژگی‌ها را می‌توان هنگام استفاده از درب آکاردئونی تشخیص داد. شما می‌توانید برای بازدید از نمونه محصولات به صورت حضوری با مشاورین تماس بگیرید.

معایب درب ریلی ضد سرقت

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف درب‌های ریلی یا همان درب‌های آکاردئونی وجود دارد این است که شما نمی‌توانید متوجه شوید که این محصول از چه آلیاژی ساخته شده است و یا از چه متریالی ساخته شده است.

 افراد وقتی داخل خانه هستند نمی‌توانند درب آکاردئونی را قفل کنند که می‌توان این مشکل را به راحتی با یک حلقه اضافی در بالای درب آکاردئونی حل کرد.

 

🔆 طول*عرض*قیمت هر متر مربع 🚪 محاسبه قیمت درب
⚙️ حفاظ آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی  🏡 بهترین نوع درب برای خانه
🌀 3 تا 5 روز کاری  🔰  زمان ارسال
 💸 24 ماهه ✅  خرید کاملا اقساطی

خصوصیات ساختاری درب آکاردئونی تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب:

  •  
    جنس تیغه‌های عمودی به کار رفته در درب‌های آکاردئونی تسمه‌هایی با ابعاد 20*5 هستند.
  •  
    در طراحی نرده‌های آکاردئونی از استپ استفاده شده است، دلیل به کار بردن استپ جلوگیری از این اتفاق
    است که درب را از لولا در بیاورند.
  •  
    در آستانه در می‌توان از پروفیل یا تسمه استفاده کرد و این بسته به نظر کارفرما قابل تغییر است.
  • در تقویت ریل پایین از پروفیل 10*20 استفاده شده است که بسیار در افزایش استقامت کل حفاظ تاثیر مثبت دارد، طراحی کمربند برای محکم و منظم جمع شدن در به کار می‌رود.
  •  
    در تولید درب‌های آکاردئونی آهن کوب همگی از رنگ‌های الکترواستاتیک کوره‌ای مرغوب استفاده می‌شود که از نظر دوام و مقاومت بسیار با کیفیت هستند و برای افزایش پوشش رنگ پذیری تمامی حفاظ‌ها بعد از مرحله جوشکاری در محلولی شسته می‌شوند تا پوشش یک دست رنگ حاصل شود و گردهای حاصل از جوشکاری مانع از پوشش کامل رنگ بر سطح حفاظ نشوند. همچنین شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را به ما سفارش دهید اما رنگ‌های پر استفاده در نرده آکاردئونی شامل مشکی، قهوه‌ای، قهوه‌ای سوخته، سفید، کرم، مشکی و مسی هستند.
  •  
    پروفیل‌های کناری بصورت 30*50 استفاده می‌شوند و پروفیل‌های بالا 50*50 هستند.

 

سوالات متداول

درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی ؟

سارقان از طریق توپی زنی ،دیلم زنی و شاه کلید وارد می‌شوند. بنابراین تعداد زبانه‌ها هر چقدر هم که باشد وقتی توپی قفل تخریب شود، درب ضدسرقت باز می‌شود.

پس بهترین حالت، هنگامی است که حفاظ آکاردئونی مناسب روی درب‌های ضد سرقت نصب شود یا می‌توان از قفل‌های پیشرفته و ضد سرقت استفاده کرد.

ولی اگر به دنبال اطمینان خاطر از امنیت خانه خود هستید درب‌های ضد سرقت پیشنهاد بهتری است. بهترین نتیجه‌ای که می‌توان از مطالب ذکر شده گرفت این است که با یک هزینه مناسب می‌توانید جلوی ضررهای بسیار زیاد را بگیرید و از دزدیده شدن لوازم با ارزش خود جلوگیری کنید.

آیا درخواست کارشناس برای اندازه گیری دقیق ابعاد هزینه‌ای دارد؟

اعزام کارشناس در تهران و کرج کاملا رایگان می‌باشد و هیچ هزینه اضافی ندارد. شما می‌توانید برای اطلاع از کارشناسان شهرهای مختلف با شماره‌های مشخص شده تماس بگیرید.

کدام مدل از درب‌های آکاردئونی را تولید می‌کنید؟

اکثر مدل‌ها مثل دو گل و سه خم، سه گل و چهارخم، چهار گل و پنج خم و پرچ مخفی در صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود.

چطور درب آکاردئونی سفارش دهم؟

برای خرید درب‌های آکاردئونی و مشاوره رایگان کافیست با کارشناسان آهن کوب به شماره 09107500479 تماس بگیرید و از قیمت‌های به روز با خبر شوید.

نصب درب فلزی آکاردئونی چقدر زمان می برد؟

زمان نصب درب فلزی آکاردئونی به طور میانگین بین 30 الی 60 دقیقه زمان می برد.

مطالب مرتبط:

درب آکاردئونی در کرج

قیمت درب آکاردئونی در تهران

قیمت درب آکاردئونی در تبریز

59 دیدگاه دربارهٔ «قیمت انواع درب آکاردئونی + لیست قیمت 28 اسفند 1402;

  1. سلام برای من یه درب نصب کردید سمت شهران . خیلی از درم راضی هستم . خیلی راحت و روونه و سرو صدای بیخود و بی جهت تولید نمی کنه . به همسایه هامونم شزکت شمارو پیشنهاد دادم . حالا میخان به جمع بندی برسن و ازتون سفارش بدن . رنگ در من قهوه ای سوخته ی چکشیه که خیلی با در خونمون مطابق داره و تقریبا عید خودشه . بابت پرسنل نصب اقای میرزایی هم تشگره میکنم خیلی تو کارشون حرف ای بودن و خیلی با سلیقه و تمیز کارشونو انجام دادن . در نهایت هم جای خال جوشارو لکه گیری کردن .

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای امینی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنون از همراهی گرم و صمیمانه شما بسیار خوشحالم از اینکه از کار شرکت صنایع فلزی آهن کوب راضی بودین و ممنونم از اینکه ما را به دوستان خود معرفی کردید
      این باعث افتخار ماست که مشتریان از ما راضی باشند و این باعث میشه که ما قوی‌تر به کار خود ادامه بدیم و تلاش کنیم که تمام کاستی ها را رفع کنیم تا بتوانیم همه مشتریان را از خودمان راضی نگه داریم در آخر از شما تشکر می کنم موفق و پیروز باشید روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  2. سلام امیدوارم که حالتون خوب بوده باشه و سالم و سلامت باشید
    من چند وقت پیش از شرکت دیگه ای درب اکاردیونی سفارش دادم و بعد از چند روز اوردن و برام نصب کردند الان مشکلی که بعد از دو ماه براش پیش اومده اینه که خیلی سخت بازو بسته میشه و موقع باز و بسته کردن خیلی سرو صدا می کنه طوری که ما دیگه ترجیح میدیم ازش استفاده نکنیم . به شرکت مربوطه زنگ زدم ولی کسی پاسخگو نبود . خاستم از سما سوال کنم که همه ی دربها بعد مدتی اینجوری نیشن؟ یا این در مشکل داشته؟ و اینکه ایا درست میشه؟ اشکال از کجاشه؟ و ایا شما کار تعمیرات هم انجام میدید؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اشکان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه متاسفم برای اتفاقی که برای شما پیش آمده که احتمال زیاد سخت باز و بسته شدن درب تن به دلیل اینکه رگلاژ در دچار مشکل شده و به راحتی قابل رفع هستش که شما می‌توانید با شرکت سازنده تماس بگیرید و برای تعمیر آن اقدام کنید مشکل خاصی ندارد و فقط نیاز به سرویس دارد و باید رگلاژ اون تعمیر شود
      خیر همه در ها دچار این مشکل نمیشند و تعداد در های کمی هستند که بعد از مدتی رگلاژ آنها به مشکل بر می‌خورد و باعث ایجاد سروصدای فراوان در باز و بسته شدن می‌ شوند
      متأسفانه شرکت ما تعمیرات کار و دربهای شرکت دیگر را انجام نمی نمیدهد
      متاسفم که نتونستم به شما کمک کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  3. سلام خسته نباشید
    ما میخواییم برای یه قسمت از پارکینگ ساختمون خودمون یه درب اکاردیونی نصب کنیم ولی اون قسمتی که میخایم کار بزاریم اصلا هیچ چارچوبی نداره و میخایم در واقع یه قسمت از پارکین رو از جای دیگه ش جدا بکنیم . سوالم اینه که این کار شدنیه؟ از چند جا پرسیدم گفتن امکان نصب تو اون قسمت وجود نداره مگر اینکه زمینو بکنیم و چارچوب قرار بدیم
    میخاستم ببینم شرکت شما بدون کندن رمین میتونه برا ما این اکاردیونی رو‌نصب کنه یا اگه اکاردیونی هم نشد یه در لولایی نصب کنه؟ پیشنهاد شما چیه؟

    ممنونم از سایت بسیار خوبتون

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      براي اين كه نظر قطعي در مورد پروژه ي شما داده بشه نياز هست كه از جايي كه مي خواهيد درب رو اونجا نصب كنين بازديد بشه
      بازديد توسط كارشناسان فني ما براي تهران و كرج به صورت كاملا رايگان انجام مي شه و شما مي تونين براي هماهنگي وقت بازديد با شماره اي كه در سايت قرار داده شده تماس بگيريد و وقت بازديد فيكس بفرماييد
      ممنونم از همراهي شما
      شاد و موفق باشيد

      پاسخ
  4. عرض سلام و خسته نباشید دارم
    من یه در اکاردیونی چهار گل لوزی چهار خم با یک قفل مخفی سی ان سی شده و دوتا قلاب قفل میخوام که روی درب شرکتم نصب کنین
    قیمت هایی که در بالا گذاشتین ایا قیمت های به روز هست ؟ یا اینکه برای قیمت های به روز شده باید با شرکت تماس بگیرم ؟
    شرکت واقع در خیابان ظفر می باشد
    ایا حمل و‌نصب همان طور که نوشتین رایگان انجام میشه ؟
    برای بازدید بازد با چه شماره ای تماس بگیرم که بیان و اندازه های دقیق رو بردارن
    اندازه هایی که من برداشت کردم ۲۲۵ سانت در ۱.۲ می باشد
    ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  5. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي اذري وند عزيز
    اميدوارم حالتون خوب باشه
    برای خرید درب های آکاردئونی و مشاوره کافیست با کارشناسان آهن کوب به شماره 09107500479 تماس بگیرید
    درب اكارديوني چهار گل لوزي ايمن ترين حفاظ اكارديوني مي باشد كه با نصب قفل مخفي روي ان مي توان امنيت ان را بيشتر نمود
    حمل و بازديد و نصب براي تمامي نقاط تهران رايگان انجام مي شود
    براي دريافت ليست به روز قيمت ها با شماره اي كه در بالا گفتم تماس بگيريد
    ممنونم از همراهي شما

    پاسخ
  6. سلام و درود به همه ي دوستان
    خسته نباشيد مي گم به تمامي عوامل و دست اندر كاران صنايع فلزي اهن كوب
    ممنون بابت مطالب مفيدي كه در اختيار ما گذاشتين
    من يك عدد بالكن دارم كه مي خوام براش درب اكارديوني يا درب لولايي بزنين
    ولي نمي دونم كدوم مناسب فضاي ما ني باشد
    بسياري از دوستان به من گفتند درب لولايي امنيت بالاتري دارد
    ولي درب اكارديوني رو بندع بيشتر مي پسندم
    براي اين كه بخوام وقت بازديد بگيرم با چه شماره اي تماس بگيرم
    ايا بازديد هزينه دارد
    من ساكن خيابان مير عماد تهران هستم
    ممنون مي شم منو راهنمايي كنين در مورد اين كه كلا چه حفاظي مي تونن مناسب درب واحد بنده باشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شوقی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب آکاردئونی و درب لولایی ما هر دو از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که با توجه به شرایط پروژه می توانید از آنها استفاده کنید درب آکاردئونی به دلیل اینکه کمجا هستش از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران زیادی دارد ولی برای اینکه نظر قطعی را در رابطه با جایی که می‌خواهید در نصب کنید بدهیم باید کارشناسان بیان و بازدید و انجام بدهند برای این کار باید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس خودتان را به کارشناس فروش ما بدین تا براتون وقت بازدید رزرو کنند هر دو از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بازدید به صورت کاملاً رایگان برای تهران انجام می‌شود همچنین برای تهران هم حمل و نصب به صورت رایگان انجام می می شود برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت می توانید با شماره که در بالا گفتم تماس بگیرید شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بدین که کارشناسان براتون مدلهای مختلف در برو و مشخصات آن را ارسال کنند
      روز خوش

      پاسخ
  7. سلام خدمت تمامي عزيزان
    انشاالله سال خوبي توام با موفقيت شادي و سلامتي براي همه ي مردم عزيزمون باشه
    من ويلايي دارم در منطقه ي كردان كرج كه مي خواهم براي پنجره هاي طبقه اول و درب اون حفاظ فلزي اكارديوني نصب كنم
    البته در منطقه ي كردان كارگاه هايي هستند كه اين كار رو انجام مي دهند ولي من ترجيح مي دهم كه كار شركتي تهيه كنم
    ايا كارهاي شما ضمانت داره و براش شمانت كتبي هم داده ميشه
    هزينه ي حمل و نصب براي منطقه كردان چند تومان است
    و ايا قيمتي كه در بالا گذاشتين قيمت هاي به روز درب هاي اكارديوني مي باشد
    نحوه ي سفارش دادن رو توضييح مي دهيد بي زحمت

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شادی امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از دعاهای خوبی که برای ما و همه کردید
      بازدید برای کردان کرج و تهران و اطراف آن ها به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس خودتان را محبت کنید تا کارشناس فروش ما برای شما وقت بازدید بگذارند می توانید برای پنجره ها از حفاظ پنجره استفاده بفرمایید و همچنین می توانید از حفاظ آکاردئونی استفاده کنید که با توجه به سلیقه تان می توانید بین آنها انتخاب فرمایید محصولات ما دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که برای دریافت لیست قیمت و همچنین کاتالوگ می‌توانید با شماره‌ی که در بالا گفتم تماس بگیرید و درخواست کاتالوگ کنید تا از طریق تلگرام و واتس آپ برای شما ارسال شود کار های ما همگی دارای ضمانت می باشد که به صورت کتبی در قراردادی که به شما عرضه میشود آمده است هزینه حمل و نصب با توجه به متراژ پروژه متفاوت است و حجم پروژه متفاوت هستش که بعد از اینکه کارشناس اومدن و اندازه آروغ زدن در پیش فاکتور ای که برای شما ارسال میشه صفر تا صد قیمت ها آمده است ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. خسته نباشید امیدوارم عصر بهاریتون بخیر باشه و روز خوبی را سپری کرده باشید من دنبال یک درب آکاردئونی برای درب تراس میگردم که به خاطر اینکه تو تراش جان دارم باید از درب آکاردئونی استفاده کنند که یک طرف جا بشه فقط چند تا سوال داشتم میخواستم ازتون بپرسم که بهترین نوع درب شما که هم امنیت خوبی داشته باشه و هم قیمت مناسبی داشته باشه چه دربی هستش و رنگبندی تون میخواستم بدونم چون رنگی که من می خوام رنگ قهوه ای سوخته است میخواستم ببینم آیا جر رنگ بندی تون هستش و اینکه آیا میشه در رو موقعی که از اینجا رفت با خودم بردارم و ببرم قابلیت این را دارد که در جدا بشه ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قشقایی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه درب آکاردئونی قابلیت ساخته شدن در هر ابعادی را دارد و می توانید برای درب تراس هم از درب آکاردئونی استفاده بفرمایید درب اکاردیونی به دلیل کم حجم بودن آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هست دربهای آکاردئونی که تولید می‌کنیم طرح دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی می باشد که بین آنها طرح سه گل و ۴ گل از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که بهترین ترین گزینه به لحاظ قیمتی و هم ایمنی می‌تواند گزینه ۳ گل لوزی باشد که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و جزء حفاظ های پرفروش ما در سال گذشته می باشد
      رنگی که استفاده می کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که بین رنگ قهوه ای مشکی مسی و سفید می توانید انتخاب کنید و امکان باز کردن درب آکاردئونی وجود دارد به شرط اینکه در مقصد ابعادش به ابعاد درب آکاردئونی بخورد در حالت کلی می‌توان در رو بردارید و ببرید برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون محبت کنید که کارشناسان بیاد براتون بازدید و انجام بدن تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  9. سلام خوب هستین خسته نباشید ببخشید من نیازمند یک درب آکاردئونی هستم که بعد از اینکه با چند جا تماس گرفتم به من گفتند که در آپارتمانی اکاردیونی که دو جداره باشه امنیت بیشتری داره منظور از درب آکاردئونی دوجداره چیه و اینکه با یک جداره ش چه فرقی می کنه و بهم گفتن که هرچی تعداد لوزی ها بیشتر باشه از امنیت بیشتری برخوردار سوالم اینه که شما خودتون چه دری به مشتریان تون پیشنهاد میدین و پرطرفدار ترین دربی که تا الان داشتین چه دربی بوده که من تهیه کنم و برای و اینکه زمان تحویل درب های آکاردئونی چند روز هستش و طریقه ثبت سفارش به چه صورته آیا نیاز هست که ما به صورت حضوری خدمتتون برسیم یا به صورت آنلاین سفارش ها را ثبت می کنید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کاظم زاد
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      دربهای آکاردئونی در طرح‌های مختلفی تولید می شوند که درب دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی جزء تولیدی ما می باشد که سه گل و چهار گل لوزی جزء ایمن‌ترین دربهای ما می باشد که باز بین آنها درب سه گل لوزی از قیمت خوبی برخوردار هستش و پرطرفدارترین درب ما و پرفروش ترین درب ما در سال گذشته بوده در به صورت دو جداره منظور اینکه تسمه هایش به صورت دوبل میشه که باعث بالا رفتن امنیت درب میشه همون طور که گفتن درب هر چه تعداد لوزی هاش بیشتر باشه امنیت بیشتری داره ولی برای دربهای منازل هم این طرح سه گل لوزی و چهار گل لوزی کفایت می‌کند و امنیت کافی رو برقرار می سازد تحویل درب هامون ۷ روز کاری می باشد که البته اگر اندازه در کارخانه موجود باشه حداکثر ۴۸ ساعت زمان می‌برد تا براتون نصب و انجام بدن برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و به کارشناس فروش آدرس دقیق را بدین تا براتون وقت بازدید بگذارند که کارشناسان برای اندازه‌گیری خدمتتون برسن تا پیش فاکتور براتون ارسال بشه و بتونید سفارش خودتون رو به ثبت برسانید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام خسته نباشید من یک دهانه دارم که ابعاد آن به صورت نامتعارف می باشد و می خواستم روی این دهانه از درب آکاردئونی شما استفاده بکنم سوالم اینه از شما که آیا شما برای ابعادی که به صورت نا متعارف هستند هم کار انجام می دهید و سوال دیگر اینکه آیا قیمت‌هایی که در بالا آپلود شده از قیمت‌های واقعی میباشد و تغییری نکرده برای اینکه لیست قیمت دقیق را داشته باشیم باید با چه شماره ای تماس بگیریم و این که ابعاد دهانه انجایی که من می خوام براش درب کشویی بزنم حدوداً ۸۰ در یک متر و نیم می‌باشد میخواستم بدونم قیمت این دهانه به چه صورت محاسبه می شود و آیا امکان داره که کارشناس شرکت رو بفرستین تا برای ما بازدید را انجام دهند و ببینند اصلا امکان نصب روی این دهانه وجود دارد یا نه ممنون میشم از شما در آخر تشکر می کنم از سایت خوبتون شاد و پیروز باشید

    پاسخ
    • با عرض ادب خدمت شما جناب آقای بیرق عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ساختن حفاظ آکاردئونی برای هر ابعادی امکان پذیر می باشد و در ساخت آن محدودیتی وجود ندارد برای اطلاع از قیمت آخرین قیمت ها و همچنین کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان براتون از طریق تلگرام و واتساپ لیست قیمت به روز شده را ارسال کنند همچنین می توانید آدرس خودتان را محبت کنید که کارشناسان بیان و براتون بازدید و انجام بدن
      بازدید به صورت رایگان انجام می شود که می توانید از این خدمات بهره مند شوید برای ابعادی که گفتین در بصورت مترمربع محاسبه می شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید به کارشناس فروش ما صحبت کنید امکان نصب روی این دهانه وجود دارد و باید کارشناس بیان و نظر قطعی شون رو بدن ممنون از همراهی شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  11. سلام روزتون بخیر من ساکن خیابان سبلان شمالی می باشم که میخواستم برای یکی از درب هایی که در واقع درب ورودی ساختمان ما می‌باشد از دربهای آکاردئونی شما استفاده کنم از مدل سه گل لوزی و چهار گل لوزی شما بسیار خوشم اومد ولی مدل پروانه ای رو نمیدونم چه مدلی هستش و عکسش رو هم روی سایت متاسفانه نذاشتین میخواستم بدونم امنیت لوزی دار ها بیشتر هست و یا این پروانه ای ها که ذکر کردین و چه تفاوتی با یکدیگر دارند و قیمت آنها به چه صورت میباشد برای اطلاع از قیمت ها با چه شماره ای تماس بگیرم و همچنین کجا آدرسم را ثبت کنم که کارشناس محترم تونم بیان و برای ما بازدید را انجام بدهند زمان حدودی تحویل کار رو می خواستم بدونم و میخواستم بدونم که آیا شما ضمانتنامه هم بده بابت درب هاتون میدین و تا چند ماه ضمانت داره کارهاتون که ما بتونیم ازش استفاده بکنیم

    پاسخ
    • عرض ادب خدمت شما جناب آقای نارنجی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه دربهای آکاردئونی در مدل‌های مختلفی تولید می شود که درب ۳ گل لوزی و چهار گل لوزی از ایمن ترین دربهای می‌باشند که طبق بودجه خودتون میتونید از آنها استفاده کنید برای دریافت عکس محصولات ما و همچنین لیست قیمت ما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بدین تا کارشناس فروش مون از طریق تلگرام و واتساپ برای شما آنها را ارسال کنند و همچنین می توانید آدرس دقیق تونه محبت کنید تا کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسم و شرایط پروژه را بسنجند و به شما راهنمایی دهند بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود همچنین هزینه حمل و نصب برای تهران کاملاً رایگان هستش حدود ۷ روز زمان میبره تا آماده بشه و بیاد براتون نصب و انجام بدن و نصب آن حدوداً نیم ساعت زمان بر است
      بابت کارهامون ضمانت کتبی به شما می دهد قراردادی که برای شما ارسال می شود و بندهای آن ضمانت هم ذکر شده است امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  12. سلام خسته نباشید ببخشید من سوالی داشتم و اونم اینه که علت اختلاف قیمت‌ها بیم شرکت‌ها چه می باشد چون با جاهای متفاوتی تماس گرفتم و هر کدام از کیفیت کار خودشون خیلی تعریف می‌کنند و قیمتهای خیلی مختلفی به من می دهند که من پاک گیج شدم و نمیدونم کدوم رو باید انتخاب کنم و با سایت شما به صورت خیلی اتفاقی آشنا شدم که از مطالب خوبتون استفاده کردم و حس کردم که شرکت بسیار خوبی در این زمینه هستین و خواستم از شما بپرسم که این تفاوت بین اینها چیست و چه فاکتورهایی در قیمت‌ها تأثیر گذار می باشد برای اینکه جنس بد رو از جنس خوب تشخیص بدیم باید به چه نکاتی توجه کنیم که ممنون توضیح بدین تا منی که تو این کار تخصصی ندارم و اطلاعاتی در این باره ندارم بتونم تا به درستی انتخابم رو بکنم نوشته بودید که بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه من از این خدمات به چه صورت میتونم استفاده کنم تا کسی به صورت حضوری از کارشناسان شما بیاید و برای ما توضیحات کامل را بدهد و ما بتوانیم از حضور ایشان استفاده بفرمایید و از توضیحات شون استفاده کنیم ممنون میشم منو راهنمایی کنید تا بتونم انتخاب درستی داشته باشم متشکرم از سایت خوبتون و وقتی که گذاشتین روز بخیر

    پاسخ
    • عرض ادب خدمت شما جناب آقای نهایی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      فاکتورهای بسیار زیادی هست که در قیمت آپارتمانی تاثیرگذار می‌باشد که مهمترین آنها نوع تسمه و همچنین ضخامت تسمه ها ‌
      کلاف دور تا دور و ریلی که استفاده میشه و قفل های که در روی در کار گذاشته میشه و همچنین نوع رنگ مصرفی ، کیفیت ساخت آن می باشد و همچنین وزن در می باشد که همه اینها در قیمت تاثیرگذار هستش و شما باید همه اینها را در نظر بگیرید و بسنجید و سپس انتخاب خود را انجام دهید بازدید ما برای تهران به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود که شما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون محبت کنید که کارشناسان بیان هم توضیحات دقیق را به شما بدهند و هم اندازه هاب در رو بردارند که بتونید از قیمت آن مطلع بشید و در صورت نیاز سفارش خودتون رو ثبت بفرمایید که امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مطالب سایت رو خوندیم روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  13. سلام خسته نباشید من دری دارم که برای درب انباری هستش که عرض آن حدود ۷۵ سانت و ارتفاع حدود یک متر و ۹۰ سانت هستش که می ‌خواهم برای اون ارزان ترین دربی که موجود دارید رو بزنم اصلا برام امنیتش مهم نیستش و فقط می خوام یه در باشه که به صورت کشویی باز و بسته بشه که من بتونم وسایل خانه رو داخل انبار بزارم و درش را قفل کنم بنابراین برای من امنیت اصلاً مهم نیستش شما پیشنهاد می کنید من چه دربی بردارم و اینکه درب انباری هست ظاهرش هم زیاد برای من مهم نیست چون که قراره روی انبار قرار بگیره ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید که آیا دربی تولید می کنید که به لحاظ قیمت
    خیلی قیمتش پایین باشه و همچنین رنگی که استفاده می کنین رنگ روغنی باشه که کلاً قیمت برای ما یه چیز خیلی پایینی در بیاد و ما بتوانیم سفارشمون رو از طریق شرکت شما ثبت کنیم و دارای این دربهای آکاردئونی بشیم در آخر می خواستم از شما و همه عوامل صنایع فلزی آهنکوب بابت زحماتی که می کشن تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون شما باشیم روز خوبی داشته باشید بدرود

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای رشدی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ارزان ترین دربی که در صنایع فلزی اهن کوب تولید میشه درب دو گل لوزی درجه ۳ می باشد که رنگ آن به صورت روغنی هستش و کیفیت ساختش یک مقدار نسبت به درب های دیگر را پایین می باشد که می توانید از این در برای درب انباری خودتون استفاده کنید و در هم ایمنی در رو حفظ کنید و هم با قیمت ارزان درب کشویی تهیه بفرمایید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا آدرستون رو محبت کنید تا کارشناسان بیان و براتون بازدید را انجام بدهند و بازدیدمون به صورت کاملاً رایگان انجام میشه برای تهران حمل و نصب مهم به صورت رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  14. سلام خسته نباشید من دری دارم که برای درب انباری هستش که عرض آن حدود ۷۵ سانت و ارتفاع حدود یک متر و ۹۰ سانت هستش که می ‌خواهم برای اون ارزان ترین دربی که موجود دارید رو بزنم اصلا برام امنیتش مهم نیستش و فقط می خوام یه در باشه که به صورت کشویی باز و بسته بشه که من بتونم وسایل خانه رو داخل انبار بزارم و درش را قفل کنم بنابراین برای من امنیت اصلاً مهم نیستش شما پیشنهاد می کنید من چه دربی بردارم و اینکه درب انباری هست ظاهرش هم زیاد برای من مهم نیست چون که قراره روی انبار قرار بگیره ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید که آیا دربی تولید می کنید که به لحاظ قیمت
    خیلی قیمتش پایین باشه و همچنین رنگی که استفاده می کنین رنگ روغنی باشه که کلاً قیمت برای ما یه چیز خیلی پایینی در بیاد و ما بتوانیم سفارشمون رو از طریق شرکت شما ثبت کنیم و دارای این دربهای آکاردئونی بشیم در آخر می خواستم از شما و همه عوامل صنایع فلزی آهنکوب بابت زحماتی که می کشن تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم شاهد موفقیت های روز افزون شما باشیم روز خوبی داشته باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای رشیدی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه دربهای آکاردئونی ما در طرح‌های مختلفی ساخته میشه طرح دو گل لوزی، سه گل لوزی و چر گل لوزی که مناسبترین قیمت آن درب دو گل لوزی می باشد که می توانید از نوع درجه ۳ ان انتخاب کنید که رنگ آن به صورت رنگ روغنی می باشد و پایین ترین قیمت را در بین درب های ما داره و هم امنیت برقرار میشه و هم اینکه به صورت آکاردئونی هستش که کم جا و میتونید از اون استفاده کنید برای اطلاع از قیمتهای دقیق می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و یا آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان بیان برای اندازه‌گیری بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه همچنین هزینه حمل و نصب هم به صورت رایگان انجام میشه ممنونم از اینکه ما را همراهی می کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  15. سلام امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق تعالی باشه من دارابی هستم و می خواستم برای درب ورودی واحد آپارتمانی یکی از درهای کشویی شما رو بزنم ولی نمی دانم که کدام یک از درب های شما برای درب ما مناسب می باشد برای بنده امنیت بسیار مهم هست و می خواهم دربی رو بزنید که بهترین امنیت و کیفیت را در مجموعه شما داره که قیمت آن برایم اهمیتی ندارد بنابراین بهترین درب تون رو بی زحمت به من پیشنهاد بدهید و آیا کارشناس تو وقت دارند که بیان برای ما بازدید انجام بدهند تا برای ما پیش فاکتور صادر بکنید و هزینه آن را پرداخت کنیم که در رو بیارین و برامون نصب کنین
    برای بنده برای من زمان مسئله بسیار مهمی میباشد که می‌خواهم در زودترین زمان در رو بیارید و برای من نصب و انجام بدهید بسیار ممنونم از شما بی زحمت به من بگویید با چه شماره ای تماس بگیرم و با چه کسی هماهنگ کنم که کارشناس ستون هرچه سریعتر بیان و اندازه‌های در بم را برداشت کنند ممنونم از سایت مفیدتون و مطالب بسیار خوبی که در اختیار ما قرار داده اید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دارابی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه دربهای آکاردئونی که ما تولید می‌کنیم طرح دو گل لوزی ۳ گل لوزی و چهار گل لوزی می باشد که ایمن‌ترین طرح چهار گل لوزی میباشد که میتوانید با دوبل کردن تسمه آن امنیت آن را بیشتر کنید هزینه حمل و نصب و بازدید برای تهران رایگان انجام میشه که میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق منزل و محبت کنید تا کارشناس فروش مون برای شما وقت بازدید هم آهنگ کند تا کارشناس فنی خدمتتون برسن و اندازه‌های درب را بر دارند و شما را راهنمایی کنند
      اگر اندازه‌های درب منزلتون در کارخانه موجود باشد در ۴۸ ساعت آینده میان و برای شما نصب و انجام می دهند در غیر اینصورت ۷ روز کاری زمان میبره تا آماده بشه و همکاران برای نصب خدمتتون برسن
      در آخر ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  16. سلام خوبین من یک آپارتمان دارم که سبک آن به صورت نوکلاسیک ساخته شده است و می خواهم تمام رنگ ساختمان سفید و طلایی می باشد و می خواهم درب آکاردئونی که بر روی در بم نصب میکنید به صورت دو رنگ کار شده باشد و از رنگ سفید طلایی استفاده بشه که نمای در رو به هم نزنه و نمای ساختمانو هم به هم نزند چون مدیر ساختمان بسیار حساس هستند و اجازه نمی‌دهند که هر طرحی یا هر رنگی روی درب نصب شود و من بسیار با ایشان صحبت کردم تا به من اجازه بدن که درب آکاردئونی نصب کنم میخواستم بدونم آیا رنگ سفید طلایی جزوه رنگ بندی شما هستم شما میتونی این کار را برای ما انجام بدین که در با کل مجموعه ما هماهنگی داشته باشد برای اینکه کارشناس تون بیان و نگاه کنند و بهتر نظر بدن باید من با چه شماره ای تماس بگیرم و ممنون میشم در زودترین زمان برای من یه وقت بازدید هماهنگ کنید که کارشناسان تون تشریف بیارند و بتونیم از وجود ایشون مستفیض بشیم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حاتمی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      دربهایی که ما تولید می‌کنیم در رنگهای سفید مشکی قهوه‌ای و مسی تولید میشه که شما می توانید بین آنها انتخاب داشته باشید و اگر بخواهید که دربتون به صورت سفید طلایی رنگ شود می‌توانیم آن را به صورت پتینه برای شما انجام دهیم که قبلش براتون عکسشو ارسال می‌کنیم و اگر مورد تایید تون بود برای شما اون را می سازیم و این که بتونه کاری هزینه اضافی داره که توسط مشتری باید پرداخت بشه برای اطلاع از قیمت ها و همچنین هماهنگی وقت بازی با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان بیان و براتون بازدید و انجام بدهند و شما را راهنمایی کنند و در مورد جزئیات کار به شما توضیح دهند ممنونم از اینکه همراهی می کنید مارو
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  17. سلام خسته نباشید ماه بهمن بود یعنی اواسط بهمن ماه بود که از طرف شرکت شما من یک درب آکاردئونی برای ورودی منزل آن سفارش دادم که بعد از یک هفته اومدن درب رو نصب کردن همکاران نصاب شما بسیار بسیار مودب بودند و با شخصیت و بسیار کارشون هم دقیق و حرفه‌ای بود کیفیت کار بسیار بالا بود و از اینکه من در به سه گل لوزیه ۴ خم با رنگ کوره ای رو انتخاب کردم بسیار راضی بودم کیفیت قفل ها و رنگی که مورد استفاده قرار داده بودید ظاهر در رو بسیار زیبا کرده بود و باعث شده چشم هر بیننده‌ای را به خودش جلب کنه و هر کسی اولین سوالی که از من میپرسه در بدو ورود به منزل اینه که درب آکاردئونی تون رو از کدوم شرکت خرید کردین و من شرکت شما را به ایشان معرفی می کنم خواستم پس از مدتها از شرکت شما تشکر کنم و بگم که در حرفه خود بهترین هستیم و امیدوارم که روز به روز بهتر و بهتر هم بشید و خوشحالم که با مجموعه شما آشنا شدم از این به بعد هم هر سفارشی در این رابطه داشته باشم فقط انتخاب من شرکت شما خواهد بود

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قالیشور عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشد ممنون از اینکه برای ما کامنت گذاشتید و نظر خودتون رو با مخاطبان ما به اشتراک گذاشتین خیلی خوشحالم از اینکه از کار شرکت ما راضی بودید و توانستیم رضایت شما را جلب کنیم همانطور که گفتیم درب سه گل لوزی چهار خم یکی از دربهای ایمن و پرفروش ما می باشد که جزو محبوب ترین درب های ما به شمار می‌رود که برای ورودی درب منزل و بسیاری از جاها پیشنهاد بسیار خوبی می باشد که استفاده می‌کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک هستش که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستش ممنون از اینکه ما را انتخاب می کنید و بسیار متشکرم که ما رو همراهی میکنید و باعث انتقال انرژی خوب به مجموعه ما می شوید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  18. سلام ببخشید شرایط فروش اقساطی شما به چه صورت است و آیا می‌توانیم با یک سوم از مبلغ را به صورت بیانه به شما بدهیم و مابقی اون دوتا چک دو ماهه براتون چک بکشم و میتونید چک من رو استعلام بگیرید شماره چکم رو میدهم میتونید برید استعلام بگیرید و ببینید که هیچ کدام از چک‌های من تا حالا برگشت نخورده و الکی من چک نمی کشم و ممنون میشم اگه من رو راهنمایی بفرمایید اگر به صورت قسطی از شما خرید کنیم آیا با افزایش قیمت مواجه می‌شویم و درصدی روی درب ها می کشید بعد اینکه سوال بعدی در مورد خود در هستش که در به چه صورت میباشد از مدلهای شرکت خود بگویید و بگید که کدام یک ایمنی بسیار بالاتری داره برای مایی که سر در نمی داریم در این زمینه باید چه دربب تهیه کنیم که ایمنی مناسبی داشته باشه همین که قیمت خوبی داشته باشه و با چه شماره ای باید هماهنگ کنم که لیست کامل محصولات تون رو بر من بفرسته که بتونم به خانوادم نشون بدم و اونا انتخاب کنن که بتونم سفارشم را از طریق شما به ثبت برسانم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای یاوری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      فروش محصولات شرکت ما به صورت نقد و اقساط انجام میشه که برای شرایط اقساط اون میتونید ۱۵ درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش پرداخت پرداخت بفرمایید و مابقی آن را در شش تا قسط پرداخت کنید برای جزئیات بیشتر میتوانید با شماره09107500479 تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما صحبت بفرمایید در مورد درب ها که در حال حاضر ما تولید می‌کنیم درب سه گل لوزی و چهارگل لوزی و دو گل لوزی می باشد که بین آنها درب چهار گل لوزی و سه گل لوزی از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که می توانید از این انتخاب کنید و درب سه گل لوزی که هم ایمنی مناسبی دارد و هم قیمت مناسب بهتری نسبت به درب چهار گل لوزی دارد که محبوبترین و پرفروشترین درب ما در سال گذشته شناخته شد برای اطلاع از لیست قیمت کامل محصولات و همچنین تنوع آنها می‌توانید با شماره‌ی که در بالا گفتم تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما شما را راهنمایی کند حمل و نصب بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده بکنید
      در آخر از همراهی شما سپاسگزارم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  19. سلام امیدوارم که خوب باشید روز بهاریتون بخیر باشه من می خواستم برای درب بالکن مون از حفاظ آکاردئونی دو گل شما استفاده کنم میخواستم بدونم آیا حفاظ دو گل هم ایمنی لازم رو داره و میشه از اون استفاده کرده و اگر شما پیشنهاد دیگری هم دارید به من بدهید و برای اینکه کارشناس تو بیان و اندازه‌های درهای ما را بردارن باید با چه شماره ای تماس بگیرم که وقت بازدید برای خودم رزرو کنم منزل من واقع در مرزداران می باشد آیا برای قسمت غرب تهران هم کار انجام می دهید و چه زمانی طول می کشه تحویل درب چند روز هستش برای منی که عجله دارم آیا میشه زودتر در رو بیارید و نصب انجام بدین و بگویید که نصب آن حدوداً چقدر زمان میبره و اگر میشه ساعتی در روز بیان که وقت ناهار و یا ظهر نباشه که همسایه ها ناراحت نشن ممنون میشم منو کمک کنید تا بتونم انتخاب بهتری داشته باشمم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سوادی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب دو گل لوزی برای جاهایی که به امنیت کمتری نیاز دارند مناسب می باشد ولی بهترین پیشنهاد ما به شما درب سه گل لوزی ۴ خم می باشد که می توانید از درجه یک و درجه دو آن انتخاب فرمایید که هم امنیت مناسبی دارد و هم ظاهر زیبایی دارد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که براتون وقت بازدید بذارن برای تمام مناطق تهران بازدید به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود همچنین حمل و نصب برای تهران کاملاً رایگان هستش که می توانید از این خدمات استفاده کنید معمولاً ۷ روز کاری زمان میبره که در آماده بشه و بیاد براتون نصب و انجام بدهند ولی اگر ابعاد در بتون در کارخانه موجود باشه و ٢ روزه نصب براتون انجام میشه و نصب درب حدود نیم ساعت زمان می میبره ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  20. سلام میخواستم بدونم قیمت درب هایی که در بالا گذاشتین قیمت به روز شده محصولات است یا این که برای دریافت قیمت به روز ترین و جدیدترین قیمت‌ها باید با چه شماره ای تماس بگیریم و درب های رو که در بالا قیمتش رو گذاشتین کدوم یکی ایمنی بیشتری داره و برای ورودی منزل می خوام از این در ها انتخاب کنم و قیمت برای ما اهمیتی نداره و فقط می خوام ایمنی خیلی بالایی داشته باشه و آیا شما تسمه را می توان بصورت دوبل برای ما بسازید و اینکه چقدر زمان میبره که این حفاظ آماده بشه و به دست ما بر سه اندازه در یک متر و ۲۵ سانت در ٢ متر و ۳۵ است
    این اندازه را موجود در کارخانه دارید که در زودترین زمان برای من نصبش رو انجام بدید و رنگی که می‌خواهیم رنگ قهوه ای سوخته هست ممنون میشم راهنمایی کنین خداحافظ

    پاسخ
  21. سلام و عرض ادب دربی دارم به ابعاد حدودی یک متر دو متر مربع که میخواستم برای اون از حفاظ های تولیدی شما استفاده کنم و خواستم در مورد مشخصات فنی درب توضیح کامل بدید و بگید که از چه نوع رنگی برای رنگ آمیزی استفاده می کنید همچنین ضخامت تسمه و قاب دور شو بفرمایید تا بتوانیم تصمیم گیری کنیم و این که نوشته بودین حمل و نصب و بازدید برای تهران رایگان انجام میشه آیا صحت داره و محدوده ها فرق نمیکنه چون ما در غرب تهران هستیم آیا برای غرب هم بازدید به صورت رایگان انجام میشه برای اینکه آدرسم رو خدمتتوم بدم باید با چه شماره ای تماس بگیرم تا کارشناس فنی تون بیان و اندازه رو بردارد و مشاوره رایگان بدم تا از حضور ایشان استفاده کنیم
    خداحافظ

    پاسخ
  22. سلام
    ویلایی دارم در گچسر که میخواستم برای درب پنجره و دربش از حفاظ های آپارتمانی شما استفاده کنم منتها طرح‌هایی که شما تولید می‌کنید رو من می‌خواستم کاملش رو برام بفرستین تا بتونم ببینم انتخاب داشته باشم و میخواستم بدونم شرایط سفارشتون به چه صورت هست
    من باید چیکار کنم در قدم اول و سفارش آن را به چه صورت به ثبت برسانم
    آیا خودتون برای منطقه کار نصب انجام می دین ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
  23. درود فراوان خدمت شما عصرتون بخیر باشه من به دنبال خرید درب آکاردئونی دست دوم هستم و در سایت دیوار خیلی گشتم و متاسفانه اندازه که من می‌خواستم موجود نبود و بعد از اینکه در گوگل جستجو کردم با سایت شما مواجه شدم میخواستم ببینم آیا در دست دوم برای ابعاد یک و نیم در دو متر و نیم وجود دارد که رنگ آن سفید باشه و اینکه قیمت درب های دست دوم تون به چه صورت محاسبه میشه و چقدر با قیمت نوع آن متفاوت هست
    همچنین قیمت های بالا رو دیدم و در رابطه با درب هایی که تولید می کنید درجه‌بندی داشتید میخواستم بدونم فرق این درجه بندی ها با هم دیگه چیه و آیا ما درجه سه بخریم خیلی نا امن هستش و به چه صورته متشکر از شما

    پاسخ
  24. سلام من از مهرشهر کرج هستم و به دنبال خرید درب آکاردئونی چوبی هستم برای درهای داخلی منزل
    برای در اتاق های خواب و سه اتاق خواب داریم که میخواهم درهای آنها را تعویض کنم و آکاردئون چوبی بگذارم
    میخواستم بدونم که آیا شما دربهای آپارتمانی اکاردیونی چوبی تولید می‌کنید و در مورد نوع آنها به من توضیح بدهید و اینکه آیا امکانش هست الان که در هامون ما به صورت ساده هست کنده بشه و به جای اون دربهای اکاردیونی چوبی برای ما بزنید
    لطفاً توضیح بدین که بتونم خریدم رو زودتر انجام بدهم و مزاحمتون بشم متشکرم از شما

    پاسخ
  25. سلام عصرتون بخیر بنده کارگاه آهنگری دارم که در آن مشغول تولید و همچنین خریداری ضایعات آهن هستم و کلاً کارم از ضایعات آهن هست
    همینطور خریدار درب آکاردئونی دست دوم
    هستم و می‌خواهم که در های دست دوم آپارتمانی بیارم چون خیلی ها مراجعه می‌کنند و از این درها میخوان و من می خوام که درب های دست دوم بگیرم و رنگ مجدد روشون بزنم و ظاهرش رو تر و تمیز کنم و به مشتری‌ها بفروشم با قیمت مناسب تر
    میخواستم بدونم آیا شما دربهای مرجوعی تون رو می تونید به من بفروشید و برای اینکه مزاحمتون بشم و در این رابطه صحبت بفرماییم باید با کجا تماس بگیرم و به کجا مراجعه کنم که در خدمتتون باشم

    پاسخ
  26. سلام خسته نباشید من هزاره هستم که برای من چند روز پیش درب آکاردئونی آماده نصب کردید خیلی عجله داشتم و با شرکت شما تماس گرفتم و دقیقاً در ۴۸ ساعت برای من آوردید گفتید که اندازه هایی که دارم جزوه در های آماده تون هست و میایم براتون نصب کنیم و من خیلی خوشحال بودم چون امنیت ما در خطر بود و متاسفانه اتفاقات تلخی برای ما افتاده بود که نیاز سریع و مبرم به درب آکاردئونی داشتیم که بچه‌های شما زحمت کشیدند و این در رو آوردن برای ما نصب کردند
    تشکر می کنم از شما و سایت خوبتون
    همچنین از همه همکاران تو که در تلاش هستند که مشتری ها رو راضی نگه دارند واقعا باعث افتخار من بود که با شرکت شما آشنا شدم روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  27. سوالی داشتم از خدمت شما میخواستم بدونم آیا امکانش هست که از درب های آکاردئونی چوبی به جای محافظ آکاردئونی فلزی استفاده کرده و آیا این درب ها امنیت لازم را برای دربهای ورودی ایجاد می‌کنند یا خیر چون من درهای چوبی آکاردئونی را بیشتر از درهای فلزی پسند کردم و ظاهر بهتر و شکل‌ بهتری داشتن
    خواستم سوال کنم که آیا به نظر شما این منطقیه که ما از این درها به عنوان محافظ در استفاده کنیم ممنون میشم توضیح بدهید و من رو راهنمایی کنید همچنین اگر لطف کنید شماره تلگرام شرکت را محبت کنید که من بتونم کاتالوگ رو دریافت کنم ممنون میشم خداحافظ

    پاسخ
  28. سلام با عرض ادب لطفا قیمت های محصولاتتون را به ایمیل بنده ارسال کنید
    با تشکر

    پاسخ
    • سلام علی آقا قیمت ها به ایمیلتان ارسال شد لطفا با پشتیبانی تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

      پاسخ
  29. سلام خسته نباشید قیمت درب آکاردئونی به صورت کیلویی حساب می شود یا به صورت متری؟
    و اینکه قیمت سه گل حدودا چقدر می شود؟

    پاسخ
  30. سلام خسته نباشید قیمت درب آکاردئونی به صورت کیلویی حساب می شود یا به صورت متری؟
    و اینکه قیمت سه گل حدودا چقدر می شود؟

    پاسخ
    • سلام به صورت کیلویی و قیمت هر نوع نرده آکاردئونی را می نوانید از جداول داخل سایت مشاهده کنید

      پاسخ
  31. همکاران محترم شما یک پروژه درب آکاردئونی برای ما اجرا کردن بسیار عالی بود. خواهستم سئوال کنم در زمینه نصب آردواز شرکت شما فعالیت دارد اگر نه کدوم شرکت رو پیشنهاد می کنین؟

    پاسخ
  32. سلام
    خسته نباشید
    حدود دو سال پیش یه حفاظ آکاردئونی از شرکت دیگه ای خریداری کردم ولی الان موقع باز و بسته کردن، گیر میکنه و باید خیلیفشار بیاریم تا بتونیم بازش کنیم
    میشه لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنیم؟

    پاسخ
  33. سلام خسته نباشید
    من برای خرید درب اکاردئونی میخواستم حضوری خرید کنم. از اونجایی که بقیه سایت ها رو دیدم سایت شما توجه منو به خودش جلب کرده چون به خوبی مشتری ها را پاسخ میدین،
    لطفا آدرستون را ارسال کنید تا جهت خرید درب اکاردئونی مراجعه کنم.

    پاسخ
    • سلام درب آکاردئونی به متراز درب شما بستگی دارد و برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید ۰۹۱۰۷۵۰۰۴۷۹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید