قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ شاخ گوزنی امروزه یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین حفاظ‌های روی دیوار محسوب می‌شود. ساختار متفاوت این حفاظ نسبت به حفاظ‌های قدیمی مزیت‌های زیادی را بوجود آورده است.

همچنین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران نسبت به روش‌های امنیتی دیگر بسیار مناسب می‌باشد. شاخه‌های پر تراکم درهم پیچیده شده این حفاظ با نوک‌های تیز، عملا عبور از آن را غیر ممکن می‌کند.

این حفاظ تمام عرض دیوار را پوشش می‌دهد تا هیچ جایی برای قرار گرفتن سارق روی دیوار وجود نداشته باشد. از طرفی انتخاب مناسب ارتفاع و تراکم شاخه‌های حفاظ، می‌تواند خیال شما را از بابت امنیت ساختمان راحت کند.

شهر تهران پر جمعیت‌ترین شهر ایران و سومین شهر پر جمعیت خاورمیانه است، طبق گفته‌های رئیس پلیس تهران در سال 1397، بیشترین امار جرم در تهران مربوط به دزدی است.

کارشناسان این آمار بالای دزدی در تهران را به علت نابرابری اجتماعی، مشکلات اقتصادی و بیکاری می‌دانند. آخرین آمارهای ارائه شده توسط نیروی انتظامی حاکی از آن است که روزانه 1800 دزدی در کشور اتفاق می‌افتاد که از این آمار بیشترین تعداد سهم تهران است.

با یک نگاه ساده به آمارهای گفته شده اهمیت حفاظت از دارایی‌هایتان کاملا برای شما مشخص می‌شود و متوجه می‌شوید هزینه بسیار مناسبی که شما برای حفاظت از منازل خود پرداخت می‌کنید، در آینده صد در صد به نفع شماست.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران در مقابل ارزشی که برای شما تولید می‌کند و حفاظتی که از منزل، شرکت یا هر مکانی که برای شما اهمیت دارد، ایجاد می‌کند مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین است.

ویژگی‌ها و قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

اگر بخواهیم در مورد عواملی که روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران تاثیر می‌گذارند صحبت کنیم، باید به عوامل زیر توجه کنیم:

  1. ارتفاع حفاظ، تراکم نرده‌های شاخ گوزنی و قیمت آن‌ها
  2. نوع رنگی که در نرده‌های شاخ گوزنی به کار رفته شده است.
  3. ضخامت میلگردهای استفاده شده در حفاظ
  4. روش جوشکاری
ردیفتراکم حفاظ های شاخ گوزنیارتفاع حفاظ های شاخ گوزنیقیمت(هزار تومان)
1تراکم 20 ردیف80cm
100cm
120cm
309
347
385
2تراکم 24 ردیف80cm
100cm
120cm
350
396
442
3تراکم 28 ردیف80cm
100cm
120cm
414
470
527
4تراکم 32 ردیف80cm
100cm
120cm
480
548
615
5تراکم 36 ردیف80cm
100cm
120cm
549
626
704
6تراکم 38 ردیف80cm
100cm
120cm
542
629
699

ارتفاع حفاظ، تراکم نرده‌های شاخ گوزنی

محاسبه تراکم براساس تعداد شاخه اصلی نرده‌های شاخ گوزنی در طول دو متر صورت می‌گیرد. تراکم حفاظ‌های تولید شده در صنایع فلزی آهن کوب بصورت 20 ردیف، 24 ردیف ،28 ردیف، 32 ردیف، 36 ردیف و 38 ردیف است.

طبیعتا تراکم‌های بیشتر با توجه به افزایش وزن کلی حفاظ اندکی قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران را بالا می‌برد. تراکم استاندارد 12 ردیف شاخه اصلی در طول دو متر است.

اما شما هر تراکمی که مد نظر داشته باشید قابل اجرا ست و هر زمان که احتیاج داشته باشید، امکان بازدید کارشناس از ساختمان شما امکان پذیر است و این بازدید هیچ هزینه ای برای شما ندارد.
حفاظ‌های شاخ گوزنی در ارتفاع 50CM تا 140CM تولید می‌شوند. اما ما به شما ارتفاع‌های کمتر از 90CM را پیشنهاد نمی‌کنیم. لازم به ذکر است برای انتخاب ارتفاع حفاظ دیوار شاخ گوزنی باید به ارتفاع دیوار، امنیت منطقه و دیوار کناریتان توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین اندازه حفاظ را انتخاب کنید.

نوع رنگ به کار رفته در نرده‌های شاخ گوزنی

در حال حاظر رنگ پودری الکترواستاتیک کوره‌ای، بهترین انتخاب برای رنگ کاری حفاظ‌ها است. مهم‌ترین دلیلی که امروزه صنایع مطرح از این رنگ استفاده می‌کنند مقاومت بسیار بالا و پوشش رنگی کاملی است که این روش ایجاد می‌کند.
باید دقت داشته باشید که انتخاب نوع رنگ تاثیر بسزایی در قوام حفاظ شما دارد و اگر در حفاظ شما از رنگ‌های مایع (روغنی) و یا روش‌های رنگ کاری مانند روش استخری استفاده شود، این امکان وجود دارد که رنگ تمام سطح کار شما را نپوشاند و یا اینکه رنگ به مرور زمان و در اثر باد و طوفان از بین برود.

بنابراین پیشنهاد ما خرید حفاظی است که آن را با رنگ پودری الکترواستاتیک کوره‌ای رنگ کرده‌اند تا متحمل هزینه اضافی نشوید.

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی
نصب و ثابت کردن حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

روش جوشکاری

در تمامی حفاظ‌های شاخ گوزنی آهن کوب، از تکنولوژی جوش CO2 استفاده می‌شود که نسبت به جوش الکترود 30 درصد مقاوم‌تر است و به دلیل نداشتن گل جوش از نظر پوشش رنگی، موجب رنگ کاری کامل‌تر و یک دست می‌شود.

ضخامت میلگردهای استفاده شده در حفاظ شاخ گوزنی

ما در حفاظ‌های شاخ گوزنی درجه 1 از میلگرد کششی استاندارد با ضخامت 10 میلی‌متر و در حفاظ‌های درجه 2، از میلگرد 9 میلی‌متر استفاده می‌کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی که به زیبایی نصب شده است.
ضخامت میلگرد به کار رفته در حفاظ‌های شاخ گوزنی متفاوت است.

مزیت خرید حفاظ شاخ گوزنی از صنایع فلزی آهن کوب:

  • صنایع فلزی آهن کوب جزء قدیمی‌ترین و معتبرترین تولید کننده حفاظ‌های شاخ گوزنی است و تمامی مواد اولیه به کار رفته در تولید حفاظ‌ها، مواد اولیه کاملا استاندارد و مرغوب هستند و کیفیت ساخت حفاظ‌ها در سطح بسیار عالی قرار دارد.
  • تمامی رنگ‌های به کار رفته در صنایع فلزی آهن کوب، رنگ‌های پودری درجه 1 هستند که به روش الکترواستاتیک رنگ شده‌اند و در کوره قرار گرفته و پخته شده‌اند.
  • شستشو تمامی حفاظ‌های آهن کوب در محلول‌های خاص بعد از مرحله جوشکاری موجب شده است تا تمامی گردهای حاصل از جوشکاری پاک شوند و به صورت یک دست کار به مرحله رنگ کاری برود.
  • بازدید متخصصان شرکت آهن کوب از ساختمان شما موجب می‌شود که ضمن اندازه‌گیری دقیق ابعاد سازه مورد نظر شما، بتوانید از مشاوره‌های کاربردی ایشان استفاده کنید. لازم به ذکر است که این بازدید و مشاوره کاملا رایگان است.
  • صنایع فلزی آهن کوب دارای متنوع ترین تراکم‌ها و ارتفاع‌ها با انواع قیمت است تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای حفظ امنیت ساختمان خود داشته باشید.

مطالب مرتبط :

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

15 دیدگاه دربارهٔ «قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران;

  1. سلام و عرض ادب
    ببخشید نیازمند حفاظی هستم که قراره روی دیواری به عرض ۴۰ سانت با ارتفاع ۳۰۰ سانتی متر قرار بگیره ولی حفاظب متراکم که کل عرض دیوار رو پوشش بده نیاز دارم . ولی بین مدلهایی که دارین نمیدونم کدوم با چه ارتفاعی به کار ما میاد. چون تنوع حفاظ ها تون زیاده ادم نمیدونه انتخاب کنه . معیار انتخاب حفاظ چی باید باشه که تم به لحاظ اقتصادی مناسب در بیاد و هم ایمنی و زیبایی لازم رو داشته باشه وچه تراکمی با چه ارتفاعی نیاز مارو برطرف می کنه؟
    و اینکه رنگ دیوار ما طوسی بتنیه ایا رنگ طوسی جز رنگ بندی شما هست؟ ممنون میشم جواب منو بدید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قدیری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      عرض حفاظ هایی که ما تولید می‌کنیم سی سانت تا ۷۰ سانت هست که میتونید با توجه به نیازی که دارید بین آنها انتخاب فرمایید و میتونه کل دیوار تون رو پوشش بده حفاظ های ما متنوع هستند و مدل‌های مختلفی دارند که به حفاظ های لیلیوم آبشاری بوته ای و شاخ گوزنی می توانم اشاره کنم که اگر می‌خواهیم یه چیزی باشه که هم امنیت مناسبی داشته باشه و هم مقرون به صرفه باشه بهترین گزینه شاخ گوزنی می‌باشد که ارتفاع استاندارد ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت که بهینه ترین گزینه اون ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۲ می باشد که می توانید ان را انتخاب کنید رنگ طوسی جز رنگ بندی ما نیست و میتونید بین رنگ هایی که داریم انتخاب فرمایید اگر متراژ تون بالا باشه می تونیم رنگ طوسی هم بزنیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 09107500479 تمایع بگیرید تا کارشناس فروش مون شما را راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  2. سلام خسته نباشید ساختمانی داریم در منطقه سهروردی شمالی که با همسایه ها تصمیم گرفتیم برای حفاظ های دور تا دور حیات از حفاظ های تولیدی شرکت شما استفاده کنیم که پس از اینکه پرس و جو کردیم گفتند حفاظ شاخ گوزنی حفاظ بهتری میتونه باشه خواستم از شما بپرسم که چه حفاظی برای دیوارها میتونه مناسب باشه و به کاره مجموعه مسکونی میاد و چه ارتفاعی را چه تراکمی شما پیشنهاد می کنید و اینکه رنگی که شما استفاده میکنیم چه رنگیه و آیا مقاومت بالایی داره و نمی‌خواهیم که زود زنگ بخوره بعد از کجا میتونم قیمت های شما رو بردارم آیا قیمت هایی که در سایت گذاشتین قیمت های به روز هستش و و به کجا باید پیام بدم که برام قیمت دقیق محصولاتتون را ارسال کنند و همچنین آدرس دقیق منزلم رو بهشون بدم که بیان و بازدید برای ما انجام بدن آیا بازدید برای تهران رایگان انجام میشه ممنونم اگه منو راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آوازخوان
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تونه محبت کنید تا براتون وقت بازدید بزاریم که کارشناسان بیان از محل بازدید کنند و همچنین شما را راهنمایی کنند
      از بین حفاظ هامون مقرون به صرفه ترین و پرفروش ترین حفاظ، حفاظ شاخ گوزنی می باشد که امنیت مناسبی هم داره که ارتفاع استاندارد اون ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت هستش که بین اون ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۲ میتونه انتخاب خیلی مناسبی باشه رنگی که استفاده می کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک را که مقاومت بسیار بالایی داره و به زودی زنگ نمیخوره و حدوداً ۲۰ سال ضمانت داره
      برای دریافت قیمت ها و همچنین کاتالوگ محصولات ما مب توانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بدین که کارشناس فروش آن براتون قیمت ارسال کنند
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  3. سلام علیکم
    من تراسی دارم که طول اون سه متر هستش و می خوام از حفاظ های شما برای تراسم استفاده کنم میخواستم بدونم آیا امکان داره از این حفاظ های شاخ گوزنی برای قسمت تراس استفاده کرد چون به من گفتن هزینه اینها خیلی مناسب تر است که حفاظ های دیگر در میاد و میتونم از آنها استفاده کنم
    خود شما چه پیشنهادی به من میدی بهتره از حفاظ های شاخ گوزنی و یا حفاظای دیگه برای تراس استفاده کنم و یا از اون حفاظ هایی که به صورت مخصوص برای حفاظ بالکن و پنجره می باشد و اینکه چه مدت طول میکشه که در این ابعاد حفاظ آماده بشه و به دست من برسه و نصب او را انجام بدن

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نژاد امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای حفاظ بالکن می توانید از حفاظ های روی دیوار ما نیز استفاده کنید که به صورت یک طرفه باید در بالکن اجرا شود تا شاخه های آن به سمت بیرون باشه و به سمت داخل نباشه که کسی را زخمی کند ولی حفاظ هایی داریم برای حفاظ بالکن که مخصوص بالکن هستند و ایمنی خیلی مناسبی دارند و هم قیمت بسیار خوبی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان براتون لیست قیمت و مدل ها را ارسال کنند و همچنین آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان بیان از نزدیک ببینند و پیشنهاد خودشون رو بدن ممنونم از اینکه ما را همراهی می کنید روزتون بخیر

      پاسخ
  4. سلام آیا قیمت هایی که روی سایت آپلود شده قیمت به روز محصولات تون هستش و یا تغییر قیمت داشتین چون با توجه به اینکه این چند روز اخیر قیمت دلار کاهش یافته ای قیمت های شما کاهشب شده برای اینکه لیست قیمت دقیق محصولات خود شما را دریافت کنم باید با کجا تماس بگیرم و با چه کسی در ارتباط باشم آیا محصولاتتون برای متراژ بالا تخفیف هم داره متراژ حدود ۵۰ متر می باشد که می خواستیم حفاظ روی دیوار سفارش بدیم و از نوع حفاظ شاخ گوزنی شما استفاده کنیم فقط میخواستم بدونم که قیمت های شرکت شما به چه صورت هست میخام بین قیمتهای شرکت‌های مختلف بررسی انجام دهم و استعلام قیمت از چند جا گرفتم و می‌خواهم به این نتیجه گیری و جمع بندی برسم و در نهایت از یکی از شرکت ها سفارش خودم رو به ثبت برسانند

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای انصاری فرد امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت لیست قیمت به روز محصولات مو و همچنین کاتالوگ محصولات مون می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خود را محبت کنید که کارشناس فروشمون برای شما از این طریق ارسال کنند تا قیمت‌ها را داشته باشید همچنین و در رابطه با تخفیف و طرح‌های تشویقی یا طرح های تخفیفی ما می توانیم با کارشناس فروش صحبت کنید و از آنها اطلاع پیدا کنید و در آخر ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام خونم واقع در خیابان اقدسیه تهران می باشد که می خوام برای دور تا دور ه دیواره های حیات از حفازهای تولیدی شما استفاده کنم میخواستم بدونم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آدرس دقیق منزل رو به کجا بدم که کارشناسان بیان بازدید و انجام بدم و آیا بازدید شامل هزینه میشه و اگر اومدن بازدید و انجام دادن و ما خرید از شرکت شما انجام ندهیم باید هزینه‌ای بابت بازدید پرداخت کنیم بعد اینکه در مورد مشخصات کارتون بی زحمت توضیح بدین که میلگردهایی استفاده شده نمره میلگردها چند هستش آیا به صورت سفارشی هم کار انجام می دهید ما می‌خواهیم تمامی میلگرد های استفاده شده در سفارشمون میلگرد نمره ۱۲ باشه اگر امکان داره پاسخ من رو بدین که من بتونم تصمیم بگیرم و با شرکت شما تماس بگیرم برای ثبت سفارش خودم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای هدایت امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید تا کارشناسان براتون وقت بازدید بگذارند و نزدیک‌ترین زمان خدمتتان برسم برای مشاوره و اندازه‌گیری بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و این بازدید هیچ وظیفه ای در قبال خرید ایجاد نمی‌کند و اگر شما هم خرید انجام ندهید هزینه‌ای از بابت بازدید از شما گرفته نمی‌شود
      مشخصات کار ما
      میلگردهای مصرفی ما همگی نمره ده کششی هستند رنگ مورد استفاده و رنگ کوره ای الکترواستاتیک و جوش به صورت co2 و دو طرف می باشد که بابت تمام این موارد به شما ضمانت کتبی هم می‌دهم
      امکان استفاده از میلگرد نمره ۱۲ وجود نداره ولی شما می توانید برای اطمع از ساخت با میلگرد ۱۲ با کارشناس فروش صحبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام من صاحب یه شرکت باربری در خیابان شوش هستم که می خواستم برای دور تا دور انبار مون از حرف های شاخ گوزنی شما استفاده کنم ارتفاع برای من خیلی مهم است
    می خوام ارتفاع بالایی داشته باشه و همچنین تراکم خوبی داشته باشه تا دزدان و معتادان نتونن از روی اون عبور کنند و بپرن داخل انبار و دارو ندارم را ببرند متاسفانه طبق دزدی که اخیرا انجام شده و یک سری وسایل از انبار بیرون بردن ما تصمیم گرفتیم که حفاظ شاخ گوزنی بزنیم می‌خواهیم که نوک تیز باشه کسی ازش نتونه رد بشه و عرض اونها هم حداقل ۴۰ سانت باشه که کل دیوار رو پوشش بده
    ممنون میشم اگه کارشناسان بیان و مباغ حفاظ ها رو بهم بگن که پرداخت و انجام بدم و در زودترین زمان باید نصب انجام بشه
    با توجه به اینکه شوش طرح هست آیا شما در ایام تعطیل می آیید برامون نصب و انجام می دهید یا به چه صورت نصب انجام میشه

    پاسخ
  7. سلام خسته نباشی میخام روی دیوارتون خفاظ با ارتفاع ٩٠ سانتی متر با تراکم ۱۵ بر روی حفاظ های کنونی روی دیوار بزنم میخواستم بدونم آیا این ارتفاع و تراکم برای ما مناسب هستش و خودتون چه پیشنهاد میکنید بین حفاظ های که تولید می‌کنید کدومش امنیت بالاتری داره و برای مناطق مسکونی مناسب هستش چقدر زمان میبره که به دست ما برسه و در مورد مشخصات فنی اون توضیح دهید که از چه رنگی چه نوع میلگردی استفاده شده است و نصب شده توسط خود شما انجام می گیرد ؟ یا فقط شما فروشنده هستید و کسی بخاد این کار را انجام بده چقدر زمان برای نصب لازمه آیا در یکی دو ساعت انجام می پذیرد یا خیلی وقت میگیره مرسی از شما خداحافظ

    پاسخ
  8. سلام من از شهرستان بجنورد تماس می گیرم و می خواستم بدونم آیا شما در بجنورد نمایندگی و یا عامل فروش دارید که من بتونم این حفاظ ها رو از ایشان تهیه کنم یا باید مستقیم از خود شما سفارش خودمون ثبت کنم ؟
    برای ثبت سفارش خودم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و صحبت کنم و با توجه به این که دور هستیم چه جوری باید پرداخت را انجام بدهیم آیا قبل از اینکه به دستم برسه باید کل پرداخت را انجام بدم ممنون میشم در این موارد به من توضیح بدهید و اگر حفاظ اومد به دست من رسید و اون چیزی که شما در عکس نشان داده بودید نبود آیا شما آن را پس می‌گیرد یا خیر

    پاسخ
  9. سلام و خسته نباشید من به دنبال حفاظ شاخ گوزنی سفید میگردم که با توجه به اینکه نمای ساختمان ما سفیده و از سیمان سفید برای نمای آن استفاده شده می خواستم که در ان حفاظ ها هم به رنگ سفید باشه که با همدیگه هماهنگ باشند و نمای خوبی ایجاد کننده میخواستم بدونم این حفاظ های شاخ گوزنی تون ارتفاعشان حداکثر و حداقل چقدر هستش و چه ارتفاعی مناسب برای خونه ست و چه تراکمی و همچنین بفرمایید که قیمت اونا به صورت وزنیه یا به صورت متر طول است و همچنین بفرمایید که هزینه حمل و نصب به چه صورت محاسبه میشه کسی رو دارید که بیاد برای ما اندازه بزنه و برآورد هزینه انجام بده و همونجا به ما پیش فاکتور بده که ما بتونیم تو جلسه ساختمان با همسایه هامون مطرح کنیم و پول را جمع کنیم و انشالله بتونیم خریدم اون رو انجام بدیم

    پاسخ
  10. خسته نباشید میخواستم ببینم شما حفاظ شاخ گوزنی دسته دوم دارید و می تونیم بیایم آنجا از این حفاظ شاخ گوزنی بین کالا های مرجوع شده تون یا حفاظ های که به درد کسی نخورده و برگشت خورده انتخاب کنیم که هزینه‌اش را کم ‌تر در بیاد
    میخواستم بدونم آیا منطقیه از این حفاظ شاخ گوزنی دست دوم استفاده کنیم یا نو آن را بخریم بهتره قیمت آنها چقدره و با هم دیگه چقدر تفاوت قیمت داره و همچنین بفرمایید که رنگ حفاظ های دست دوم به چه صورت هایی زده شده ؟ خیلی رنگش رفته یا امکان داره که ببرید دوباره تو کوره رنگ بزنید و به شکل اولش دربیاد ممنون میشم توضیح بدید و بفرمایید اصلاً همچین چیزی وجود داره دست دومش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید