قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

حفاظ شاخ گوزنی یکی از کاربردی‌ترین راه‌های بهبود امنیت خانه‌ها، شرکت‌ها و ساختمان‌ها است، ساختار خوش نمای حفاظ‌های شاخ گوزنی در شیراز همراه با شاخ‌های به هم آمیخته با سرهای به شدت تیز همه این‌ها موجب به وجود آمدن حفاظی امن و دوست داشتنی شده است که عبور افراد غیر مجاز از مرز آن را تقریبا نشدنی می‌سازد.

تمام این ویژگی‌ها در کنار عامل قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز که کاملا به صرفه و اقتصادی است موجب آن می‌شود که این حفاظ کاربردی روز به روز در شیراز محبوب شود.
شهر شیراز شهر تاریخ، شعر و زیبایی است که از زمان‌های دور و دراز مهد فرهنگ و هنر بوده است و به نوشته دانشنامه اسلامی محلی که شیراز کنونی در آن بنا شده از قبل از دوران ساسانی محل سکونت دائمی انسان‌ها بوده است.

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش   خداوندا نگه‌دار از زوالش
به شیراز آی و فیض روح قدسی   بجوی از مردم صاحب کمالش
حفاظ شاخ گوزنی بالا درب پارکینگ
حفاظ شاخ گوزنی زیبا و با تراکم مناسب

طبق فصلنامه علمی پژوهشی انجمن جغرافیا ایران، کلان شهرهای کشور ما مانند شیراز امروزه با افزایش قابل توجه آمار جرم و جنایت رو به رو هستند که بسیار موضوع نگران کننده‌ای است و هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را بر جامعه تحمیل می‌کند.
طبق مطالعات و گزارشات عمده دلایل افزایش آمار سرقت در شیراز را می‌توان: افزایش نرخ بیکاری، مشکلات سازگاری با محیط اجتماعی و فقر دانست. به خصوص در مناطق حاشیه نشین شهر شیراز نظیر ده پیاله، شیخ علی چوپان و شریف آباد.
بنابراین آنچه امروزه ضروری و مهم به نظر می‌رسد این است که امنیت ساختمان‌ها را تا سطح بسیار بالایی افزایش بدهیم و همان طور که می‌دانید دیگر درهای خانه به تنهایی نمی‌توانند در مقابل سارقان سد ورودی مطمئنی باشند.
راه حل این مشکل را امروزه می‌توان حفاظ‌های روی دیوار در نظر گرفت که کاربردی‌ترین آن، حفاظ شاخ گوزنی در شیراز هستند.

ردیفتراکم حفاظ های شاخ گوزنیارتفاع حفاظ های شاخ گوزنیقیمت(هزار تومان)
1تراکم 20 ردیف80cm
100cm
120cm
309
347
385
2تراکم 24 ردیف80cm
100cm
120cm
350
396
442
3تراکم 28 ردیف80cm
100cm
120cm
414
470
527
4تراکم 32 ردیف80cm
100cm
120cm
480
548
615
5تراکم 36 ردیف80cm
100cm
120cm
549
626
704
6تراکم 38 ردیف80cm
100cm
120cm
542
629
699

حفاظ‌های شاخ گوزنی آهن کوب چه برتری‌هایی دارند؟

1-حفاظ‌های شاخ گوزنی در شیراز بسیار امن هستند و قیمت آن‌ها مناسب است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود ما به شما حفاظ های شاخ گوزنی را در شیراز پیشنهاد دهیم این نکته مهم است که این مدل حفاظ‌ها می‌توانند پهنای دیوار را به خوبی پوشش دهد.

طوری که هیچ شخصی امکان این که روی دیوار قرار بگیر را نداشته باشد، حفاظ‌های شاخ گوزنی با داشتن شاخ‌های جانبی بسیار در هم تنیده با تراکم بالا این مشکل را به خوبی حل می‌کنند.
از طرف دیگر اگر به شکل ظاهری حفاظ شاخ گوزنی دقت کرده باشد متوجه می‌شوید که تعداد شاخه‌های جانبی بسیار زیادی دارند. اما نکته‌ای که در عکس مشخص نیست این است که سر این شاخ‌ها به شکل زاویه دار برش داده شده است و بسیار بسیار تیز هستند و اگر شخصی قصد گذشتن از این نرده‌ها را کند دچار صدمه جدی می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی سفید
حفاظ شاخ گوزنی رنگ استاتیک و پودری

2-استفاده از بهترین رنگ موجود در حفاظ‌های شاخ گوزنی

ما در مقالات قبلی اهمیت استفاده از رنگ درجه 1 را در افزایش دوام حفاظ‌های شاخ گوزنی توضیح داده@ایم که می‌توانید از اینجا بخوانید.

ما در صنایع فلزی آهن کوب سراسر از رنگ‌های درجه 1 الکترواستاتیک که در کوره پخته شده بهره می‌بریم. صنایع آهن کوب از بهترین‌های حوزه‌ی معماری استفاده می‌کند تا حفاظ‌های روی دیوار را به شکل عالی و استاندارد طراحی و تولید کند استفاده از بهترین کارشناسان در تمامی این فرایند، از اولین مرحله یعنی طراحی تا نصب حفاظ‌ها موجب تمایز ما با دیگر همکارانمان در این عرصه شود.

3-می‌توانید از ما درباره انتخاب و قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز مشاوره بگیرید.

یکی از مواردی که می‌توانید از مشاوره کارشناسان آهن کوب استفاده کنید، انتخاب مناسب‌ترین نوع حفاظ روی دیوار برای ساختمانتان است.

حفاظ‌های روی دیوار انواع مختلفی دارند که حفاظ شاخ گوزنی یکی از آن‌ها است که در شیراز استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید هر سوالی که درباره قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز داشته باشید را از ما بپرسید.

تا ما با جزئیات کامل تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم و مطمئن می‌شویم که تمام انتخاب‌های خود را در نظر داشته باشید.

4- بکار بردن مواد اولیه استاندارد در حفاظ‌های شاخ گوزنی

به کار بردن مواد اولیه با کیفیت عامل بسیار مهمی در تولید حفاظ‌های روی دیوار است که باید به آن توجه کنید و به همین خاطر است که حتما در نظر داشته باشید که از صنایع معتبر خرید حفاظ خود را انجام دهید.

زیرا این مواد اولیه هستند که بنیان کار شما را تشکیل می‌دهند. ما در صنایع فلزی آهن کوب در حفاظ‌های شاخ گوزنی میلگرد‌های استاندارد در ضخامت 10 را به کار می‌بریم تا مطمئن باشیم که حفاظ براحتی خم نشود.

مطالب مرتبط:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز;

  1. سلام
    عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همه ی کارکنان زحمت کش صنایع فلزی اهن کوب خواستم بدونم آیا فقط حفاظ ها را در ارتفاع ۸۰ سانت و ۱۰۰ سانت و ۱۲۰ سانت تولید می کنید آیا اگر ما حفاظ روی دیواره به ارتفاع ۹۰ سانت بخواهیم آن را برای ما تولید می ‌کنید
    چون ما حفاظی که می‌خواهیم یعنی طبق شرایطی که هست حفاظی که لازم داریم حتما باید ۹۰ سانت باشه و تراکم اون هم ۱۲ باشه میخواستم بدونم آیا شما این حفاظ را برای ما تولید می‌کند و امکان داره که برای ما ارسال بفرمایید ممنون میشم توضیح بدهید در مورد اینکه رنگ‌های آن به چه صورت هستش آیا رنگ توسی هم جزو رنگبندی شما می باشد و یا هر رنگی که شما بگین باید بزنیم ممنون از شما روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  2. سلام روز بهاریتون بخیر باشه من از شیراز با شما تماس می گیرم و از مشتریان سابق شما هستم که از شرکت شما حفاظ روی دیوار سفارش دادم هم که خوشبختانه سه- چهار روزه حفاظ ها به دست من رسید و من بسیار راضی بودم از حفاظ ها
    جا داره تشکر کنم از ارسال به موقع شما و همچنین از کیفیت ساخت بالای محصولاتتون که از بهترین متریال و بهترین رنگ استفاده شده بود و بسیار سپاسگزارم که باعث شدی من به شرکت شما اعتماد کنم و با اینکه مسافت من خیلی طولانی بود ولی از شرکت شما خریدم را انجام دادم و ممنونم از همکاراتون که از ابتدا تا انتها پشتیبان ما بودند و همچنین ما رو راهنمایی های فراوانی کردند امیدوارم بتونم برای سفارش های بعدی هم مزاحم شرکت خودتون بشم و بسیار خوشحالم از اینکه با شرکت شما آشنا شدم و امیدوارم موفق نگهدار

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید