قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

حفاظ شاخ گوزنی را می‌توان یکی از بهترین راه حل‌های افزایش امنیت ساختمان‌ها دانست، ساختار بسیار زیبا همراه با شاخه‌های در هم تنیده با نوک‌های بسیار تیز همگی موجب ایجاد حفاظی بسیار امن و محبوب شده که امکان عبور سارقان از سد آن را تقریبا غیر ممکن می‌کند.

همه این عوامل در کنار فاکتور قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز که بسیار مناسب و به صرفه است باعث شده که این حفاظ کاربردی کم کم در تبریز بسیار پر طرفدار شود.
شهر تبریز بزرگترین قطب اقتصادی منطقه آذربایجان ایران است و در دو سده اخیر مبدا تحولات بسیاری در زمینه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده است (بیشتر درباره شهر تبریز بخوانید) و به گفته دادستان عمومی و انقلاب تبریز در سال 91 تبریز به عنوان امن‌ترین کلان شهر ایران معرفی شده است.
اما متاسفانه آمار سرقت در این استان امسال 17 درصد رشد داشته که بسیار رقم قابل توجهی است و فرمانده انتظامی استان یکی از دلایل افزایش سرقت را افزایش تعداد معتادان مهاجر می‌داند.
بنابراین بهبود امنیت ساختمان‌ها امری ضروری به نظر می‌آید و با توجه به اینکه درهای ورودی دیگر به تنهایی نمی‌توانند مانع از ورود سارقان شوند و عبور از آن‌ها به سادگی و سریع‌ترین زمان ممکن امکان پذیر است باید راه حلی کاربردی اندیشید.
امروزه با توجه به افزایش نیاز جامعه حفاظ‌های روی دیوار طوری طراحی شده‌اند که بتوانند عبور سارق را تقریبا غیر ممکن کنند و حضور همچین حفاظ‌هایی در خیلی از موارد حتی می‌تواند از سرقت پیشگیری کند.

چون ترجیح سارقان سرقت از منازلی است که در کمترین زمان بتوانند وارد آن شوند به همین دلیل است که طبق گزارشات خانه‌هایی که قبلا مورد سرقت قرار گرفته‌اند بیشتر در خطر دستبرد مجدد هستند، چون این موضوع نشان از ارزش بالا سرقت و  دسترسی آسان دارد.

حفاظ شاخ گوزنی از نمای پایین
نصب حفاظ شاخ گوزنی در شهر تبریز
ردیفتراکم حفاظ های شاخ گوزنیارتفاع حفاظ های شاخ گوزنیقیمت(هزار تومان)
1تراکم 20 ردیف80cm
100cm
120cm
309
347
385
2تراکم 24 ردیف80cm
100cm
120cm
350
396
442
3تراکم 28 ردیف80cm
100cm
120cm
414
470
527
4تراکم 32 ردیف80cm
100cm
120cm
480
548
615
5تراکم 36 ردیف80cm
100cm
120cm
549
626
704
6تراکم 38 ردیف80cm
100cm
120cm
542
629
699

چرا انتخاب حفاظ شاخ گوزنی صنایع فلزی آهن کوب؟

1-امنیت حفاظ‌های شاخ گوزنی در تبریز و قیمت آن

یکی از دلایل مهم برای انتخاب حفاظ مناسب روی دیوار این است که حفاظ کاملا عرض دیوار را پوشش دهد. به طوری که کسی نتواند روی دیوار بایستد.

حفاظ‌های شاخ گوزنی با داشتن شاخه‌های فرعی متراکم این موضوع را کاملا رعایت می‌کنند. از طرفی با توجه به این که تعداد شاخه‌های فرعی زیاد است و نوک این شاخه به طور زاویه داری برش خورده است و  بی نهایت تیز است و فردی که سعی در عبور از این حفاظ داشته باشد بشدت آسیب جدی می‌بیند.

2-رنگ پودری الکترواستاتیک کوره‌ای

ما در این مقاله توضیح داده‌ایم که استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک چقدر تاثیر مثبتی در افزایش مقاومت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز دارد.

ما در صنایع فلزی آهن کوب تماما از رنگ‌های درجه 1 الکترواستاتیک که در کوره به اصطلاح پخته شده‌اند استفاده می‌کنیم. صنایع آهن کوب از متخصصان حوزه معماری بهره می‌گیرد تا بهترین و استانداردترین حفاظ‌های روی دیوار را طراحی کند و از مرحله طراحی تا مرحله نصب همگی توسط کارشناسان این حوزه با دانش کامل صورت می‌گیرد تا هیچ خللی در امنیت این حفاظ‌ها به وجود نیاید.

3-مشاوره در مورد انتخاب قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

بسیار مهم است که شما از حفاظ مناسب با ساختمان خود از نظر ارتفاع و تراکم استفاده کنید. کارشناسان ما با مشاوره‌های تخصصی مطمئن می‌شوند که شما درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

4-نصب نرده شاخ گوزنی در تبریز و قیمت آن

فرآیند نصب حفاظ شاخ گوزنی بسیار باید دقیق و محکم انجام شود و به جنس سطح زیرین که حفاظ‌ها روی آن نصب می‌شود. باید توجه داشته باشید نصاب‌های آهن کوب همگی با داشتن سابقه کار بسیار بالا مطمئن می‌شوند که نصب حفاظ‌ها کاملا دقیق و بدون هیچ ایرادی انجام شود.

از طرفی شما به عنوان کارفرما باید کاملا به این موضوع دقت داشته باشید که نصاب‌هایی که برای نصب نرده‌های شاخ گوزنی در تبریز می‌آیند دارای بیمه حوادث باشند.

چون در غیر این صورت اگر خدایی ناکرده اتفاقی در حین نصب برای آن‌ها بیوفتد، تمامی مسئولیت آن‌ها متوجه شما می‌شود ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که نصاب‌های آهن کوب همگی از طرف ما دارای بیمه هستند.

4- استفاده از مواد اولیه استاندارد

استفاده از مواد اولیه مرغوب بسیار عامل مهمی است. زیرا شالوده کار را تشکیل می‌دهند. در نرده‌های شاخ گوزنی تماما از میلگرد استفاده شده که این میلگرد در صنایع فلزی آهن کوب، میلگرد با ضخامت 10 میلی متر استاندارد هست تا این اطمینان خاطر را داشته باشید که قابل خم کردن و بردن نیستند.

حفاظ شاخ گوزنی الکترواستاتیکی
نمونه حفاظ شاخ گوزنی نصب شده در شهر تبریز

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نرده‌های شاخ گوزنی در تبریز

1- ارتفاع و تراکم حفاظ‌های شاخ گوزنی و تاثیر آن بر قیمت

ما حفاظهای شاخ گوزنی را در ارتفاع‌های 50 سانتی متر تا 140 سانتی متر تولید می‌کنید که شما می‌توانید ارتفاع مد نظر خود را در این بازه انتخاب کنید و سفارش دهید.

اما به این نکته توجه داشته باشید که طبق تجربه ما ارتفاع‌های زیر 90 سانتی متر را اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم و بهتر است که نرده‌های شما ارتفاعی بالاتر از 90 سانتی متر داشته باشند.

تراکم‌های نرده‌های شاخ گوزنی در تبریز شامل: 8ردیف، 10 ردیف، 12 ردیف، 15 ردیف، 19 ردیف و 25 ردیف می‌شود. باید توضیح دهیم که منظور از تراکم، تعداد شاخه‌های اصلی (نه فرعی) در طول دو متر حفاظ شاخ گوزنی محاسبه می‌شود.

2-نوع رنگ به کار رفته در نرده‌های شاخ گوزنی

همان طور که بالاتر ذکر کردیم رنگ به کار رفته در در نرده‌های شاخ گوزنی رنگ پودری الکترواستاتیک کوره‌ای است که بهترین نوع رنگی است که در صنایع معتبر استفاده می‌شود.

3-ضخامت میلگردهای استفاده شده

ضخامت میلگرد درجه 1 تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب 10 میلی متر و درجه 2 نیز 9 میلی متر استاندارد کششی است.

4-جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی در تبریز و قیمت آن

تمامی جوش‌های استفاده شده در نرده‌های شاخ گوزنی جوش‌های دو طرفه تحت گاز CO2 هستند که فاقد گل جوش بوده و از مقاوم‌ترین نوع جوش‌ها محسوب می‌شوند.

مطالب مرتبط:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

8 دیدگاه دربارهٔ «قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز;

  1. سلام خسته نباشید من ساکن شهر تبریز هستم میخواستم بدونم آیا در تبریز شما نمایشگاه دارید که من برم و این حفاظ ها را از نزدیک ببینم و یا نمایندگی فروش و یا عامل فروشی دارید که من بتونم سفارشم را از طریق آنها ثبت کنم برای اینکه نمونه کارهای شما را ببینم باید به کجا مراجعه کنم و آیا در تبریز پروژه اجرا کرده‌ این که من بتوانم برم حداقل از نزدیک این کار رو ببینم و بدونم کیفیت حفاظ هاتون به چه صورت هستش و از شما خرید را انجام بدهم ممنون میشم اگه شماره نمایندگی تو رو به من بدین که من با ایشان در تماس باشم تا ببینم در انتها چه تصمیمی می‌گیرم
    موفق باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سطوتی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اخذ شماره نمایندگی مادر تبریز می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و از کارشناسان فروشمون شماره نمایندگی مورد نظرتون رو بگیرید
      همچنین می توانید آدرس پروژه های اجرا شده در تبریز و اطراف تبریز را از کارشناس فروش مون بگیرید و بتوانید بازدید کنید و اگر مورد تایید تون بود سفارش رو ثبت کنید همچنین می توانید مستقیم از کارخانه سفارش را به ثبت برسانید و متراژ خودتون به ما بدین تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه و بتونید سفارش خودتان را ثبت بفرمایید و حدود ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ آماده باشه و به دست شما برسد ممنون از همراهی شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  2. سلام و عرض ادب خدمت شما بسیار ممنونم از مطالب خوبی که در اختیار ما گذاشتین و نکاتی که در رابطه با خرید حفاظ شاخ گوزنی در اختیار خوانندگان قرار داده‌اید نیاز دارم به حفاظ روی دیوار که برای خانه باغی در اطراف تبریز می‌خواهم که در شهر مرند قرار دارد می خواستم بدونم که آیا شما در استان آذربایجان شرقی نمایندگی فروش دارید که شماره ش را به من بدین تا بتونم باهاشون هماهنگ کنم و خرید حفاظ رو از آنها انجام بدم و همچنین اگر بخواهم مستقیم از کارخانه سفارش بدم به چه صورت است آیا قیمتش برای من مقرون به صرفه تر در میاد و این مقدار حفاظ در چه ماشینی جابجا میشود و هزینه باربری این حفاظ ها به چه صورت انجام می شود چه حفاظی پیشنهاد می کنید که هم ایمنی مناسبی داشته باشد هم ظاهرا قابل قبولی داشته باشه و بتونه حفاظت لازم را از خانه باغ بنده انجام بده ممنون از شما و وقتی که برای مخاطبان خودتون میزارید شاد و سربلند باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دلیلی امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای گرفتن شماره نمایندگی ما در تبریز می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و از کارشناس فروشمون شماره مورد نظر خودتون رو بگیرید همچنین می توانید مستقیم از کارخانه سفارشتون رو به ثبت برسانید که اندازه ها رو خودتون بگیرید و کارشناسان ما شما را در رابطه با اندازه گیری راهنمایی می‌کنند بعد از اندازه گیری برای شما پیش فاکتور ارسال می‌شود که مبلغ پیش پرداخت که واریز کردین سفارش شما ثبت میشه و حدود هفت روز کاری زمان میبره که حفاظ ها برای شما بارگیری بشه اینکه در چه ماشینیه حفاظ ها جا می شود بستگی به متراژ شما دارد و هزینه باربری به عهده مشتری میباشد حفاظی که ما پیشنهاد می کنیم حفاظ شاخ گوزنی می باشد که هم ظاهر قابل قبول قبولی دارد و هم از ایمنی بالایی برخوردار هستند و یکی از بهترین و پرفروشترین حفاظهای می باشد که ما تولید می کنیم که می‌توانید ارتفاع بین ۷۰ تا ۱۲۰ را سفارش بدهید در آخر ممنون از اینکه ما رو همراهی میکنید امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  3. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه من باغی دارم در اطراف میانه از توابع استان آذربایجان شرقی که می‌خواهم برای دور تا دور آن از حفاظ های شما استفاده کنم باغ حدود ۴۰۰۰ متر می‌باشد ولی متراژی که من می‌خواهم برای اون حفاظ بزنم حدوداً ۵۰ متر می‌باشد که جلوی باغ رو در واقع پوشش می‌دهد در استان آذربایجان شرقی و یا استان زنجان کسی رو دارید یا نماینده و عامل فروشی دارید که ما بتوانیم از این حفاظ ها سفارش بدیم و سفارش خودمونو ثبت کنیم و اینکه دیوار جلوی باغ ما از جنس بلوک سیمانی می باشد که میخواستم بدونم آیا امکان نصب روی دیوار بلوک سیمانی وجود دارد و یا باید بستری فراهم کنیم حفاظ رو بتونیم روش نصب کنید ممنون میشم منو راهنمایی کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جعفری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت شماره نمایندگی ما در استان آذربایجان شرقی و یا استان زنجان می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا همکارانم خدمتتون شماره نمایندگی مورد نظر رو بدن و اینکه برای دیوار بلوک سیمانی امکان نصب حفاظ روی دیوار وجود دارد به شرطی که پروفیلهای ۴۰ در ۴۰ در هر دو متر نصب کنید که ٢٠ سانت آن داخل دیوار و ١٠ سانت آن خارج از دیوار قرار بگیرد و روی آن ملات بکشید که کاملاً سفت شود و سپس از اینکه این کار را انجام دادید دیوار برای نصب هرگونه حفاظ روی دیوار آمادگی را دارد امیدوارم که تونسته باشم شما راهنمایی کرده باشم ممنون از همراهی شما روزتون بخیر

      پاسخ
  4. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه من از مشتریان قدیمی شما هستم که حدود ۴ ماه پیش برای من حفاظ ارسال کردید من ساکن شهر تبریز هستم که ما حفاظ های روی دیوار نیاز داشتیم و از شرکت شما آن را به ثبت رسوندیم بعد این که حفاظ ها به دست ما رسید دقیقا همان چیزی بود که در کاتالوگ دیده بودیم و شما برای ما ارسال کرده بودین و خیلی بهتر و با کیفیت بالاتر و رنگ بهتری نیز بود و از عکسش خیلی زیباتر و بهتر بود
    جوشکار گرفتین و برامون نصب کرده و برای ما امنیت را برقرار کرده و همین که جلوه ی خوبی به ساختمونمون داد و ما بسیار از آن راضی هستیم و خواستم از شما تشکر کنم و بگم ممنون بابت محصولات باکیفیت که تولید می کنید امیدوارم که همیشه موفق باشید و روزه خوبی داشته باشید خدانگهدار ایام به کار

    پاسخ
  5. سلام خسته نباشید من از شهر سراب خدمتتون مزاحم میشم میخواستم بدونم آیا شما در سراب نمایندگی دارید و یا در شهرهای اطراف سراب که من بتونم سفارشم را از طریق آنها به ثبت برسونم و اینکه در مورد مشخصات فنی تولیدات توضیح بدهید که از چه میلگردی ساخته شده با چه رنگی و با چه جوشی و اگر همه حفاظ به دست ما برسه و اون چیزی نبود که در تصویر به ما نشون داده بودیمد باید چیکار کنیم آیا پس می گیرد
    هزینه حمل آن تا سراب به چه صورت هستش و آیا به ما فاکتور رسمی می‌دهید که طبق فاکتور پرداخت را انجام بدهیم
    فاکتوری که می‌خواهیم به صورت رسمی هستش اگر امکان داره بر ما رسمی صادر کنین و مهم نیست که نه درصد به عنوان ارزش افزوده به آن افزوده میشه همه آن را پرداخت می‌کنیم و مشکلی هم در پرداختش نداریم
    ممنون بابت توضیحات خوب سایتتون امیدوارم که هر روز موفق و پیروز باشید خداحافظ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید