درب آکاردئونی در کرج

درب آکاردئونی در کرج، که یکی از شهرهای پر جمعیت ایران است و به دلیل نزدیکی‌اش به تهران، اهمیت زیادی دارد. در طی سال‌های گذشته، افراد زیادی برای زندگی و کار به کرج آمده اند و در نتیجه ساختمان سازی در کرج رشد چشمگیری داشته است.

با بیشتر شدن تعداد ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری در کرج، نیاز به حفظ امنیت در شهر بیشتر احساس می‌شود. در این مطلب درب آکاردئونی در کرج را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

امروزه، حفاظ‌های امنیتی و درب‌های ضد سرقت زیادی وجود دارند که از آن‌ها برای افزایش امنیت ساختمان‌ها و مجتمع‌ها استفاده می‌شود.

یکی از بهترین سازه‌های امنیتی، حفاظ درب آکاردئونی است. این حفاظ‌ها، از چندین لایه فلز ساخته می‌شوند که به هم متصل شده‌اند و غیر قابل شکسته شدن و باز کردن هستند.

در نتیجه نصب درب آکاردئونی در کرج از بهترین راه‌های امن‌تر کردن فضای ساختمان است. برای مشاهده لیست قیمت وارد صفحه اصلی درب آکاردئونی شوید.

درب آکاردئونی الکترواستاتیکی
نصب محافظ آکاردئونی در کرج

چرا نصب درب آکاردئونی در کرج را به شما توصیه می‌کنیم؟

برای حفظ امنیت خانه‌ها یا واحدهای اداری یا همچنین مغازه‌ها می‌توان از این حفاظ استفاده کرد که هم دارای زیبایی خاصی است و هم دارای ضریب امنیت بالایی است.

  1. درب آکاردئونی، بسیار کم جا است.

می‌دانیم که این روزها، بیشتر مردم ساکن کرج در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی زندگی می‌کنند و این موضوع یعنی فضای خانه‌ها کوچکتر شده است.

درب آکاردئونی، خیلی راحت پشت درب ورودی آپارتمان نصب می‌شود. این حفاظ‌ها بسیار کم جا هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. 

  1. استفاده از درب آکاردئونی بسیار راحت است.

یکی از مزایای حفاظ آکاردئونی این است که استفاده از آن بسیار راحت است؛ یعنی شما می‌توانید هنگام ورود به خانه آن را به حالت فشرده دربیاورید و در یک قسمت درب ورودی جمع کنید. هنگام بیرون رفتن از خانه هم می‌توانید آن را با فشار دست باز کنید و روی آن نیز قفل بزنید.

  1. حفاظ آکاردئونی وزن کمی دارد.

یکی دیگر از خوبی‌های درب آکاردئونی این است که وزن کمی دارد و به ساختمان فشار زیادی وارد نمی‌کند. حفاظ درب آکاردئونی روی چهارچوب درب اصلی خانه نصب می‌شود و وزن اضافی روی دیوارها و ستون‌های خانه وارد نمی‌کند.

یعنی اگر تمام واحدهای یک ساختمان اقدام به نصب درب آکاردئونی کنند، مقاومت ساختمان به خطر نمی‌افتد و از این نظر مورد تایید مهندسان عمران و ساختمان سازان است.

  1. حفاظ آکاردئونی، قیمت بسیار مناسبی دارد.

نسبت به دیگر درب‌های ضد سرقت، حفاظ آکاردئونی قیمت مناسبی دارد و شما می‌توانید با بودجه منطقی، برای خرید این حفاظ‌ها اقدام کنید.

البته اگر قیمت درب آکاردئونی در کرج برای شما مهم است، باید بدانید که همه مدل‌های درب آکاردئونی هزینه یکسانی ندارند. مدل‌های ساده حفاظ آکاردئونی قیمت پایین‌تری دارند و مدل‌های پیچیده و فانتزی درب آکاردئونی هزینه بالاتری دارند.

  1. درب آکاردئونی باعث دکوراسیون فضای بیرونی خانه می‌شود.

درب آکاردئونی، از جمله حفاظ‌های امنیتی زیبا است که به فضای بیرونی خانه شما، جذابیت و زیبایی می‌بخشد. در نتیجه شما می‌توانید از این درب‌های ضدسرقت، برای دکوراسیون فضای ورودی ساختمان نیز استفاده کنید.

  1. حفاظ آکاردئونی، کاربردهای زیادی دارد.

شاید فکر کنید که نصب درب آکاردئونی در کرج فقط برای مجتمع‌های مسکونی انجام می‌شود. اما از این حفاظ‌ها می‌توان در مراکز اداری، مراکز تجاری، شرکت‌ها، ویلاها، پاساژها و پارکینگ‌ها نیز استفاده کرد و امنیت بیشتری را در این مکان‌ها برقرار کرد.

  1. ضریب امنیت درب آکاردئونی بسیار بالا است.

درب آکاردئونی، امنیت بسیار بالایی دارد. یعنی به راحتی خم نمی‌شود، شکسته نمی‌شود و میله‌های آن باز نمی‌شوند. در نتیجه سارقان نمی‌توانند به راحتی وارد فضای داخلی ساختمان شوند و خطر سرقت به حداقل می‌رسد.

به همین دلیل است که نصب درب آکاردئونی در کرج، از بهترین راه‌ها برای افزایش امنیت در محیط است و راه را برای ورود سارقان و افراد غریبه می‌بندد.

درب آکاردئونی قهوه ای
درب و حفاظ آکاردئونی قهوه‌ای رنگ

نکته‌ای که باید بدانید این است که برای سفارش درب آکاردئونی در کرج، بهتر است این کار را به مرکزی معتبر و قابل اطمینان بسپارید.

زیرا بعضی از کارگاه‌ها هستند که از فلزات بی کیفیت برای ساخت حفاظ امنیتی استفاده می‌کنند تا قیمت درب آکاردئونی و حفاظ‌ها کاهش پیدا کند.

این گونه حفاظ‌ها، طول عمر کوتاه‌تری دارند و امنیتشان هم پایین است. در نتیجه شکستن و از بین بردن آن‌ها کار راحتی برای سارقان به حساب می‌آید. پس مهم است که درب آکاردئونی مورد نظر خود را از مرکزی باسابقه خریداری کنید.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش درب آکاردئونی در کرج

اگر قصد سفارش و خرید درب آکاردئونی در کرج را دارید و به کیفیت حفاظ امنیتی خانه خود اهمیت می‌دهید، درب آکاردئونی موردنظر خود را از برند آهن کوب خریداری کنید.

در آهن کوب، شما می‌توانید حفاظ امنیتی مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده تحویل بگیرید و نصب کنید.

گروه آهن کوب، سال‌ها سابقه ساخت انواع درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی در کرج را دارد و می‌تواند درب آکاردئونی مورد نظر شما را با طرح و مدل دلخواهتان آماده کند.

بعد از ثبت سفارش در آهن کوب، روند ساخت درب آکاردئونی مورد نظر شما با طرح و مدل دلخواهتان شروع می‌شود. برای ساخت درب آکاردئونی از بهترین فلزات، ابزارها و دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

در نهایت درب آکاردئونی با طرح و مدلی که شما دوست دارید آماده خواهد شد. مرحله آخر، رنگ زدن درب آکاردئونی است که با توجه به رنگ انتخاب شده توسط شما، این کار با کمک دستگاه‌های پیشرفته انجام خواهد شد.

سپس درب آکاردئونی آماده ارسال به مقصد یعنی ساختمان شما می‌شود و توسط تیمی متخصص و با تجربه، نصب خواهد شد. بعد از نصب درب آکاردئونی خیالتان از امنیت ساختمان راحت باشد. زیرا این حفاظ‌ها، طول عمر بسیار بالایی دارند و تا سال‌ها مقاوم هستند.

تمام تلاش تیم آهن کوب این است که با کاهش قیمت درب آکاردئونی در کرج و افزایش کیفیت آن‌ها، رضایت شما را به دست بیاورد.

61 دیدگاه دربارهٔ «درب آکاردئونی در کرج;

  1. سلام اهنکوب جان. ما این دربهارو از کجا میتونیم بخریم؟ما غرب تهرانیم . نزدیک عیده میخام برم مسافرت و نیاز شدید به درب آکاردئونی دارم و میخام خیلی زود بهم تحویلش بدید . آیا امکانش هست ؟ نهایتا 2-3 روزه میخام . و اینکه قیمتش به صورت کیلویی محاسبه میشه یا نه ؟ چه رنگایی موجوده؟ ممنون میشم از ادمین زودتر جواب بدین تا سریعتر اقدام به خرید کنم و اینکه برای خرید حضوری و دیدن نمونه ها کجا باید بیام ؟ منظور از سه گل و دو گل و … در دربها چیه؟ ایا طرح گل داره رو در؟ و اینکه بهترین نوع دری که برامون پیشنهاد میدید چه دریه؟ دو گل خوبه یا سه گل یه چهار گل ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي شايگان عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      براي سفارش درب اكارديوني با شماره تماس 09107500479 تماس بگيريد تا همكارانم راهنماييتون كنن
      بازديد براي تمام نقاط بيست و دو گانه ي تهران به صورت كاملا رايگان انجام مي شود
      زودترين زمان تحويل ما در صورتي كه ابعاد مورد نطرتون در كارخونه موجود باشه چهل و هشت ساعت مي باشد
      قيمت به صورت متر مربعي محاسبه مي شود
      رنگهاي سفيد نقره اي
      مشكي
      قهوه اي
      مسي چكشي
      جز رنگبنديمون است
      منظور از گل تعداد لوزي هاي روي درب مي باشد
      بهينه ترين گزينه كه هم ايمني خوبي داره هم قيمت مناسبي طرح سه گل لوزي چهار خم مي باشد

      پاسخ
  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان شرکت کاوه . من چند وقت پیش به شرکت شما زنگ زدم برای سفارش درب اکارديونی ولی چون مسافرت کاری برام پیش اومد دیگه نتونستم سفارشم رو پیگیری کنم و به سرانجام برسونم . الان میخام برای منزل نودم و مادرم حفاظ اماردیونی تهیه کنم . هایا با توجه به اینکه نزدیک عیده اینور سال میتونین دربهارو بهمون تحویل بدید؟ ایا درب اماده مومود دارید؟ ممنون میشم پاسخ بدید
    و اینکه امکانش هست که از رنگ روغنی برای درب منزلمون استفاده کنین یا تمامی رنگاتون به صورت کوره ایه؟
    و در اخر از همه ی عوامل مجموعه سپاس پ قدر دانی می کنم .

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي اسماعيلي عزيز
      تحويل درب هاي اكارديوني اگر ابعاد درب منزلتون موجود باشه تا چهل و هست ساعت امكان پذيره
      ولي در حالت كلي هفت روز كاري زمان مي بوه تا درب اماده بشه و براي نصب ارسال بشه
      رنگ هايي كه ما در محصولاتمىن استفاده مي كنيم تماما رنگ كوره اي الكترواستاتيك پوشش فام درجه يك مي باسد كه از دوام بسيار بالايي برخوردار است و رنگ روغني به هيچ عنوان پيشنهاد نميشه
      براي مشاوره ي رايگان و هماهنگي وقت بازديد مي توانين با شما ره ي تلفن 09107500479 تماس بگيريد تا همكارانم در بخش فروش راهنماييتون كنن
      ممنونم از همراهي شما
      شاد و پيروز باشيد

      پاسخ
  3. سلام
    من ساکن خیابان جهان شهر کرج هستم که چندی پیش از خانه ی من دزدی شده بود که خوشبختانه چیز زیادی نتونسته بودن ببرن به خاطر اینکه به موقع رسیده بودیم‌ خونه ولی متاسفانه دزد در رفته بود
    و ما روز بعد سرقت با شرکت شما تماس گرفتیم و ازتون یه درب خریداری کردیم که در عرض بیست و چهار ساعت نصاب‌ هاتون از شرکت اومدند و حفاظ درب اکاردیونی رو نصب کردند
    و خیلی خوب بود که در کمترین زمان برای ما نصب رو انجام دادند و ما خیالمون راحت شد که دربمون حفاظ داره و از شرکت شما بسیار بسیار سپاس گذارم بابت این سرعت عمل
    و امیدوارم روزی برسه که در کشورمون هیچ کس از فقر و نداری دست به کارهای زشتی مثل دزدی نزنه . امین الهی

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي جيراني
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      بابت اتفاق پيش امده براي شما بسيار متاسف شدم خداروشكر كه سارقين نتونستن وسايل زيادي از شما به سرقت ببرند
      در صورت موجود بودن سايز درب شما در كارخانه درب ها بيست و چهار ساعته الي چهل و هست ساعته نصب مي سوند و در اير اين صورت حدودا هفت روز كاري زمان ني بره تا حفاظ ساخته و اماده ي نصب بشه
      ممنونم از اين كه نظر خودتون رو به مخاطبان ما و ما به اشتراك گذاستين
      بسيار خوشحاليم از اين كه از مجموعه ي ما راضي بوديد
      ممنونم از همراهي شما

      پاسخ
  4. سلام و عرض ادب خدمت همه آهن کوبب های عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و همیشه موفق و پیروز باشید بنده منزلم در فردیس کرج هستش که می‌خواهم برای واحد ورودی مون یکی از دربهای آکاردئونی شما را تهیه کنم ولی نمی دانم کدوم مدل مناسب فضای ما هستش سوالم اینه که آیا برای فردیس هم کار انجام می‌دهین و بازدیدتون برای انجام به صورت رایگان که کارشناس تون بیان و اندازه‌های ما را بزنند و یک پیش فاکتور به بدن تا ما بتوانیم تصمیم بگیریم که خرید کنیم یا خیر ممنون میشم اگه جواب بدین

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای واحدی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران و کرج به صورت رایگان انجام میشه و همچنین کار نصب نیز به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود ولی شامل هزینه حمل می‌شود دربهای آکاردئونی ما در انواع مختلفی تولید می شود که بهینه ترین گزینه آن طرح سه گل لوزی چهار خم می باشد و از پرطرفدارترین و محبوب ترین دربهای تولیدی ما می باشد که هم ایمنی بالایی دارد و هم ظاهر مناسبی دارد برای اینکه بازدید هماهنگ کنید می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا آدرس دقیق تونه محبت کنید که کارشناسان فنی ما خدمتتون برسن و شما را راهنمایی کنند و با توجه به شرایط و بودجه‌ای که شما دارید بتونن بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و پس از بازدبد برای شما پیش فاکتور صادر می می شود که طبق ان می توانید پرداختی‌ها را انجام دهید امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه حدود دو ماه پیش برای منزل من واقع در خیابان گلشهر کرج یک در آکاردئونی نصب کردیم که طرحش سه گل لوزی چهار خم بود و با استفاده از پرچ مخفی این درو ساخته بودیم بعد از اینکه در مورد تحویل گرفتن بسیاری از کیفیت و نوع رنگی که به شده بودیم راضی بودند و همچنین از اخلاق و رفتار پرسنل بسیار بسیار راضی بودند و خواستم بعد از این مدت از شما و شرکت خوبتون تشکر کنم و این که یادمه کارشناس تو موقعی که اومدن یکی به ما دادند که میخواستم بابت اون حدی زیبا هم از مجموعه شما کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که انشاء‌الله برای سفارش های بعدی هم حتما از شرکت شما سفارش خواهم داد و شما شما را به دوستان خود معرفی می کنم شاد و پیروز باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای مهری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب های آکاردئونی ما در طرح‌ های مختلفی از جمله دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی تولید می‌شوند که طرح سه گل لوزی چهار خم یکی از امن ترین و پرطرفدارترین و پرفروش ترین دربهای می باشد و ما امکان زدن پرچ مخفی هم در تولیدی خودمون داریم که پرچ مخفی مزایایی نسبت به پرچم معمولی دارد که باعث مقاومت بیشتر در می‌شود و امنیت در را بالاتر می برد بسیار ممنونم از نظر شما و خیلی خوشحالم از اینکه باعث رضایت شما شدیم و لبخند رضایت روی لبهای شما نقش بسته امیدوارم که هیچ وقت خطری شما را تهدید نکنه و بسیار سپاسگزارم از همراهی گرم و صمیمانه شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. خانمی هستم که برای حفاظ برای درب منزل دنبال حفاظ آکاردئونی هستم که با سایت شما آشنا شدم میخواستم ببینم وزن درب های آکاردئونی تون دقیقا چند کیلو هستش و آیا من که یک خانم هستم میتونم به راحتی این درو باز و بسته کنم برایم خیلی اهمیت دارد که در بدون سر و صدا و اینکه بدون نیاز به زور راحت باز و بسته بشه ممنون میشم در مورد وزن درب توضیح بدین و اینکه قیمت در به صورت لنگه ای هستش یا به صورت متری یا به صورت وزنی ممنون میشم در مورد این مسائل توضیح بدین و اینکه بعضی جاها می‌نویسند که به صورت پرچ مخفی هستش میخواستم بدونم که منظور از پرچ مخفی چیه و چقدر در امنیت در تاثیرگذار است و آیا لازم هستش که مادر را به با پرچ مخفی خریداری کنیم بهترین پیشنهادی که شما می‌دهید چه دربی هستش با چه مشخصاتی ممنونم از سایت خوب و جامع و کاملتون

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما خانم آرام عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه درب هایی که ما در صنایع فلزی اهن کوب تولید می‌کنیم از لحاظ وزنی در حالت استاندارد قرار دارند که نه اون قدری سنگین هستند که نشه باز و بسته کرد و نه آنقدر سبک هستند که امنیت اون ها رو زیر سوال ببره شما می توانید آن را سفارش بدهید و به راحتی آنها را استفاده بکنید برای داشتن وزن دقیق می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما شما را راهنمایی کنند در هایی که تولید می‌کنیم بدون سروصدا هستند و خیلی راحت باز و بسته می شوند قیمت درب ها تا ابعاد خاصی به صورت لنگه ای محاسبه میشه و اگر از یک ابعادی بالاتر باشه به صورت مترمربعی محاسبه می‌شود که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید پرچ مخفی یک پونی می باشد که شرکت در اختیار مشتریان گذاشته که باعث امنیت بیشتر درب می‌شود و اگر که مشتری بخواهد براشون این کار را انجام می‌دهیم و در آخر ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. خسته نباشید من ساکن مهرشهر کرج هستم که برای درب واحد خودمون و همسایه روبرویی مون حفاظ آکاردئونی میخواستم سفارش بدم که بعد از اینکه با افراد متعددی صحبت کردم ایشان گفتند که بهینه ترین گزینه طرح سه گل لوزی چهار خم هستش بعد سوالی که داشتم اینه که برای کرج حمل به چه صورت هستش آیا برای کرج حمل و نصب رایگان انجام میشه و اینکه قفل این درها به چه صورت هست میشه شما جای قفل رو بذارید و ما خودمون براش قفل تهیه بکنیم بعد اینکه چه زمانی طول میکشه که این حفاظ نصب بشه آیا این دو تا دربی که ما می‌خواهیم سفارش بدیم در یک روز قابل نصب هستند و آیا برای ما که دو تا در سفارش بدیم شرکت تخفیفی نداشته که ما بتوانیم از آن استفاده کنیم ممنون می شوم اگر پاسخ بنده را بدهید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای وثوق امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای کرج بازدید و نصب به صورت کاملاً رایگان انجام میشه ولی حمل شامل هزینه می شود برای اطلاع دقیق از قیمت هم میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و همچنین آدرس دقیق خودتون رو محبت کنید تا کارشناس مون بیان و برای شما بازدید را انجام بدهند درب سه گل لوزی چهار خم یکی از دربهای ایمن می باشد که پرطرفدارترین و محبوب ترین درب ما می باشد که برای منازل مسکونی بسیار مناسب می باشد قفل هایی که روی درب قرار می‌گیرد دو تا جای قفل آویز یکی در بالا و دیگری در پایین هستش که یکی از قفل ها از داخله که بتونید وقتی داخل منزل تشریف دارید هم در رو قفل بفرمایید
      برای قفل های مخفی می توانیم اندازه های قفل را به شما بدهیم که خودتون قفل تهیه کنید و بعد از این‌که نصاب ما اومدن برای نصب قفل رو بدین تا براتون روی در جوش بخوره هر دو در در یک روز قابلیت نصب رو دارند و حدوداً هر در نیم ساعت زمان میبره تا نصب بشه برای تخفیف می توانید با کارشناس فروش ما صحبت کنید و با شماره ای که در بالا بهتون گفتم تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری را به شما بدهند ممنونم از همراهی شما روزتون بخیر باشه

      پاسخ
  8. خسته نباشید بنده ساکن کرج هستم البته من وردآورد هستم منزلم و می خواهم برای واحد خودم یک درب لولایی سفارش بدهم میخواستم بدونم که درب های لولایی تون امنیت بیشتری دارد یا درب آکاردئونی
    دلیل اینکه می خوام درب لولایی سفارش بدم اینه که نصب حفاظ آکاردئونی در واحد وجود نداره حالا ایشالا کارشناس تون که اومدن خودشون می بینند و خواهند فهمید که من چرا درب لولایی رو ترجیح دادم به درب آکاردئونی
    درب های لولایی شما ایا از امنیت بالایی برخوردار هستند و آیا امکان داره که روش قفل چهارشاخ نصب کنید و اینکه زمان تحویل تان چند روزه هستش و هزینه حمل و نصب آن به چه صورت است و علاوه بر قفل چهارشاخ امکان نصب حلقه قفل هم وجود داره که من بتونم از داخل هم در رو گفت کند و هم از بیرون درب قفل کنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای فریدون
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      دربهای لولایی و دربهای آکاردئونی هر کدام از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که طبق شرایط پروژه و سلیقه مشتری تصمیم گرفته می‌شود که کدام مناسب تر میباشد و دربهای لولایی دارای طرح های متنوعی هستند که می توانید بین آنها انتخاب فرمایید دربهای آکاردئونی به دلیل کم جا بودن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند ولی هر دو در از ایمنی بالایی برخوردارند برای دریافت کاتالوگ محصولات و لیست قیمت می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما صحبت کنید تا در تلگرام و واتساپ و آنها را برای شما ارسال کنند امکان نصب قفل چهار شاخ و حلقه قفل آویز روی درب لولایی وجود دارد و محدودیتی در نصب قفل وجود ندارد و ۷ روز کاری زمان می‌برد که در آماده بشه و خدمت شما بیان نصب و انجام بدهند برای اطلاع از هزینه حمل می توانید با کارشناس فروش صحبت کنید ولی نصب و بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  9. سلام روزتون پر از شادی باشه من ساکن ملارد کرج هستم که می خواستم برای حفاظ برای درب منزل خودمان از حفاظ های آپارتمانی و یا حفاظ کشویی شما استفاده کنم میخواستم بدونم شرایط سفارشتون برای ملارد به چه صورت هستش آیا برای این قسمت هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه و هزینه حمل و نصب هم به صورت رایگان محاسبه میشه و ممنون میشم در مورد امنیت های مدل های مختلف حفاظ های کشویی تون به من توضیح بدهید و بگویید کدوم حفاظ بهتره
    ما در محلمون هم آهنگرانی هستند که درب آپارتمانی تولید می کنند ولی من خواستم مستقیم از شرکت خرید کنم تا هم ایمنی بهترین کیفیت بالاتری داشته باشه خواستم بدونم تفاوت دربی که شما تولید می کنید با دربی که آهنگران معمولی تولید می کنند در چیست و شما به نظرتون کدوم مدل مناسب برای ما میباشد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شورچه امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدیدمون برای تهران و کرج و اطراف آن ها به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود که شما می‌توانید از این خدمات استفاده کنید تا کارشناس هم خدمتتان برسن و مشاوره حضوری به شما بدهند و هم اینکه اندازه‌های درب شما رو بردارند تا برآورد هزینه برای شما انجام بشه هزینه حمل برای ملارد و کرج به صورت جداگانه محاسبه میشه که برای اطلاع از آن میتوانید با کارشناس فروش ما صحبت کنید و برای ارتباط با کارشناس فروش با شماره09107500479 تماس بگیرید ولی هزینه بازدید و نصب به صورت کاملاً رایگان محاسبه می‌شود درب های تولیدی ما در انواع مختلفی تولید می شوند طرح دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی که درب چهار گل ح ایمن ترین دربی می باشد که در صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود و بعد از اون طرح سه گل لوزی ما از امنیت بیشتری برخوردار هستند و همچنین محبوبیت بالاتری دارد و پرفروش‌ترین محصول ما بوده است رنگ‌های ما به صورت کوره ای الکترواستاتیک می باشد و در دارای دو قفل آویز در بالا و پایین می باشد که در صورت تمایل می توانید قفل مخفی هم به آن اضافه بفرمایید ممنون از شما و همراهی شما روزتون بخیر باشه خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام روز بهاریتون بخیر باشه من می خواستم برای درب بالکن مون که ابعاد آن حدوداً یک متر و نیم در دو متر و ۹۰ سانت هستش که از این دو متر و ۹۰ سانت حدوداً ۵۰ سانتش کتیبه قرار داره و شیشه ای درب آکاردئونی استفاده کنم نمیدونم برای این قسمت امکان نصب درب آکاردئونی وجود داره یا نه چون یک طرف اون کولر قرار داره و طرف دیگر دیوار هستش میخواستم بدونم و البته در به بیرون باز میشه آیا امکان اینکه روش بشه حفاظ زد وجود داره باید برای اینکه مطمئن بشم چیکار کنم کسی میاد بازدید کنه و من عکسش رو میتونم براتون بفرستم که نظرتون رو به من بدهید ممنون میشم منو راهنمایی کنید و آیا برای کرج هم بازدید انجام می دهید ما در گلشهر کرج هستیم لطفاً من رو راهنمایی بفرمایید
    موفق باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گورک عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای هر ابعادی که شما مدنظرتون باشه امکان نصب درب آپارتمانی و ساخت ان وجود داره ولی برای اینکه کارشناس بیان و نظر قطعی شان را در این رابطه بدهند باید وقت بازدید هماهنگ کنید بازدید برای تهران و کرج به صورت کاملاً رایگان استفاده میشه که شما برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناسان برای مشاوره و دیدن شرایط پروژه خدمتتون برسند و شما را راهنمایی بفرمایند همچنین می توانید عکسی از در رو برای شماره تلگرام و واتساپ شرکت محبت کنید بفرستید تا کارشناسان ببینن و نظر خودشون رو بدن ولی بهتر است که به صورت حضوری خدمتتون برسند و شما را راهنمایی کنند و امیدوارم که تونسته باشم به سوالات شما پاسخ دهم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گورک عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای هر ابعادی که شما مدنظرتون باشه امکان نصب درب آپارتمانی و ساخت ان وجود داره ولی برای اینکه کارشناس بیان و نظر قطعی شان را در این رابطه بدهند باید وقت بازدید هماهنگ کنید بازدید برای تهران و کرج به صورت کاملاً رایگان استفاده میشه که شما برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناسان برای مشاوره و دیدن شرایط پروژه خدمتتون برسند و شما را راهنمایی بفرمایند همچنین می توانید عکسی از در رو برای شماره تلگرام و واتساپ شرکت محبت کنید بفرستید تا کارشناسان ببینن و نظر خودشون رو بدن ولی بهتر است که به صورت حضوری خدمتتون برسند و شما را راهنمایی کنند و امیدوارم که تونسته باشم به سوالات شما پاسخ دهم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  11. سلام خوبین متاسفانه دزد به خونه من حمله کرده و در ضد سرقت من رو شکونده و وارد منزل شده و متاسفانه از منزل ما دزدی صورت گرفته بعد از این اتفاق من به فکر افتادم که برای در بم درب آکاردئونی یا همین درب های کشویی شما را بزنم اما متاسفانه الان درب ما شکسته و من می خوام در زودترین زمان ممکن درب آپارتمانی اکاردیونی را بیارید برای ما نصب کنید تا ما به امنیت نسبی برسیم چون خانواده ام نمیتونن برن بیرون به خاطر مشکلی که برای درب به وجود آمده سوالم اینه آیا میشه در ۲۴ ساعت آینده بیارید و برای من در رو نصب کنید و درب من ابعاد یک متر و ده در دو مترو ۲۵ سانت هستش که از قسمت چپ باز میشه می خوام ایمن ترین دربی که تولید می کنید را برای ما بیارید و نصبش را انجام دهید و من وقتی ندارم ممنون میشم اگر پاسخ من را بدهید که اگر ببینم می توانید در ۲۴ ساعت آینده در رو برامون نصب کنید که مزاحمتون بشم و سفارش مرا از طریق سایت شما به ثبت برسانم ممنونم از سایت خوب و مفیدتون روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پسندیده عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اتفاقی که برای شما افتاده بسیار متاسفم و امیدوارم دیگه همچین اتفاق تلخی براتون پیش نیاد
      برای اطلاع از موجودی ابعادی که فرمودین لطفاً با شماره 09107500479 تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما صحبت کنید و ابعاد مد نظرتون را به ایشان بگویید که اگر در کارخانه این ابعاد موجود باشه برای شما طی ۲۴ ساعت آینده میان و نصب و انجام می‌دهند و اگر موجود نباشه حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره تا آماده بشه و بیاد براتون نصب را انجام بدهند ایمن ترین دربی که ما تولید می‌کنیم درب چهار گل لوزی می باشد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه طرح سه گل لوزی چهار خم می باشد که از محبوبیت و امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در سال گذشته جزو پرفروش‌ترین دربهای با می باشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و امیدوارم خوب باشید ممنون از همه شما خدانگهدار

      پاسخ
  12. سلام می خواستم تشکر کنم بابت سایت کامل و جامعی که دارید و توضیحات و مطالب بسیار خوبی که در اختیار ما گذاشتین تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم و انتخاب درست را داشته باشید بنده ساکن گوهردشت کرج هستم که می خوام برای دوتا واحد آپارتمانی از دربهای آکاردئونی شما استفاده کنم ابعاد این درب ها حدود یک متر و ۱۵ در دو متر و ۳۰ سانت هستش و میتونم اندازه هاش رو بگیرم و بهتون بدم که اگر بشه بسازید و برای من زحمت نصبش رو بکشید میخواستم بدونم برای اینکه من اندازه ها رو به هم کارتون بدم که سفارش مرا ثبت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم آیا میشه من رو راهنمایی بفرمایید تا بتونم بهتر تصمیم بگیرم در رابطه با خرید درب آکاردئونی برای درب آپارتمان و سوال بعدی اینکه چند روز زمان می‌برد تا این درب ها به دست ما برسه و نصب شود چقدر زمان میبره ممنونم از شما امیدوارم همیشه خوب باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای زنوزی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنون از اینکه ما رو همراهی میکنید و مطالب وب سایت ما رو خوندین تشکر می کنم از شما
      برای ابعادی که فرمودین امکان ساخت درب آکاردئونی وجود داره فقط باید قبلش کارشناسان بیان برای بازدید که اندازه های دقیق را بردارند که در نصب همکارانم دچار مشکل نشوند برای این کار می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناس فنی بیان و برای شما اندازه ها را بردارند و همچنین مشاوره حضوری به شما بدهد هزینه بازدید برای کرج و تهران به صورت کاملاً رایگان می‌باشد همچنین هزینه نصب نیز به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و حدود ۷ روز کاری زمان می‌برد که در آماده بشه تا به دست شما برسد البته اگر ابعاد دربی که فرمودید در کارخانه موجود باشد تا ۴۸ ساعت آینده میارن و نصب را برای شما انجام می دهند
      امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  13. سلام و احترام خدمت همه عوامل صنایع فلزی آهنگ کوب
    من ساکن کرج هستم ولی در اطراف کرج یعنی در صفادشت یک باغی دارم در واقع خانه باغی نقلی که می خواهم برای درب ورودی خانه یکی از دربهای آپارتمانی شما را بزارم و اگه امکانش باشه برای یکی از پنجره ها هم می‌خواهم از حفاظ آکاردئونی شما استفاده کنم آیا امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی پنجره وجود داره و باید آدرس رو کجا ثبت کنم که همکاراتون بیان بازدید انجام بدن آیا برای صفادشت هم بازدید به صورت رایگان انجام میشه از چه طریقی باید اقدام کنم البته من خودم اندازه ها را به صورت حدودی گرفتم که ابعاد ورودی منزل حدوداً یک متر و ۱۰ سانتی متر در دو متر و ۱۰ سانت هست و ابعاد پنجره یک متر و ۹۰ در یک متر و ۸۰ سانت می باشد می‌خواستم هر دو از یک مدل باشند که با هم تفاوتی نکند که نمای ساختمان رو به هم نزنن ممنون میشم اگر بفرمایید که برای خرید باید چه اقدامی انجام دهم و بفرمایید که مشخصات فنی درب شما به چه صورت میباشد آیا تضمین کتبی هم به ما داده می‌شود بابت کیفیت کار و متشکرم از وقتی که برای ما میگذارید و جواب کامنت های مارو می دهید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کمالی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدید برای تهران و استان البرز به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما می توانید از این خدمات شرکت استفاده کنید برای اینکه وقت بازدید بگیرید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناس فنی ما خدمتتون برسند و برای شما بازدید و انجام دهند اندازه هاتون رو بردارند و همچنین مشاوره حضوری به شما بدهند امکان نصب آکاردئونی روی پنجره هم وجود دارد با هر ابعادی که شما بخواهید این در قابلیت اجرا دارد و اینکه در هایی که در آهن کوب ساخته می شود مدل های مختلفی دارد حفاظ چهار گل لوزی حفاظ ۳ گل لوزی و حفاظ دو گل لوزی می باشد که حفاز چهار گل و سه گل لوزی جز ایمن ترین حفاظ های ما می باشد که طبق بودجه که شما دارید می توانید از آنها استفاده کنید رنگ هایی که ما استفاده می‌کنیم رنگهای کوره ای الکترواستاتیک هستش که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند برای کارهامون تضمین کتبی هم داده می‌شود و در قراردادی که براتون ارسال می شود ضمانت کار در آن قرارداد ذکر شده است امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  14. سلام خسته نباشید بین درهای آکاردیونی و لولایی شما کدام درب از امنیت برخوردار می باشد کدام یک مزایای بیشتری دارد و برای اینکه ما ایمنی خیلی بالایی داشته باشیم شما خودتان کدام یک از این درب ها را به ما پیشنهاد میکنید من هفته بعد عازم سفر هستم که می خواهم قبل از سفر درب آکاردئونی را بیارید و برای من نصب کنید آیا امکان نصب درب آپارتمانی برای شما مقدور می باشد که اگر اوکیه من با شرکت تماس بگیرم و آدرس منزلم واقع در کرج رو به همکارانتان بدم تا برای من وقت بازدید هماهنگ کنند و برای اندازه‌گیری تشریف بیارن که ما بتوانیم از این خدمات و مشاوره شما استفاده بکنیم و اینکه شرایط پرداخت شما به چه صورت هستش آیا شرایط نقدی و اقساط با یکدیگر متفاوت هست کدام یک به صرفه تر در میاد و آیا رو اقساطی درصدی مبلغ اضافه میشه ممنون میشم این موارد را به من توضیح بدهید تا بتونم استفاده کنم و ببینم که سفارش خودم رو به ثبت برسونم از طریق شرکت شما
    متشکرم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شوریده
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدیدمون برای تهران کرج و اطراف آن به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود
      دربهای آکاردئونی و درب های لولایی ما هر کدام از امنیت بالایی برخوردار هستند ولی در های آکاردئونی به دلیل کم جا بودن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند که طبق شرایط پروژه می‌شود تعیین کرد که کدام درب مناسب درب ورودی شما می باشد ۷ روز کاری زمان می‌برند که در بیاد و برای شما نصب انجام بشه و اگر ابعادی که دارید در کارخانه موجود باشه طی ۴۸ ساعت آینده میاد و نصب انجام میشه برای اینکه آدرستون رو محبت کنین که کارشناسان بیان برای بازدید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و وقت بازدید خودتون رو رزرو کنید تا کارشناس مون بیان هم شرایط پروژه را ببینند و هم شما را راهنمایی بفرمایند
      فروشمون به صورت نقدی و اقساطی می باشد که برای اطلاع از جزئیات آن می توانید با شماره که در بالا گفتم صحبت کنید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  15. سلام و خسته نباشید من خانه ای دارم در فاز ۳ اندیشه کرج می خوام برای اون از حفاظ های آکاردئونی شما استفاده کنم آیا برای اندیشه کرج بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه و برای اینکه آدرسم رو بهتون بدم که کارشناس تون بیاد و اندازه ها را بردارند باید با چه شماره ای تماس بگیرم شما چه حفاظ دربی به ما پیشنهاد میدهید بین حفاظهای دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی و همچنین طرح پروانه ای شما کدام یک از امنیت بالایی برخوردار هستش و برای دربهای ساختمانی مناسب می باشد همچنین رنگ هایی که استفاده می کنید چه نوع رنگی هستش بین چه رنگهایی ما میتونیم انتخاب داشته باشیم آیا هر رنگی که بخواهیم برای ما می‌زنید هزینه حمل و نصب آن برای اندیشه کرج به چه صورت میباشد ممنون میشم من رو راهنمایی بفرمایید تا بتونم سفارشم را از طریق شرکت خوب شما بهش برسونم ممنون از شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای زارع امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدید برای تهران و کرج و اندیشه به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود که شما میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید تا کارشناس فروش مون برای شما وقت بازدید آهنگ کنند حفاظی که ما پیشنهاد میکنیم بینه حفازهای ۴ گل لوزی و سه گل لوزی می باشد که با توجه به بودجه ای که دارید می توانید بین آن ها انتخاب کنید هر دو حفاظت از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برای دربهای آکاردئونی بسیار مناسب هستند
      برای تولیدات مون از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود که بین رنگ های قهوه ای مشکی مسی سفید می توانید انتخاب داشته باشید و اینکه حمل شامل هزینه می شود برای کرج ولی نصب آن به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  16. سلام خسته نباشید ببخشید من یه درب آکاردئونی نیاز دارم برای ورودی منزل که میخواستم از طرح سه گل لوزی شما استفاده کنم البته بعد از پرس و جوهای فراوان گفتند که یکی از گزینه‌های مناسب درب سه گل لوزی ۴ خم هستش که من تصمیم گرفتم این در رو تهیه کنم برای ثبت سفارش به چه شماره ای تماس بگیرم و با کی صحبت کنم آیا بازدیدتون برای کرج رایگان انجام میشه کهذ کارشناس بیان نگاه کنن نظر بدن
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید خداحافظ

    پاسخ
  17. سلام و درود و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران صنایع فلزی آهنکوب
    امیدوارم که حالتون خوب باشه من می‌خواستم برای درب تراس م از درب های محافظ شما استفاده کنم فقط میخواستم منو راهنمایی کنید که برای درب تراس درب اکاردیونی مناسب هستش و ایا امکان نصب این درب ها روی درب های تراس وجود داره برای این‌که کارشناس تون بیان و درب ما را ببینند باید با چه شماره ای تماس بگیرم و یا لیست قیمت و کاتالوگ تونو می تونن از چه طریق دریافت کنم که بتونم بین اونها انتخاب داشته باشم
    از نظر شما بهترین درب آکاردئونی کدام در هستش و باید در اکاردیونی بهتره یا لولایی
    کدوم یکی رو شما پیشنهاد میدهید روز خوبی داشته باشید خداحافظ

    پاسخ
  18. سلام ساکن کرج هستم میخواستم شماره نمایندگی تون را در کرج به من بدین و بفرمایید که با کی باید تماس بگیرم که کارشناس فنی تونم بیان و برای ما اندازه‌های در رو برداشت کنن و بیان ببینن که امکان نصب در روی درب کنونی ما وجود دارد
    با توجه به اینکه یکم شرایطش خاص هستش و آیا برای کرج هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه
    ممنون میشم لیست قیمت و کاتالوگ محصولات تون رو برای من ارسال کنید تا من بتونم بین آنها و با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفتم بین در های شما انتخاب کنم و سفارش خود را ثبت کنم و اینکه شرایط فروش شما به چه صورت هستش و باید پرداخت‌ها به چه صورت انجام بدیم آیا شما چکم قبول می‌کنید که من به صورت دو ماه بهتون بدم ممنون از شما خداحافظ

    پاسخ
  19. سلام خسته نباشین من هدایت هستم و می خواستم در رابطه با دربهای آپارتمانی شما سوال کنم
    سوال اول اینکه تسمه هایی که استفاده می کنید چه تسمه هایی است و اندازه آن ها چقدر می باشد و همچنین رنگی که مورد استفاده قرار می دهید رنگ کوره ای می باشد ؟ یا رنگ روغتی؟ و آیا بین رنگ هاتون رنگ چکشی نیز دارید و طیف رنگی به چه صورت است که ما با توجه به رنگ در ب خونمون بتونیم از بین رنگ های شما انتخاب کنیم آیا امکان داره که برای درب ما ریل ها را را به صورت تقویت شده انجام بدید که اگر این کار را انجام بدهید قیمتش چقدر افزایش داره و اینکه هزینه حمل و نصب و بازدید به چه صورت میباشد
    آیا به صورت جداگانه حساب میشه یا در خود قیمت در لحاظ شده است ممنون میشم اگه مقدور بود راهنمایی بفرمایید و بگید کدوم در بین درهای تولیدیتون ایمنی بالایی در داره و کدوم را انتخاب کنیم

    پاسخ
  20. سلام و عرض ادب روزتون بخیر ما ساختمان داریم ۵ طبقه در دو واحد براش درب آکاردئونی میخوایم میخواستم در مورد اینکه طرح هاشون به چه صورت و از چه آهنی در اون استفاده شده بدونم ممنون میشم راهنماییم کنین همچنین ممنون از سایت خوب آهننکوب که توی دوران کرونا کمک می‌کنه ما کمتر از خونه بیایم بیرون بازم مرسی از شما در ضمن میخواستم در مورد بازدید هم راهنماییم کنین آیا بازدید رایگان هست یا خیر که بتونم زودتر خریدمو انجام بدم مرسی ممنون

    پاسخ
  21. سلام خدمت سایت محترم آهن کوب و دست اندرکاران آن سایت شمارو یکی از دوستان به من معرفی کردن که فوق العاده از کار کردن با شما راضی بودن برای همین تصمیم گرفتم که من هم مزاحمتون بشم و چندتا سوال در مورد درب های اکاردیونی بپرسم یک اینکه چون راه پله ای ما مشخص هست و جزو نمای ساختمان رنگش برام خیلی مهمه اینکه از چه رنگی استفاده میکنین خارج از اون کیفیت آهنی که استفاده میکنین هم مهمه چون همانطور که گفتم راه پله به صورت باز هست و امکان دزدی ازش هست پس باید دری باشه که بشه بهش اطمینان کرد ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ
  22. سلام خدمت شما دوستان عزیزم من برای ویلای شمال م که حالت دوبلکس هست درب اکاردیونی می‌خوام اما نه تنها برای درها چون ویو ویلا رو به ساحل هست همچنین تصمیم گرفتم که نمای روبرو کور نشه به جایش ما بتونیم از درب اکاردیونی مخصوص پنجره استفاده کنیم که هر موقعه خواستیم بتونیم ویو رو کامل داشته باشیم که این یک مسله هست و از اون گذشته چون شما شرجی هست حتما باید از رنگی استفاده بشه که نمای ویلارو از بین نبره ممنون میشم راهنماییم کنین ممنون از سایت خوب آهن کوب

    پاسخ
  23. سلام و عرض ادب و احترام خدمت سایت محترم آهنکوب ما تقریبا دوازده تا حفاظ یا همون درب اکاردیونی میخوایم وسمت مسکن مهر پرند هستیم که این دوازده تا برای دوازده واحد هست که با همسایه تصمیم گرفتیم که از چند جا استعلام قیمت بگیریم همینطور که خدمتتون عرض کردم در مقابل کیفیت قیمت هم برای ما خیلی مهم است یکی از بستگان بنده شمارو پیشنهاد دادن ما هم برای اینکه بتونیم از شما کمک بگیریم مزاحم شدیم یک که آیا نصب و حملش رایگان هست یا به عهده خودمون هست دو از نظر کیفیت تضمین میکنین چون پرند محله خطرناکیه و همچنین قیمت برای ما خیلی مهمه لطفاً راهنمایی کنین

    پاسخ
  24. سلام عرض ادب خدمت شما من از اهواز هستم و از اهواز مزاحمتون میشم میخواستم بدونم آیا اهواز نماینده دارین اگر دارین برای بازدید تشریف میارن و از اون گذشته نصب وحمل رایگان هست چون ما یه مقدار از شهر فاصله داریم و لطفاً در مورد کیفیت و رنگ هم یه مقدار توضیح بدین چون من با شرکت قبلی که تماس داشتم خیلی محدود و گنگ جواب میدادن جوری که من هیچ جور متوجه نشدم لطفاً کمکم کنین ممنون از سایت خوب و محترم آهن کوب روز خوبی رو آرزو مندم مرسی

    پاسخ
  25. سلام خدمت شما دوستان عزیزم من درب اکاردیونی احتیاج دارم برای باغ که در شهریار کرج هست من چندتا سوال داشتم در مورد اینکه شما از چه آهنی و چه ریلی استفاده میکنین منظور از این که میپرسم چون کیفیت خیلی مهمه چون دوست ندارم دوباره کاری کنم و از همه مهمتر رنگ مورد استفاده‌ی شما چی هست چون نمای باغ سنگ تراورتن سفید و کرم هست و دوست دارم رنگش نزدیک به نمای ساختمان باشه و یکی از دوستان به من پیشنهاد دادن که حتماً زمان سفارش حتما تاکید کنم که رنگی که استفاده میشود کوره ای باشد آیا شما از رنگ های کوره ای استفاده میکنین ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوب آهن کوب

    پاسخ
  26. سلام عرض ادب خدمت شما با سپاس فراوان از شما و سایت محترم آهن کوب از خانه ما به تازگی دزدی شده و ما قبلاً از درب اکاردیونی استفاده نکرده بودیم و همین امر باعث سهولت در کار دزد های نا محترم شده از همین بابت تصمیم به این گرفتم که از درب اکاردیونی استفاده کنم علیه حال ضمن تشکر فراوان من درب اکاردیونی احتیاج دارم که جوون دار و محکم باشه ممنون میشم که هزینه و نوع آهن مصرفی که در درهاتون از اون استفاده میکنین بگین برای من قیمت زیاد اهمیتی ندارد و از همین بابت اگر از جنسی استفاده بشه که به راحتی نشه ازش رد شد ممنون میشم فقط لطفاً یه مقدار زود تر به من جواب دهید مرسی ممنون از شما

    پاسخ
  27. سلام عرض ادب با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتان ما برای پنجره ها مد نظر داریم که حفاظ ریلی استفاده کنیم سوال اولم اینه که آیا اصلاً شما این کار ها را انجام می‌دهیم و اگر انجام میدهین چگونه برای سایز گرفتن باید اقدام کرد و چون ما در طبقه اول هستیم و دسترسی خیابان داریم باید از چه سایز آهنی استفاده بشه و خارج از آن میخواستم بدونم آیا اگر این کار شدنی باشه امکانش هست که از قفل های مخفی در آن استفاده کرد که هم بشه قفل دستی زد و هم قفل مخفی داشته باشد ممنون میشم راهنماییم کنین مرسی از سایت خوب آهن کوب و شما

    پاسخ
  28. سلام عرض ادب خدمت شما و سایت محترمتان ما به تازگی خانه ای در چهار طبقه دو واحدی در نظر آباد کرج ساختیم و برای آن احتیاج به درب اکاردیونی داریم و به غیر از آن حفاظ شاخ گوزنی هم می‌خواهیم که البته نمیدانم که آنرا هم انجام میدهین یا نه و اما در مورد درب ها چون قصد فروش نداریم و برای ساکن شدن آنجا را ساختیم از همه چی بهترین را در آن کار کردیم پس اینطور خدمت شما عرض شود که کیفیت برای ما بسیار مهم می‌باشد برای اندازه‌گیری دقیق آیا همکاران شما تشریف می آورند و چون هم من و هم خانومم شاغل هستیم و فقط جمعه ها در منزل هستیم برای اندازه گیری امکانش هست که جمعه تشریف بیاورید ممنون میشم راهنماییم کنین با سپاس فراوان از زحمات شما

    پاسخ
  29. سلام من به تازگی یه خونه تموم کردم سمت نظام آباد تهران پنج طبقه تک واحدی برای واحدها و در های انباری احتیاج به در اکاردیونی دارمو چون شغل بنده بساز بفروش هست و نسبت به لوکیشن منطقه هزینه کردم احتیاج دارم نسبت به کیفیت و قیمت از متریال استفاده کنم رو راست قیمت و همچنین تضمین کیفیت برام اهمیت داره پس یه جنسی می‌خوام که هم خوب کار کنه هم به قیمت باشه خارج از اون چون شریک دارم قیمت اقتصادی تموم شدن برای ایشون هم حایز اهمیت هست اگر به صورت حضوری همکاراتون تشریف بیارن و ما رو راهنمایی کنن ممنون میشم از اون گذشته رنگ همه درها میخوایم سفید باشه ممنون میشم که هم سریع و هم به صورت اقتصادی راهنماییم کنین ممنون از سایت خوبتون و هم چنین چون شغل من ساخت ساز هست اگر راهنمایی و کمک کنین مطمئن باشین این شروع همکاری ما خواهد بود مرسی

    پاسخ
  30. سلام عرض ادب خدمت شما ادمین محترم سایت آهن کوب و همراهان سایت بسیار عالیتون امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین از منزل ما به تازگی توسط یه آدم شیر نا پاک خورده دزدی شده و کل خانواده رو تو شوک و ترس برده با یکی از دوستان که داشتم صحبت میکردم می گفت شما حفاظ در دارین اما من تا حالا اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم این شد که به فکر در حفاظ آهنی افتادم من میخواستم بپرسم که آیا برای بررسی کردن و مشاوره دادن شما تشریف میارین کیفیتی که تو دراتون استفاده میکنین چی هست و چند مدل کیفیت دارد ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  31. سلام خدمت سایت محترم آهن کووب من می خواستم چندتا سوال در مورد دربهای آکاردئونی تونم بپرسم ما چندتا همسایه هستیم ما تصمیم گرفتیم که همه درهای آکاردئونی ساختمان عوض کنیم اما احتیاج داریم به شرکتی که هم قیمتاش مقرون به صرفه باشه وهم این که از کیفیت خوبی استفاده کنه و خارج از اون مشاوره رایگان و حمل و نقل رایگان داشته باشه چون ما یه مقدار خارج از شهر تهران هستیم اگر امکانش هست لطفاً من را راهنمایی کنید چون ما پنج تا درب آکاردئونی می‌خواهیم و هرچه سریع تر باشه بهتره ممنون از لطفتون و سایت خیلی خوبتون روز خوبی داشته باشین خدانگهدار

    پاسخ
  32. سلام و عرض ادب خدمت سایت محترم آهن کوب من ایرانمنش هستم چند تا سوال داشتم از سایت محترم آهن کوب خوب میخواستم ازتون بپرسم یک اینکه درب های آکاردئونی فلزی چه فرقی با درب آکاردئونی آلومینیومی میکنه و از این گذشته دربهای پی وی سی اصفهان چی هست چون چند جا که داشتم سوال می پرسیدم بابت اینا از من از من پرسیدند که شما درب آکاردئونی آلومینیومی می‌خواهیم یا درب آکاردئونی آهنی میخواستم ببینم مقاومت کدومشون بیشتر مقاومت آلومینیومی بیشتره یا آهنیه ممنون میشم اگر راهنماییم کنید ایرانمنش هستم روز خوبی داشته باشین خدانگهدار

    پاسخ
  33. سلام و عرض ادب خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم از شما چند تا سوال بپرسم یک اینکه من می خوام درب آکاردئونی منزل خودمون رو عوض کنم و اگر درب آکاردئونی ما عوض بشه آیا شما درب آکاردئونی قدیم و به قیمت خریداری می‌کنید که مابه‌التفاوت شو با درب آکاردئونی جدید پرداخت کنم این یک از این گذشته روی درب های آکاردئونی از تسمه‌هایی استفاده می کنید و خدمت شما عرض شود که چه رنگهایی می‌زنید آیا رنگ ها فقط رنگ های سفید و کرم یا هر رنگی که ما بخواهد انجام میشه چون رنگ نرده های راه پله طوسی هست میخواستم بدونم رنگ های خاص هم انجام میدهید یا خیر ممنون میشم اگه راهنماییم کنین مرسی از سایت خوبتون ممنون از لطفتون تشکر

    پاسخ
  34. با سلام خدمت سایت محترم آهن کوب من به تازگی دنبال دربهای آکاردئونی برای منزل خودمون می گردم و در سایت های جدید با نوعی از دربهای آکاردئونی آشنا شدم به اسم دربهای آکاردئونی چوبی می خواستم بدونم که این دربهای آکاردئونی چوبی آیا به اندازه درباره آکاردئونی آهنی مقاومت دارند و از چه جنسی بیشتر در آن از استفاده شده مثلا از جنس چوب استفاده شده کاملاً یا از جنس آهن و چوب ترکیب خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید از آن گذشته آیا رنگ های مختلف توی این درب آکاردئونی استفاده میشه یا همون رنگ چوب معمولی که برای من خیلی مهمه ممنون میشم که راهنماییم کنید بازم ممنون از سایت خوب آهنگ مرسی خدانگهدار

    پاسخ
  35. با سلام خدمت شما سروران گرامی من کامیار زارع از تهران مزاحمتون شدم میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم یکی که من در یک شرکت مشغول به فعالیت هستم که برای داخل آپارتمان احتیاج به درب آکاردئونی دارم آیا اصلا همچین چیزی وجود داره که برای برای داخل ساختمان از دربهای آکاردئونی استفاده بشه آیا برای داخل خانه امکانش هست که از دری استفاده بشه که نمای داخل خانه را زشت و زننده نکنه و اینکه اگر امکانش هست من با چه شماره ای میتونم تماس داشته باشم که برای مشاوره و برای بازدید تشریف بیارن ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون بدرود

    پاسخ
  36. با سلام خدمت سایت محترم آهن کوب و عرض خسته نباشید خدمت دست اندرکاران آن میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم که فقط در قدیم ما یه مدل درب آکاردئونی آهنی داشتیم ولی الان با یه سرچ ساده متوجه میشه چند مدل درب آکاردئونی مختلف آمده که اسمشون به گوش من قبلا نخورده بود یکی از اون ها در آکاردیونی آلومینیومی و درب آکاردئونی چرمی من نمیدونم چه تفاوتی نسبت به هم دیگه داره از آن گذشته این در ها را برای قشنگی آنها استفاده نمیکنیم برای ایمنی استفاده می‌کنیم ایمنی داره آیا مقاومت دارد که از آن به عنوان یه حفاظ استفاده کنیم یا نه فقط به عنوان زیبایی میشود از آن استفاده کرد مثلاً جلوگیری می‌کند واقعا از دزدی از این چیزها ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی روز خوبی داشته باشیم

    پاسخ
  37. سلام روز بخیر خدمت سایت محترم آهن کوب از تبریز مزاحم می‌شوم و چندتا سوال داشتم می خواستم بپرسم که دربهای آکاردئونی اتوماتیک را هم شما دارید و آیا اگر دارین این در ها در تبریز نماینده رسمی و دارند اگر داشته باشین ما چگونه می‌توانیم با آنها تماس برقرار کنیم و آیا برای نصب و حمل باید هزینه ای پرداخت کرد خارج از آن میخواستم لطفاً مرا درست راهنمایی کنید که کدام از نظر کیفیت و ماندگاری مقاومت بیشتری دارد آیا درب های اکاردیونی اتوماتیک هم به اندازه درب های اکاردیونی معمولی عمر خواهند کرد یا فقط حسن زیبایی دارد خیلی ممنون می شوم اگر مرا درست راهنمایی بفرمایید بهترین ها را برای شما آرزومندم روز به خیر

    پاسخ
  38. سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان محترم بنده از شهر زیبایی رشت مزاحم می شوم می خواستم ازتون بپرسم که آیا در رشت نماینده فعال دارید من شغلم فروش حفاظ و درب های اکاردیونی هست می خواستم ببینم چگونه میتونم از پذیرش نمایندگی شما نمایندگی بگیرم و اینکه چه جوری محاسبه میشه آیا نصاب خودتو می فرستید یا باید اینجا نصب داشته باشم اگه میشه در مورد چیزهایی که برای گرفتن نمایندگی فروش از شما می خواد کامل راهنماییم کنید مثلاً اینکه باید مغازه از خودم باشه یا اجاره بودن آن هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد و اینکه حساب و کتاب به صورت ماهیانه تصفیه خواهد شد یا هر فروش ممنون پیشاپیش بابت راهنماییتون به خداوند بزرگ میسپارمتان

    پاسخ
  39. با سلام خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم بابت دربهای آکاردئونی تون اینکه دربهای آکاردئونی سلطنتی آیا برای داخل خونه هم اجرا میشه و اینکه اگر بخواهید اجرا کنین یعنی ما سفارش بدیم چند روز کاری طول میکشه تا آماده بشه و به دست ما برسه برای اینکه زمان محدود دارم و نمی خوام زیاد زمان ببرد و از اون گذشته نمی خوام نمای داخل خونه رو زشت بکنه می خوام یه حالت زیبایی خودشو داشته باشه اگر امکانش هست راهنماییم کنید ممنون میشم روز خوبی داشته باشید و ممنون از سایت خوبتون محمدی تهران لطفاً راهنمایی سریع بفرمایید

    پاسخ
  40. سلام روز بخیر من یه ساختمون به تازگی ساخته‌ام در پردیس بومهن ۵ طبقه دو واحدی یعنی تقریباً ۱۰ واحد برای این واحدها احتیاج به حفاظ آکاردئونی دارم میخواستم فقط ازتون چند تا سوال بپرسم در مورد کیفیت دربهای آکاردئونی آلومینیومی و دربهای آکاردئونی آهنی میخواستم ببینم برای محافظت و حفاظت داشتن قوی‌تر دربهای آکاردئونی آهنی قویتره یا آلومینیومی و اینکه چه فرقی باهم دیگه دارند رنگهای درب های آکاردئونی آلومینیومی به چه صورت است و آیا رنگ هاش همونطوری که رنگ‌های درب های اکاردیونی آهنی داره ممنون میشم از سایت خوبتون راهنماییم کنید مرسی خدانگهدار

    پاسخ
  41. سلام روز بخیر میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم من شغلم بساز بفروشی هست به تازگی خونه تموم کردم که تقریباً پنج تا واحد بوده و درب آکاردئونی از نوع قدیمی با تراکم پایین دارم میخواستم ببینم که برای واحدهای جدیدی که ساختم احتیاج به ۱۲ تا درب آکاردئونی آسانسوری دارم که شما این در‌ها را آکاردانی به کارتون میاد که بخواهد از ما بخرید که ما بتونیم از شما خرید جدید داشته باشیم یا خیر ممنون میشم در مورد کیفیت دربهای آکاردئونی آسانسوری همه توضیح مختصری به من بدین چون جنس های جدید هست وهنوز امتحان خود را نسبت به در های قدیم پس نداده اند ممنون میشم که راهنماییم کنید روز خوبی داشته باشیم

    پاسخ
  42. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه میخواستم بدونم شما آموزش ساخت درب آکاردئونی فلزی دارید و آیا امکان داره که یه پکیج آموزشی به صورت اینترنتی تهیه کنید و در رابطه با آموزش ساخت حفاظ های روی دیوار و حفاظ آکاردئونی در آن توضیح بدید که استفاده کنیم و اگر میشه که به صورت حضوری بیایم اگر میشه یک کلاسی بزارید برای چگونگی ساخت آکاردئونی که ما بتونیم یاد بگیریم و برای خودمون در شهر خودمون کارگاه تولیدی اینها را تأسیس کنیم
    ممنون میشم بفرمایید که آموزش این حفاظ ها به چه صورت است و ایا در برنامه‌تان هست که آموزش بذارید یا نه

    پاسخ
  43. برای خرید درب آکاردئونی اصفهان باید به کجا مراجعه کنیم من ساکن اصفهان هستم و نیازمند حفاظ آکاردئونی برای درب خودم می باشم البته در واحد روبرویی هم امکان داره که بخواد و منتظره من اول بزنم بعد بزنه
    در مجموع دو تا نیاز داریم به حفاظ آکاردئونی ممنون میشم اگر بفرمایید که مکان شما در اصفهان کجاست که مراجعه کنیم و مشخصات آن را بتوانیم از نزدیک ببینیم و بتوانیم خرید کنیم و همچنین ممنون میشم در مورد جزئیات این حفاظ های آپارتمانی به ما توضیح بدهید و راهنمایی کنید و اینکه آیا واقعا امنیت کافی را این درها دارند و یا خیر
    متشکرم از شما
    خداحافظ

    پاسخ
  44. سلام امیدوارم که حالت خوب باشه میخواستم تولید درب آکاردئونی یزد بزنم و خواستم چندتا سوال از شما می کنم که اولاً اینکه چه مساحتی نیاز هستش که ما بخواهیم یک کارگاه تولیدی برای درب آکاردئونی بزنیم و دوم اینکه آیا شما آموزش دارید و می توانید به ما یاد بدین تا بتوانیم هم تولیدکننده بشیم و سوم اینکه آیا شما کار فروش هم دارید یعنی اینکه در ب هاتون رو به تعداد بالا به ما بفروشید که ما در نمایشگاه مون بذاریم و بتوانیم این درها رو به فروش همشهریان برسونیم یا امکانش هست همکار شم من می‌خوام با شما همکاری داشته باشم حالا چه در بحث تولید در چه در بحث فروش
    می شود بنده رو راهنمایی کنید که باید چه بکنم برای استارت کار متشکرم خداحافظ

    پاسخ
  45. سلام من از ملات مزاحم شما می شوم و اینجا کسانی هستند که درب آکاردئونی تولید کنند ولی واقعیتش من دنبال این هستم که درب آکاردئونی شرکتی خریداری کنم که مشکلی پیش نیاید و می‌خواستم با شرکت طرف باشم چون کار شرکتی بهتر و مطمئن تر است از کاری که یک شخص تولید میکنه
    میخواستم از شما سوال کنم که آیا شما بابت در اکاردیونی گارانتی هم ارائه می دهید و آیا به صورت کتبیه این گارانتی؟ همچنین میخواستم در مورد پرداخت سوال کنم و بگویم که آیا امکان داره بدون اینکه چک بدیم به شما از شما خرید کنیم
    ممنون میشم در مورد شرایط اقساطی تون به بنده توضیح بدین که اولش باید چقدر برای شما پرداخت کنیم و ما بقیش را در چند مرحله بهتون بدیم
    مرسی از تون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید