حفاظ شاخ گوزنی و لیست قیمت 26 فروردین 1403

حفاظ شاخ گوزنی (deer wall spikes) امروزه به عنوان یکی از انواع پرکاربردترین نرده‌های روی دیوار شناخته می‌شود. این نام به علت شباهت بسیار زیاد به شاخ گوزن برای این نوع حفاظ انتخاب شده است.
ساختار این نرده دارای شاخه‌های در هم گره خورده بسیار تیز متراکم است، ارتفاع زیاد و پوشش عرضی دیوار توسط حفاظ موجب شده تا عبور ازآن تقریبا غیر ممکن باشد.

باید با دقت حفاظ مورد نظر خود را انتخاب کنید. حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ‌هایی است که تراکم بالایی دارد و به راحتی هیچ موجود زنده‌ای از آن عبور نمی‌کند.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ روی دیوار مدل شاخ گوزنی با دو تراکم متفاوت تولید می‌شود.

استفاده از این حفاظ تاثیر قابل توجهی در جلوگیری از ورودهای غیر مجاز و افزایش امنیت ساختمان‌ها داشته است. همچنین این نوع محافظ قابلیت نصب و اجرا بر روی مدل‌های مختلف پنجره و انواع دیوار را دارد.

این محافظ که دارای نقاط تیزی است، منطقه‌ای امن روی دیوار ایجاد می‌کند و جلوی ورود افراد بیگانه و موجودات دیگر را می‌گیرد. یکی از به صرفه‌ترین حفاظ‌ها نرده شاخ گوزنی است.

زیرا داری تراکم بالا و شاخ‌های تیزی است که بسیار برنده است. ساخت این نوع حفاظ با تقلید از شاخ‌های گوزن صورت گرفته است که هم تیز است و هم دارای شاخه‌هایی است. برای دریافت قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی 26 فروردین 1403

در جدول زیر لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را مشاهده می‌کنید:

ردیف تراکم حفاظ های شاخ گوزنی ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی قیمت(هزار تومان)
1 تراکم 20 ردیف 80cm
100cm
120cm
314
352
389
2 تراکم 24 ردیف 80cm
100cm
120cm
356
401
448
3 تراکم 28 ردیف 80cm
100cm
120cm
419
477
533
4 تراکم 32 ردیف 80cm
100cm
120cm
487
554
622
5 تراکم 36 ردیف 80cm
100cm
120cm
554
632
711
6 تراکم 38 ردیف 80cm
100cm
120cm
549
636
706
لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی امروز

قیمت‌هایی که در جدول بالا در رابطه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی آورده شده است ، به صورت دقیق به روز رسانی شده و شما می‌توانید هم از لیست بالا از قیمت‌ها با خبر شوید و هم با برقراری تماس با مدیران فروش ما و برای دیدن نمونه‌های محصولات تماس بگیرید تا در اسرع وقت قیمت شاخ گوزنی را به صورت به روز به شما اطلاع رسانی کنند.

قیمت هر متر شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر شاخ گوزنی با روش‌های مختلفی حساب می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها تعداد تراکم و وزن حفاظ است. برای شمردن تعداد تراکم به شمردن شاخه‌های فرعی و اصلی این حفاظ می‌پردازیم و وزن نیز با باسکول اندازه‌گیری می‌شود.

در بعضی از شرکت‌ها تنها تعداد شاخه‌های اصلی شمرده می‌شود اما در صنایع آهن کوب به دلیل اینکه اطلاعات کامل می‌باشد، تمام شاخه‌های استفاده شده در حفاظ را می‌شماریم. بنابراین قیمت هر متر شاخ گوزنی را با استفاده از شمارش تعداد شاخه و سنگینی آن می‌سنجیم.

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به تمام استان‌های ایران

جهت ارسال حفاظ شاخ گوزنی به استان‌های ایران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. صنایع فلزی آهن کوب حفاظ‌های شاخ گوزنی تولید شده را به استان‌های بزرگ و اکثر استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کند.

این شرکت سفارشات زیادی از شهرستان‌ها دریافت می‌کند که به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و پس از تولید برایشان ارسال می‌شود.

قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران

جهت اطلاع از قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. افرادی که ساکن تهران هستند می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری (آنلاین) سفارش خود را ثبت کنند.

گاهی ممکن است سفارشات استان تهران زودتر از سایر استان‌های دیگر به دست مشتریان برسد که جای نگرانی نیست. زیرا ارسال بار به سمت شهرستان‌ها و مقاصد دورتر کمی زمان‌برتر از نقاط نزدیک است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

استان کرج نیز مانند استان تهران است زیرا نزدیک به کارگاه و دفتر فروش آهن کوب است. افراد ساکن آنجا می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین برای خرید اقدام کنند.

نرده شاخ گوزنی در رشت

اولین مرحله‌ای که باید سارقین از آن عبور کنند، دیوار است. دزدان بیشتر از روی دیوارهایی که هیچ حفاظی ندارند عبور می‌کنند ولی با نصب حفاظ شاخ گوزنی می‌توان از وقوع این حادثه جلوگیری کرد و اگر تراکم این محصول زیاد باشد، می‌تواند امنیت بیشتری به شما بدهد.

استان رشت یکی از استان‌های شمالی است که سفارش زیادی دارند. پس اگر شما نیز به دنبال خرید هستید همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا قیمت شاخ گوزنی روز را به شما اطلاع رسانی کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

افرادی که در استان تبریز ساکن هستند می‌توانند از محصولات صنایع فلزی آهن کوب استفاده کنند و به آسانی به خرید آن بپردازند. نرده شاخ گوزنی بسیار در حفظ امنیت خانه شما تاثیر گذار است و شما می‌توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت حفاظ شاخ گوزنی در هر تراکم و ارتفاعی که می‌خواهید را سفارش دهید.

در فصل زمستان هوای تبریز بسیار سرد خواهد شد و اگر حفاظ شاخ گوزنی از جنس مرغوب ساخته نشده باشد ممکن است دچار شکستگی و ترک خوردن شود که امنیت آن پایین خواهد آمد و نقطه ضعفی برای خانه شما خواهد شد. همچنین باید از رنگی استفاده شود که در مقابل عوامل فرسایش مقاومت کافی داشته باشد.

قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران

برای اطلاع از قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران می‌توانید به لیست قیمتی که در بالای این مقاله درج شده است، مراجعه کنید. سفارش نرده شاخ گوزنی به استان مازندران به صورت آنلاین انجام می‌شود که روند خدمت رسانی بسیار سریع  انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری شما عزیزان نباشد.

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

می‌توانید سفارش حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان را در کم‌ترین زمان با کم‌ترین هزینه ثبت کنید و با بهترین کیفیت سفارش خود را دریافت کنید. برای سفارش این محصول می‌توانید با مشاورین فروش صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید.

متاسفانه این روزها سرقت از خانه‌ها بسیار زیاد شده است و تنها چاره‌ای که برای ما باقی مانده است، استفاده از حفاظ‌ها برای تامین امنیت است (مانند حفاظ شاخ گوزنی یا درب های آکاردئونی).

معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی

از معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی می‌توان صنایع آهن کوب را نام برد که از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولید کننده‌های حفاظ بالای دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی است.

کیفیت ساخت محصولات ما همگی مبتنی بر استانداردهای مدرن دنیا است. استفاده از رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک، تکنولوژی جوش تحت گاز co2 و مواد اولیه با کیفیت، همگی مقاومت بالای حفاظ شما را تضمین می‌کنند.

کارشناسان ما به صورت تخصصی و کاملا رایگان بازدید از بنای شما را انجام می‌دهند و همچنین نصب آن با بالاترین دقت انجام می‌پذیرد. تنوع محصولات و تعدد انواع تراکم‌ها و ارتفاع بنا، به نظر کارفرما و به قیمت کاملا مناسب انجام می‌پذیرد.

که ما به طور کامل درباره این محافظ توضیح دادیم و نکته‌ای که قابل توجه است هر خانه یا محل کاری باید دارای محافظ باشد. نرده شاخ گوزنی اگر به صورت اصولی ساخته شود و استانداردهایش رعایت شود، می‌تواند به عنوان یک حفاظ محکم آن را حساب کرد.

برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از صنایع فلزی آهن کوب محصولات خود را سفارش دهید تا با بهترین کیفیت در کم‌ترین زمان محصول خود را سفارش دهید.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دو معیار مهم وزن و تراکم محاسبه می‌شود. هر چقدر که تراکم و وزن این حفاظ بیشتر باشد، قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشتر می‌شود.

برای قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20، 216 هزار تومان است و قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 38 نیز 370 هزارتومان است.

⚜️ دو سر 💠 نوع اتصال
CO2  🔥 نوع جوش
💢 20 تا 44 تراکم میلگردها
🗺 تهران و البرز 🚛اعزام رایگان کارشناس به
🥇 قیمت و کیفیت 👌 تضمین کردنِ

مطالب مرتبط :

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

سوالات متداول

زمان تحویل از شروع سفارش نرده شاخ گوزنی چند روزه است؟

زمان تحویل نرده شاخ گوزنی بعد از صدور پیش فاکتور 5 الی 7 روز کاری می‌باشد. زمان تحویل برای پروژه‌های بزرگ ممکن است بیشتر شود.

هزینه اجرت ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌گردد؟

هزینه ساخت در قیمت حفاظ‌ها حساب شده است. هزینه نصب و لکه گیری به صورت متری حساب می‌شود.

مشاوره رایگان خرید نرده فنس شاخ گوزنی به چه صورت است؟

تنها تماس با شماره 09107500479 امکان مشاوره رایگان برای همه وجود دارد که به راحتی بتوانند در انتخاب محصولات انتخابی درست داشته باشند.

حمل و نصب برای شهرستان‌ها به چه صورت است؟

امکان حمل به تمام نقاط ایران و نصب برای تهران و کرج امکان پذیر است.

رنگ مایع: در روش رنگ مایع، رنگ کاری حفاظ دیوار را داخل حوضچه رنگی غوطه ور می‌سازند، سپس آن را از حوضچه خارج کرده و در معرض هوای آزاد می‌گذارند تا خشک شود.
این روش به علت سهولت استفاده و اجرا قیمتی به مراتب پایین‌تر و به همان  نسبت کیفیت کمتری نسبت به رنگ‌های کوره‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود که نسبت به ضربه، گرما و سرما مقاومت پایین‌تری داشته باشد.

رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک: در این روش رنگ‌های پودری الکترواستاتیک به صورت دقیق و کامل روی سطوح نرده شاخ گوزنی پاشیده شده و لایه نازکی روی سطح تشکیل می‌شود.

سپس آن را در داخل کوره قرار می‌دهند تا رنگ به سطح فلز بچسبد و در نهایت آن را در فضای باز قرار می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا ماندگاری رنگ بیشتر شود و دیرتر آسیب پذیر شود (مثل آفتاب سوختگی یا زنگ زدگی).

حتی رنگ کوره‌ای باعث زیبا شدن نرده شاخ گوزنی شما خواهد شد .همچنین با نصب نورهای مخفی بالای دیوار خانه می‌توانید ظاهری زیبا به خانه‌تان بدهید.

حفاظ شاخ گوزنی از نمای دیگر
رنگ نرده شاخ گوزنی به روش الکترواستاتیک

3- ضخامت میلگرد استفاده شده در ساخت نرده شاخ گوزنی

برای درک ضخامت میلگرد استفاده شده در ساخت نرده شاخ گوزنی، ما در صنایع فلزی آهن کوب از ضخامت 10 میلی متر میلگرد کششی استاندارد استفاده می‌کنیم .

این ضخامت استاندارد است و به راحتی باضربه‌های متعدد خم نمی‌شود. ولی اگر از میلگردهایی با قطر کمتر استفاده شود، احتمال ضربه پذیری آن بیشتر خواهد شد. پس باید هنگام سفارش به این نکته مهم دقت کرد تا دچار اشتباه نشد.

4روش جوشکاری آهن حفاظ

روش جوش کاری آهن در حفاظ شاخ گوزنی به دو روش انجام می‌شود که قابلیت هر یک از آن‌ها را به صورت مختصر بیان کرده‌ایم:

  • جوشکاری الکترود
  • جوشکاری با گاز co2

جوشکاری توسط الکترود: در روش جوشکاری توسط الکترود (این روش قدیمی است) پیوندی بین نقطه اتصال الکترود به محل جوشکاری ایجاد می‌شود و بر روی آن زائده‌ای به نام گل جوش ایجاد می‌شود.

به علت تعدد نقاط جوش در نرده‌های شاخ گوزنی (بیش از 350 اتصال در هر متر از نرده‌های شاخ گوزنی) هیچگاه به طور کامل توسط جوشکار برطرف نمی‌شود.

وقتی در طول زمان یا در اثر ضربه در حین نصب کنده می‌شود، علاوه بر اینکه تاثیر منفی در زیبایی کار می‌گذارد در گذر زمان موجب زنگ زدن و خوردگی کار می‌شود و این جزو معایب اصلی جوشکاری با روش الکترود هست.

اما ممکن است در قیمت تفاوتی با جوش co2 ایجاد شود ولی در آخر نظر مشتری است که در انتخاب نوع جوش مهم می‌باشد.

جوشکاری توسط گاز CO2: استفاده از روش جوشکاری توسط گاز Co2 به دلیل ایجاد اتصال‌های قوی، با دوام بالا باعث تضمین استحکام سازه می‌شود. این روش جوشکاری نسبت به جوش الکترود 30 درصد مقاوم‌تر است و قیمت بالاتری نیز دارد.

با توجه به اینکه هدف اصلی تهیه حفاظ مقاومت بالا و ایجاد امنیت کافی برای مردم است، بنابراین به طور حتم استفاده از این روش توصیه می‌شود.

تفاوت جوش co2 با جوش الکترود

به جوش الکترود جوش آرگون نیز می‌گویند که برای جوش دادن و پر کردن بین دو قسمتی که قرار است جوش داده شوند، از آرگون استفاده می‌شود و در جوشکاری co2 به جای استفاده از آرگون، از سیم جوش‌ها استفاده می‌شود که هر یک را به طور جداگانه در بالا توضیح دادیم.

در صورتی که تمایل به بازدید از قیمت درب آکاردئونی دارید می‌توانید وارد لینک مشخص شده در متن شوید تا از بروز ترین قیمت محصولاتمان با خبر شوید.

تفاوت برش دادن حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت برش دادن حفاظ شاخ گوزنی از جمله موارد مورد توجه است، در بعضی از کارخانه ها برش های غیر اصولی انجام می شود و آنقدری که باید تیز برنده نیستند و باعث ایجاد ضعف امنیتی می شود ولی اگر به صورت اصولی ساخته شود و از دستگاه های استاندارد و به روز استفاده شود می تواند امنیت را کامل کند و سر شاخه های حفاظ های شاخ گوزنی تیز باید باشد.

5- نصب نرده شاخ گوزنی روی دیوارهای دارای قوس

نصب نرده شاخ گوزنی بر روی دیوارهای قوس دار یکی از مهم‌ترین و پر دقت‌ترین نصب‌هایی است که انجام می‌شود. زیرا هم در ساخت آن باید اندازه‌ها بادقت رعایت شود و هم در نصب باید ریزه کاری‌ها درست و با دقت انجام شود.

اگر ساخت و نصب آن به درستی انجام شود می‌تواند ظاهر زیبایی به دیوار ساختمان شما بدهد. همچنین می‌توانید برای زیبایی بیشتر در شب با نصب چراغ‌های رنگی در میان محافظ شاخ گوزنی، زیبایی زیادی برای ساختمان خود ایجاد کنید. البته این نکته بستگی به سلیقه افراد ساختمان دارد.

همچنین می‌توانید برای دیوار‌های پلکانی که مانند پله بوده و دارای ارتفاع‌های مختلف هستند نیز مانند دیوارهای قوسی حفاظ نصب نمود ولی به جای اینکه آن را قوس دار کنید، نسبت به ارتفاع هر قسمت پلکانی آن را بسازید.

حفاظ شاخ گوزنی
سطح پلکانی محل نصب و یکنواختی حفاظ شاخ گوزنی

مزایای محافظ شاخ گوزنی

از جمله مزایای محافظ شاخ گوزنی این است که می‌توان مقاومت بالایش را یکی از این مزایا نام برد و می‌توان به عنوان یک حفاظ کامل برای ساختمان‌ها از آن استفاده نمود. توجه داشته باشید که امنیت آن به 3 فاکتور بستگی دارد:

  1. نحوه نصب محصول روی دیوار
  2. نحوه ساخت آن
  3. تراکم زیاد آن

از نرده شاخ گوزنی در جاهایی که امنیت پایینی دارند باید به صورت تراکم بالا استفاده شود و نباید از تراکم کم استفاده کرد. زیرا عبور از آن راحت‌تر است. اما در مقابل در مناطقی که سرقت کمتر است می‌توان از نرده شاخ گوزنی با تراکم کمتر استفاده کرد. اما در کل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم زیاد می‌تواند بسیار زیاد به امنیت ساختمان کمک کند.

می توانید با خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی ساختمانی امن داشته باشید و با خیال راحت درون آن زندگی کنید. همچنین علاوه بر استفاده از این نوع نرده می‌توانید به عنوان مکمل آن از دوربین‌های مدار بسته و دزدگیر‌ها استفاده کنید که سارقین نتوانند به خانه شما حتی نزدیک شوند.

بیشترین مزیت حفاظ شاخ گوزنی که می‌توان به آن اشاره نمود، مراقبت از خودروهای پارک شده در داخل پارکینگ است که امروزه پارکینگ داشتن خانه‌ها یک دغدغه برای مردم است.

اما چه کار کنیم که پارکینگی امن داشته باشیم و نگرانی ورود سارقین را به خانه و پارکینگ نداشته باشیم؟ توصیه ما استفاده از نرده است که اگر ارتفاع و تراکم مناسب را انتخاب کنیم ،دیگر جای هیچ نگرانی برای خودروها و انباری‌های داخل پارکینگ نیست و شب‌ها می‌توانید به راحتی بخوابید و لازم نیست که دائما نگران باشید.

نکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی

یکی ازنکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی میزان پیچیدگی شاخه‌های حفاظ است که هرچه میزان تو در تو بودن این حفاظ بیشتر باشد، عبور از آن سخت‌تر و امکان ورود دزدان به آنجا کمتر خواهد بود.

همچنین نکته دیگر استحکام کافی و طوری باشد که دزدان از آن به عنوان تکیه‌گاه استفاده نکنند. به این صورت که حفاظ شاخ گوزنی باید دارای لرزش محسوس باشد و ثابت نباشد. این ویژگی ممکن است عجیب باشد ولی بسیار کاربردی است.

هر شاخه حفاظ باید به صورتی جوش داده شود که اگر به یک شاخه فشاری وارد شد این فشار بین بقیه شاخه‌ها تقسیم شود. نکته دیگر این است که باید به صورتی باشد که روی هر نوع دیوار قابل نصب باشد.

مزیت مهم دیگر این است که علاوه بر محافظت از دیوار می‌تواند از پنجره نیز محافظت کند و به عنوان حفاظ پنجره استفاده شود. همان طور که به خوبی دیوار را ایمن می‌کند، پنجره را نیز ایمن کرده و علاوه بر آن زیبایی خاصی به ساختمان می‌بخشد.

به روز بودن قیمت و پشتیبانی نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید کردن است که شما می‌توانید در سایت آهن کوب لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

مراحل تولید و نقشه حفاظ شاخ گوزنی

مراحل تولید و نقشه حفاظ گوزنی طبق الگوی زیر می‌باشد:

  1. تهیه میلگرد خام
  2. برشکاری
  3. خم کاری با پرس
  4. جوشکاری
  5. شستشو و پاکسازی
  6. رنگ آمیزی
  7. حمل به محل پروژه
  8. و گام پایانی که نصب محصول است.

در ابتدا میلگردهای خام تهیه می‌شود که تهیه و ساخت میلگرد خام یک پروسه نسبتا طولانی دارد.این پروسه به این صورت است که از مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شود و ساخت آن چند مدل دارد (نورد گرم ، نورد سرد و…).

در ساخت نرده شاخ گوزنی نیز از میلگرد با مدل‌های مختلف استفاده می‌شود که عبارتند از:

  1. میلگرد اروپایی
  2. گالوانیزه
  3. فولاد کربن دار
  4. فایبرگلاس ضد زنگ

بعد از آن نوبت به برش کاری و خم کاری می‌رسد که باید با دستگاه@های مدرن و دقیق تولید شود تا بهترین نوع پرس و برش کاری برای ساخت محافظ شاخ گوزنی انجام شود. هنگام برش کاری باید نکات ایمنی را رعایت نمود تا آسیبی به کسی وارد نشود.

جوشکاری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساخت نرده شاخ گوزنی است که در بالا انواع روش‌های آن کامل توضیح داده شده است. تنها نکته‌ای که باید رعیات شود، زدن عینک جوشکاری است تا به چشم‌ها که ساختار ظریفی دارند آسیب جدی وارد نشود.

همچنین دود جوش کاری، دودی است که از گازهای سمی تشکیل شده و باعث آسیب رسانی به ریه‌ها می‌شود. پس استفاده از ماسک‌های فیلتردار را در نظر داشته باشید.

شاید با خود فکر کنید چرا قبل از رنگ آمیزی حصار شاخ گوزنی آن را شست و شو می‌دهند؟ زیرا گرد و دوده‌هایی که هنگام جوشکاری روی آن نشسته، تمیز می‌شود تا رنگی که به آن زده می‌شود به طور کامل و یک دست روی محصول بنشیند.

بعد از شست و شوی کامل نوبت به رنگ آمیزی می‌رسد که صنایع فلزی آهن کوب از رنگ پودری برای محصولات استفاده می‌کند و بعد از این که کامل به رنگ پودری آغشته شد، محصول را درون یک کوره می‌گذارند تا رنگ پخت شود.

بعد از اینکه ساخت و تولید دزدگیر شاخ گوزنی به پایان رسید به محل نصب فرستاده می‌شود و توسط نصابان نصب و جایگزاری می‌شود:

 

توجه!

توجه کنید که همه مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی توسط افراد متخصص انجام شده و خواهشمند است افرادی که تجربه و دانش و اطلاعات کافی در مورد نحوه ساخت محصولات فلزی مثل حفاظ شاخ گوزنی ندارند، اقدام به ساختن نکنند.

این افراد ابتدا باید آموزش های لازم را ببینند تا بتوانند این کار را انجام دهند. افرادی که در صنایع فلزی آهن کوب مشغول به کار هستند، همگی دارای تجربه و مهارت خاصی هستند و هیچ آسیبی نخواهند دید.

زیرا وسایلی که به کمک آن‌ها نرده شاخ گوزنی و دیگر حفاظ‌هایی که می‌سازند از به روزترین تکنولوژی‌ها برخوردار است و سعی بر این است که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان عزیز تحویل دهیم.
همچنین نصب محافظ شاخ گوزنی هم ممکن است برای افرادی که تجریه ندارند خطرناک و دردسر ساز باشد. بنابراین نصب این محصول را به افراد خبره و حرفه‌ای واگذار نمائید.

قیمت و جنس مواد اولیه نرده شاخ گوزنی

قیمت و جنس مواد اولیه نرده شاخ گوزنی از بارزترین موضوعات مورد توجه می‌باشد. ابتدا شمش‌هایی از جنس فولاد که همان مواد اولیه هستند وارد کوره می‌شوند و در دمای 1000 تا 1100 درجه قرار می‌گیرند.

سپس به خط تولید فرستاده شده و در چند مرحله تبدیل به میلگرد می‌شوند. طی مراحلی از قطر آن‌ها کاسته و به طول آن‌ها افزوده می‌شود و در آخر با اندازه‌های دلخواه آماده شده و برش داده می‌شوند.

در نتیجه قیمت این مواد اولیه بر اساس قطر، طول و مواد ساخته شده محاسبه و تخمین زده می‌شود. صنایع فلزی آهن کوب برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد شماره 10 استفده می‌کند.

منظور از میلگرد شماره 10 این است که قطر آن 10 میلی‌متر است. این اندازه، اندازه استاندارد برای ساخت نرده شاخ گوزنی است که باید رعایت شود تا یک حفاظ استاندارد ساخته و ارائه شود و قیمت هر متر شاخ گوزنی اندازه گیری شود.

برای ساخت نرده شاخ گوزنی ابتدا روی میله‌های افقی نصب شده و بعد از آن ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت‌های نوک تیز باید میلگردها را به صورت مورب روی دستگاه قرار بدهیم تا قسمت تیز آن به درستی ساخته شود.

بعد از ساخت قسمت‌های شاخ گوزنی تیز نوبت به جوش دادن آن‌ها می‌رسد که قسمت مهم ساخت شاخ گوزنی است و تنها وصل کردن قسمت‌ها به هم مهم نیست، بلکه باید با زوایای خاصی به هم متصل شوند تا تقسیم وزن به درست انجام شود و نشکند.

حفاظ شاخ گوزنی ارزان

حفاظ شاخ گوزنی ارزان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد یا باید چگونه باشد تا قیمت آن ارزان شود؟ در ابتدا باید گفت که برای ایجاد امنیت هر چقدر بیشتر هزینه کنید، می‌توانید خانه امن‌تری داشته باشید و با یک بار هزینه دیگر نگران سرقت‌های مختلف از منزلتان نشوید.

برای اینکه محافظ شاخ گوزنی ارزان‌تری داشته باشیم باید یک سری تغییراتی روی آن ایجاد کنیم که باعث کم شدن امنیت منزل یا محل کار شما می‌شود. حال ویژگی‌های نرده شاخ گوزنی ارزان را برای شما بیان می‌کنیم:

  • از قطر میلگردهای این محصول کم شود.
  • تراکم را به پائین‌ترین حد ممکن برسانیم.
  • ارتفاع آن را کمتر کنیم.
  • جوشکاری‌های آن به جای جوش دو طرفه از جوش یک طرفه استفاده می‌شود.
  • از رنگ‌هایی که زیاد مرغوب نیستند استفاده می‌شود.

انجام امور فوق باعث می‌شود که یک حفاظ ارزان اما کم کیفیت را در اختیار داشته باشیم!

اما محصولات صنایع فلزی آهن کوب همراه با کیفیت بسیار عالی که دارد از مواد اولیه استاندارد استفاده می‌کند و با کم‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

شما به راحتی می‌توانید با در ارتباط بودن و تماس با تیم پشتیبانی ما، قیمت شاخ گوزنی را دریافت کنید تا خرید مناسبی انجام دهید.

بهترین نوع محفاظ شاخ گوزنی

بهترین نوع محفاظ شاخ گوزنی را می‌توان به محصولی گفت که از متریال عالی، جوشکاری‌های دو طرفه استفاده شده، ارتفاعی مناسب با ارتفاع دیوار و… داشته باشد.

همچنین دارای نوک‌های تیز برای غیر قابل ورود کردن دزدان داشته باشد. شاید در ابتدا با خود فکر کرده باشید که محافظ شاخ گوزنی انواع مختلف دارد ولی اینطور نیست تنها تفاوتی که دارند در کیفیت ساخت آن‌ها است.

ممکن است در تراکم‌های مختلف دارای تغییرات کوچکی شود. البته ناگفته نماند که نحوه نصب محصولات نیز در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد.

ارسال نرده شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران

ارسال نرده شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران آسان است. تنها کافیست به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید و پس از مشاوره با کارشناسان ما سفارش‌تان را ثبت نمایید. افرادی که ساکن تهران و کرج هستند می‌توانند از مزیت ارسال سریع‌تر بهرمند شوند.

همچنین اگر شما ساکن این دو شهر نیستید نگران این موضوع نباشید. زیرا ارسال محصولات برای شما نیز با بهترین قیمت صورت خواهد گرفت و همچنین شما می‌توانید بدون دردسر محصولات مورد نظر خود را با یک تماس سفارش داده و چند روز بعد آن را تحویل بگیرید.

در نتیجه شما به راحتی می‌توانید امنیت محل سکونت یا محل کار خود را با صنایع فلزی آهن کوب تامین کنید و نگران ورود دزدان به آن محل نباشید.

همه این خدمات را صنایع فلزی آهن کوب به صورت با کیفیت و با کم‌ترین قیمت برای مشتریان عزیز انجام خواهد داد زیرا مهم‌ترین مسئله ایجاد کامل امنیت است.

فروش حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که سفارش مشتری توسط کارشناسان ثبت می‌شود و با پیش پرداخت، کارشناس به محل مورد نظر می‌رود و اندازه گیری‌های دقیق را انجام داده و ثبت سفارش شما نهایی می‌شود.

بعد از اینکه مراحل ساخت نرده شاخ گوزنی به اتمام رسید، توسط خاور یا نیسان (بستگی به اندازه سفارش شما دارد)، ارسال می‌شود. همچنین اگر مشتری بخواهد نصابان حرفه‌ای برای نصب به آنجا می‌روند و مراحل نصب را به درستی و تخصصی انجام می‌دهند.

ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد

از جمله ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد که مورد توجه است این است که جهت خرید یک حفاظ شاخ گوزنی استاندارد باید به نکاتی دقت کنیم که بسیار مهم و ضروری است و عدم توجه به این ها ممکن است افراد با بی توجهی به این موارد دچار اشتباه شده و خرید نامناسبی انجام داده باشند.

شما می‌توانید به راحتی از یک مرکز فروش معتبر مثل صنایع فلزی آهن کوب که هنگام خرید تمام راهنمایی‌های لازم را مشاورین متخصص ما به شما می‌گویند و این تضمین را به شما می‌دهند محصولی که ساخته می‌شود عینا شبیه محصول انتخابی مشتری باشد.

قیمت‌هایی که روی محصولات گذاشته می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. اگر امکان پرداخت مبلغ را به صورت یکجا نداشته باشید، می‌توانید به صورت اقساطی این محصول را خریداری کرده و امنیت محل مورد نظر را تامین کنید.

اگر شرکتی حفاظ شاخ گوزنی تولید می‌کند باید بتواند به طور کاملا دقیق و استاندارد محصول را تولید کند و طبق پبچ و خم دیوار و یا پستی بلندی‌های دیوار حفاظ شاخ گوزنی را طراحی کند.

خرید حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی با قوس و منحنی

 

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

آیا خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم به صرفه است یا موجب ضرر کردن خریدار می‌شود؟ اگر خرید آن مانعی نداشته باشد چه فروشگاه‌هایی برای خرید نرده شاخ گوزنی دست دوم مورد اطمینان است؟

مسلماً خرید وسایل نو برای هر شخصی از هر لحاظ خوب است و دردسر خرابی آن را تجربه نمی‌کند. اگر فردی نمی‌خواهد هزینه زیادی برای محافظ شاخ گوزنی پرداخت کند، می‌تواند از حفاظ شاخ گوزنی دست دوم استفاده کند.

اما نه هر حفاظ شاخ گوزنی دست دوم بلکه باید از یک مرکز فروش معتبر خرید کند. در کل اگر این محصول را نو تهیه کنید خیلی بهتر و بی دردسرتر است.

زیرا می‌توانید مطابق سلیقه خود رنگ و مدلش را انتخاب کنید و همچنین اندازه دقیق دیوار شما ساخته می‌شود. ولی نرده دست دوم ممکن است کمی کوچک یا بزرگ باشد.

نکته‌ای که قابل توجه است و باید هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم به آن توجه کنیم این است که نرده شاخ گوزنی دست دوم قبلا روی یک دیوار دیگر نصب بوده و چندین سال تحث تاثیر نور خورشید و عوامل مضر دیگر قرار داشته و دیگر ممکن است دوام و کارایی قبل را نداشته باشد.

همچنین نمی‌دانید که توسط شرکت معتبری ساخته شده است یا خیر! اینکه هنگام جدا سازی از روی دیوار و حمل و نقل و نصب دوباره ممکن است محافظ دچار آسیب دیدگی شده است یا خیر؟!

اگر دچار آفتاب سوختگی شده باشد، باید هزینه‌ای دوباره برای رنگ کردن بدهید و ممکن است ضرر کنید. حال با این توضیحات کامل می‌توانید در خرید تصمیم گیری کنید.

قیمت هر متر شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر شاخ گوزنی با روش‌های مختلفی حساب می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها تعداد تراکم و وزن حفاظ است. برای شمردن تعداد تراکم به شمردن شاخه‌های فرعی و اصلی این حفاظ می‌پردازیم و وزن نیز با باسکول اندازه‌گیری می‌شود.

در بعضی از شرکت‌ها تنها تعداد شاخه‌های اصلی شمرده می‌شود اما در صنایع آهن کوب به دلیل اینکه اطلاعات کامل می‌باشد، تمام شاخه‌های استفاده شده در حفاظ را می‌شماریم. بنابراین قیمت هر متر شاخ گوزنی را با استفاده از شمارش تعداد شاخه و سنگینی آن می‌سنجیم.

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به تمام استان‌های ایران

جهت ارسال حفاظ شاخ گوزنی به استان‌های ایران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. صنایع فلزی آهن کوب حفاظ‌های شاخ گوزنی تولید شده را به استان‌های بزرگ و اکثر استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کند.

این شرکت سفارشات زیادی از شهرستان‌ها دریافت می‌کند که به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و پس از تولید برایشان ارسال می‌شود.

قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران

جهت اطلاع از قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. افرادی که ساکن تهران هستند می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری (آنلاین) سفارش خود را ثبت کنند.

گاهی ممکن است سفارشات استان تهران زودتر از سایر استان‌های دیگر به دست مشتریان برسد که جای نگرانی نیست. زیرا ارسال بار به سمت شهرستان‌ها و مقاصد دورتر کمی زمان‌برتر از نقاط نزدیک است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

استان کرج نیز مانند استان تهران است زیرا نزدیک به کارگاه و دفتر فروش آهن کوب است. افراد ساکن آنجا می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین برای خرید اقدام کنند.

نرده شاخ گوزنی در رشت

اولین مرحله‌ای که باید سارقین از آن عبور کنند، دیوار است. دزدان بیشتر از روی دیوارهایی که هیچ حفاظی ندارند عبور می‌کنند ولی با نصب حفاظ شاخ گوزنی می‌توان از وقوع این حادثه جلوگیری کرد و اگر تراکم این محصول زیاد باشد، می‌تواند امنیت بیشتری به شما بدهد.

استان رشت یکی از استان‌های شمالی است که سفارش زیادی دارند. پس اگر شما نیز به دنبال خرید هستید همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا قیمت شاخ گوزنی روز را به شما اطلاع رسانی کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

افرادی که در استان تبریز ساکن هستند می‌توانند از محصولات صنایع فلزی آهن کوب استفاده کنند و به آسانی به خرید آن بپردازند. نرده شاخ گوزنی بسیار در حفظ امنیت خانه شما تاثیر گذار است و شما می‌توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت حفاظ شاخ گوزنی در هر تراکم و ارتفاعی که می‌خواهید را سفارش دهید.

در فصل زمستان هوای تبریز بسیار سرد خواهد شد و اگر حفاظ شاخ گوزنی از جنس مرغوب ساخته نشده باشد ممکن است دچار شکستگی و ترک خوردن شود که امنیت آن پایین خواهد آمد و نقطه ضعفی برای خانه شما خواهد شد. همچنین باید از رنگی استفاده شود که در مقابل عوامل فرسایش مقاومت کافی داشته باشد.

قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران

برای اطلاع از قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران می‌توانید به لیست قیمتی که در بالای این مقاله درج شده است، مراجعه کنید. سفارش نرده شاخ گوزنی به استان مازندران به صورت آنلاین انجام می‌شود که روند خدمت رسانی بسیار سریع  انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری شما عزیزان نباشد.

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

می‌توانید سفارش حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان را در کم‌ترین زمان با کم‌ترین هزینه ثبت کنید و با بهترین کیفیت سفارش خود را دریافت کنید. برای سفارش این محصول می‌توانید با مشاورین فروش صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید.

متاسفانه این روزها سرقت از خانه‌ها بسیار زیاد شده است و تنها چاره‌ای که برای ما باقی مانده است، استفاده از حفاظ‌ها برای تامین امنیت است (مانند حفاظ شاخ گوزنی یا درب های آکاردئونی).

معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی

از معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی می‌توان صنایع آهن کوب را نام برد که از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولید کننده‌های حفاظ بالای دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی است.

کیفیت ساخت محصولات ما همگی مبتنی بر استانداردهای مدرن دنیا است. استفاده از رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک، تکنولوژی جوش تحت گاز co2 و مواد اولیه با کیفیت، همگی مقاومت بالای حفاظ شما را تضمین می‌کنند.

کارشناسان ما به صورت تخصصی و کاملا رایگان بازدید از بنای شما را انجام می‌دهند و همچنین نصب آن با بالاترین دقت انجام می‌پذیرد. تنوع محصولات و تعدد انواع تراکم‌ها و ارتفاع بنا، به نظر کارفرما و به قیمت کاملا مناسب انجام می‌پذیرد.

که ما به طور کامل درباره این محافظ توضیح دادیم و نکته‌ای که قابل توجه است هر خانه یا محل کاری باید دارای محافظ باشد. نرده شاخ گوزنی اگر به صورت اصولی ساخته شود و استانداردهایش رعایت شود، می‌تواند به عنوان یک حفاظ محکم آن را حساب کرد.

برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از صنایع فلزی آهن کوب محصولات خود را سفارش دهید تا با بهترین کیفیت در کم‌ترین زمان محصول خود را سفارش دهید.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دو معیار مهم وزن و تراکم محاسبه می‌شود. هر چقدر که تراکم و وزن این حفاظ بیشتر باشد، قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشتر می‌شود.

برای قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20، 216 هزار تومان است و قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 38 نیز 370 هزارتومان است.

⚜️ دو سر 💠 نوع اتصال
CO2  🔥 نوع جوش
💢 20 تا 44 تراکم میلگردها
🗺 تهران و البرز 🚛اعزام رایگان کارشناس به
🥇 قیمت و کیفیت 👌 تضمین کردنِ

مطالب مرتبط :

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

سوالات متداول

زمان تحویل از شروع سفارش نرده شاخ گوزنی چند روزه است؟

زمان تحویل نرده شاخ گوزنی بعد از صدور پیش فاکتور 5 الی 7 روز کاری می‌باشد. زمان تحویل برای پروژه‌های بزرگ ممکن است بیشتر شود.

هزینه اجرت ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌گردد؟

هزینه ساخت در قیمت حفاظ‌ها حساب شده است. هزینه نصب و لکه گیری به صورت متری حساب می‌شود.

مشاوره رایگان خرید نرده فنس شاخ گوزنی به چه صورت است؟

تنها تماس با شماره 09107500479 امکان مشاوره رایگان برای همه وجود دارد که به راحتی بتوانند در انتخاب محصولات انتخابی درست داشته باشند.

حمل و نصب برای شهرستان‌ها به چه صورت است؟

امکان حمل به تمام نقاط ایران و نصب برای تهران و کرج امکان پذیر است.

بنابراین مهم است که محصولی را انتخاب کنید که تمامی استانداردهای تولید در آن رعایت شده باشد و از همه مهم‌تر اگر از شرکت‌های معتبر مانند شرکت آهن کوب محصول خود را سفارش دهید، این اطمینان به شما داده می‌شود که از متریال مرغوب بهره خواهید برد تا تضمین قیمت شاخ گوزنی را نیز داشته باشید.

نرده شاخ گوزنی بسیار ایمن است و نمی‌گذارد تا محل زنگی شما بی دفاع بماند. شاید بگویید ممکن است برخی از سارقین از دیوار با حفاظ عبور کنند.

ولی تجربه و آمار بدست آمده ثابت کرده است که اگر از حفاظ با ارتفاع مناسب استفاده شود می‌تواند تا حد زیادی از ورود دزدان و سارقین جلوگیری کند.

برای اطمینان از مرغوبیت متریال حفاظ شاخ گوزنی می‌توانید با خیال راحت با کارشناسان صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید تا آن‌ها لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت به روز با شما به اشتراک بگذارند و شما به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

آموزش ساخت محفاظ شاخ گوزنی

آموزش ساخت محفاظ شاخ گوزنی به صورتی است که نیاز به امکانات خاصی است و بدون این امکانات نمی‌توان حفاظ شاخ گوزنی تولید کرد این امکانات بسیار ضروری است زیرا باید امنیت و نکات ضروری امنیت رعایت شود.

این یکی از دلایل وجود یک کارگاه برای ساخت است و همچنین وسایلی باید تهیه کرد که بدون آن‌ها نمی‌توان حفاظ شاخ گوزنی ساخته و تولید کرد.

حال می‌توان با تهیه حداقل وسایل این محصول را تولید کرد ولی یک نکته قابل ذکر دیگر این است که افرادی که نرده شاخ گوزنی می‌سازند، باید به طور دقیق این کار را انجام دهند و تجربه کافی داشته باشند و یا آموزش تخصصی دیده باشند.

برای جوش دادن شاخه‌های حفاظ باید نقشه حفاظ شاخ گوزنی را د راختیار داشته و بعد جوشکاری انجام دهید. اگر همه این موارد به طور دقیق رعایت شوند حال می‌توانید شروع به تولید این محصول کنید.

شایان ذکر است که قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی که ساخته شده باشد به دلیل امکان هدر رفتن و حرفه‌ای نبودن و به صورت کلی افزایش داشته باشد.

تاثیر وزن حفاظ شاخ گوزنی روی قیمت

تاثیر وزن حفاظ شاخ گوزنی روی قیمت یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار است که باید متوجه‌ی آن باشیم. هرچه ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد باعث افزایش وزن آن می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که ارتفاع و تراکم تاثیر مستقیم روی وزن و قیمت شاخ گوزن دارد. توجه داشته باشید همه این موارد متناسب با اندازه‌های دیوار متغییر خواهد بود.

قیمت محافظ شاخ گوزنی از آن چیزی که ارائه می‌دهد بسیار پایین تر است زیرا میزان امنیتی که فراهم می‌کند بسیار زیاد است.

نکته‌ای که قابل ذکر است وزن اعلامی شرکت‌ها است که ممکن است برخی از شرکت‌ها وزن اعلام شده را به درستی به خریدار اعلام نکرده و وزن را بالاتر اعلام کنند.

تنها راهی که بتوان اعتماد کرد این است که خودتان شخصا این محصول را وزن کرده و خودتان وزن را بدست آورید. این موضوع ممکن است دلیلی برای کم بودن قیمت شرکت‌های مختلف باشد.

کاری که انجام می‌شود این است که از میلگردهای نازک‌تر استفاده می‌کنند تا سبک‌تر شود ولی به راحتی این حرکت قابل تشخیص است و اگر این مورد تشخیص داده نشود، ممکن است که حفاظ آسیب پذیر شود و به راحتی قابل نفوذ شود.

لذا در صورت خرید حتما قیمت هر متر شاخ گوزنی را از قبل از فروشنده‌های معتبر دریافت کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

لازم به ذکر است که بازدید از ساختمان شما توسط کارشناسان ما هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و کاملا بصورت رایگان انجام می‌شود. همچنین صنایع فلزی آهن کوب با توجه به خواسته کارفرما قابلیت اجرای نرده شاخ گوزنی را در انواع تراکم‌ها، ارتفاع‌ها و رنگ‌ها دارد.

در ادامه این مقاله به صورت دقیق و جزئی راجع به هر کدام صحبت شده تا شما بتوانید با داشتن اطلاعات کامل تصمیم مناسبی را بگیرید.

موارد استفاده از نرده شاخ گوزنی

موارد استفاده از نرده شاخ گوزنی چیست؟ اصولا نرده شاخ گوزنی در بیرون ساختمان کاربرد دارد و روی دیوارهای کوتاه یا بلند قرار می‌گیرد تا از ورود سارقین جلوگیری کند.

نرده برای مکان‌های اداری و شرکت‌

استفاده از نرده برای مکان‌های اداری و شرکت زمانی مهم‌تر خواهد شد که مدارک و چیزهای با ارزش در آن مکان نگه‌داری شود و نباید به دست سارقین برسد.

همچنین اگر آن شرکت در خارج از شهر قرار دارد باید از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا استفاده شود زیرا هر لحظه حتی با وجود نگهبان احتمال نفوذ سارقین به آن مکان وجود درد.

حفاظ مدل شاخ گوزنی برای باغ‌ها

برخی افراد برای محافظت از از باغ‌هایشان دور تا دور آن را حفاظ کشی می‌کنند تا افراد غریبه نتوانند وارد شوند و معمولا از حفاظ‌ها و فنس‌های معمولی استفاده می‌کنند ولی برخی افراد از محافظ شاخ گوزنی استفاده می‌کنند.

حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار آپارتمان

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار آپارتمان‌ها در این است که اکثر افراد از این نوع حفاظ برای محل سکونت خود استفاده می‌کنند. ممکن است برخی افراد علاوه بر نصب معمولی حفاظ شاخ گوزنی آن‌ها را به برق وصل کنند تا به هیچ وجه کسی نتواند وارد شود.

نرده شاخ گوزنی برای پنجره

نرده شاخ گوزنی برای پنجره از جمله مواردی است که ممکن است برخی از خانه‌ها یا آپارتمان‌ها برای افزایش امنیت از نرده شاخ گوزنی به جای حفاظ پنجره استفاده کنند.

همین امر باعث می‌شود نفوذ پذیری پنجره خانه شما بسیار کمتر شود و هیچ راهی برای ورود سارقین باقی نماند. البته حفاظ‌های پنجره نیز امنیتش بسیار بالا است. اما برخی افراد که سلیقه متفاوتی دارند از این محصول استفاده می‌کنند.

با کلیک بر روی دکمه می‌توانید از قیمت به روز محصولات مطلع شوید. دریافت قیمت روز

عوامل تاثیرگذار در قیمت حفاظ‌های شاخ گوزنی

عوامل تاثیرگذار در قیمت حفاظ‌های شاخ گوزنی بسیار متعدد می‌باشد. حفاظ های شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی و ظاهری متعددی هستند و متغیرهای زیادی برای تعیین قیمت وجود دارد. با مراجعه به جدول بالای صفحه می‌توانید از قیمت روز مطلع شوید.

شما می‌توانید هر زمان که مایل بودید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره تلفنی، لیست قیمت‌ها و کاتالوگ‌ها نیز برای شما ارسال شود.

همچنین ما انواع حفاظ را برای تمام شهرهای ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و شهریار تولید نموده و ارسال می‌کنیم. عوامل بسیاری در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر گذارند که مهم ترین آن‌ها را در اینجا نام برده‌ایم:

نمای نزدیک نرده شاخ گوزنی
یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ‌های مدل شاخ گوزنی تراکم است.

1- تراکم و ارتفاع نرده‌های شاخ گوزنی و تاثیر آن بر قیمت

تراکم نرده های شاخ گوزنی بصورت تعداد ردیف‌های اصلی میلگرد در طول دو متر محاسبه می‌شود که شاخه‌های فرعی به آن متصل می‌شود.

نرده‌های شاخ گوزنی به طور معمول در تراکم‌های 8 ردیف، 10 ردیف، 12 ردیف، 15ردیف، 19ردیف و 25 ردیف تولید می‌شود. تراکم استاندارد تعریف شده 12 ردیف در هر شاخه دو متری می‌باشد. اما شما می‌توانید تراکم مد نظر خودتان را نیز سفارش دهید.

ارتفاع این مدل حفاظ می‌تواند از 50cm تا 140cm باشد. اما برای انتخاب ارتفاع نرده‌ها باید به عوامل متعددی مانند امنیت منطقه، ارتفاع دیوار خود و همچنین دیوار همسایه توجه کرد.

پیشنهاد ما طبق سال‌ها تجربه کاری استفاده از حفاظ‌هایی با ارتفاع 90 تا 120 هست. حفاظ‌هایی در این حدود ارتفاع مورد تایید کارشناسان نیز هستند.

حفاظ شاخ گوزنی با رنگ کوره ای
حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع متوسط

2- نوع رنگ به کار رفته و روش رنگ کاری نرده شاخ گوزنی و تفاوت آن در قیمت

نرده شاخ گوزنی (Deer antler guard) قابلیت رنگ پذیری در تمام رنگ‌های دلخواه شما را دارد. ولی رنگ‌های پراستفاده شامل رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای ،قهوه‌ای سوخته، کرم، مشکی، مسی و سفید هستند.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ‌ها انواع مختلفی دارند و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که در برابر طوفان، اشعه خورشید و رطوبت باران دچار تغییر رنگ و ریزش نشود. به طور کلی رنگ محافظ شاخه گوزنی به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • رنگ مایع
  • رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک

رنگ مایع: در روش رنگ مایع، رنگ کاری حفاظ دیوار را داخل حوضچه رنگی غوطه ور می‌سازند، سپس آن را از حوضچه خارج کرده و در معرض هوای آزاد می‌گذارند تا خشک شود.
این روش به علت سهولت استفاده و اجرا قیمتی به مراتب پایین‌تر و به همان  نسبت کیفیت کمتری نسبت به رنگ‌های کوره‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود که نسبت به ضربه، گرما و سرما مقاومت پایین‌تری داشته باشد.

رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک: در این روش رنگ‌های پودری الکترواستاتیک به صورت دقیق و کامل روی سطوح نرده شاخ گوزنی پاشیده شده و لایه نازکی روی سطح تشکیل می‌شود.

سپس آن را در داخل کوره قرار می‌دهند تا رنگ به سطح فلز بچسبد و در نهایت آن را در فضای باز قرار می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا ماندگاری رنگ بیشتر شود و دیرتر آسیب پذیر شود (مثل آفتاب سوختگی یا زنگ زدگی).

حتی رنگ کوره‌ای باعث زیبا شدن نرده شاخ گوزنی شما خواهد شد .همچنین با نصب نورهای مخفی بالای دیوار خانه می‌توانید ظاهری زیبا به خانه‌تان بدهید.

حفاظ شاخ گوزنی از نمای دیگر
رنگ نرده شاخ گوزنی به روش الکترواستاتیک

3- ضخامت میلگرد استفاده شده در ساخت نرده شاخ گوزنی

برای درک ضخامت میلگرد استفاده شده در ساخت نرده شاخ گوزنی، ما در صنایع فلزی آهن کوب از ضخامت 10 میلی متر میلگرد کششی استاندارد استفاده می‌کنیم .

این ضخامت استاندارد است و به راحتی باضربه‌های متعدد خم نمی‌شود. ولی اگر از میلگردهایی با قطر کمتر استفاده شود، احتمال ضربه پذیری آن بیشتر خواهد شد. پس باید هنگام سفارش به این نکته مهم دقت کرد تا دچار اشتباه نشد.

4روش جوشکاری آهن حفاظ

روش جوش کاری آهن در حفاظ شاخ گوزنی به دو روش انجام می‌شود که قابلیت هر یک از آن‌ها را به صورت مختصر بیان کرده‌ایم:

  • جوشکاری الکترود
  • جوشکاری با گاز co2

جوشکاری توسط الکترود: در روش جوشکاری توسط الکترود (این روش قدیمی است) پیوندی بین نقطه اتصال الکترود به محل جوشکاری ایجاد می‌شود و بر روی آن زائده‌ای به نام گل جوش ایجاد می‌شود.

به علت تعدد نقاط جوش در نرده‌های شاخ گوزنی (بیش از 350 اتصال در هر متر از نرده‌های شاخ گوزنی) هیچگاه به طور کامل توسط جوشکار برطرف نمی‌شود.

وقتی در طول زمان یا در اثر ضربه در حین نصب کنده می‌شود، علاوه بر اینکه تاثیر منفی در زیبایی کار می‌گذارد در گذر زمان موجب زنگ زدن و خوردگی کار می‌شود و این جزو معایب اصلی جوشکاری با روش الکترود هست.

اما ممکن است در قیمت تفاوتی با جوش co2 ایجاد شود ولی در آخر نظر مشتری است که در انتخاب نوع جوش مهم می‌باشد.

جوشکاری توسط گاز CO2: استفاده از روش جوشکاری توسط گاز Co2 به دلیل ایجاد اتصال‌های قوی، با دوام بالا باعث تضمین استحکام سازه می‌شود. این روش جوشکاری نسبت به جوش الکترود 30 درصد مقاوم‌تر است و قیمت بالاتری نیز دارد.

با توجه به اینکه هدف اصلی تهیه حفاظ مقاومت بالا و ایجاد امنیت کافی برای مردم است، بنابراین به طور حتم استفاده از این روش توصیه می‌شود.

تفاوت جوش co2 با جوش الکترود

به جوش الکترود جوش آرگون نیز می‌گویند که برای جوش دادن و پر کردن بین دو قسمتی که قرار است جوش داده شوند، از آرگون استفاده می‌شود و در جوشکاری co2 به جای استفاده از آرگون، از سیم جوش‌ها استفاده می‌شود که هر یک را به طور جداگانه در بالا توضیح دادیم.

در صورتی که تمایل به بازدید از قیمت درب آکاردئونی دارید می‌توانید وارد لینک مشخص شده در متن شوید تا از بروز ترین قیمت محصولاتمان با خبر شوید.

تفاوت برش دادن حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت برش دادن حفاظ شاخ گوزنی از جمله موارد مورد توجه است، در بعضی از کارخانه ها برش های غیر اصولی انجام می شود و آنقدری که باید تیز برنده نیستند و باعث ایجاد ضعف امنیتی می شود ولی اگر به صورت اصولی ساخته شود و از دستگاه های استاندارد و به روز استفاده شود می تواند امنیت را کامل کند و سر شاخه های حفاظ های شاخ گوزنی تیز باید باشد.

5- نصب نرده شاخ گوزنی روی دیوارهای دارای قوس

نصب نرده شاخ گوزنی بر روی دیوارهای قوس دار یکی از مهم‌ترین و پر دقت‌ترین نصب‌هایی است که انجام می‌شود. زیرا هم در ساخت آن باید اندازه‌ها بادقت رعایت شود و هم در نصب باید ریزه کاری‌ها درست و با دقت انجام شود.

اگر ساخت و نصب آن به درستی انجام شود می‌تواند ظاهر زیبایی به دیوار ساختمان شما بدهد. همچنین می‌توانید برای زیبایی بیشتر در شب با نصب چراغ‌های رنگی در میان محافظ شاخ گوزنی، زیبایی زیادی برای ساختمان خود ایجاد کنید. البته این نکته بستگی به سلیقه افراد ساختمان دارد.

همچنین می‌توانید برای دیوار‌های پلکانی که مانند پله بوده و دارای ارتفاع‌های مختلف هستند نیز مانند دیوارهای قوسی حفاظ نصب نمود ولی به جای اینکه آن را قوس دار کنید، نسبت به ارتفاع هر قسمت پلکانی آن را بسازید.

حفاظ شاخ گوزنی
سطح پلکانی محل نصب و یکنواختی حفاظ شاخ گوزنی

مزایای محافظ شاخ گوزنی

از جمله مزایای محافظ شاخ گوزنی این است که می‌توان مقاومت بالایش را یکی از این مزایا نام برد و می‌توان به عنوان یک حفاظ کامل برای ساختمان‌ها از آن استفاده نمود. توجه داشته باشید که امنیت آن به 3 فاکتور بستگی دارد:

  1. نحوه نصب محصول روی دیوار
  2. نحوه ساخت آن
  3. تراکم زیاد آن

از نرده شاخ گوزنی در جاهایی که امنیت پایینی دارند باید به صورت تراکم بالا استفاده شود و نباید از تراکم کم استفاده کرد. زیرا عبور از آن راحت‌تر است. اما در مقابل در مناطقی که سرقت کمتر است می‌توان از نرده شاخ گوزنی با تراکم کمتر استفاده کرد. اما در کل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم زیاد می‌تواند بسیار زیاد به امنیت ساختمان کمک کند.

می توانید با خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی ساختمانی امن داشته باشید و با خیال راحت درون آن زندگی کنید. همچنین علاوه بر استفاده از این نوع نرده می‌توانید به عنوان مکمل آن از دوربین‌های مدار بسته و دزدگیر‌ها استفاده کنید که سارقین نتوانند به خانه شما حتی نزدیک شوند.

بیشترین مزیت حفاظ شاخ گوزنی که می‌توان به آن اشاره نمود، مراقبت از خودروهای پارک شده در داخل پارکینگ است که امروزه پارکینگ داشتن خانه‌ها یک دغدغه برای مردم است.

اما چه کار کنیم که پارکینگی امن داشته باشیم و نگرانی ورود سارقین را به خانه و پارکینگ نداشته باشیم؟ توصیه ما استفاده از نرده است که اگر ارتفاع و تراکم مناسب را انتخاب کنیم ،دیگر جای هیچ نگرانی برای خودروها و انباری‌های داخل پارکینگ نیست و شب‌ها می‌توانید به راحتی بخوابید و لازم نیست که دائما نگران باشید.

نکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی

یکی ازنکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی میزان پیچیدگی شاخه‌های حفاظ است که هرچه میزان تو در تو بودن این حفاظ بیشتر باشد، عبور از آن سخت‌تر و امکان ورود دزدان به آنجا کمتر خواهد بود.

همچنین نکته دیگر استحکام کافی و طوری باشد که دزدان از آن به عنوان تکیه‌گاه استفاده نکنند. به این صورت که حفاظ شاخ گوزنی باید دارای لرزش محسوس باشد و ثابت نباشد. این ویژگی ممکن است عجیب باشد ولی بسیار کاربردی است.

هر شاخه حفاظ باید به صورتی جوش داده شود که اگر به یک شاخه فشاری وارد شد این فشار بین بقیه شاخه‌ها تقسیم شود. نکته دیگر این است که باید به صورتی باشد که روی هر نوع دیوار قابل نصب باشد.

مزیت مهم دیگر این است که علاوه بر محافظت از دیوار می‌تواند از پنجره نیز محافظت کند و به عنوان حفاظ پنجره استفاده شود. همان طور که به خوبی دیوار را ایمن می‌کند، پنجره را نیز ایمن کرده و علاوه بر آن زیبایی خاصی به ساختمان می‌بخشد.

به روز بودن قیمت و پشتیبانی نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید کردن است که شما می‌توانید در سایت آهن کوب لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

مراحل تولید و نقشه حفاظ شاخ گوزنی

مراحل تولید و نقشه حفاظ گوزنی طبق الگوی زیر می‌باشد:

  1. تهیه میلگرد خام
  2. برشکاری
  3. خم کاری با پرس
  4. جوشکاری
  5. شستشو و پاکسازی
  6. رنگ آمیزی
  7. حمل به محل پروژه
  8. و گام پایانی که نصب محصول است.

در ابتدا میلگردهای خام تهیه می‌شود که تهیه و ساخت میلگرد خام یک پروسه نسبتا طولانی دارد.این پروسه به این صورت است که از مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شود و ساخت آن چند مدل دارد (نورد گرم ، نورد سرد و…).

در ساخت نرده شاخ گوزنی نیز از میلگرد با مدل‌های مختلف استفاده می‌شود که عبارتند از:

  1. میلگرد اروپایی
  2. گالوانیزه
  3. فولاد کربن دار
  4. فایبرگلاس ضد زنگ

بعد از آن نوبت به برش کاری و خم کاری می‌رسد که باید با دستگاه@های مدرن و دقیق تولید شود تا بهترین نوع پرس و برش کاری برای ساخت محافظ شاخ گوزنی انجام شود. هنگام برش کاری باید نکات ایمنی را رعایت نمود تا آسیبی به کسی وارد نشود.

جوشکاری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساخت نرده شاخ گوزنی است که در بالا انواع روش‌های آن کامل توضیح داده شده است. تنها نکته‌ای که باید رعیات شود، زدن عینک جوشکاری است تا به چشم‌ها که ساختار ظریفی دارند آسیب جدی وارد نشود.

همچنین دود جوش کاری، دودی است که از گازهای سمی تشکیل شده و باعث آسیب رسانی به ریه‌ها می‌شود. پس استفاده از ماسک‌های فیلتردار را در نظر داشته باشید.

شاید با خود فکر کنید چرا قبل از رنگ آمیزی حصار شاخ گوزنی آن را شست و شو می‌دهند؟ زیرا گرد و دوده‌هایی که هنگام جوشکاری روی آن نشسته، تمیز می‌شود تا رنگی که به آن زده می‌شود به طور کامل و یک دست روی محصول بنشیند.

بعد از شست و شوی کامل نوبت به رنگ آمیزی می‌رسد که صنایع فلزی آهن کوب از رنگ پودری برای محصولات استفاده می‌کند و بعد از این که کامل به رنگ پودری آغشته شد، محصول را درون یک کوره می‌گذارند تا رنگ پخت شود.

بعد از اینکه ساخت و تولید دزدگیر شاخ گوزنی به پایان رسید به محل نصب فرستاده می‌شود و توسط نصابان نصب و جایگزاری می‌شود:

 

توجه!

توجه کنید که همه مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی توسط افراد متخصص انجام شده و خواهشمند است افرادی که تجربه و دانش و اطلاعات کافی در مورد نحوه ساخت محصولات فلزی مثل حفاظ شاخ گوزنی ندارند، اقدام به ساختن نکنند.

این افراد ابتدا باید آموزش های لازم را ببینند تا بتوانند این کار را انجام دهند. افرادی که در صنایع فلزی آهن کوب مشغول به کار هستند، همگی دارای تجربه و مهارت خاصی هستند و هیچ آسیبی نخواهند دید.

زیرا وسایلی که به کمک آن‌ها نرده شاخ گوزنی و دیگر حفاظ‌هایی که می‌سازند از به روزترین تکنولوژی‌ها برخوردار است و سعی بر این است که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان عزیز تحویل دهیم.
همچنین نصب محافظ شاخ گوزنی هم ممکن است برای افرادی که تجریه ندارند خطرناک و دردسر ساز باشد. بنابراین نصب این محصول را به افراد خبره و حرفه‌ای واگذار نمائید.

قیمت و جنس مواد اولیه نرده شاخ گوزنی

قیمت و جنس مواد اولیه نرده شاخ گوزنی از بارزترین موضوعات مورد توجه می‌باشد. ابتدا شمش‌هایی از جنس فولاد که همان مواد اولیه هستند وارد کوره می‌شوند و در دمای 1000 تا 1100 درجه قرار می‌گیرند.

سپس به خط تولید فرستاده شده و در چند مرحله تبدیل به میلگرد می‌شوند. طی مراحلی از قطر آن‌ها کاسته و به طول آن‌ها افزوده می‌شود و در آخر با اندازه‌های دلخواه آماده شده و برش داده می‌شوند.

در نتیجه قیمت این مواد اولیه بر اساس قطر، طول و مواد ساخته شده محاسبه و تخمین زده می‌شود. صنایع فلزی آهن کوب برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد شماره 10 استفده می‌کند.

منظور از میلگرد شماره 10 این است که قطر آن 10 میلی‌متر است. این اندازه، اندازه استاندارد برای ساخت نرده شاخ گوزنی است که باید رعایت شود تا یک حفاظ استاندارد ساخته و ارائه شود و قیمت هر متر شاخ گوزنی اندازه گیری شود.

برای ساخت نرده شاخ گوزنی ابتدا روی میله‌های افقی نصب شده و بعد از آن ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت‌های نوک تیز باید میلگردها را به صورت مورب روی دستگاه قرار بدهیم تا قسمت تیز آن به درستی ساخته شود.

بعد از ساخت قسمت‌های شاخ گوزنی تیز نوبت به جوش دادن آن‌ها می‌رسد که قسمت مهم ساخت شاخ گوزنی است و تنها وصل کردن قسمت‌ها به هم مهم نیست، بلکه باید با زوایای خاصی به هم متصل شوند تا تقسیم وزن به درست انجام شود و نشکند.

حفاظ شاخ گوزنی ارزان

حفاظ شاخ گوزنی ارزان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد یا باید چگونه باشد تا قیمت آن ارزان شود؟ در ابتدا باید گفت که برای ایجاد امنیت هر چقدر بیشتر هزینه کنید، می‌توانید خانه امن‌تری داشته باشید و با یک بار هزینه دیگر نگران سرقت‌های مختلف از منزلتان نشوید.

برای اینکه محافظ شاخ گوزنی ارزان‌تری داشته باشیم باید یک سری تغییراتی روی آن ایجاد کنیم که باعث کم شدن امنیت منزل یا محل کار شما می‌شود. حال ویژگی‌های نرده شاخ گوزنی ارزان را برای شما بیان می‌کنیم:

  • از قطر میلگردهای این محصول کم شود.
  • تراکم را به پائین‌ترین حد ممکن برسانیم.
  • ارتفاع آن را کمتر کنیم.
  • جوشکاری‌های آن به جای جوش دو طرفه از جوش یک طرفه استفاده می‌شود.
  • از رنگ‌هایی که زیاد مرغوب نیستند استفاده می‌شود.

انجام امور فوق باعث می‌شود که یک حفاظ ارزان اما کم کیفیت را در اختیار داشته باشیم!

اما محصولات صنایع فلزی آهن کوب همراه با کیفیت بسیار عالی که دارد از مواد اولیه استاندارد استفاده می‌کند و با کم‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

شما به راحتی می‌توانید با در ارتباط بودن و تماس با تیم پشتیبانی ما، قیمت شاخ گوزنی را دریافت کنید تا خرید مناسبی انجام دهید.

بهترین نوع محفاظ شاخ گوزنی

بهترین نوع محفاظ شاخ گوزنی را می‌توان به محصولی گفت که از متریال عالی، جوشکاری‌های دو طرفه استفاده شده، ارتفاعی مناسب با ارتفاع دیوار و… داشته باشد.

همچنین دارای نوک‌های تیز برای غیر قابل ورود کردن دزدان داشته باشد. شاید در ابتدا با خود فکر کرده باشید که محافظ شاخ گوزنی انواع مختلف دارد ولی اینطور نیست تنها تفاوتی که دارند در کیفیت ساخت آن‌ها است.

ممکن است در تراکم‌های مختلف دارای تغییرات کوچکی شود. البته ناگفته نماند که نحوه نصب محصولات نیز در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد.

ارسال نرده شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران

ارسال نرده شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران آسان است. تنها کافیست به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید و پس از مشاوره با کارشناسان ما سفارش‌تان را ثبت نمایید. افرادی که ساکن تهران و کرج هستند می‌توانند از مزیت ارسال سریع‌تر بهرمند شوند.

همچنین اگر شما ساکن این دو شهر نیستید نگران این موضوع نباشید. زیرا ارسال محصولات برای شما نیز با بهترین قیمت صورت خواهد گرفت و همچنین شما می‌توانید بدون دردسر محصولات مورد نظر خود را با یک تماس سفارش داده و چند روز بعد آن را تحویل بگیرید.

در نتیجه شما به راحتی می‌توانید امنیت محل سکونت یا محل کار خود را با صنایع فلزی آهن کوب تامین کنید و نگران ورود دزدان به آن محل نباشید.

همه این خدمات را صنایع فلزی آهن کوب به صورت با کیفیت و با کم‌ترین قیمت برای مشتریان عزیز انجام خواهد داد زیرا مهم‌ترین مسئله ایجاد کامل امنیت است.

فروش حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که سفارش مشتری توسط کارشناسان ثبت می‌شود و با پیش پرداخت، کارشناس به محل مورد نظر می‌رود و اندازه گیری‌های دقیق را انجام داده و ثبت سفارش شما نهایی می‌شود.

بعد از اینکه مراحل ساخت نرده شاخ گوزنی به اتمام رسید، توسط خاور یا نیسان (بستگی به اندازه سفارش شما دارد)، ارسال می‌شود. همچنین اگر مشتری بخواهد نصابان حرفه‌ای برای نصب به آنجا می‌روند و مراحل نصب را به درستی و تخصصی انجام می‌دهند.

ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد

از جمله ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد که مورد توجه است این است که جهت خرید یک حفاظ شاخ گوزنی استاندارد باید به نکاتی دقت کنیم که بسیار مهم و ضروری است و عدم توجه به این ها ممکن است افراد با بی توجهی به این موارد دچار اشتباه شده و خرید نامناسبی انجام داده باشند.

شما می‌توانید به راحتی از یک مرکز فروش معتبر مثل صنایع فلزی آهن کوب که هنگام خرید تمام راهنمایی‌های لازم را مشاورین متخصص ما به شما می‌گویند و این تضمین را به شما می‌دهند محصولی که ساخته می‌شود عینا شبیه محصول انتخابی مشتری باشد.

قیمت‌هایی که روی محصولات گذاشته می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. اگر امکان پرداخت مبلغ را به صورت یکجا نداشته باشید، می‌توانید به صورت اقساطی این محصول را خریداری کرده و امنیت محل مورد نظر را تامین کنید.

اگر شرکتی حفاظ شاخ گوزنی تولید می‌کند باید بتواند به طور کاملا دقیق و استاندارد محصول را تولید کند و طبق پبچ و خم دیوار و یا پستی بلندی‌های دیوار حفاظ شاخ گوزنی را طراحی کند.

خرید حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی با قوس و منحنی

 

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

آیا خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم به صرفه است یا موجب ضرر کردن خریدار می‌شود؟ اگر خرید آن مانعی نداشته باشد چه فروشگاه‌هایی برای خرید نرده شاخ گوزنی دست دوم مورد اطمینان است؟

مسلماً خرید وسایل نو برای هر شخصی از هر لحاظ خوب است و دردسر خرابی آن را تجربه نمی‌کند. اگر فردی نمی‌خواهد هزینه زیادی برای محافظ شاخ گوزنی پرداخت کند، می‌تواند از حفاظ شاخ گوزنی دست دوم استفاده کند.

اما نه هر حفاظ شاخ گوزنی دست دوم بلکه باید از یک مرکز فروش معتبر خرید کند. در کل اگر این محصول را نو تهیه کنید خیلی بهتر و بی دردسرتر است.

زیرا می‌توانید مطابق سلیقه خود رنگ و مدلش را انتخاب کنید و همچنین اندازه دقیق دیوار شما ساخته می‌شود. ولی نرده دست دوم ممکن است کمی کوچک یا بزرگ باشد.

نکته‌ای که قابل توجه است و باید هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم به آن توجه کنیم این است که نرده شاخ گوزنی دست دوم قبلا روی یک دیوار دیگر نصب بوده و چندین سال تحث تاثیر نور خورشید و عوامل مضر دیگر قرار داشته و دیگر ممکن است دوام و کارایی قبل را نداشته باشد.

همچنین نمی‌دانید که توسط شرکت معتبری ساخته شده است یا خیر! اینکه هنگام جدا سازی از روی دیوار و حمل و نقل و نصب دوباره ممکن است محافظ دچار آسیب دیدگی شده است یا خیر؟!

اگر دچار آفتاب سوختگی شده باشد، باید هزینه‌ای دوباره برای رنگ کردن بدهید و ممکن است ضرر کنید. حال با این توضیحات کامل می‌توانید در خرید تصمیم گیری کنید.

قیمت هر متر شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر شاخ گوزنی با روش‌های مختلفی حساب می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها تعداد تراکم و وزن حفاظ است. برای شمردن تعداد تراکم به شمردن شاخه‌های فرعی و اصلی این حفاظ می‌پردازیم و وزن نیز با باسکول اندازه‌گیری می‌شود.

در بعضی از شرکت‌ها تنها تعداد شاخه‌های اصلی شمرده می‌شود اما در صنایع آهن کوب به دلیل اینکه اطلاعات کامل می‌باشد، تمام شاخه‌های استفاده شده در حفاظ را می‌شماریم. بنابراین قیمت هر متر شاخ گوزنی را با استفاده از شمارش تعداد شاخه و سنگینی آن می‌سنجیم.

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به تمام استان‌های ایران

جهت ارسال حفاظ شاخ گوزنی به استان‌های ایران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. صنایع فلزی آهن کوب حفاظ‌های شاخ گوزنی تولید شده را به استان‌های بزرگ و اکثر استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کند.

این شرکت سفارشات زیادی از شهرستان‌ها دریافت می‌کند که به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و پس از تولید برایشان ارسال می‌شود.

قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران

جهت اطلاع از قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. افرادی که ساکن تهران هستند می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری (آنلاین) سفارش خود را ثبت کنند.

گاهی ممکن است سفارشات استان تهران زودتر از سایر استان‌های دیگر به دست مشتریان برسد که جای نگرانی نیست. زیرا ارسال بار به سمت شهرستان‌ها و مقاصد دورتر کمی زمان‌برتر از نقاط نزدیک است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

استان کرج نیز مانند استان تهران است زیرا نزدیک به کارگاه و دفتر فروش آهن کوب است. افراد ساکن آنجا می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین برای خرید اقدام کنند.

نرده شاخ گوزنی در رشت

اولین مرحله‌ای که باید سارقین از آن عبور کنند، دیوار است. دزدان بیشتر از روی دیوارهایی که هیچ حفاظی ندارند عبور می‌کنند ولی با نصب حفاظ شاخ گوزنی می‌توان از وقوع این حادثه جلوگیری کرد و اگر تراکم این محصول زیاد باشد، می‌تواند امنیت بیشتری به شما بدهد.

استان رشت یکی از استان‌های شمالی است که سفارش زیادی دارند. پس اگر شما نیز به دنبال خرید هستید همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا قیمت شاخ گوزنی روز را به شما اطلاع رسانی کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

افرادی که در استان تبریز ساکن هستند می‌توانند از محصولات صنایع فلزی آهن کوب استفاده کنند و به آسانی به خرید آن بپردازند. نرده شاخ گوزنی بسیار در حفظ امنیت خانه شما تاثیر گذار است و شما می‌توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت حفاظ شاخ گوزنی در هر تراکم و ارتفاعی که می‌خواهید را سفارش دهید.

در فصل زمستان هوای تبریز بسیار سرد خواهد شد و اگر حفاظ شاخ گوزنی از جنس مرغوب ساخته نشده باشد ممکن است دچار شکستگی و ترک خوردن شود که امنیت آن پایین خواهد آمد و نقطه ضعفی برای خانه شما خواهد شد. همچنین باید از رنگی استفاده شود که در مقابل عوامل فرسایش مقاومت کافی داشته باشد.

قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران

برای اطلاع از قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران می‌توانید به لیست قیمتی که در بالای این مقاله درج شده است، مراجعه کنید. سفارش نرده شاخ گوزنی به استان مازندران به صورت آنلاین انجام می‌شود که روند خدمت رسانی بسیار سریع  انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری شما عزیزان نباشد.

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

می‌توانید سفارش حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان را در کم‌ترین زمان با کم‌ترین هزینه ثبت کنید و با بهترین کیفیت سفارش خود را دریافت کنید. برای سفارش این محصول می‌توانید با مشاورین فروش صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید.

متاسفانه این روزها سرقت از خانه‌ها بسیار زیاد شده است و تنها چاره‌ای که برای ما باقی مانده است، استفاده از حفاظ‌ها برای تامین امنیت است (مانند حفاظ شاخ گوزنی یا درب های آکاردئونی).

معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی

از معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی می‌توان صنایع آهن کوب را نام برد که از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولید کننده‌های حفاظ بالای دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی است.

کیفیت ساخت محصولات ما همگی مبتنی بر استانداردهای مدرن دنیا است. استفاده از رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک، تکنولوژی جوش تحت گاز co2 و مواد اولیه با کیفیت، همگی مقاومت بالای حفاظ شما را تضمین می‌کنند.

کارشناسان ما به صورت تخصصی و کاملا رایگان بازدید از بنای شما را انجام می‌دهند و همچنین نصب آن با بالاترین دقت انجام می‌پذیرد. تنوع محصولات و تعدد انواع تراکم‌ها و ارتفاع بنا، به نظر کارفرما و به قیمت کاملا مناسب انجام می‌پذیرد.

که ما به طور کامل درباره این محافظ توضیح دادیم و نکته‌ای که قابل توجه است هر خانه یا محل کاری باید دارای محافظ باشد. نرده شاخ گوزنی اگر به صورت اصولی ساخته شود و استانداردهایش رعایت شود، می‌تواند به عنوان یک حفاظ محکم آن را حساب کرد.

برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از صنایع فلزی آهن کوب محصولات خود را سفارش دهید تا با بهترین کیفیت در کم‌ترین زمان محصول خود را سفارش دهید.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دو معیار مهم وزن و تراکم محاسبه می‌شود. هر چقدر که تراکم و وزن این حفاظ بیشتر باشد، قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشتر می‌شود.

برای قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20، 216 هزار تومان است و قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 38 نیز 370 هزارتومان است.

⚜️ دو سر 💠 نوع اتصال
CO2  🔥 نوع جوش
💢 20 تا 44 تراکم میلگردها
🗺 تهران و البرز 🚛اعزام رایگان کارشناس به
🥇 قیمت و کیفیت 👌 تضمین کردنِ

مطالب مرتبط :

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

سوالات متداول

زمان تحویل از شروع سفارش نرده شاخ گوزنی چند روزه است؟

زمان تحویل نرده شاخ گوزنی بعد از صدور پیش فاکتور 5 الی 7 روز کاری می‌باشد. زمان تحویل برای پروژه‌های بزرگ ممکن است بیشتر شود.

هزینه اجرت ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌گردد؟

هزینه ساخت در قیمت حفاظ‌ها حساب شده است. هزینه نصب و لکه گیری به صورت متری حساب می‌شود.

مشاوره رایگان خرید نرده فنس شاخ گوزنی به چه صورت است؟

تنها تماس با شماره 09107500479 امکان مشاوره رایگان برای همه وجود دارد که به راحتی بتوانند در انتخاب محصولات انتخابی درست داشته باشند.

حمل و نصب برای شهرستان‌ها به چه صورت است؟

امکان حمل به تمام نقاط ایران و نصب برای تهران و کرج امکان پذیر است.

یکی از نکات لازم به ذکر جهت قیمت محافظ روی دیوار شاخ گوزنی این است که قبل از سفارش محافظ شاخ گوزنی یا هر محافظ دیگری، اندازه گیری دیوار به درستی انجام شود که موجب ایجاد ضرر و زیان نشود.

بهترین راه این است که از کارشناسان ما کمک بگیرید تا دچار اشتباه نشوید. زیرا این کار سبب می‌شود هم قیمت شاخ گوزنی به روز را داشته باشیم و هم به صورت رایگان مشاوره بگیریم.

خرید محفاظ شاخ گوزنی

خرید محفاظ شاخ گوزنی و سفارش آنلاین یکی از راهکارها برای سهولت در خرید نرده شاخ گوزنی و محصولات دیگر می‌باشد. می‌توانید برای اینکه نرده شاخ گوزنی را سفارش دهید از یک سایت معتبر مثل سایت صنایع فلزی آهن کوب که دارای مجوزهای رسمی است استفاده کنید.

برای این کار می‌توانید با کارشناسان صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید و امور مربوط به سفارش را انجام دهید. شماره تماس در این مطلب برای راحت شدن کار شما گذاشته شده است.

برای سفارش اینترنتی سریع‌تر نرده شاخ گوزنی می‌توانید با استفاده از پیام دادن و یا تماس با مشاورین این کار را انجام دهید. تا آن‌ها تمام اطلاعات شامل قیمت هر متر شاخ گوزنی و سایر اطلاعات را خدمت شما ارائه دهند.

فروش نرده شاخ گوزنی

فروش نرده شاخ گوزنی در تهران انجام می‌شود و همچنین در تهران ساخته و تولید می‌شود اما محصولات ساخته شده به همه استان‌های ایران ارسال می‌شوند.

شرکت صنایع فلزی آهن کوب دارای مدیران فروش و کارشناسان فروش در اکثر استان‌ها است که کار را برای شما آسان کرده است و طریقه سفارش به این صورت انجام می‌شود که شما با شماره‌هایی که در سایت درج شده است تماس گرفته و آدرس محل سکونت خود را به ما می‌دهید و کارشناسان ما اندازه گیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

سفارش شما در تهران تولید می‌شود و به استان مقصد ارسال می‌شود. قبل از تماس نیز شما می‌توانید از طریق سایت قیمت شاخ گوزنی را به صورت به‌روز مشاهده کنید.

به زودی لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی به صورت فایلی قابل دانلود بر روی سایت قرار خواهد گرفت. برخی شهرهایی که بیشترین سفارش را داشته اند عبارتند از: تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرج، مازندران، پرند، رشت و…

محاسبه تراکم حفاظ شاخ گوزنی

محاسبه تراکم حفاظ شاخ گوزنی یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های اشخاصی است که قصد تهیه محافظ شاخ گوزنی به میزانی که کل ساختمان و دیوارهای خود را تجهیز کنند را دارند، روش صحیح شمارش تراکم این نرده هاست.

اگر شما ندانید که چطور باید تراکم دقیق و درستی را به سازنده بدهید، ممکن است نرده ساخته شده آن تراکمی که شما مد نظر داشتید نباشد و طبعا به دردتان هم نخورد و بی استفاده خواهد ماند.

در این ویدئو به طور دقیق و فنی به شما توضیح داده شده است که چطور تراکم نرده شاخ گوزنی را محاسبه کنید. روش قدیمی که هنوز برخی سازندگان با آن کار می‌کنند و روش جدید را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

تراکم مناسب برای نرده شاخ گوزنی

تراکم مناسب برای نرده شاخ گوزنی یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار بر روی امنیت حفاظ شاخ گوزنی و همچنین قیمت آن است که هر چه تراکم بیشتری استفاده کنید، خیالتان از امنیت خانه و محل کارتان راحت‌تر است.

در نرده شاخ گوزنی تراکم های 20، 24، 28، 32، 36 ،38 موجود است که متناسب با نیاز خود می‌توانید سفارش دهید. البته می‌توانید تراکم‌های دیگری نیز سفارش دهید که باید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.


همچنین قطر میلگردهای موجود برای ساخت یک حفاظ شاخ گوزنی که در این مطلب به طور کامل به آن پرداخته شده است از 10 تا 12 است که پیشنهاد ما استفاده از میلگردهایی به قطر 10 است. زیرا اندازه استاندارد است که نه حفاظ شما سنگین می‌شود و نه امنیت آن کم می‌شود.

نحوه صحیح شمارش تراکم حفاظ شاخ گوزنی

نحوه صحیح شمارش تراکم حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟ دو نوع روش شمارش برای تراکم حفاظ شاخ گوزنی داریم که یکی از آن فرمول‌ها باعث بیشتر شمرده شدن شاخه‌ها می‌شود.

این روش صحیح نیست و دارای اشکالات بسیاری است. اما روش اصلی که باید به کار برود، کاملا متفاوت بوده و به صورتی است که تمام شاخه‌هایی که به کف محصول متصل است را می‌شمارند.

تعداد شاخه‌هایی که روی یک پنل یک متری است را در عدد 2 ضرب می‌کنیم و به راحتی تراکم را بدست می‌آوریم. برای مثال اگر یک پنل یک متری تعداد n شاخه داشته باشد، پنل دو متری باید تعداد 2n شاخه داشته باشد.

یعنی اینکه باید در هر متر تعداد مساوی شاخه وجود داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید ویدیو بالا را مشاهده کنید. یکی از دلایل دیگر برتری این نوع نرده‌ها نسبت به راهکارهای امنیتی دیگر مانند نصب دوربین‌های مدار بسته، دزدگیرها و سیستم‌های هشدار دهنده، عدم نیاز به سرویس مقطعی می‌باشد.
همین موضوع موجب کاهش قیمت تمام شده برای کارفرما می‌شود. به طوری که نرده‌های شاخ گوزنی یک بار توسط کارشناسان متخصص آهن کوب نصب شده و شما دغدغه تعمیر و نگهداری از آن‌ها به مدت سال‌های طولانی نخواهید داشت.

از این رو قیمت حفاظ شاخ گوزنی مانند درب فلزی بسیار مناسب تمام می‌شود و با یک بار نصب کردن سال‌ها خیالتان راحت می‌ماند.

بنابراین مهم است که محصولی را انتخاب کنید که تمامی استانداردهای تولید در آن رعایت شده باشد و از همه مهم‌تر اگر از شرکت‌های معتبر مانند شرکت آهن کوب محصول خود را سفارش دهید، این اطمینان به شما داده می‌شود که از متریال مرغوب بهره خواهید برد تا تضمین قیمت شاخ گوزنی را نیز داشته باشید.

نرده شاخ گوزنی بسیار ایمن است و نمی‌گذارد تا محل زنگی شما بی دفاع بماند. شاید بگویید ممکن است برخی از سارقین از دیوار با حفاظ عبور کنند.

ولی تجربه و آمار بدست آمده ثابت کرده است که اگر از حفاظ با ارتفاع مناسب استفاده شود می‌تواند تا حد زیادی از ورود دزدان و سارقین جلوگیری کند.

برای اطمینان از مرغوبیت متریال حفاظ شاخ گوزنی می‌توانید با خیال راحت با کارشناسان صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید تا آن‌ها لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت به روز با شما به اشتراک بگذارند و شما به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

آموزش ساخت محفاظ شاخ گوزنی

آموزش ساخت محفاظ شاخ گوزنی به صورتی است که نیاز به امکانات خاصی است و بدون این امکانات نمی‌توان حفاظ شاخ گوزنی تولید کرد این امکانات بسیار ضروری است زیرا باید امنیت و نکات ضروری امنیت رعایت شود.

این یکی از دلایل وجود یک کارگاه برای ساخت است و همچنین وسایلی باید تهیه کرد که بدون آن‌ها نمی‌توان حفاظ شاخ گوزنی ساخته و تولید کرد.

حال می‌توان با تهیه حداقل وسایل این محصول را تولید کرد ولی یک نکته قابل ذکر دیگر این است که افرادی که نرده شاخ گوزنی می‌سازند، باید به طور دقیق این کار را انجام دهند و تجربه کافی داشته باشند و یا آموزش تخصصی دیده باشند.

برای جوش دادن شاخه‌های حفاظ باید نقشه حفاظ شاخ گوزنی را د راختیار داشته و بعد جوشکاری انجام دهید. اگر همه این موارد به طور دقیق رعایت شوند حال می‌توانید شروع به تولید این محصول کنید.

شایان ذکر است که قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی که ساخته شده باشد به دلیل امکان هدر رفتن و حرفه‌ای نبودن و به صورت کلی افزایش داشته باشد.

تاثیر وزن حفاظ شاخ گوزنی روی قیمت

تاثیر وزن حفاظ شاخ گوزنی روی قیمت یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار است که باید متوجه‌ی آن باشیم. هرچه ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد باعث افزایش وزن آن می‌شود.

در واقع می‌توان گفت که ارتفاع و تراکم تاثیر مستقیم روی وزن و قیمت شاخ گوزن دارد. توجه داشته باشید همه این موارد متناسب با اندازه‌های دیوار متغییر خواهد بود.

قیمت محافظ شاخ گوزنی از آن چیزی که ارائه می‌دهد بسیار پایین تر است زیرا میزان امنیتی که فراهم می‌کند بسیار زیاد است.

نکته‌ای که قابل ذکر است وزن اعلامی شرکت‌ها است که ممکن است برخی از شرکت‌ها وزن اعلام شده را به درستی به خریدار اعلام نکرده و وزن را بالاتر اعلام کنند.

تنها راهی که بتوان اعتماد کرد این است که خودتان شخصا این محصول را وزن کرده و خودتان وزن را بدست آورید. این موضوع ممکن است دلیلی برای کم بودن قیمت شرکت‌های مختلف باشد.

کاری که انجام می‌شود این است که از میلگردهای نازک‌تر استفاده می‌کنند تا سبک‌تر شود ولی به راحتی این حرکت قابل تشخیص است و اگر این مورد تشخیص داده نشود، ممکن است که حفاظ آسیب پذیر شود و به راحتی قابل نفوذ شود.

لذا در صورت خرید حتما قیمت هر متر شاخ گوزنی را از قبل از فروشنده‌های معتبر دریافت کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید.

لازم به ذکر است که بازدید از ساختمان شما توسط کارشناسان ما هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد و کاملا بصورت رایگان انجام می‌شود. همچنین صنایع فلزی آهن کوب با توجه به خواسته کارفرما قابلیت اجرای نرده شاخ گوزنی را در انواع تراکم‌ها، ارتفاع‌ها و رنگ‌ها دارد.

در ادامه این مقاله به صورت دقیق و جزئی راجع به هر کدام صحبت شده تا شما بتوانید با داشتن اطلاعات کامل تصمیم مناسبی را بگیرید.

موارد استفاده از نرده شاخ گوزنی

موارد استفاده از نرده شاخ گوزنی چیست؟ اصولا نرده شاخ گوزنی در بیرون ساختمان کاربرد دارد و روی دیوارهای کوتاه یا بلند قرار می‌گیرد تا از ورود سارقین جلوگیری کند.

نرده برای مکان‌های اداری و شرکت‌

استفاده از نرده برای مکان‌های اداری و شرکت زمانی مهم‌تر خواهد شد که مدارک و چیزهای با ارزش در آن مکان نگه‌داری شود و نباید به دست سارقین برسد.

همچنین اگر آن شرکت در خارج از شهر قرار دارد باید از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا استفاده شود زیرا هر لحظه حتی با وجود نگهبان احتمال نفوذ سارقین به آن مکان وجود درد.

حفاظ مدل شاخ گوزنی برای باغ‌ها

برخی افراد برای محافظت از از باغ‌هایشان دور تا دور آن را حفاظ کشی می‌کنند تا افراد غریبه نتوانند وارد شوند و معمولا از حفاظ‌ها و فنس‌های معمولی استفاده می‌کنند ولی برخی افراد از محافظ شاخ گوزنی استفاده می‌کنند.

حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار آپارتمان

استفاده از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار آپارتمان‌ها در این است که اکثر افراد از این نوع حفاظ برای محل سکونت خود استفاده می‌کنند. ممکن است برخی افراد علاوه بر نصب معمولی حفاظ شاخ گوزنی آن‌ها را به برق وصل کنند تا به هیچ وجه کسی نتواند وارد شود.

نرده شاخ گوزنی برای پنجره

نرده شاخ گوزنی برای پنجره از جمله مواردی است که ممکن است برخی از خانه‌ها یا آپارتمان‌ها برای افزایش امنیت از نرده شاخ گوزنی به جای حفاظ پنجره استفاده کنند.

همین امر باعث می‌شود نفوذ پذیری پنجره خانه شما بسیار کمتر شود و هیچ راهی برای ورود سارقین باقی نماند. البته حفاظ‌های پنجره نیز امنیتش بسیار بالا است. اما برخی افراد که سلیقه متفاوتی دارند از این محصول استفاده می‌کنند.

با کلیک بر روی دکمه می‌توانید از قیمت به روز محصولات مطلع شوید. دریافت قیمت روز

عوامل تاثیرگذار در قیمت حفاظ‌های شاخ گوزنی

عوامل تاثیرگذار در قیمت حفاظ‌های شاخ گوزنی بسیار متعدد می‌باشد. حفاظ های شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی و ظاهری متعددی هستند و متغیرهای زیادی برای تعیین قیمت وجود دارد. با مراجعه به جدول بالای صفحه می‌توانید از قیمت روز مطلع شوید.

شما می‌توانید هر زمان که مایل بودید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره تلفنی، لیست قیمت‌ها و کاتالوگ‌ها نیز برای شما ارسال شود.

همچنین ما انواع حفاظ را برای تمام شهرهای ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و شهریار تولید نموده و ارسال می‌کنیم. عوامل بسیاری در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر گذارند که مهم ترین آن‌ها را در اینجا نام برده‌ایم:

نمای نزدیک نرده شاخ گوزنی
یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ‌های مدل شاخ گوزنی تراکم است.

1- تراکم و ارتفاع نرده‌های شاخ گوزنی و تاثیر آن بر قیمت

تراکم نرده های شاخ گوزنی بصورت تعداد ردیف‌های اصلی میلگرد در طول دو متر محاسبه می‌شود که شاخه‌های فرعی به آن متصل می‌شود.

نرده‌های شاخ گوزنی به طور معمول در تراکم‌های 8 ردیف، 10 ردیف، 12 ردیف، 15ردیف، 19ردیف و 25 ردیف تولید می‌شود. تراکم استاندارد تعریف شده 12 ردیف در هر شاخه دو متری می‌باشد. اما شما می‌توانید تراکم مد نظر خودتان را نیز سفارش دهید.

ارتفاع این مدل حفاظ می‌تواند از 50cm تا 140cm باشد. اما برای انتخاب ارتفاع نرده‌ها باید به عوامل متعددی مانند امنیت منطقه، ارتفاع دیوار خود و همچنین دیوار همسایه توجه کرد.

پیشنهاد ما طبق سال‌ها تجربه کاری استفاده از حفاظ‌هایی با ارتفاع 90 تا 120 هست. حفاظ‌هایی در این حدود ارتفاع مورد تایید کارشناسان نیز هستند.

حفاظ شاخ گوزنی با رنگ کوره ای
حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع متوسط

2- نوع رنگ به کار رفته و روش رنگ کاری نرده شاخ گوزنی و تفاوت آن در قیمت

نرده شاخ گوزنی (Deer antler guard) قابلیت رنگ پذیری در تمام رنگ‌های دلخواه شما را دارد. ولی رنگ‌های پراستفاده شامل رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای ،قهوه‌ای سوخته، کرم، مشکی، مسی و سفید هستند.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ‌ها انواع مختلفی دارند و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که در برابر طوفان، اشعه خورشید و رطوبت باران دچار تغییر رنگ و ریزش نشود. به طور کلی رنگ محافظ شاخه گوزنی به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • رنگ مایع
  • رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک

رنگ مایع: در روش رنگ مایع، رنگ کاری حفاظ دیوار را داخل حوضچه رنگی غوطه ور می‌سازند، سپس آن را از حوضچه خارج کرده و در معرض هوای آزاد می‌گذارند تا خشک شود.
این روش به علت سهولت استفاده و اجرا قیمتی به مراتب پایین‌تر و به همان  نسبت کیفیت کمتری نسبت به رنگ‌های کوره‌ای دارد و این موضوع باعث می‌شود که نسبت به ضربه، گرما و سرما مقاومت پایین‌تری داشته باشد.

رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک: در این روش رنگ‌های پودری الکترواستاتیک به صورت دقیق و کامل روی سطوح نرده شاخ گوزنی پاشیده شده و لایه نازکی روی سطح تشکیل می‌شود.

سپس آن را در داخل کوره قرار می‌دهند تا رنگ به سطح فلز بچسبد و در نهایت آن را در فضای باز قرار می‌دهند. این کار باعث می‌شود تا ماندگاری رنگ بیشتر شود و دیرتر آسیب پذیر شود (مثل آفتاب سوختگی یا زنگ زدگی).

حتی رنگ کوره‌ای باعث زیبا شدن نرده شاخ گوزنی شما خواهد شد .همچنین با نصب نورهای مخفی بالای دیوار خانه می‌توانید ظاهری زیبا به خانه‌تان بدهید.

حفاظ شاخ گوزنی از نمای دیگر
رنگ نرده شاخ گوزنی به روش الکترواستاتیک

3- ضخامت میلگرد استفاده شده در ساخت نرده شاخ گوزنی

برای درک ضخامت میلگرد استفاده شده در ساخت نرده شاخ گوزنی، ما در صنایع فلزی آهن کوب از ضخامت 10 میلی متر میلگرد کششی استاندارد استفاده می‌کنیم .

این ضخامت استاندارد است و به راحتی باضربه‌های متعدد خم نمی‌شود. ولی اگر از میلگردهایی با قطر کمتر استفاده شود، احتمال ضربه پذیری آن بیشتر خواهد شد. پس باید هنگام سفارش به این نکته مهم دقت کرد تا دچار اشتباه نشد.

4روش جوشکاری آهن حفاظ

روش جوش کاری آهن در حفاظ شاخ گوزنی به دو روش انجام می‌شود که قابلیت هر یک از آن‌ها را به صورت مختصر بیان کرده‌ایم:

  • جوشکاری الکترود
  • جوشکاری با گاز co2

جوشکاری توسط الکترود: در روش جوشکاری توسط الکترود (این روش قدیمی است) پیوندی بین نقطه اتصال الکترود به محل جوشکاری ایجاد می‌شود و بر روی آن زائده‌ای به نام گل جوش ایجاد می‌شود.

به علت تعدد نقاط جوش در نرده‌های شاخ گوزنی (بیش از 350 اتصال در هر متر از نرده‌های شاخ گوزنی) هیچگاه به طور کامل توسط جوشکار برطرف نمی‌شود.

وقتی در طول زمان یا در اثر ضربه در حین نصب کنده می‌شود، علاوه بر اینکه تاثیر منفی در زیبایی کار می‌گذارد در گذر زمان موجب زنگ زدن و خوردگی کار می‌شود و این جزو معایب اصلی جوشکاری با روش الکترود هست.

اما ممکن است در قیمت تفاوتی با جوش co2 ایجاد شود ولی در آخر نظر مشتری است که در انتخاب نوع جوش مهم می‌باشد.

جوشکاری توسط گاز CO2: استفاده از روش جوشکاری توسط گاز Co2 به دلیل ایجاد اتصال‌های قوی، با دوام بالا باعث تضمین استحکام سازه می‌شود. این روش جوشکاری نسبت به جوش الکترود 30 درصد مقاوم‌تر است و قیمت بالاتری نیز دارد.

با توجه به اینکه هدف اصلی تهیه حفاظ مقاومت بالا و ایجاد امنیت کافی برای مردم است، بنابراین به طور حتم استفاده از این روش توصیه می‌شود.

تفاوت جوش co2 با جوش الکترود

به جوش الکترود جوش آرگون نیز می‌گویند که برای جوش دادن و پر کردن بین دو قسمتی که قرار است جوش داده شوند، از آرگون استفاده می‌شود و در جوشکاری co2 به جای استفاده از آرگون، از سیم جوش‌ها استفاده می‌شود که هر یک را به طور جداگانه در بالا توضیح دادیم.

در صورتی که تمایل به بازدید از قیمت درب آکاردئونی دارید می‌توانید وارد لینک مشخص شده در متن شوید تا از بروز ترین قیمت محصولاتمان با خبر شوید.

تفاوت برش دادن حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت برش دادن حفاظ شاخ گوزنی از جمله موارد مورد توجه است، در بعضی از کارخانه ها برش های غیر اصولی انجام می شود و آنقدری که باید تیز برنده نیستند و باعث ایجاد ضعف امنیتی می شود ولی اگر به صورت اصولی ساخته شود و از دستگاه های استاندارد و به روز استفاده شود می تواند امنیت را کامل کند و سر شاخه های حفاظ های شاخ گوزنی تیز باید باشد.

5- نصب نرده شاخ گوزنی روی دیوارهای دارای قوس

نصب نرده شاخ گوزنی بر روی دیوارهای قوس دار یکی از مهم‌ترین و پر دقت‌ترین نصب‌هایی است که انجام می‌شود. زیرا هم در ساخت آن باید اندازه‌ها بادقت رعایت شود و هم در نصب باید ریزه کاری‌ها درست و با دقت انجام شود.

اگر ساخت و نصب آن به درستی انجام شود می‌تواند ظاهر زیبایی به دیوار ساختمان شما بدهد. همچنین می‌توانید برای زیبایی بیشتر در شب با نصب چراغ‌های رنگی در میان محافظ شاخ گوزنی، زیبایی زیادی برای ساختمان خود ایجاد کنید. البته این نکته بستگی به سلیقه افراد ساختمان دارد.

همچنین می‌توانید برای دیوار‌های پلکانی که مانند پله بوده و دارای ارتفاع‌های مختلف هستند نیز مانند دیوارهای قوسی حفاظ نصب نمود ولی به جای اینکه آن را قوس دار کنید، نسبت به ارتفاع هر قسمت پلکانی آن را بسازید.

حفاظ شاخ گوزنی
سطح پلکانی محل نصب و یکنواختی حفاظ شاخ گوزنی

مزایای محافظ شاخ گوزنی

از جمله مزایای محافظ شاخ گوزنی این است که می‌توان مقاومت بالایش را یکی از این مزایا نام برد و می‌توان به عنوان یک حفاظ کامل برای ساختمان‌ها از آن استفاده نمود. توجه داشته باشید که امنیت آن به 3 فاکتور بستگی دارد:

  1. نحوه نصب محصول روی دیوار
  2. نحوه ساخت آن
  3. تراکم زیاد آن

از نرده شاخ گوزنی در جاهایی که امنیت پایینی دارند باید به صورت تراکم بالا استفاده شود و نباید از تراکم کم استفاده کرد. زیرا عبور از آن راحت‌تر است. اما در مقابل در مناطقی که سرقت کمتر است می‌توان از نرده شاخ گوزنی با تراکم کمتر استفاده کرد. اما در کل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم زیاد می‌تواند بسیار زیاد به امنیت ساختمان کمک کند.

می توانید با خرید و نصب حفاظ شاخ گوزنی ساختمانی امن داشته باشید و با خیال راحت درون آن زندگی کنید. همچنین علاوه بر استفاده از این نوع نرده می‌توانید به عنوان مکمل آن از دوربین‌های مدار بسته و دزدگیر‌ها استفاده کنید که سارقین نتوانند به خانه شما حتی نزدیک شوند.

بیشترین مزیت حفاظ شاخ گوزنی که می‌توان به آن اشاره نمود، مراقبت از خودروهای پارک شده در داخل پارکینگ است که امروزه پارکینگ داشتن خانه‌ها یک دغدغه برای مردم است.

اما چه کار کنیم که پارکینگی امن داشته باشیم و نگرانی ورود سارقین را به خانه و پارکینگ نداشته باشیم؟ توصیه ما استفاده از نرده است که اگر ارتفاع و تراکم مناسب را انتخاب کنیم ،دیگر جای هیچ نگرانی برای خودروها و انباری‌های داخل پارکینگ نیست و شب‌ها می‌توانید به راحتی بخوابید و لازم نیست که دائما نگران باشید.

نکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی

یکی ازنکات مهم در خرید حفاظ شاخ گوزنی میزان پیچیدگی شاخه‌های حفاظ است که هرچه میزان تو در تو بودن این حفاظ بیشتر باشد، عبور از آن سخت‌تر و امکان ورود دزدان به آنجا کمتر خواهد بود.

همچنین نکته دیگر استحکام کافی و طوری باشد که دزدان از آن به عنوان تکیه‌گاه استفاده نکنند. به این صورت که حفاظ شاخ گوزنی باید دارای لرزش محسوس باشد و ثابت نباشد. این ویژگی ممکن است عجیب باشد ولی بسیار کاربردی است.

هر شاخه حفاظ باید به صورتی جوش داده شود که اگر به یک شاخه فشاری وارد شد این فشار بین بقیه شاخه‌ها تقسیم شود. نکته دیگر این است که باید به صورتی باشد که روی هر نوع دیوار قابل نصب باشد.

مزیت مهم دیگر این است که علاوه بر محافظت از دیوار می‌تواند از پنجره نیز محافظت کند و به عنوان حفاظ پنجره استفاده شود. همان طور که به خوبی دیوار را ایمن می‌کند، پنجره را نیز ایمن کرده و علاوه بر آن زیبایی خاصی به ساختمان می‌بخشد.

به روز بودن قیمت و پشتیبانی نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید کردن است که شما می‌توانید در سایت آهن کوب لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

مراحل تولید و نقشه حفاظ شاخ گوزنی

مراحل تولید و نقشه حفاظ گوزنی طبق الگوی زیر می‌باشد:

  1. تهیه میلگرد خام
  2. برشکاری
  3. خم کاری با پرس
  4. جوشکاری
  5. شستشو و پاکسازی
  6. رنگ آمیزی
  7. حمل به محل پروژه
  8. و گام پایانی که نصب محصول است.

در ابتدا میلگردهای خام تهیه می‌شود که تهیه و ساخت میلگرد خام یک پروسه نسبتا طولانی دارد.این پروسه به این صورت است که از مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شود و ساخت آن چند مدل دارد (نورد گرم ، نورد سرد و…).

در ساخت نرده شاخ گوزنی نیز از میلگرد با مدل‌های مختلف استفاده می‌شود که عبارتند از:

  1. میلگرد اروپایی
  2. گالوانیزه
  3. فولاد کربن دار
  4. فایبرگلاس ضد زنگ

بعد از آن نوبت به برش کاری و خم کاری می‌رسد که باید با دستگاه@های مدرن و دقیق تولید شود تا بهترین نوع پرس و برش کاری برای ساخت محافظ شاخ گوزنی انجام شود. هنگام برش کاری باید نکات ایمنی را رعایت نمود تا آسیبی به کسی وارد نشود.

جوشکاری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ساخت نرده شاخ گوزنی است که در بالا انواع روش‌های آن کامل توضیح داده شده است. تنها نکته‌ای که باید رعیات شود، زدن عینک جوشکاری است تا به چشم‌ها که ساختار ظریفی دارند آسیب جدی وارد نشود.

همچنین دود جوش کاری، دودی است که از گازهای سمی تشکیل شده و باعث آسیب رسانی به ریه‌ها می‌شود. پس استفاده از ماسک‌های فیلتردار را در نظر داشته باشید.

شاید با خود فکر کنید چرا قبل از رنگ آمیزی حصار شاخ گوزنی آن را شست و شو می‌دهند؟ زیرا گرد و دوده‌هایی که هنگام جوشکاری روی آن نشسته، تمیز می‌شود تا رنگی که به آن زده می‌شود به طور کامل و یک دست روی محصول بنشیند.

بعد از شست و شوی کامل نوبت به رنگ آمیزی می‌رسد که صنایع فلزی آهن کوب از رنگ پودری برای محصولات استفاده می‌کند و بعد از این که کامل به رنگ پودری آغشته شد، محصول را درون یک کوره می‌گذارند تا رنگ پخت شود.

بعد از اینکه ساخت و تولید دزدگیر شاخ گوزنی به پایان رسید به محل نصب فرستاده می‌شود و توسط نصابان نصب و جایگزاری می‌شود:

 

توجه!

توجه کنید که همه مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی توسط افراد متخصص انجام شده و خواهشمند است افرادی که تجربه و دانش و اطلاعات کافی در مورد نحوه ساخت محصولات فلزی مثل حفاظ شاخ گوزنی ندارند، اقدام به ساختن نکنند.

این افراد ابتدا باید آموزش های لازم را ببینند تا بتوانند این کار را انجام دهند. افرادی که در صنایع فلزی آهن کوب مشغول به کار هستند، همگی دارای تجربه و مهارت خاصی هستند و هیچ آسیبی نخواهند دید.

زیرا وسایلی که به کمک آن‌ها نرده شاخ گوزنی و دیگر حفاظ‌هایی که می‌سازند از به روزترین تکنولوژی‌ها برخوردار است و سعی بر این است که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان عزیز تحویل دهیم.
همچنین نصب محافظ شاخ گوزنی هم ممکن است برای افرادی که تجریه ندارند خطرناک و دردسر ساز باشد. بنابراین نصب این محصول را به افراد خبره و حرفه‌ای واگذار نمائید.

قیمت و جنس مواد اولیه نرده شاخ گوزنی

قیمت و جنس مواد اولیه نرده شاخ گوزنی از بارزترین موضوعات مورد توجه می‌باشد. ابتدا شمش‌هایی از جنس فولاد که همان مواد اولیه هستند وارد کوره می‌شوند و در دمای 1000 تا 1100 درجه قرار می‌گیرند.

سپس به خط تولید فرستاده شده و در چند مرحله تبدیل به میلگرد می‌شوند. طی مراحلی از قطر آن‌ها کاسته و به طول آن‌ها افزوده می‌شود و در آخر با اندازه‌های دلخواه آماده شده و برش داده می‌شوند.

در نتیجه قیمت این مواد اولیه بر اساس قطر، طول و مواد ساخته شده محاسبه و تخمین زده می‌شود. صنایع فلزی آهن کوب برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد شماره 10 استفده می‌کند.

منظور از میلگرد شماره 10 این است که قطر آن 10 میلی‌متر است. این اندازه، اندازه استاندارد برای ساخت نرده شاخ گوزنی است که باید رعایت شود تا یک حفاظ استاندارد ساخته و ارائه شود و قیمت هر متر شاخ گوزنی اندازه گیری شود.

برای ساخت نرده شاخ گوزنی ابتدا روی میله‌های افقی نصب شده و بعد از آن ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت‌های نوک تیز باید میلگردها را به صورت مورب روی دستگاه قرار بدهیم تا قسمت تیز آن به درستی ساخته شود.

بعد از ساخت قسمت‌های شاخ گوزنی تیز نوبت به جوش دادن آن‌ها می‌رسد که قسمت مهم ساخت شاخ گوزنی است و تنها وصل کردن قسمت‌ها به هم مهم نیست، بلکه باید با زوایای خاصی به هم متصل شوند تا تقسیم وزن به درست انجام شود و نشکند.

حفاظ شاخ گوزنی ارزان

حفاظ شاخ گوزنی ارزان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد یا باید چگونه باشد تا قیمت آن ارزان شود؟ در ابتدا باید گفت که برای ایجاد امنیت هر چقدر بیشتر هزینه کنید، می‌توانید خانه امن‌تری داشته باشید و با یک بار هزینه دیگر نگران سرقت‌های مختلف از منزلتان نشوید.

برای اینکه محافظ شاخ گوزنی ارزان‌تری داشته باشیم باید یک سری تغییراتی روی آن ایجاد کنیم که باعث کم شدن امنیت منزل یا محل کار شما می‌شود. حال ویژگی‌های نرده شاخ گوزنی ارزان را برای شما بیان می‌کنیم:

  • از قطر میلگردهای این محصول کم شود.
  • تراکم را به پائین‌ترین حد ممکن برسانیم.
  • ارتفاع آن را کمتر کنیم.
  • جوشکاری‌های آن به جای جوش دو طرفه از جوش یک طرفه استفاده می‌شود.
  • از رنگ‌هایی که زیاد مرغوب نیستند استفاده می‌شود.

انجام امور فوق باعث می‌شود که یک حفاظ ارزان اما کم کیفیت را در اختیار داشته باشیم!

اما محصولات صنایع فلزی آهن کوب همراه با کیفیت بسیار عالی که دارد از مواد اولیه استاندارد استفاده می‌کند و با کم‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

شما به راحتی می‌توانید با در ارتباط بودن و تماس با تیم پشتیبانی ما، قیمت شاخ گوزنی را دریافت کنید تا خرید مناسبی انجام دهید.

بهترین نوع محفاظ شاخ گوزنی

بهترین نوع محفاظ شاخ گوزنی را می‌توان به محصولی گفت که از متریال عالی، جوشکاری‌های دو طرفه استفاده شده، ارتفاعی مناسب با ارتفاع دیوار و… داشته باشد.

همچنین دارای نوک‌های تیز برای غیر قابل ورود کردن دزدان داشته باشد. شاید در ابتدا با خود فکر کرده باشید که محافظ شاخ گوزنی انواع مختلف دارد ولی اینطور نیست تنها تفاوتی که دارند در کیفیت ساخت آن‌ها است.

ممکن است در تراکم‌های مختلف دارای تغییرات کوچکی شود. البته ناگفته نماند که نحوه نصب محصولات نیز در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد.

ارسال نرده شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران

ارسال نرده شاخ گوزنی به تمام نقاط ایران آسان است. تنها کافیست به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید و پس از مشاوره با کارشناسان ما سفارش‌تان را ثبت نمایید. افرادی که ساکن تهران و کرج هستند می‌توانند از مزیت ارسال سریع‌تر بهرمند شوند.

همچنین اگر شما ساکن این دو شهر نیستید نگران این موضوع نباشید. زیرا ارسال محصولات برای شما نیز با بهترین قیمت صورت خواهد گرفت و همچنین شما می‌توانید بدون دردسر محصولات مورد نظر خود را با یک تماس سفارش داده و چند روز بعد آن را تحویل بگیرید.

در نتیجه شما به راحتی می‌توانید امنیت محل سکونت یا محل کار خود را با صنایع فلزی آهن کوب تامین کنید و نگران ورود دزدان به آن محل نباشید.

همه این خدمات را صنایع فلزی آهن کوب به صورت با کیفیت و با کم‌ترین قیمت برای مشتریان عزیز انجام خواهد داد زیرا مهم‌ترین مسئله ایجاد کامل امنیت است.

فروش حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که سفارش مشتری توسط کارشناسان ثبت می‌شود و با پیش پرداخت، کارشناس به محل مورد نظر می‌رود و اندازه گیری‌های دقیق را انجام داده و ثبت سفارش شما نهایی می‌شود.

بعد از اینکه مراحل ساخت نرده شاخ گوزنی به اتمام رسید، توسط خاور یا نیسان (بستگی به اندازه سفارش شما دارد)، ارسال می‌شود. همچنین اگر مشتری بخواهد نصابان حرفه‌ای برای نصب به آنجا می‌روند و مراحل نصب را به درستی و تخصصی انجام می‌دهند.

ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد

از جمله ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد که مورد توجه است این است که جهت خرید یک حفاظ شاخ گوزنی استاندارد باید به نکاتی دقت کنیم که بسیار مهم و ضروری است و عدم توجه به این ها ممکن است افراد با بی توجهی به این موارد دچار اشتباه شده و خرید نامناسبی انجام داده باشند.

شما می‌توانید به راحتی از یک مرکز فروش معتبر مثل صنایع فلزی آهن کوب که هنگام خرید تمام راهنمایی‌های لازم را مشاورین متخصص ما به شما می‌گویند و این تضمین را به شما می‌دهند محصولی که ساخته می‌شود عینا شبیه محصول انتخابی مشتری باشد.

قیمت‌هایی که روی محصولات گذاشته می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. اگر امکان پرداخت مبلغ را به صورت یکجا نداشته باشید، می‌توانید به صورت اقساطی این محصول را خریداری کرده و امنیت محل مورد نظر را تامین کنید.

اگر شرکتی حفاظ شاخ گوزنی تولید می‌کند باید بتواند به طور کاملا دقیق و استاندارد محصول را تولید کند و طبق پبچ و خم دیوار و یا پستی بلندی‌های دیوار حفاظ شاخ گوزنی را طراحی کند.

خرید حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی با قوس و منحنی

 

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

آیا خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم به صرفه است یا موجب ضرر کردن خریدار می‌شود؟ اگر خرید آن مانعی نداشته باشد چه فروشگاه‌هایی برای خرید نرده شاخ گوزنی دست دوم مورد اطمینان است؟

مسلماً خرید وسایل نو برای هر شخصی از هر لحاظ خوب است و دردسر خرابی آن را تجربه نمی‌کند. اگر فردی نمی‌خواهد هزینه زیادی برای محافظ شاخ گوزنی پرداخت کند، می‌تواند از حفاظ شاخ گوزنی دست دوم استفاده کند.

اما نه هر حفاظ شاخ گوزنی دست دوم بلکه باید از یک مرکز فروش معتبر خرید کند. در کل اگر این محصول را نو تهیه کنید خیلی بهتر و بی دردسرتر است.

زیرا می‌توانید مطابق سلیقه خود رنگ و مدلش را انتخاب کنید و همچنین اندازه دقیق دیوار شما ساخته می‌شود. ولی نرده دست دوم ممکن است کمی کوچک یا بزرگ باشد.

نکته‌ای که قابل توجه است و باید هنگام خرید حفاظ شاخ گوزنی دست دوم به آن توجه کنیم این است که نرده شاخ گوزنی دست دوم قبلا روی یک دیوار دیگر نصب بوده و چندین سال تحث تاثیر نور خورشید و عوامل مضر دیگر قرار داشته و دیگر ممکن است دوام و کارایی قبل را نداشته باشد.

همچنین نمی‌دانید که توسط شرکت معتبری ساخته شده است یا خیر! اینکه هنگام جدا سازی از روی دیوار و حمل و نقل و نصب دوباره ممکن است محافظ دچار آسیب دیدگی شده است یا خیر؟!

اگر دچار آفتاب سوختگی شده باشد، باید هزینه‌ای دوباره برای رنگ کردن بدهید و ممکن است ضرر کنید. حال با این توضیحات کامل می‌توانید در خرید تصمیم گیری کنید.

قیمت هر متر شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر شاخ گوزنی با روش‌های مختلفی حساب می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها تعداد تراکم و وزن حفاظ است. برای شمردن تعداد تراکم به شمردن شاخه‌های فرعی و اصلی این حفاظ می‌پردازیم و وزن نیز با باسکول اندازه‌گیری می‌شود.

در بعضی از شرکت‌ها تنها تعداد شاخه‌های اصلی شمرده می‌شود اما در صنایع آهن کوب به دلیل اینکه اطلاعات کامل می‌باشد، تمام شاخه‌های استفاده شده در حفاظ را می‌شماریم. بنابراین قیمت هر متر شاخ گوزنی را با استفاده از شمارش تعداد شاخه و سنگینی آن می‌سنجیم.

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به تمام استان‌های ایران

جهت ارسال حفاظ شاخ گوزنی به استان‌های ایران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. صنایع فلزی آهن کوب حفاظ‌های شاخ گوزنی تولید شده را به استان‌های بزرگ و اکثر استان‌های دیگر نیز ارسال می‌کند.

این شرکت سفارشات زیادی از شهرستان‌ها دریافت می‌کند که به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و پس از تولید برایشان ارسال می‌شود.

قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران

جهت اطلاع از قیمت محافظ شاخ گوزنی در تهران می‌توانید به سایت صنایع فلزی آهن کوب مراجعه فرمایید. افرادی که ساکن تهران هستند می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری (آنلاین) سفارش خود را ثبت کنند.

گاهی ممکن است سفارشات استان تهران زودتر از سایر استان‌های دیگر به دست مشتریان برسد که جای نگرانی نیست. زیرا ارسال بار به سمت شهرستان‌ها و مقاصد دورتر کمی زمان‌برتر از نقاط نزدیک است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

استان کرج نیز مانند استان تهران است زیرا نزدیک به کارگاه و دفتر فروش آهن کوب است. افراد ساکن آنجا می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین برای خرید اقدام کنند.

نرده شاخ گوزنی در رشت

اولین مرحله‌ای که باید سارقین از آن عبور کنند، دیوار است. دزدان بیشتر از روی دیوارهایی که هیچ حفاظی ندارند عبور می‌کنند ولی با نصب حفاظ شاخ گوزنی می‌توان از وقوع این حادثه جلوگیری کرد و اگر تراکم این محصول زیاد باشد، می‌تواند امنیت بیشتری به شما بدهد.

استان رشت یکی از استان‌های شمالی است که سفارش زیادی دارند. پس اگر شما نیز به دنبال خرید هستید همین حالا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا قیمت شاخ گوزنی روز را به شما اطلاع رسانی کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

افرادی که در استان تبریز ساکن هستند می‌توانند از محصولات صنایع فلزی آهن کوب استفاده کنند و به آسانی به خرید آن بپردازند. نرده شاخ گوزنی بسیار در حفظ امنیت خانه شما تاثیر گذار است و شما می‌توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت حفاظ شاخ گوزنی در هر تراکم و ارتفاعی که می‌خواهید را سفارش دهید.

در فصل زمستان هوای تبریز بسیار سرد خواهد شد و اگر حفاظ شاخ گوزنی از جنس مرغوب ساخته نشده باشد ممکن است دچار شکستگی و ترک خوردن شود که امنیت آن پایین خواهد آمد و نقطه ضعفی برای خانه شما خواهد شد. همچنین باید از رنگی استفاده شود که در مقابل عوامل فرسایش مقاومت کافی داشته باشد.

قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران

برای اطلاع از قیمت محفاظ شاخ گوزنی در مازندران می‌توانید به لیست قیمتی که در بالای این مقاله درج شده است، مراجعه کنید. سفارش نرده شاخ گوزنی به استان مازندران به صورت آنلاین انجام می‌شود که روند خدمت رسانی بسیار سریع  انجام شود و نیازی به مراجعه حضوری شما عزیزان نباشد.

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

می‌توانید سفارش حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان را در کم‌ترین زمان با کم‌ترین هزینه ثبت کنید و با بهترین کیفیت سفارش خود را دریافت کنید. برای سفارش این محصول می‌توانید با مشاورین فروش صنایع فلزی آهن کوب تماس بگیرید.

متاسفانه این روزها سرقت از خانه‌ها بسیار زیاد شده است و تنها چاره‌ای که برای ما باقی مانده است، استفاده از حفاظ‌ها برای تامین امنیت است (مانند حفاظ شاخ گوزنی یا درب های آکاردئونی).

معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی

از معتبرترین تولیدی نرده شاخ گوزنی می‌توان صنایع آهن کوب را نام برد که از قدیمی‌ترین و معتبرترین تولید کننده‌های حفاظ بالای دیوار از جمله حفاظ شاخ گوزنی است.

کیفیت ساخت محصولات ما همگی مبتنی بر استانداردهای مدرن دنیا است. استفاده از رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک، تکنولوژی جوش تحت گاز co2 و مواد اولیه با کیفیت، همگی مقاومت بالای حفاظ شما را تضمین می‌کنند.

کارشناسان ما به صورت تخصصی و کاملا رایگان بازدید از بنای شما را انجام می‌دهند و همچنین نصب آن با بالاترین دقت انجام می‌پذیرد. تنوع محصولات و تعدد انواع تراکم‌ها و ارتفاع بنا، به نظر کارفرما و به قیمت کاملا مناسب انجام می‌پذیرد.

که ما به طور کامل درباره این محافظ توضیح دادیم و نکته‌ای که قابل توجه است هر خانه یا محل کاری باید دارای محافظ باشد. نرده شاخ گوزنی اگر به صورت اصولی ساخته شود و استانداردهایش رعایت شود، می‌تواند به عنوان یک حفاظ محکم آن را حساب کرد.

برای اطمینان از این موضوع می‌توانید از صنایع فلزی آهن کوب محصولات خود را سفارش دهید تا با بهترین کیفیت در کم‌ترین زمان محصول خود را سفارش دهید.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی با توجه به دو معیار مهم وزن و تراکم محاسبه می‌شود. هر چقدر که تراکم و وزن این حفاظ بیشتر باشد، قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشتر می‌شود.

برای قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20، 216 هزار تومان است و قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تراکم 38 نیز 370 هزارتومان است.

⚜️ دو سر 💠 نوع اتصال
CO2  🔥 نوع جوش
💢 20 تا 44 تراکم میلگردها
🗺 تهران و البرز 🚛اعزام رایگان کارشناس به
🥇 قیمت و کیفیت 👌 تضمین کردنِ

مطالب مرتبط :

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

سوالات متداول

زمان تحویل از شروع سفارش نرده شاخ گوزنی چند روزه است؟

زمان تحویل نرده شاخ گوزنی بعد از صدور پیش فاکتور 5 الی 7 روز کاری می‌باشد. زمان تحویل برای پروژه‌های بزرگ ممکن است بیشتر شود.

هزینه اجرت ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌گردد؟

هزینه ساخت در قیمت حفاظ‌ها حساب شده است. هزینه نصب و لکه گیری به صورت متری حساب می‌شود.

مشاوره رایگان خرید نرده فنس شاخ گوزنی به چه صورت است؟

تنها تماس با شماره 09107500479 امکان مشاوره رایگان برای همه وجود دارد که به راحتی بتوانند در انتخاب محصولات انتخابی درست داشته باشند.

حمل و نصب برای شهرستان‌ها به چه صورت است؟

امکان حمل به تمام نقاط ایران و نصب برای تهران و کرج امکان پذیر است.

27 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی و لیست قیمت 26 فروردین 1403;

  1. سلام و عرض ادب . ممنون بابت اطلاعات خوبی که در اختیارمون گذاشتین . ببخشید قیمتهایی که در بالا گراشتین به روز هست ؟ برای دریافت قیمت به روز محصولات روی دیوار باید با کجا تماس بگیرم ؟و اینکه علت اختلاف قیمت بین شرکتها چی میتونه باشه؟ ممنون میشم در مورد این موارد توضییح بدین و اینکه اگر ما سفارشمونو ثبت کنیم قبل عید آماده میشه یا میمونته اونور سال ؟
    لازم به ذکره بگم ما برای حیاط پشتیمون حفاظ میخواهیم. و دسترسی بهش یه مقدار سخته . ایا هزینه ی اضافی باید پرداخت کینم؟

    پاسخ
  2. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای شکری عزیز
    امیدوارم‌ حالتون خوب باشه و سال خوبی پیش رو داشته باشید
    برای اطلاع از قیمت های بروز و دریافت لیست قیمت با شماره ی 09107500479 تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره رایگان همکارانم در بخش فروش استفاده بفرمایید
    فاکتور هایی وجود دارد که در قیمت تاثیر گذار می باشد که مهم ترین ان ها نمره میلگرد ، نوع رنگ مصرفی، نوع جوش و‌کیفیت ساخت می باشد که باعث اختلاف قیمت در حفاظ ها می شوند
    برای این که نظر کارشناسی در مورد محل نصب حفاظ داده بشه نیاز دارید که از کارتون بازدید بشه
    بازدید برای تهران و‌کرج به صورت کاملا رایگان انجام می شه که می تونین با تماس با شماره ای که در بالاتر بهتون گفتم وقت بازدید خود را رزرو بفرمایید
    ممنونم از همراهی شما دوست عزیز
    موفق باشید

    پاسخ
  3. سلام خوبین امیدوارم که روز بهاریتون بسیار خوب و خوش سپری بشه من دیواری دارم که متراژ آن حدوداً ۳۸ متر می باشد که من خودم اندازه گیری کردم می خواستم برای این دیوارها از حفازهای شاخ گوزنی شما استفاده کنم که ارتفاع ۷۰ سانتی متر باشه و تراکمش تراکم ۸ باشه و می خواستم قیمت این حفاظ رو بدونم آیا قیمتش به صورت متری محاسبه میشه یا به صورت وزنی هستش برای دریافت قیمت دقیق محصولاتتون باید به کجا پیام بدم و یا شماره خودم را کجا بزارم که همکاران تان برایم فایل را ارسال کنند و اینکه چه مقدار زمان آن طول میکشه تا این حفاظ و آماده بشه و به دستم برسه ممنون می شم در رابطه با این مسائل به من توضیح بدهید و من رو راهنمایی کنید تا بتونم تصمیم درستی در این رابطه بگیرم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ادریسی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ شاخ گوزنی یکی از ایمن ترین حفاظت هایی می باشد که در شرکت صنایع فلزی اهن کوب تولید میشه و از امنیت بسیار بالاتری برخوردار و همچنین قیمت مناسبتری نسبت به سایر حفاظ های ما داره که ارتفاع استاندارد ان ۷۰ تا ۱۲۰ سانت و از تراکم هشت شروع میشه تا تراکم ٢۵
      بهینه ترین گزینه آن ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۲ و یا بیشتر میباشد که میتوانید از آن انتخاب داشته باشید قیمت به صورت متری محاسبه میشه که برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان براتون لیست قیمت را از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنند همچنین میتونید شمارتون رو و آدرس منزل خودتونو بدید که کارشناسان بیان برای بازدید
      بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام میشه برای تهران و اطراف تهران حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره تا آماده بشه و بیاد براتون نصب و انجام بدیم امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  4. سلام اول از همه تشکر می کنم بابت مطالب خوبی که در سایتتون گذاشتین که بتونیم مطالعه کنیم و اطلاعات خودمان را در زمینه حفاظ ها و سایر محصولات حفاظتی بالا ببریم دوم امری که داشتم این بود که آیا شما بازدیدتون برای بومهن هم به صورت رایگان انجام میشه چون من خونم در بومهن هستش او می‌خواهم برای دیوارهای جلوی خانه از حفاظ های شاخ گوزنی شما استفاده کنم تا جایی که من حدودی اندازه گرفتم دیوار جلویی ما ۸ متره که ۴ متر روی سردر باید قرار بگیره و سر درب به صورت مثلثی هستش آیا این امکان این وجود داره که روی درب که مثلثیه بتونیم حفاظ شاخ گوزنی بزنیم و یا باید اون قسمت رو ببریم یا به صورت صاف قرار بگیره میخواستم درخواست کنم که شماره کارشناس محترم تون رو به من بدید تا من باهاشون تماس بگیرم و وقت بازدید رزرو کنم که بیان و نظر خودشون رو به ما بدن و ما را راهنمایی کنند در این باره خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کمالی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شامل بومهن هم میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید و با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسن و بازدید را برای شما انجام بدن روی سردربتون هم امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی همانطور که مدل درتون هست وجود دارد و نیازی به اره کاری و برشکاری وجود نداره و طبق همون طرحی که داریم رو براتون پیاده میکنیم برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ای که گفتم تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنین که بیان به شما مشاوره حضوری بدهند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. من خونه ای دارم که می خوام برای پشت بوم اون از حفاظ های شاخ گوزنی شما استفاده کنم ارتفاع ماه از سطح زمین حدود هفت متر میباشد که در دو طبقه ساخته شده است میخواستم بدونم آیا روی پشت بوم هم امکان دارد این حفاظ ها نصب بشه و یا ایمنی را برقرار میکنه ما نمی‌خواهیم از پشت بوم های اطراف وارد پشت بوم ما بشن و این حفاظ را فقط به این منظور می‌خواهیم بزنیم شما چه ارتفاعی پیشنهاد میکنید و چه تراکمی آیا باید ارتفاع بالا بزنیم یا در حد ۵۰ سانت هم برای ما کفایت می‌کند و سوال دیگری که داشتم اینه قیمت حفاظ ها به چه صورتی می باشد و به شما پیش فاکتور رسمی هم می دهید تا ما پرداخت آن را انجام بدهیم و چه مقدار زمان طول میکشد که حفاظ ساخته بشه و به دستم برسه آیا مثلا یک هفته ای کار جمع میشه متراژ ما ١٩.۵ هست که خودم گرفتم و نمیدونم درسته یا نه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای طباطبایی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ شاخ گوزنی رو میشه روی دیوار و برای پشت بوم هم استفاده کرد که برای اینکه نظر قطعی کارشناسی در این رابطه بدونید باید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که براتون وقت بازدید بدهند که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسم و هم شما را راهنمایی کند و هم اندازه های دقیق رو بر دارند حفاظ شاخ گوزنی استاندارد ارتفاع ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت هستش که ما پیشنهاد می کنیم حداقل ارتفاع ۷۰ سانت استفاده کنید
      بهینه ترین گزینه ارتفاع ۹۰ سانت می باشد که با تراکم ۱۲ می‌تواند مناسب باشد شرکت ما با توجه به اینکه شرکت ثبت شده میباشد فاکتور رسمی هم ارائه می دهد فقط نه درصد به عنوان ارزش بر افزوده به قیمت آن اضافه می شود حدوداً ۷ روز کاری زمان می‌برد که حفاظ آماده باشه و بیان براتون نصب و انجام بدهند امیدوارم که تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  6. سلام خسته نباشید هفته پیش اومدین و برای ما حفاظ شاخ گوزنی نصب کردین و من از کیفیت کارتون بسیار راضی هستم و بعد از اینکه حفاظ ها را تحویل گرفتیم حفاظ ها با عکسی که برای من اول فرستادین مو نمی‌زد و بسیار خوشگل تر و بهتر از عکسش ساخته شده بود و ارتفاعی که ما انتخاب کرده بودیم ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر بود با تراکم ۱۲ که همکار شما گفتند ایمنی بسیار بالایی داره و برای منازل مسکونی میتونه یکی از بهترین گزینه ها باشه و ما این رو با راهنمایی کارشناس محترم تون گرفتیم و الان از انتخاب خودمون بسیار راضی هستیم خواستم همینجا از شما تشکر کنم و از مجموعه خوبتون تشکر و قدردانی کنم که کارهاتون رو با کیفیت بسیار بالایی می سازید و نظر مشتری برای شما بسیار اهمیت دارد و ممنون از مشتری مداری تون
    من اگر بخواهم بازهم حفاظ بزنم حتما انتخابم شرکت شما خواهد بود و همچنین تشکر می کنم بابت هدیه ی زیبایی که کارشناس تون در موقع بازدید برای ما آوردند خیلی لطف کردین انشاالله که موفق و پیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای وزیمی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۲ یکی از ایمن ترین حفاظ های می باشد که در صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود بسیار خوشحالم که از کار ما راضی بودین و از آنها راضی هستین و نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین تا بتوانند مخاطبان ما از نظر شما استفاده کنند بسیار خوشحالم از اینکه توانستیم رضایت مشتری را جلب کنیم و این نظرات شما باعث میشه که ما مصمم تر به کار خود ادامه بدهیم و در صدد رفع تمام مشکلات و کاستی‌ها در شرکت باشیم امیدوارم روزی برسه که تمام مشتری ها از کارمان راضی باشند و بتوانیم بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه کنیم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام عصرتون به خیر
    میخواستم بدونم کدوم یکی از حفاظ هایی که تولید می‌کنید امنیتش بالاست و خب هستش که ما بتونیم از اون استفاده کنیم برای قسمت روی دیوار هاموند
    حفاظ شاخ گوزنی ایمنی کافی رو داره؟ و اینکه چه تراکمی و با چه ارتفاعی به ما پیشنهاد می‌کنید ؟
    ما ساکن شهر تهران منطقه ۶ هستیم که می‌خواهیم از بازدید و مشاوره رایگان شما استفاده کنیم برای اینکه ما رو بزارید تو نوبت و برامون وقت بازدید بذارید با چه شماره ای تماس بگیرم که همکارتون زحمت بکشم بیان و راهنمایی کنن در آخر تشکر می کنم از سایت بسیار مفیدتون روز خوبی داشته باشیم

    پاسخ
  8. خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه ببخشید میخواستم بدونم در حال حاضر حفاظی توی کارخونه موجود دارید که من بتونم اون رو سفارش بدم
    برام خیلی ارتفاع و تراکمش مهم نیستش
    بیشتر از هر چیزی برام زمان مهمه که می خواهم هر چیزی که آماده دارید رو برام بیارین و نصبش رو انجام بدین
    می خوام که در ۲۴ ساعت آینده حفاظ را برایم بیاورید و نصبش رو بکنید حدودا چقدر زمان میبره که نصب و انجام بدین و من برای اینکه بدونم چه چیزی در کارخانه موجود دارید باید با چه شماره ای تماس بگیرم که منو راهنمایی کنن و اینکه رنگ های موجود چه رنگاییه
    البته رنگ هم برام مهم نیست هرچی باشه مهم نیست فقط اینکه حفاظ باشه که امنیت خوبی داشته باشه بیایید برام هرچه سریعتر اون رو نصب کنید ساکن شهر تهران هستم و از خیابان ویلا تماس میگیرم ممنون میشم بفرمایید برای ثبت سفارش باید چه بکنم

    پاسخ
  9. سلام و عرض ادب خدمت شما
    من از مرزداران تماس می گیرم و واحدی دارم در خیابان مرزداران که میخواستم برای دیوارهای دورتادور حیاطمون یک سری حفاظ بزنم البته برای جلوی بالکن هم می خوام از این حفاظ ‌ها را بزنم و می‌خواهم شبیه به همدیگه باشن که با هم تفاوت نداشته باشه تا نمای ساختمان را به هم نزنه
    میخواستم بدونم برای اینکه کاتالوگ و لیست قیمت تون رو بگیرم تا با همسایه‌ها مشورت کنیم که چه موردی رو پسند می کنن باید با چه شماره ای تماس بگیرم که برام ارسال کنید آیا امکان داره که کارشناس تونم بیان و برام یک نسخه از کاتالوگ کاغذیتومن رو بیارن که ما بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم و در آخر به شما پس بدیم
    آیا در روز پنج شنبه و جمعه هم می شه بازدید انجام بدید روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  10. سلام خسته نباشید من از حفاظ های لیلیوم شما خیلی خوشم میاد و می‌خواستم از ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم سه گلش رو به شما سفارش بدم فقط میخواستم بدونم وزن این حفاظ ها در هر متر چقدر می باشد و اینکه چه رنگ هایی داره و چه رنگ هایی می تونیم انتخاب کنیم و البته سوال بعدیم در مورد میلگردهایی که در مورد این حفاظ ها به کار می‌برید است دقیقا نمره چند هستند دیگر نوع رنگی که استفاده می‌کنید چه نوع رنگی هستش و جوش تون به چه صورت هستش چقدر زمان میبره که حفاظ ها به دست ما برسه آیا امکان داره که چهار یا پنج روزه بیان و برای ما را انجام بدهند اما خیلی عجله داریم چون امنیت ساختمونمون پایین هستش و به تازگی تصمیم گفتیم که این کار رو انجام بدید ممنون از راهنماییتون خدافظ

    پاسخ
  11. سلام و عرض ادب خدمت شما
    میخواستم بدونم بین حفاظ هایی که در شرکت شما تولید می شود کدام حفاظ ها از امنیت بیشتری برخوردار هستند و برای منازل مسکونی مناسبه
    می خوام برای دیوارهای ساختمان از این حفاظ های شما استفاده کنم که حدوداً ۱۰ متر هست همونطور که من اندازه گرفتم با توجه به اینکه متراژ حفاظی که نیاز داریم کمه میخواستم یه حفاظی باشه که ایمنی خیلی بالایی داشته باشه همین که قیافه ی خوبی داشته باشه که بتونیم استفاده کنیم و برای اینکه کارشناسان شرکت شما بیان باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آدرس دقیق بگم تا بیان و ما از مشاوره ایشان استفاده کنیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و در آخر از سایت بسیار خوبتون سپاسگزارم و امیدوارم که روز به روز شاهد موفقیت شما و مجموعه شما باشیم خدانگهدار

    پاسخ
  12. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه من پنجشنبه با شرکت شما تماس گرفتم و متاسفانه کسی پاسخگو نبوده
    می‌خواستم در رابطه با حفاظ شاخ گوزنی و ساختار حفاظ شاخ گوزنی سوالاتی بپرسم و همچنین آدرسم رو بدم که کارشناس تون بیان و برای ما بازدید و انجام بدهند تا ما بتونیم طبق برآورد ایشون هزینه‌ها را جمع کنیم و سفارش آن را به شما بدهیم
    میخواستیم بدونیم که با چه شماره ای تماس بگیریم که پاسخگو باشند و آیا پنجشنبه ها شرکت شما باز نیست و اینکه چقدر زمان میبره که این حفاظ ها آماده باشه و به دست ما برسد متراژ حدود ۶۵ متر هستش که می‌خواهیم از حفاظ های شاخ گوزنی شما خریداری کنیم ممنون میشم اگر جواب من را بدهید تا بتونم زودتر تصمیم بگیرم خدانگهدار

    پاسخ
  13. عرض ادب و خسته نباشید دارم به تمام سروران گرامی امیدوارم که حالتون خوب باشه و همیشه موفق و پیروز باشید
    من از حفاظ های شاخ گوزنی شما می خوام بخرم حدود متراژم ۱۷ متر هستش
    آیا شما برای متراژهای پایین هم کار انجام می‌دهید یاخیر؟ برای اینکه خودم جوشکار هستم می خوام کاراس نصبش رو خودم انجام بدم آیا امکان داره فقط حفاظ ها رو به من بفروشید و کار نصبش رو به خودم بسپارید و هزینه نصب و از بنده کم‌ بفرمایید
    چقدر زمان میبره
    از این حفاظ ها به صورت آماده در کارخانه دارید که ما بتوانیم بین آنها انتخاب داشته باشیم که زودتر این کار را برای خودمون انجام بدیم و خرید رو هر چه سریعتر انجام بدیم
    یا طبق سفارش مشتری حفاظ ها رو
    تولید رو شروع می کنید ممنون می شم اگر موجودی در کارخانه دارید به بنده اعلام فرمایید تا بتونم از بین آن ها انتخاب کنم و خریدم رو تکمیل کنم ممنونم از سایت خوبتون خداحافظ

    پاسخ
  14. Generally I do not learn article on blogs, however I would like to say that this write-up
    very pressured me to take a look at and do it!
    Your writing style has been surprised me. Thanks, very great article.

    پاسخ
  15. سلام شبتون بخیر من ساکن تبریز هستم و دنبال حفاظ روی دیوار در تبریز میگردم که با سایت شما از طریق گوگل آشنا شدم بنده حفاظی که لازم دارم بیست متره
    میخواستم بدونم آیا شما برای متراژهای پایین مثل متراژ ما هم ارسال دارید یا حتما باید متراژمون بالا باشه
    میخواستم بدونم که برای حمل این حفاظ ها چه ماشینی نیاز هست و من خودم یک نیسان دارم و اگر میشود خودم ماشین بفرستم که دیگه هزینه حمل برای من وارد نشه و همچنین میخواستم بدونم که نصب این حفاظ ها به چه صورت انجام میشه توضیح بدهید که من به جوشکاری که می خوام بیارم بگم که طبق چیزی که شما میگین برای من نصب را انجام بده و خدای نکرده خرابکاری نکنه

    پاسخ
  16. هزینه شاخ گوزنی به ارتفاع 90 سانت با تراکم 10 ردیف میلگرد 10 ضخیم ساخت و رنگ آمیزی همراه با هزینه نصب و تقویت دیوار (دیوارها بلوکی تو خالی اند) متری چند می باشد؟ با توجه با این که آدرس ما کرج جاده سهیلیه است هزینه حمل و نقل را هم بفرمایید. با تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید