نرده راه پله و لیست قیمت

نرده راه پله (Fences staircases) یکی از اصلی ترین ارکان تشکیل دهنده پلکان، هستند که علاوه بر اینکه تا میزان بسیار زیادی بر زیبایی و جذابیت راه پله تاثیر می گذارند.

 

قیمت نرده راه پله

قیمت نرده راه پله: 78 هزار تومان (هر کیلو گرم)

هزینه حمل، بارگیری و تخلیه: رایگان (تهران و کرج)

رنگ الکترواستاتیک: رایگان

نصب و لکه گیری: رایگان

 

از لحاظ امنیت هم استفاده از آن ها بسیار حیاتی است و این را دقیقا زمانی متوجه می شوید که مجبور باشید از یک راه پله بدون حفاظ پایین بروید و حفاظی نباشد که به عنوان تکیه گاه دست خود را به آن بگیرید.

بعد از آن شما نیازمند به استفاده از حفاظ راه پله می شوید و به سراغ سفارش و خرید آنلاین یا حضوری نرده راه پله می روید و مدل مورد نیاز خود را سفارش می دهید. در کنار این موارد قیمت مناسب حفاظ نرده راه پله دلیلی است که امیدواریم شما را ترغیب کند تا ادامه مقاله را بخوانید.

لیست قیمت نرده راه پله

ردیف عنوان محصول واحد قیمت
2 نرده راه پله مدرن کیلوگرم 78 هزار تومان

نرده راه پله رکن اساسی تمامی پلکان ها محسوب می شود و تقریبا در تمام خانه ها، ساختمان ها و مجتمع ها دیده می شوند و بسیار از اوقات مانع از آسیب دیدگی افراد به خصوص سالمندان و کودکان می شوند.

استفاده از این نرده راه پله بسیار به بر قراری امنیت جانی شما کمک خواهد کرد که می توانید آن را به توجه به اندازه راه پله یا ارتفاع آن با مدل های متنوع که در صنایع فلزی آهن کوب وجود دارد سفارش دهید و خیالتان از آسیب دیدن خود و همسایگان راحت می شود و به آسانی از راه پله عبور خواهید کرد.

فرم محاسبه قیمت نرده راه پله

خدمات جانبی نرده راه پله

حمل و بارگیری نرده راه پله برای تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.
جوشکاری نرده راه پله به صورت دوطرفه انجام می شود.
جمع کل هزار تومان

حفاظ راه پله ها در ابتدا با هدف ارتقای امنیت و پایداری هنگام رفت و آمد بر روی آن به وجود آمده بودند اما با گذشت زمان به عنوان جزئی از منزل که تاثیر به سزایی در زیبایی خانه دارد.

دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده اند و طراحان و سازنده ها علاوه بر عنصر امنیت و استحکام، تمرکز خود را بر بهبود جنبه ظاهری آن کرده اند تا تبدیل به ساختاری زیبا و خوش نما در محیط داخلی و یا خارجی منزل شود.

صنایع فلزی آهن کوب با داشتن طراحان و متخصصان با سابقه سعی داشته تا با نیاز شناسی دقیق و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه، بهترین نرده راه پله و باکیفیت ترین محصول حفاظتی را برای داخل و همچنین خارج ساختمان ها، مجتمع ها و ادارات طراحی کند.

و تمام توجه خود را معطوف کرده که استحکام و زیبایی را همزمان برای شما همراهان همیشگی آهن کوب فراهم کند. نرده راه پله های صنایع فلزی آهن کوب در سه دسته کلی که در ادامه هر یک را مفصل بررسی کرده ایم ساخته شده اند.

در ادامه مقاله راجع به تمامی ویژگی های ساختاری و ظاهری آن ها به همراه لیست قیمتشان صحبت می کنیم و البته اگر شما نیاز به مشاوره دقیق تر برای ساختمان و یا منزل خود داشته باشید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت جزئی و صحیح شما را راهنمایی کنند.

استفاده از حفاظ راه پله های آهنی چه مزیت هایی را فراهم می کند:

  • حفاظ نرده راه پله فلزی و آهنی عموما قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به سایر نرده راه پله ها دارند همین قیمت مناسب در کنار استحکام بالای نرده راه پله های آهنی، اولین دلیلی است که می توان شما را به سمت خرید آن سوق دهد. البته مهم ترین دلیل نیست زیرا هنگامی که شما قصد خرید انواع حفاظ را داشته باشید باید در وهله اول به سطح امنیتی که می تواند برای شما فراهم کند توجه کنید که نرده راه پله های آهنی از حیث نیز می توانند خیال شما را راحت کنند. استحکام بالا در کنار پایداری حفاظ های آهنی قابل مقایسه با جنس هایی از قبیل نرده راه پله های چوبی، آلومینیومی و استیل نیست.
  • عمده مزیت دیگری که نرده راه پله های فلزی برای شما فراهم می کند طول عمر بسیار زیاد آن ها است. حفاظ راه پله های آهنی این امکان را دارند که با یک بار هزینه کاملا به صرفه، سال های بسیار طولانی برای شما قابل استفاده باشند آن های بر خلاف نرده های آلومینیومی چکش پذیر و نرم نیستند و به راحتی دفرمه نمی شوند.
  • از طرف دیگر همانطور که ممکن است توجه کرده باشید رنگ نرده ها تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهری و همچنین استحکام آن دارد. رنگ نرده کاملا می تواند طبق نظر شما انتخاب شود و اگر شما این حفاظ ها را برای داخل فضای منزل انتخاب کنید می توانند هارمونی بسیار جذاب و چشم نوازی با دیگر اجزای داخل منزل ایجاد کنند و حتی اگر انتخاب شما برای فضای راه پله بیرونی خانه باشد می توان طبق رنگ نمای ساختمان، رنگی زیبا و متناسب برای آن انتخاب شود.
  • جدیدترین رنگ نرده راه پله که توسط شرکت های بزرگ و معتبر مورد استفاده قرار میگیرد رنگ مدل الکترو استاتیک یا کوره ای است که کیفیت و ماندگاری بسیار بالا تری نسبت به رنگ کوره ای دارند.
  • مزیت دیگر حفاظ های راه پله ای که از جنس آهن باشند ضربه پذیری بسیار و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و طوفان می باشد. مزیتی که اهمیت فوق العاده بالایی دارد و به تنهایی می تواند انتخاب نرده راه پله های آهنی را توجیح کند.
    به خصوص در مناطقی که رطوبت هوایی بسیار بالایی دارند عملا استفاده از حفاظ آهنی با رنگ الکترواستاتیک می تواند مدت بسیار طولانی برای ساختمان شما کارایی داشته باشد و بعد از گذشت سال های سال همانند روز اول زیبا و مستحکم باشند. این یکی دیگر از برتری های این جنس نسبت به چوب است.
  • ویژگی بسیار مثبت دیگر حفاظ های آهنی که می خواهیم به آن بپردازیم از منظر معماری است حفاظ های آهنی بسیار از لحاظ شکل و ساختار متنوع هستند و قابلیت این را دارند که به صورت های بسیار زیادی تغییر پذیرند و اشکال بسیار زیبا و چشم گیری را به وجود بیاورند. این قابلیتی است که نرده بالکن نیز دارا می باشد.
نرده راه پله مدرن
نرده راه پله و محافظ

انواع نرده راه پله از نظر جنس

می خواهیم در این بخش از متن به انواع نرده راه پله از نظر جنس و متریال بپردازیم که به چه دردی می خوردند و چه استفاده ای از آنها می شود و آیا برای ما مناسب هستند و چه نیاز هایی از ما براورده می کنند.

نرده راه پله چوبی

جنس چوب بسیار در بین افراد با سلیقه های متفاوت طرفدار های خاص خود را دارد اما بحث ما یر این است که آیا چوب می تواند مانند فلز از شما مراقبت کند و استحکام کافی دارد یا نه؟

پس می توان نتیجه گرفت که استفاده از نرده های چوبی نمی تواند از ما به طور کامل مراقبت کند و جنبه تزئینی دارد که معمولا داخل خانه ها به صورت ترکیبی با فلز یا به صورت ساده در طرح های متفاوت ساخته می شود که باز هم نرده های چوبی جنس های متفاوت دارد که مقاومتشان متفاوت است که توضیح آنها در این بحث نمی گنجد.

حفاظ راه پله استیل

استفاده از حفاظ راه پله استیل به طور منطقی درست نیست زیرا باعث ایجاد خرج های اضافی می شود و قیمت نرده های راه پله زیاد خواهد شد و استیل باید از جنس مرغوب باشد تا در آینده رنگ آن تغییر نکند و مراقبت های خاص خود را می خواهد و همچنین مقاومت خود آن و جوش آن کم تر از نرده های فلزی دیگر است.

نرده راه پله آهنی

نرده راه پله آهنی برای ساختمان و محل کار شما می تواند گزینه مناسبی باشد که از آن استفاده کنید چون هم قیمت آن مناسب است و هم می توان با استفاده از این جنس مدل های متفاوتی ساخت و طراحی کرد. از نظر مقاومت می توان گفت که به خوبی می تواند از افراد ساختمان مراقبت کند و امنیت را برقرار کند و دیگر نگران کودکان خود نباشید.

بهترین نرده راه پله آهنی
محافظ راه پله آهنی و فلزی

حفاظ راه پله سنگی

می توان از این نوع حفاظ برای مکان هایی که بسیار لوکس هستند استفاده کرد همچنین راه پله های خانه ها یا خانه های ویلایی مثلا در تالار های عروسی از این نوع حفاظ استفاده می شود. یا مثلا در مکان های عمومی هم می توان از این نوع استفاده کرد ولی هزینه های آن ممکن است زیاد شود.

حفاظ راه پله شیشه ای

حفاظ راه پله شیشه ای برای راه رو های خانه ها استفاده نمی شود ولی برای داخل خانه ها یا برخی شرکت ها استفاده می شود. درست است که حفاظ راه پله شیشه ای زیبایی زیادی دارد اما ممکن است که امن نباشد و در برخی موارد خطرناک هم باشد.

حفاظ راه پله آلومینیومی

جنس آلومینیوم یکی از با دوام ترین فلز هایی است که وجود دارد و بر خلاف تصور بعضی افراد که می گویند مقاومت آن کم است باید بگوییم که اینطور نیست چون با مستحکم ترین آلیاژ ها ترکیب شده است و همچنین به صورت لوله ای و پروفیل ساخته می شود و هر رنگی که مشتری بخواهد زده می شود و می تواند با نمای ساختمان یا رنگ کاشی ها هماهنگ کند. همچنین می توان به عنوان دکوری و تزئینی در خانه از آن استفاده کرد.

انواع مدل های نرده راه پله

نرده راه پله مدل های مختلفی دارد که همه افراد حتی مشکل پسند ترین افراد نیز از بین مدل های متنوع محافظ راه پله انتخاب استفاده می کنند. حال به بررسی بهترین نوع نرده های راه پله می پردازیم.

نرده راه پله ساده

نرده راه پله فلزی ساده آهنی نسبت به سایر مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند مشتری و طرفدار بیشتری دارد. دلیل این محبوبیت نیز می‌تواند زیبایی خاصی باشد که در نتیجه یادگی به همراه دارد. بعلاوه ساده بودن نرده راه پله فلزی قیمت آن را نیز تا حد چشم گیری کاهش می‌دهد و افرد بیشتری این امکان را خواهند داشت که از این محافظ راه پله استفاده نمایند.

نرده راه پله سی ان سی

نرده راه پله سی ان سی یکی از مدل هایی است که زیبایی و امنیت را با یکدیگر توصیف می کند از نظر امنیت اگر با مواد اولیه ساخته شود هیچ چیزی نمی تواند به راحتی آن را تکان دهد یا آن را خم کند.

از نظر زیبایی هم که با مدل های دلخواه کار فرما سفارشات انجام می شود و با دستگاه برش CNC این کار انجام می شود و نکته دیگر که این حفاظ را پر طرفدار کرده است شست و شوی راحت آن است و به هر طور که شسته شود هیچ آسیبی نمی بیند.

نرده راه پله فرفورژه

طرح فرفورژه یکی از پر طرفدار ترین مدلی است که هم میان مردم ایران و همچنین همه افراد آن را بیشتر از طرح های دیگر می پسندند.

این طرح نسبت به طرح های دیگر پیچیدگی بیشتری در طراحی خود دارد و این باعث افزایش وزن آن و همچنین افزایش قیمت آن می شود اکثر حفاظ ها مدل فرفورژه را دارند که این نشان دهنده مقاومت بالای این مدل است. اگر این مدل را پسندیدید باید بدانید که قرار است راه پله شما با این مدل حال و هوای دیگری بگیرد و زیبا شود.

نرده راه پله دوبلکس
محافظ پله فلزی شیک و مدرن

نرده راه پله مدرن

اولین شاخصه ظاهری که حفاظ نرده راه پله مدرن دارند سادگی آن ها در عین زیباییشان است. امروزه دیگر در نما و ساختار های شهری خبری از طرح های پیچیده نیست و می شود گفت ساده گرایی در حال رواج در معماری است.
راه پله مدرن شلوغی بیش از حدی که سایر طرح ها دارند را ندارد و فارغ از تزئینات بیش از حد، تمامی طرح ها بصورت مینیمال و ساده روی آن ها پیاده می شوند.
دیگر ویژگی که در حفاظ راه پله های مدرن به چشم می آید انسجام این طرح در عین سادگی آن است و می شود گفت که این به دلیل استفاده از پروفیل های فولادی است که با دقت و مهارت به هم دیگر جوش داده شده اند و ساختاری با نظم و خالی از تکلف ساخته اند.

همانطور که اشاره کردیم شاکله اصلی حفاظ راه پله ها را پروفیل های فولادی و توخالی می سازند که طبق طرحی که مد نظر شماست ممکن است از پروفیل های 20*20 و دیگر ابعاد آن استفاده شود.

همچنین تسمه های فلزی چهارپهلو نیز می تواند در ساخت و تولید آن استفاده شود و همانطور که گفتیم شما می توانید از بین نمونه کار های صنایع آهن کوب محصولی که مد نظرتان است را انتخاب کنید تا با کیفیت ترین و منسجم ترین نرده راه پله آهنی را تحویل بگیرید.

قیمت هر متر نرده راه پله فلزی
قیمت و خرید نرده فلزی برای راه پله از آهن کوب

قیمت هر متر نرده راه پله های مدرن آهنی طبق پیچیدگی طرحی که انتخاب می شود تغییر می کند دقیقا مثل حفاظ پنجره که بدین صورت میباشد.

ارزان ترین قیمت حفاظ های راه مدرن مربوط به حفاظ هایی است طراحی آن تنها شامل پرفیل های تو خالی است که در زاویه نود درجه از هم جوش داده شده اند.

این دسته از نرده راه پله ها اگر چه که ارزان ترین قیمت را دارند اما باید گفت که ضریب امنیتی بسیار بالایی را فراهم می کنند و به همین دلیل است که بسیار پر طرفدار و محبوب هستند.

شاکله و ساختار کلی این دسته از نرده ها را تنها پروفیل ها فولادی در مقاطع گوناگون تشکیل می دهند. در این سری از حفاظ های راه پله تنها از پروفیل ها در زوایای عمود برهم استفاده شده است.

از پروفیل های مورب در سری اول ازنرده های مورب استفاده شده است. این سری از نرده های راه پله ارزانترین دسته از این مدل نرده ها می باشد.

دسته دوم نرده راه پله های مدرن از همان پروفیل های فولادی ساخته شده است اما دارای جزئیات بیشتری است و همین موجب افزایش وزن کلی سازه می شود و در صنایع فلزی افزایش وزن به همان میزان موجب افزایش قیمت حفاظ مان می شود.


انواع درب آکاردئونی+ قیمت حفاظ آکاردئونی


در دسته سوم نرده راه پله های مدرن می توان گفت که عملا هیچ محدودیتی برای طراحی جزئیات وجود ندارد و بیشتر به طرح های فرفوژه و لوکس شبیه است تا نرده راه پله های مدرن.

از این دسته بیشتر در فضاهای داخلی منازل و ساختمان های خاص استفاده می شود که می توان گفت هزینه آنچنان اهمیتی ندارد و اولویت اول زیبایی و استحکام است.

در نهایت استفاده از حفاظ راه پله های مدرن بیشتر در فضاهایی محبوب است که شما انتظار سادگی و قیمت مناسب را به صورت همزمان دارید و در کنار این دو فاکتور به استحکام سازه تان اهمیت می دهید در اینطورت پیشنهاد ما به شما حفاظ راه پله های مدرن است.

حفاظ راه پله های فرفوژه نقطه مقابل طرح های مدرن است، طراحی با جزئیات بسیار زیاد و بی نظمی این طرح ها وجه تمایز نرده راه پله های فرفوژه است امکان پیاده سازی طرح های خلاقانه و ظریف دلیلی است که می تواند شما را به خرید این نوع حفاظ سوق دهد.
شکل پذیری بسیار زیاد آهن بدون کاهش مقاومت آن باعث شده تا پیاده سازی این نوع طرح های متفاوت امکان پذیر باشد
و بنیان اصلی حفاظ راه پله های فرفوژه پیچ و تاب جذاب این نرده و تنوع اشکال آن است.

به ویژه حفاظ روی دیوار خصوصا نوع خاص آن حفاظ شاخ گوزنی از این اصل به خوبی پیروی میکند، از نرده راه پله های فرفوژه عموما در فضا هایی استفاده می شود که به شکل مدرن و مینیمال ساخته نشده باشند زیرا استفاده از جزئیات بسیار زیاد در این حفاظ راه پله ها با سادگی طراحی های مدرن هم خوانی چندانی ندارد.

نرده راه پله فرفورژه
طرح فرفوژه مناسب برای راه پله

لینک کوتاه مطلب: https://bit.ly/2RBx0mT

سوالات متداول

رنگ کاری نرده راه پله به چه صورت انجام می شود؟

رنگ کاری به صورت کوره ای الکترواستاتیک انجام می شود و قبل از رنگ کاری اسید شویی انجام می شود تا پوشش رنگی یکدستی ایجاد شود.

قیمت نرده راه پله بر چه اساسی محاسبه می شود؟

براساس طرح انتخاب شده توسط کارفرما و ابعاد پروژه مد نظر.

کدام نوع نرده راه پله مناسب تر است؟

انتخاب نوع نرده وابسته به سلیقه کارفرما، محل و موقعیت پروژه متفاوت است شما میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان ما به شماره 09107500479 مشاوره داشته باشید.

خرید نرده راه پله از صنایع آهن کوب چه مزایایی دارد؟

صنایع آهن کوب با سال ها سابقه درخشان و داشتن مهندسان خلاق، نمونه کار های متنوعی در زمینه انواع نرده راه پله دارد. استفاده از مواد اولیه مرغوب، اسید شویی قبل از رنگ کاری، رنگ الکترواستاتیک پودری و جوش های دوطرفه co2 ازمزیت های خرید راه پله از صنایع آهن کوب می باشد.

زمان تقریبی نصب حفاظ راه پله

زمان تقریبی متفاوت است ولی معمولا نصب آن یک روز زمان می برد.

45 دیدگاه دربارهٔ «نرده راه پله و لیست قیمت;

  1. سلام و خسته نباشید . من یه پروژه گرفتم تو منطفه ی دماوند و در حال بازسازی پروژه هستم . از جمله کارایی که باید انجام بدم تعویض نرده های راه پله ی این منزله ویلاییه . که دوبلکسه و حدودا 12 تا پله داره. و یه قسمتم که حدودا 6 تا پبه ست تو حیاط قسمت ورودی خونه قرار داده . از طرحای شما یه سری رو کارفرما پسند کرده که قیمت هم براش خیلی مهم نیست . برای اینکه وقت بازدید بگیرم با چه شماره ای تماس بگیرم و ایا خدمات تو دماوند هم رایگانه؟ پرداخت ها به چه صورته ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صادقی امیدوارم که حالتون خوب باشه بازدید برای شهر تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که دماوند هم جزو محدوده رایگان میباشد که شما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق خودتون و محبت باید که براتون وقت بازدید بزنم و کارشناسان بیان هم پروژه شما را ببینند و هم اندازه ها را برداشت کنند و هر سالی که داشتین میتونید ازشون بپرسید و به شما مشاوره بدهند و برای اینکه طرح های بیشتری را ببینید برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت می توانید با شماره بالا تماس بگیرید شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بفرمایید که کارشناس فروشمون فایل کاتالوگ و لیست قیمت را برای شما ارسال کنند و اینکه پرداخت به صورت نقدی و اقساطی هستش که میتونید انتخاب فرمایید و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت و ما بقی مبلغ رو یا به صورت اقساط یا همون نقدی پرداخت بفرمایید امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  2. سلام خسته نباشین
    من دکتر مددی هستم
    ۴ ماه پیش برای منزل دوبلکس من تو بلوار کاوه یه حفاظ راه پله ی مدرن با دستگیره ی چوبی بسیار زیبا کار کردین که خیلی زیبا و تمیز در اومد . الان عین همون نرده رو میخوام برای ویلای من واقع در فشم احرا و پیاده سازی بفرمایید، ایا برای فشم هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه؟
    و اینکه کی میتونین برام وقت بازدید هماهنگ کنین؟ من خودم انجا نیستم اما سرایدار داره ساختمان
    اگر امکان داره با شماره ی بنده تماس بگیرید و روز و ساعت بازدید رو اعلام کنین تا من هماهنگ کنم و برید
    ممنونم از زحمات شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای مددی عزیز
      امیدوارم‌ حالتون خوب باسه
      نرده ی راه پله ی دوبلکسی که برای شما اجرا کردیم‌از مدل های لوکس مجموعه بود با هندریل های چوب روسی و استارتر های چوبی که بکی از مجلل ترین حفاظ های راه پله ی ما بود
      برای فشم هم خدمات بازدید به صورت کاملا رابگان انجام می شود
      همکارانم برنا مه رو‌ نگاه کنند و برای شما وقت بازدید تعیین خواهند کرد تا کارشناسمون خدمتتون برسن
      خوشحالم‌که دوباره گروه مارو برای ساخت سفارشتون انتخاب کردید
      بییار ممنونم از همراهی شما
      موفق باشید

      پاسخ
  3. سلام و عرض ادب
    ساختماني در حال ساخت دارم كه دو ماه بعد بايد تحويل بدهم و الان در مرحله ي نازك كاري و نصب حفاظ پنجره پله و … هستم
    ساختمان در شش طبقه ساخته سده كه طبقات بالاي ان به صورت دوبلكس طراحي شده اس
    براي نرده ي راه پله و هم چنين واحد دوبلكس اين ساختمان نرده ي راه پله نياز هست كه بعد از پرس و جو هاي فراوان تصميم گرفتيم از شركت شما خريد رو انجام دهيم
    براي اين كه كاتالوگ رو برايم بفرستين ادرس بدهم و يا فايل ان وا ارسال مي كنين ؟ چند روز زمان ني برد كه براي ما اين حفتظ ها رو انا ه كنين
    كارشناستون كي مب تونن بيام براي بازديد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای خوشنام عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اینکه آدرس دقیق خودتون رو محبت کنید تا کارشناسان بیان و برای شما بازدید و انجام بدهند میتوانید با شماره شرکت 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو بگین تا براتون وقت بازدید هماهنگ کنم و ساعتش رو خدمتتون بگم و همچنین روز دقیق بازدید رو خدمتتون بگم همچنین برای دریافت کاتالوگ و همچنین لیست قیمت می توانید با شماره که در بالا گفتم تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو ارسال کنید که از این طریق برای شما کاتالوگ ارسال بشه و حداقل ۷ روز کاری زمان میبره تا روزی که سفارش داده آماده باشه و به دستتون برسه ولی با توجه به ابعاد پروژه و همچنین حجم اون این عدد میتونه تغییر کنه و برای حجم پروژه شما فرمودین سی روز کاری زمان میبره که آماده بشه و بیاد براتون نصب رو انجام بدن
      برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید امیدوارم تونسته باشم راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  4. سلام و عرض ادب
    خسته نباشيد مي گم و اغاز سال جديد رو بهتون تبريك عرض مي نمايم
    براي يك واحد دوبلكس نياز به حفاظ پله دارم كه از بين حفاظ هاي شما
    حفاظي كه به صورت پيازي ايت با دستگيره ي چوبي رو پسند كردم
    راه پله به صورت گرد طراحي سده و شامل شانزده عدد پله مي باشد
    براي اين كه پلان و سه بعدي ان را بفرستم بايد با كجا تماس بگيرم و براي چه شماره اي واتس اپ با تلگرام كنم كه ببينيد و قيمت اوليه رو به من بدهيد
    و اين نرده هارو چند روزه به ما تحويل مي دهيد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای عیاری امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و کاتالوگ محصولات مون را از طریق تلگرام و واتساپ دریافت نمایید دستگیره های چوبی که ما استفاده می‌کنیم مدل های متفاوتی است که شما میتوانید از بین آنها انتخاب کنید ولی بهترین آن نوع بسیار بالایی برخوردار است دستگیره با چوب روسی می باشد
      برای اینکه کارشناس فنی خدمتتون برسند و برای شما بازدید و انجام دهند با شماره ای که گفتم تماس بگیرید بازدید به صورت کاملاً رایگان برای تهران و اطراف تهران انجام میشه که شما می توانید این خدمات بهره مند بشید تا کارشناسان بیان و برآورد هزینه براتون انجام بدت
      حدوداً با توجه به حجم پروژه و حجم کاری که دارید زمان تحویل می‌تونه متغیر میباشد که معمولاً بین ۷ تا ۳۰ روز کاری می باشد امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشی خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام
    خسته نباشيد مي گم به همه ي بچه هاي اهن كوب
    اميدوارم خوب باشيد
    من يه حفاظ پله دارم كه جنس ان از چوب هست و كلا از بين رفته و الان مي خوام عوضش كنم به جاش نرده راه پله ي فلزي بزارم كه از طرح هاي سي ان سي شما خوشم اومد
    ولي طرح هاس دو سايت بسيار محدود بود
    براي ديدم نمونه كارها بابد به كجا مراجعه كنم
    و ايا امكان داره طرح رو خودمون بديم و شما برامون سي ان سي بكنين
    رنگي كه براي اين ورق ها استفاده مي كنين چه رنگي هست و محوه ي اتصال ان ها به پله چه طور مي باشد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کریم نژاد
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ‌ های نرده راه پله تولیدی شرکت ما در انواع و اقسام مختلفی تولید میشه که مدرن و فرفورژه و لوکس و سی ان سی جز دسته بندی می با می باشد که می توانیم هر کدوم رو که شما مدنظرتون باشه براتون اجرا کنیم
      برای دریافت لیست قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا از طریق تلگرام پ واتساپ براتون کاتالوگ ارسال بشه هر آنچه که در نظر تون باشه قابلیت اجرا برای تیم ما داره و شما میتونید طرح مورد نظر خودتون رو هم ارسال کنید تا کارشناسان مون اونها رو براتون اجرا کنند رنگی که استفاده میشه رنگ کوره ای الکترواستاتیک هستش و برای نصب از روش‌های مختلفی استفاده میشه که میتونید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند همچنین بازدید به صورت رایگان برای تهران و اطراف تهران انجام میشه و میتونید از این خدمات بهره مند شوید تا کارشناس فنی و مربیان و حضوری به شما توضیح بدهند و روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام و عرض ادب خدمت شما بنده یک واحد ساختمانی دارم که به صورت دوبلکس طراحی شده است
    می‌خواهم برای راه پله اون از حفازهای راه پله ی شما استفاده کنم که از طرح های فرفورژه و لوکس شما بسیار خوشم اومد میخواستم تا کارشناسان محبت کنند و تشریف بیارن اندازه های ما را بردارند لازم به ذکره که بگم که راه پله ما به صورت گرد طراحی شده است که حدوداً ۲۲ تا پله داره که می‌خواهم به صورت دو طرفه از حفاظ های شما استفاده کنم زمانش رو میخواستم بدونم چند روز زمان می‌برد تا این حفاظ ها آماده شود و به دست ما برسد و این که من میخواستم که مستقیم روی پله اجرا بشه و از این شمشیری های زیر پله نداشته باشه و همچنین می خواستم که دستگیره اون از چوب باشه ممنون میشم نمونه های خودتون رو برای ما ارسال کنید و همچنین ادرس پروژه هایی که اجرا کردین رو در اختیار بنده بزارید که من بتونم از نزدیک برم ببینم و نمونه کار اجرا شده رو ببینم اگر که مورد پسند بود سفارش از طریق سایت شما و شرکت شما به ثبت برسانم انشاالله که موفق و پیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای والی امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات لوکس و همچنین فرفروژه ما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما براتون از طریق تلگرام و واتساپ فایل کاتالوگ شرکت را ارسال کنند حفاظ های نرده راه پله به صورت صاف و گرد توسط شرکت ما تولید می‌شود معمولاً ۷ تا ۳۰ روز کاری زمان می‌برد که حفاظ آماده بشه و تحویل شما داده بشه که با توجه به حجم پروژه می‌توان این زمان متغیر باشد نصب آن را می توانید با کارشناس فنی ما هماهنگ بفرمایید که به چه صورت می‌خواهید نصب بشه و اگر امکان داشت براتون انجام می‌دهند و برای تهران و اطراف تهران بازدید به صورت رایگان انجام میشه که میتونید آدرستون و محبت کنید که کارشناسان ما بیان و خدمات حضوری به شما بدهند و مشاوره حضوری بدن و همچنین آدرس پروژه های اجرا شده را از کارشناسان فروش ما می توانید دریافت کنین
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام خسته نباشید ساختمانی در حال ساخت دارم که حدوداً ۵ طبقه می باشد برای راه پله های آن حفاظ راه پله می خواهم که از حفاظ های مدرن شما خوشم اومد که واقعیتش حفاظی می‌ خودم که هم مقرون به صرفه باشد هم وزن کمی داشته باشد و به لحاظ اقتصادی قیمت پایینی داشته باشد
    با چه شماره ای تماس بگیرم که نمونه کاتالوگ های مدرن شما را برای من ارسال کنید و همچنین خودم آدرس پروژه را به شما بدم تا کارشناستوم بیاد زاویه و اندازه های پله ها رو برداره که ما سفارش خود را ثبت کنیم و سریع تر انجام بشه و برای ما بیارید و آیا امکانش هست قبل از اینکه سفارش را دست بگیرید یک نمونه یک متری برای ما اجرا کنید که ما اول کیفیت کارتون رو ببینیم و بعد از تایید ادامه کار را انجام بدهید آیا این امکان برای شرکت شما وجود داره ممنون میشم پاسخ من را ببریم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای طاووسی امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ های مدرن ما از حفاظ های ایمن و بسیار مقرون به صرفه می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید دارای تنوع طرحی بسیار بالا می باشد که برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات مدرن می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید که از طریق تلگرام و واتساپ براتو نمونه کارها ارسال شوند و بتوانند بین آنها انتخاب داشته باشید همچنین می توانید آدرستون رو به کارشناسان فروش ما بدین تا کار کارشناس فنی و خدمت برسن و بازدید و انجام بدهند و اندازه گیری ها را بردارند بازدید به صورت کاملا رایگان برای تهران و اطراف تهران انجام میشه و قبل از اینکه کار شروع بشه امکان اجرای طرح در ابعاد یک متری وجود داره که بتونید از نزدیک کیفیت کارمون رو ببینید و در نهایت سفارش خودتان را ثبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام تشکر می کنم بابت سایت بسیار مفید و خوبی که دارید و همچنین مطالب بسیار مفیدی که در اختیار ما گذاشتین و اطلاعاتی که دانسته های ما را بالا می‌برید مخصوصا برای ما که هیچ زمینه‌ای و اطلاعاتی در این باره نداریم خیلی از سایتتون خوشم اومد واقعا وبسایت جامع و کاملی بوده و همچنین سوالی دارم که بین حفاظ های راه پله مدرن فرفورژه و لوکس شما کدام یک قیمت مناسب تری دارند و خود شما کدام یک از آنها را به ما پیشنهاد میکنید آیا امکانش هست که کاتالوگ محصولات تون رو یعنی هر سه محصول را برای من بفرستید که من بتونم انتخاب کنم و اینکه رنگ حفاظ هاتون به چه صورت هستش آیا دوام بالایی داره و تا چند سال میتونه باقی بمونه چون جایی که من می خام حفاظ بزنم در معرض نور خورشید و بارش باران و برف قرار داره می خواستم بهترین نوع رنگ برای اون ها استفاده بشه ممنون میشم توضیح در این رابطه به من بدهید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پطروسیان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از شما و بسیار تشکر می کنم که مطالب ما رو خوندین و خوشحالم که مطالب ما برای شما مفید واقع شده بود و تونستین از اون استفاده کنید بین حفاظ های راه پله مدرن فرفورژه و لوکس ما حفاظ های راه پله مدرن از قیمت مناسب تر و بهتری برخوردار هستند و همچنین ایمنی بسیار بالایی داره که میتونید از بین آن ها انتخاب کنید تنوع بسیار بالایی دارند که می‌توانند برای دریافت کاتالوگ به شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مون از طریق تلگرام و واتساپ براتون ارسال کنند
      رنگ حفاظ ها به صورت کوره ای یا به صورت اپوکسی زده می‌شود که هر دو دارای بسیار بالایی هستند که حداقل ۲۰ سال می‌تواند برای شما کار کند بهترین نوع رنگ در بازار به باشند که ما از این رنگ ها استفاده می کنیم امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم برای اطلاعات فروش بیشتر با کارشناسان فروش ما صحبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  9. سلام عرض ادب با عرض خسته نباشید خدمت شما و همراهان محترم سایت آهن کوب من به تازگی خانه خود را بازسازی کردیم و خانه را به صورت دوبلکس طراحی کردیم و چون سبک خانه به صورت مدرن می باشد دنبال یه نرده فوق العاده ساده هستیم و اما احتیاج به طراحی داریم که همخوانی با بقیه خانه داشته باشد در اینصورت سوال بنده این هست که آیا همکاران شما امکان آمدن برای بررسی حضوری دارند یا خیر ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید ممنون از سایت خوبتون که باعث سهولت در کار ارباب رجوع می شود بازم ممنون

    پاسخ
  10. سلام عرض ادب خدمت شما بنده از شهر مشهد مزاحم میشوم آیا نمایندگی فروش محصولات خود را در شهر ما دارین اگر دارین چطوری میشه ارتباط برقرار کرد و آیا مشاوره و بازدید رایگان هست من برای راه پله ها نرده می‌خوام و همچنین شرایط پرداخت به چه صورت هست آیا پیش پرداخت دریافت میکنید یا امکانش هست که بعد از نصب با شما به صورت یکجا تصفیه کرد و همچنین از چه متریالی در نرده ها استفاده میکنین و آیا فقط رنگ روغنی دارین یا رنگ کوره ای هم دارید چون زیبا بودنش برای من مهمه مرسی از لطفتون منتظر جوابتون هستم

    پاسخ
  11. سلام خدمت شما و همراهان محترم سایت میخواستم ثبت سفارش داشته باشم اما به صورت حضوری چون کلا اعتقادی به خرید اینترنتی ندارم خدایی نکرده نمی خوام در مورد شما یا هرکس دیگه بد بگم اما کلا بعد از چند بار خرید اینترنتی به این نتیجه رسیدم که خرید اینترنتی برای من نیست از همون موقعه تصمیم به خرید حضوری گرفتم از این حرف بگذریم من احتیاج دارم که از طرف شرکت شما یک نماینده تشریف بیاره و اندازه گیری کنن یه پیش فاکتور همون لحظه به من بدهد چون شریک دارم بررسی کنم و برای عقد قرارداد به دفتر شما به صورت حضوری میام برای قراداد لطفاً از کامنت بنده برداشت بد نشه استدعا همکاری دارم با تشکر

    پاسخ
  12. سلام روز بخیر با آرزوی سلامتی برای شما و کسانی که به صورت مشترک کامنت بنده را خواهند خواند بنده در فردیس کرج یه زمینی داشتم که توی سال ٩٩ که گذشت با سختی فراوان در آنجا یک خانه چهار طبقه در دو واح ساختم و اما خدارو شکر کار به اتمام رسیده و الان فقط کارهای حفاظی ونرده باقی مانده توی همین فردیس دو سه نفر اومدن و به جای تسهیل کردن کار برای بنده بدتر من را گیج کردن چون هر کدوم قیمت خودشونو داشتن که این هیچ مشکلی نداشت و اما روی زمان تحویل هر کدوم میانگین ۴۵ روز کاری زمان برای ساخت دادن که از نظر من اصلا معقول نبود از اون گذشته هنوز شروع به کار نکرده ۴٠٪‏ تا ۵٠٪‏ فاکتور را نقد طلب میکردن همین باعث شد که تصمیم بگیرم به جای اینکه با یک شخص وارد معامله‌ای بشم بهتره با یه شرکت قانونی کار کنم لطفاً بنده را راهنمایی کنین مرسی

    پاسخ
  13. با سلام و خسته نباشید خدمت سایت محترم آهن کوب بنده یک خانه چهار طبقه در محمود آباد مازندران دارم برای این خانه احتیاج به نرده راه پله دارم آیا شما نماینده رسمی در استان مازندران دارین که تشریف بیارن که هم بتونن اندازگیری کنن هم برای بهبود کار بتونن مارو راهنمایی کنن و حالا دلیل راهنمایی خواستن بنده از این بابت هست که به دلیل پرتی آشپزخانه که مسببش بنا بود راهرو باریک شده و اگر از نرده راه پله معمولی استفاده بشه دیگه کلا گره کور میشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون مرسی

    پاسخ
  14. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه من خانه ای نیمه کاره البته نیمه کاره فقط از این نظر که داخل خانه یکم دیگه مونده سایت شمارو خواهر بنده به من معرفی کرده‌اند که برای ایشون نصب درب اکاردیونی انجام داده بودید ایشون از مجموعه شما به شدت راضی بودند حال ما برای نرده های راه پله ها میخوایم مزاحمتون بشیم چطوری میشه که ما برای مشاوره یکی از همکاران شما را داشته باشیم که هم اندازه گیری به شکل دقیق باشه هم بتونن به ما توی طراحیش نیز هم کمک کنند ممنون میشم راهنماییم کنین مرسی کاظمی

    پاسخ
  15. با سلام و خسته نباشید خدمت شما با آرزوی بهترینها برای مجموعه سایت اهن کوب من چندتا سوال داشتم که با اجازه شما اونا رو میپرسم و انشالله که مزاحم خودتون خواهم شد سوال اول بنده این است که برای رنگ نرده راه پله ها فقط شما از رنگ‌های روتین استفاده میکنین یا رنگ های دیگه هم انجام میدهید و نرده های شما از چه پروفیلی درست می شود و از اون گذشته هند ریل هایی که در کارهاتون استفاده میکنین به چه شکل هست و اینکه آیا مشاوره حضوری هم انجام میدهید ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  16. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سایت محترم آهنکوب میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم در مورد اینکه مایه نرده چوبی قدیمی داریم که می خوام اونو تعویضش کنیم ما چه جوری میتونیم که کاتالوگ داشته باشیم از کارهایی که شما انجام دادید خارج از اون آیا مشاوره حضوری داریم آیا کسی از همکاران تشریف میارن برای بررسی کار لطفاً راهنماییم کنید ممنون میشم مرسی از سایت خوبتون که توی زمانی که کرونا هست احتیاج نیست که از خون خارج شد بازم ممنون با آرزوی بهترینها برای کسی که این فکر رو کرده مرسی

    پاسخ
  17. با سلام و خسته نباشید خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم بدونم که شما از چه متریالی در کاراتون استفاده می‌کنید از آن گذشته کاتالوگ دارید برای کاراتون و غیر از اون که شما مشاوره حضوری دارین شرکتتون ثبت شده است یعنی به صورت قانونی ثبت شده است چون ما یک اورگان دولتی هستیم که حتما باید با شرکت هایی که ثبت رسمی هستن قرارداد ببندم چون احتیاج به فاکتوری دارند که سربرگ قانونی داشته باشه مرسی ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون با تشکر فراوان

    پاسخ
  18. با سلام و خسته نباشید خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم اول اینکه ما یه ساختمان ۵ طبقه داریم و برای نرده های راه پله احتیاج به کسی داریم که امتحان خودش رو پس داده باشه سوال اولم اینه که آیا فقط در کاراتون از نرده های آهنی استفاده میکنین یا همچنین از نرده های استیل هم کار میکنین چون راه پله ها به صورت مدرن هست فکر می کنم که نرده های استیل هم برای کار ما بد و نا معقول نباشه همچنین اگر نرده استیل کار کردین چجوری میشه نمونه کاراتون رو دید ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  19. با سلام خدمت شما و خانواده محترمتان میخواستم ازتون سوال بپرسم بابت نرده های سی ان سی طبق استعلامی که از یکی از همکاران شما داشتم ایشون یکی از مبنا های جنس خوب برای نرده را سنگین بودن آن بیان می‌کردند اما چون بنده حقیر سر رشته ای از این شغل نداشته و اولین بار هست که درگیر همچین موضوعی هستم کاملا به حرف ایشون اعتماد نکردم و گفتم که از یک جای دیگه هم سوال بپرسم میتونه بد نباشه از همین بابت با یه سرچ توی نت با سایت شما آشنا شدم ممنون میشم راهنماییم کنین مرسی از سایت خوبتون ممنون میشم اگر سریع تر جواب بنده را بدهید

    پاسخ
  20. با سلام و درود فراوان خدمت شما و خانواده محترمتان اینجانب برای خانه ای که هم اکنون در آن ساکن هستم و به صورت دوبلکس می باشد دنبال نرده راه پله سلطنتی می باشم و اما چون هیچ ایده ای برای آن ندارم تصمیم بر این گرفتم که از کسی که در اینکار هست کمک بگیرم آیا شما کار طراحی هم انجام میدهید اگر انجام میدهید چگونه میشود نمونه کارهاتون رو دید و اما اگر امکانش باشه برای اندازه‌گیری خودتان تشریف می آورید ممنون و سپاس فراوان بابت راهنماییتون خدا خیرتون بده

    پاسخ
  21. با سلام خدمت شما و سایت خوبتون آهن کوب من درحال ساخت یه ساختمان هستم که چیزی نمونده تموم بشه و به توصیه یکی از دوستان به سایت شما سر زدم اما آن دوستم نمیدونست ک شما نماینده در ملایر دارین یا نه به همین دلیل تصمیم گرفتم که خودم بپرسم این یه بخش از سوالم بود بخش بعدی سوالم این هست که اگر نماینده نداشته باشین حمل ونقلش به چه صورت می شود آیا کرایه حمل و نقل به صورت جداگانه محاسبه میشه ممنون میشم اگر کمکم کنید مرسی از سایت خوبتون که مردم را راهنمایی میکنید

    پاسخ
  22. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و سایت محترمتان من از فیروزکوه مزاحمتون میشم در رابطه با نرده های دور استخر تو می خواستم سوال کنم که از چه نردهایی میتونم برای استخرم استفاده کنم آیا میشه از این نرده های شاخ گوزنی از این استفاده کنم یا نه باید آیا کاتالوگ محصولات طور که به درد دور استخر می‌خورد و میتونید برام بفرستین باید کجا شما رو ثبت کنم که از طریق تلگرام و واتساپ برای آنها ارسال کنید که بتونم بین آنها انتخاب داشته باشم و در اسرع وقت مزاحمتون بشم که خریدم رو از شرکت شما انجام بدم

    پاسخ
  23. با سلام خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم در مورد نرده های راه پله می خواستم ببینم که چه جوری میتونم نمونه کاراتون رو ببینم اگه میشه راهنماییم کنید از این گذشته میخواستم بدونم که شما در شهر ملارد کرج در استان البرز هم نماینده دارید یا نه ممنون میشم مرسی
    بیست و پله دارم حدودا چقدر طول میکشه برای این ۲۰ پله برام حفاظ بزنید و حفاظتی که می خوام بزنم یه حفاظ ارزان قیمت می خوام چون توان مالی خیلی بالایی ندارم و فقط می‌خواهم حالت حفاظت داشته باشه که بچه‌ها از آنجا نیافتند خدایی نکرده اتفاقی براشون بیفته مرسی

    پاسخ
  24. سلام و عرض ادب خدمت سایت محترم آهن کوب خوب من چند تا سوال داشتم میخواستم ازتون بپرسم امیدوارم که وقت تون را نگرفته باشم یکی از سوالات اینکه ارتفاع نرده طبق مقررات ساختمان باید چند سانت باشه این یک و از این گذشته می خواستم ببینم که شما از چه پروفیلی توی کارهاتون استفاده می کنید و رنگبندی کارتون چیه اگر ما بخواهیم بیایم از نزدیک کارهای شما را ببینم امکانش هست یا خیر چون من تا الان زیاد خرید اینترنتی نداشتم زیاد به خرید اینترنتی اعتقادی ندارم و اگر امکانش هست راهنماییم کنید برای خرید حضوری ممنون میشم روز خوبی داشته باشین خدانگهدار

    پاسخ
  25. سلام خدمت سایت محترم آهن کوب ما برای حیاط خونه دنبال نرده هستیم می خواستم ببینم چجوری میتونیم نمونه کاراتون آشنا بشیم کیفیتی که در کاراتون استفاده می کنید چی هست از چه آهن هایی استفاده می کنید آیا مثل بقیه شرکت ها از آهن ضایعاتی استفاده می کنید چه رنگهایی میزنید آیا فقط رنگ های معمولی مثل سفید و مشکی استفاده می‌کنیم یا که هر رنگی که ما بخواهیم برای ما انجام میدین و از آن گذشته اینکه نصب و حمل رایگان هست یا نه چون ما برای خارج از تهران هستیم می‌خوام اگر امکانش هست راهنماییم کنید بفرمایید روز خوبی داشته باشین ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
  26. سلام خسته نباشید میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم من برای باغم تو شهریار به نرده بالا پشت بوم احتیاج دارم اما برایم زیاد مهم نیست که چه نرده ای باشه چون نمی خوام خیلی گرون باشه یا مثلا از جنس خیلی مرغوب استفاده شده باشه برای همین تصمیم گرفتم که ببینم که اگر نرده دست دوم باشه به مراتب برای من به صرفه تر به قیمت تر و مقرون به صرفه تر هست شما ر نرده راه پله برای بالا پشت بوم دست دوم هم کار می کنید یا نه اگر که کار نمیکنید ارزون ترینر نرده راه پله ای که دارین از چه قیمتی شروع می شود ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید سریعتر ممنون ممنون خدانگهدار

    پاسخ
  27. سلام روز بخیر من شیراز خیلی قشنگ مزاحمتون میشم خواستم ازتون چند تا سوال بپرسم من احتیاج دارم به نرده راه پله های دوبلکس داخل خونه و نرده راه پله ها و اینکه چون از شیراز خدمت شما تماس گرفتم میخواستم ازتون بپرسم که آیا شما نمایندگی داخلی شیراز دارین اگر دارین چه جوری میتونم باهاشون در ارتباط باشم چون که احتیاج دارم به کسی که بیاد مشاوره بده و بتونه برای من یه طراحی داشته باشه چون پله های داخل خونه احتیاج به طراحی داره بخاطر همین گفتم که مزاحمتون بشم ازتون سوال بپرسم که آیا داخل شیراز نماینده داری که به بنده معرفی کنید در ضمن نرده داخل خانه را مد نظر دارم که ترکیب چوب و فلز باشد ممنون میشم از لطفتون خدانگهدار من

    پاسخ
  28. سلام و عرض خدمت سایت محترم آهن کوب به تازگی خونه تموم کردیم که احتیاج داره به راه پله های داخل خونه از نظر قیمت هم مشکلی نیست و اما چیزی که حایز اهمیت هست می خوام یه طراحی متفاوت داشته باشه چون دیزاین داخل خونه کاملاً کلاسیک هست که من می خوام تفاوت بکنه و خونه رو شلوغ تر بکنه برای همین به پیشنهاد یکی از بستگان مزاحم سایت شما شدم که ایشان از شما خرید کرده بودند قبلاً و خیلی از شما تعریف می‌کردند برای همین احتیاج دارم به طراحی که بیاد طراحی منزل ببینه نسبت به آن طراحی برای ما یک طراحی داشته باشندخود من فکر میکنم راه پله های تقریباً سنگی سلطنتی برای دیزاین خانه ما مناسب باشه اما باز احتیاج داریم به کسی که بتونه ببینه چی برای اونجا مناسبه و چی باید انجام بشه درخیلی خوشحال میشم اگر راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون ممنون

    پاسخ
  29. سلام و عرض ادب خدمت سایت محترم آهن کوب من میخواستم بپرسم که من به تازگی خونه تموم کردم احتیاج به نرده های راه پله ها دارم توی خونه از متریال خوب استفاده شده از بهترین جنس ها استفاده شده بابت همین می خواستم راه پله ها که از نظر من یکی از مهم ترین مشاعات های ساختمان هست هم بتونم از بهترین متریال استفاده کنم اما یه جایی که رفتم به صورت حضوری در مورد کیفیت و جنس و اینا سوال کنم که بتونم با جنس ها تقریباً آشنایی داشته باشم خیلی از جنس ترک تعریف می‌کردند که جنس های به مراتب با کیفیت تر مقاوم تر هستند و از نظر کیفیت و تمیز کاری بیشتری دارد بعد من ازشون در مورد جنس ایرانی سوال کردم اما خوب زیاد به من اطلاعاتی در مورد جنس ایرانی ندادند حالا من به عنوان یک شخص بی طرف از سایت محترم آهن کوب میخواستم یه سوال بپرسم که توی متریال استفاده شده جنس ترک و جنس ایرانی چه تفاوتی هست ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
  30. سلام روز بخیر من دنبال راه پله هایی می گردم که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه باشه هم این که سریع آماده بشه و می خوام قبل از اینکه سفارش داشته باشم یه کاتالوگ یا حداقل یه شماره داشته باشم که بتونم از طریق تلگرام یا واتساپ نرده های راه پله هارو و جنس هایی که تولید کردید و آماده هست و من بتونم ببینم که بتونم راحت تر سفارش بدم منزل ما سمت رباط کریم هست اگر امکانش هست راهنماییم کنید و اینکه نصب و حمل آیا رایگان هست آیا من میتونم به صورت حضوری برم و نرده هارو بتونم از نزدیک ببینم و همینطور میتونم قول بدم در صورتی که تقریبا قیمت و کیفیت یه همخونی مناسب داشته باشد مسلما این همکاری آخر ما نخواهد بود مرسی از لطفتون و سایت محترمتان مرسی اصلانی

    پاسخ
  31. سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان گرامی بنده از مازندران هستم شهرستان محمود آباد من به تازگی یه ویلایی تمام کردم که هم برای داخل خانه و هم برای رفتن به پشت و بام احتیاج به نرده راه پله ها دارم دنبال جنسی هستم که نه خیلی گرون نه خیلی ارزون باشه و کار بکنه از نظر کیفیت هم متوسط باشه برای ما کافی هست اما جنسی که شامل ضمانت و گارانتی باشه و یکساله از بین نرود و از آن گذشته رنگش نیز خیلی برامون مهم هست از آنجایی که مستحضر هستید شمال دارای آب و هوای مرطوب بسیار شدیدی اینطوری نباشه که تو شش ماه اول کاملا زنگ بزنه و بخواد از بین بره اگر امکانش هست لطفاً راهنمایی کنید مرسی ممنون وقتتون به خیر

    پاسخ
  32. سلام و وقت بخیر خدمت سایت محترم آهن کوب من برای خانه ای که در کرج مهرشهر ساخته ایم و قصد سکونت داریم و به صورت سه طبقه تریبلکس است احتیاج به نرده دارم و چون داخل خونه از شیشه های سکوریت بزرگ کار شده حدسم در این هست که بهترین گزینه نرده های استیل باشه اما از اونجایی که شغل من این نیست و امکان تعویض دکوراسیون خانه نیست پس به این فکر هستم که کسی که تخصصی مثل شرکت شما در کار نرده و حفاظ هستند هم یه نظر بدهند برای همین هم مزاحم شما شدم تا اگر امکانش هست یکی از مشاورین شرکت شما تشریف بیاورند و خونه را از نزدیک ببینند تا بشه یه نظر کارشناسی داشته باشم ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  33. سلام احوال شما خوب هستین ببخشید جدیدترین مدل نرده راه پل تولید می کنی چه نوع حفاظ های نرده راه پله هستند که من بتونم اون ها رو برای ویلای خودم بخرم من ویلام در شیان است و در واقع یک خانه ی ویلایی می باشد که میخواستم برای فضای داخلی آن از نرده های راه پله شما استفاده کنم و می خوام که طرح جدید باشه و کمتر جایی آن را اجرا کرده باشین و یک طرح انحصاری و مختص ویلای خودم باشه
    میخواستم بدونم آیا امکان داره که اولش برای من طرحش رو بزنید و اگر مورد تایید من بود اون رو برای من اجرا کنید و بفرمایید که هزینه طراحی و ساخته و همچنین اجرای آن چقدر هست و می خوام که یه طرح خیلی خاص باشه که مختص پروژه خودم باشه و متشکرم از شما

    پاسخ
  34. سلام و عرض ادب
    ساختمان ۴ طبقه در منطقه یوسف آباد ساختم که میخواستم برای فضای داخلی و خارجی آن از طراحی نرده راه پله شما استفاده کنم آیا شما کسی را دارید که این کار را انجام بده و طبق نما و همچنین سبک ساختمانی که ما ساختیم بهترین پیشنهاد را به ما بده که چه حفاظی به ساختمان ما میاد میشه آدرس رو بدم که کارشناس محترمتون بیان و اگر میشه هم کارشناس فنی تشریف بیارن و هم طراح کارهاتون بیان و طبق چیزی که می بینند نظر خودشان را بدهند و نظر تخصصی بدن در آخر تشکر می کنم از شما و سایت خوبتون امیدوارم که هرچه زودتر جواب بدین که من بتونم از بلاتکلیفی در بیام و زودتر سفارش رو به ثبت برسانم

    پاسخ
  35. سلام در مورد نرده راه پله آهنی ساده سوال داشتم و میخواستم بدونم که از چه متریالی برای ساخت حفاظ های راه پله ساده استفاده می کنین مقاطع و پروفیل های مورد استفاده شما چی هست برای کدام کارخانه ست
    ممنون میشم بهم بگید و اینکه حفاظ های هست که به جای پروفیلهای آن بشه از میلگرد در داخل طرح‌های آن استفاده کنید چه طرحی باشه بهتره که متریال با مقاومت بسیار بالایی داشته باشه ما این کار را برای یک پروژه اداری می‌خواهیم به خاطر همین می‌خواهیم که کار فرفورژه و شلوغ نباشه و اینکه یک کار ساده ای باشه که به محتوای اون و نوع کاربری ساختمان بیادش و ممنون میشم در مورد زمان تحویل به ما توضیح بدهید البته ما حدود ۸۰ تا پله داریم که در راه پله قرار داره میخواستم بدونم که حدوداً حداقل و حداکثر چقدر زمان میبره که حفاظ راه پله آماده بشه و بیایید برای ما نصبش را انجام بدهید ممنون از شما روزتون بخیر

    پاسخ
  36. سلام من ساکن ساری هستم و به دنبال تولید کننده نرده راه پله استیل در ساری هستم ممنون میشم اگر شماره نمایندگی خودتون رو که حفاظ استیل تولید میکنه رو برای من بدین که من بتونم از ایشان کمک بگیرم و علاوه بر اینکه حفاظ های راه پله رو بهشون بسپارم همچنین حفاظ های پنجره رو بهشون بدم می خوام که اینا با هم دیگه ست باشه باهم دیگه فرق نداشته باشه و هماهنگی داشته باشه و همچنین بفرمایید که چقدر زمان میبره که حفاظ ها رو سفارش بدم و شما برایم بسازید و بفرستید ساری و آیا این حفاظ ها به صورت آماده در نمایندگی شما وجود دارد و باید یا سفارش بدم که از تهران به دستم برسه
    این پروسه چقدر زمان میبره و که این حفاظ به دستم میرسه آدرس و تلفن محبت کنید که من برای عقد قرارداد به مزاحم نماینده تون بشم

    پاسخ
  37. سلام خسته نباشید قیمت‌هایی که در بالا آپلود کردید قیمت های به روز نرده راه پله مدرن هستش یا اینکه قیمت‌ها تغییر داشته آیا کاهش پیدا کرده و یا افزایش داشته و یا همین طور ثابت بوده و همچنین بفرمایید که هر حفاظ راه پله در هر یک متر حداقل چقدر وزن آهن استفاده شده و حداکثر وزن آن چقدر هست
    من از طرح های مدرن شما خوشم آمده و می خواستم بدونم که در هر متر چقدر وزنش هست که حساب کنم و بتونم برآورد هزینه داشته باشم و اینکه آیا امکان داره که کارشناس محترمتون بیان از کار ما بازدید کنند ما در تهران خیابان دماوند هستیم و می‌خواستیم از خدمات شما بهره مند بشیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید