حفاظ لیلیوم – قیمت نرده حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم یکی دیگر از محصولات حفاظ روی دیوار است و شکل ظاهری آن از شاخه‌های گل لیلیوم الهام گرفته شده است. این حفاظ جزء زیباترین حفاظ‌هایی است که تولید شده و جزء نسل جدید حفاظ‌های روی دیوار است و رنگ آمیزی آن نیز به صورت دو رنگ انجام می‌شود.
در کنار زیبایی این حفاظ بسیار حفاظ امنی محسوب می‌شود. اگر به شکل آن نگاه کنید متوجه نوک‌های تیزی در سر هر شاخه آن می‌شوید که عملا عبور از آن را غیر ممکن می‌کند.

این تعداد شاخه‌های تیز به 200 عدد نیز می‌رسد و با توجه به اینکه تمام عرض دیوار را پوشش می‌دهد جایی برای قرار دادن دست و پا نمی‌ماند.
از طرفی دیگر از حفاظ لیلیوم  در چندین لایه و سطح استفاده می‌شود که این موضوع نیز تاثیر بسزایی در امنیت ساختمان شما می‌گذارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد نرده لیلیوم گسترش از مرکز آن بوده و تراکم و ارتفاع آن نیز قابل انتخاب توسط کارفرما می‌باشد.
اما در کنار تمام محاسن فوق العاده این حفاظ باید توجه داشته باشید که قیمت آن به خاطر وزن بالاتر این حفاظ نسبت به دیگر حفاظ‌ها مانند حفاظ شاخ گوزنی کمی بیشتر است.

در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه نوع حفاظی برای دیوار خود انتخاب کنید و یا می‌توانید با ما تماس بگیرید تا ما کاملا شما را راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

حفاظ لیلیومی مشکی طلایی
نصب حفاظ طرح لیلیومی شیک و زیبا

قیمت حفاظ لیلیوم – قیمت نرده لیلیوم و عوامل موثر بر آن

عومل تاثیر گذار بر قیمت حفاظ‌ها بسیار متعدد هستند و برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها بهتر است با بخش فروش ما تماس بگیرید تا به بهترین و دقیق‌ترین نحو شما را راهنمایی کنند.

اما به طور کلی فاکتورهایی که می‌توانند در قیمت موثر باشند عبارتند از:

  • تراکم و ارتفاع
  • نوع جوش
  • ضخامت میلگرد
  • نوع رنگ
    که در ادامه مقاله در مورد جزئیات هر کدام صحبت می‌کنیم.

تراکم و ارتفاع نرده لیلیوم و تاثیر آن بر قیمت

حفاظ دیوار لیلیوم به صورت تراکم‌های دو گل و سه گل در طول یک متر موجود می‌باشد. بدیهی است که تراکم بیشتر امنیت سازه را بسیار بالاتر می‌برد و همچنین به دلیل افزایش در وزن کلی حفاظ قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.
حفاظ لیلیوم در ارتفاع‌های 70 ،90 و 120 سانتی متر موجود می‌باشد. انتخاب ارتفاع حفاظ دارای چندین متغیر است و شما برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین ارتفاع برای حفاظ خود را انتخاب کنید باید به امنیت منطقه، ارتفاع دیواری که قرار است حفاظ روی آن نصب شود و دیوار همسایه یا دیوار کناری توجه فرمایید.

البته این را حتما در نظر داشته باشید که کارشناسان متخصص ما به صورت رایگان می‌توانند از ساختمان شما بازدید کنند و بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار دهند.

نوع جوش حفاظ لیلیوم

در حال حاظر دو تکنولوژی در زمینه جوش حفاظ‌های روی دیوار استفاده می‌شود که عبارتند از:

  1. جوش الکترود
  2. جوش با گاز CO2

1-جوش الکترود: این را در نظر داشته باشید که در این روش زائده‌هایی در محل پیوند اتصال سازه ایجاد می‌شود که در اصطلاح آن را گل جوش می‌نامند و به دلیل این که در این نوع حفاظ تعداد بسیار زیادی (بیش از 400) نقاط جوش وجود دارد و در اکثر موارد تعدادی از گل جوش‌ها در زمان جوش کاری کنده نمی‌شوند و همان طور به مرحله رنگ کاری می‌روند.

علاوه بر اینکه از نظر زیبایی ظاهری تاثیر منفی می‌گذارد، در گذر زمان موجب کاهش مقاومت و زنگ زدگی حفاظ می‌شود و به همین دلایل صنایع معتبر  امروزه کمتر از این روش استفاده می‌کنند.

2-جوش با گاز CO2: این روش مشکلات روش پیشین را ندارد و به همین دلیل جوش تحت گاز CO2 از نظر پوشش رنگی کامل‌تر و از نظر مقاومت بسیار بهتر و از نظر هزینه‌ای گران‌تر است.

ضخامت میلگرد استفاده شده در حفاظ لیلیوم

میلگرد به کار رفته  در نرده‌های لیلیومی که ساخته صنایع فلزی آهن کوب هستند همگی به صورت استاندارد و در ضخامت 10 و 12 (برای میلگرد های اصلی) هستند.

حفاظ لیلیومی طلایی
نصب حفاظ لیلیومی و محافظ ایمن

نوع رنگ به کار رفته در نرده لیلیوم و روش رنگ کاری

در این نوع حفاظ می‌توان از دو رنگ دلخواه طبق نظر کارفرما استفاده کرد و جنس رنگ‌های به کار رفته شده در حفاظ‌ها را می‌توانیم به دو نوع مایع (روغنی) و یا پودری الکترواستاتیک تقسیم کنیم.

1-رنگ الکترواستاتیک: این رنگ بسیار پوشش رنگی کاملی دارند و بعد از پاشش رنگ به درون کوره منتقل می‌شوند تا رنگ‌ها به اصطلاح پخته شوند. این روش به خاطر این که رنگ، تمام سطوح و زوایا را می‌پوشاند مقاومت بسیار بیشتری را برای سازه فراهم می‌کند و آن را از زنگ زدگی محافظت می‌کنند.

2-رنگ مایع: در این روش حفاظ را در محفظه‌های بزرگ رنگ می‌گذارند و سپس آن را در فضای باز قرار می‌دهند تا خشک شود. بدیهی است که پوشش کامل رنگ در حد رنگ الکترواستاتیک ندارد و این موضوع ممکن است هدف اصلی خریدار که تهیه حفاظ بسیار مقاوم است را اندکی مخدوش کند.

از نظر هزینه‌ای در ابتدا ارزان‌تر است اما در طول مدت ممکن است دوباره نیاز به رنگ داشته باشد. بنابراین پیشنهاد ما این است که از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده کنید.

در صورت انتخاب هر کدام از روش‌های بالا صنایع آهن کوب برای تمیزی و زیبایی بیشتر قبل از مرحله رنگ، حفاظ را کامل شسته تا رنگی یک دست و زیبا بگیرد.

حفاظ لیلیومی

سوالات متداول در مورد حفاظ لیلیوم و توضیح راجع به قیمت آن

1-استفاده از حفاظ لیلیوم چه مزیتی دارد؟

اگر به عکس‌های حفاظ لیلیوم دقت کرده باشید متوجه زوایای قرار گرفتن شاخه‌های تیز آن و همچنین گسترش از مرکز این نوع حفاظ خواهید شد.

با انتخاب تراکم و ارتفاع مناسب می‌توان مطمئن شد که به هیچ عنوان امکان عبور از این حفاظ وجود ندارد. چون عملا جایی برای قرار دادن دست و پا در دیوار باقی نمی‌ماند و در اکثر مواقع سارقان ترجیح می‌دهند سعی به ورود ساختمان‌هایی کنند که حفاظ ندارد و یا عبور از آن حفاظ ساده‌تر باشد.

2-منظور از تراکم در نرده لیلیوم چیست؟

تراکم حفاظ لیلیوم را تعداد شاخه‌های اصلی که شاخه‌های فرعی از ان منشعب شدند در طول یک متر اندازه می‌گیریم می‌توان دو گل و یا سه گل باشد.

3-حفاظ لیلیوم در چه ارتفاعی تولید می‌شود؟

این حفاظ در ارتفاع‌های 70 ،90 و 120 در صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود.

4-قیمت نرده حفاظ لیلیوم چقدر است؟

با توجه به تغییرات سریع قیمت‌ها و متغیرهای متعددی که در قیمت موثر هستند برای اینکه بتوانیم شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم لطفا با ما تماس بگیرید و همچنین برای ارزیابی دقیق‌تر، کارشناسان ما می‌توانند به صورت رایگان ساختمان شما را بررسی کنند.

5-کدام مدل از حفاظ های روی دیوار دارای امنیت بیشتری است؟

حفاظ لیلیوم نسبت به حفاظ شاخ گوزنی،بوته ای و نیزه ای دارای امنیت بیشتری است اما برای مقایسه دقیق تر این دو حفاظ شما می توانید مقاله “مقایسه حفاظ‌های روی دیوار و انتخاب مناسب‌ترین حفاظ برای ساختمان” را مطالعه کنید.

6-چرا انتخاب صنایع آهن کوب؟

هدف اصلی ما در این مقاله مطلع شدن شما از ویژگی‌های حفاظ لیلیوم بوده اما اگر قصد خرید داشته باشید ما به عنوان تولید کننده قدیمی و معتبر حفاظ‌های روی دیوار با بیش از 7000 پروژه در زمینه افزایش امنیت ساختمان‌ها می‌توانیم به صورت رایگان به شما مشاوره دهیم و یا ساختمان شما را بازدید کنیم.

همچنین همیشه سعی کردیم تا با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت و استفاده از استانداردهای روز در این زمینه بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهیم چون برای ما مهم رضایت شما است.

36 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ لیلیوم – قیمت نرده حفاظ لیلیوم;

  1. Ba salam va arze tabrike sale no . baraye manzele ma k sakhtemani vaghe dar haki,iyeye Tehran hast hafteye pish hefaze liliom nasb Kardin . arezam khedmatetun k hamsayegan besiar az kare sherkate shoma razi hastan va az man tashakor mikonan babate entekhabe shoma . az inke be harfe karshenase shoma tavajoh kardim dar bazdid va hefaze lilom ro entekhab kardim vaghean raziam . behtarin entekhab bud . keyfiyate sakht ali bud . faghat ye meghdar ba takhiir umad k unam ba tavajoh b inke hefazha kheili ba keyfiyat budan mishe azash chesh pooshi kard . agar gharar bashe behetoon nomreii bedam . ghatan un nomre 20 khahad bud. Ba tashakor az zahamate shoma

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دیداری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنونم از اینکه شرکت ما را برای ثبت سفارش خودتون انتخاب کردید و بسیار خوشحالم از اینکه از کار ما راضی بودین و رضایت کامل رو داشتین
      حفاظ لیلیوم یکی از حفاظ های ایمن ما می باشد که علاوه بر اینکه امنیت بسیار بالایی دارد از ظاهر بسیار خوبی نیز برخوردار هستش و بهترین گزینه می‌تواند حفاظ لیلیوم باشد ممنونم از اینکه نظر خودتون رو به ما به اشتراک گذاشتین و امیدواریم که بتوانیم همه کاستی‌ها را جبران کنیم که بتونیم همیشه بهترین کیفیت را به مشتریان خودمون ارائه بدید ممنون از اینکه ما رو همراهی میکنید روز خوبی داشته باشید موفق و پیروز باشید

      پاسخ
  2. درود فراوان خدمت یکایک شما عزیزان
    من از شرکت شما برای ساختمان خودمون واقع در محله ی دروس تهران حفاظ لیلیوم خریدیم و که طرح سه گل با ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر بود که دوستان اومدن وزحمت نصب رو کشیدند
    خیلی حفاظ های خوبی هستند علاوه بر زیبایی بنظرم جنبه ی امنیت بالایی هم دارند و از اینکه موقع مشاوره به خرف اقای میرزایی کارشناس فنی محترم شرکت شما گوش کردم و به پیشنهاد ایشون حفاظ لیلیوم خرید کردم بسی خرسندم و راضی .
    خاستم اول از اقای میرزایی و بعدم از نصاب های عزیز و کار بلدتون تسکر کنم که خیلی با سلیقه کار کردند و خیلی مودب بودند
    ممنونم از مدیریت شرکت کاوه برای تربیت این کارکنان و پرسنل دلسوزز

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای خسروی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ لیلیوم با تراکم سه گل و ارتفاع صد سانت یکی از حفاظ های بسیار ایمن تولیدی شرکت ما می باشد که علاوه بر ایمنی بالایی که داره ظاهر بسیار مناسبی رو‌هم داره که باعث زیبا تر شدن ساختمان می شه
      این حفاظم مزین به گل هایی می باشد که به رنگ طلایی در نوک شاخه های حفاظ ها می بلشند که باعث جلوه بخشیدن به حفاظ می گردد
      ممنونم از شما که شرکت ما رو انتخاب کردید و به ما اعتماد کردید
      سپاس از این‌ که نظرتون رو برای ما نوشتین بسیار خوش حالیم از این که رضایت شما رو توانستیم جلب کنیم
      ممنونم از همراهی صمیمانه ی شما
      روزتون بخیر

      پاسخ
  3. سلام
    من دنبال حفاظ برای ساختمونم می گردم که از حفاظ مدل لیلیوم شما خیلی خوشم اومد ولی هر چقدر گشتم قیمتش رو در سایت نتونستم پیدا کنم
    علاوه بر قبمت می خواستم بدونم رنگی که برای این خفاظ ها استفاده میشه چه نوع رنگی است و‌چه رنگ هایی ما می تونیم سفارش بدیم
    به نظرم با توجه به اینکه رنگ در ساختمان ما مشکی است رنگ مشکی طلایی خیلی مناسب ساختمان ما باشد

    برای اینکه کارشناس شرکت شما بیاد و بازدید اولیه امجام بده باید با کجا تماس بگیرم و از چه کسی خواهش کنم که بیاد
    ممنون از شما
    با تشکر
    امیدی

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای امیدی امیدوارم حالتون خوب و خوش باشه
      برای اطلاع از قیمت به روز حفاظ های مجموعه ی اهن کوب می تونین با شماره ی 09107500479 تماس حاصل بفرمایید
      تا همکارانم براتون ارسال کنند
      رنگی که برای رنگ امیری حفاظ ها استفاده می شود رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد که به رنگ های سفید طلایی کرم طلایی
      مشکی طلایی
      فهوه ای طلایی
      مسی طلایی
      ارايه می شود که می توانین ار بین ان تا با توجه به رنگ نمای ساختمانتان انتخاب بفرمایید
      برای هماهنگی وقت بازدید با شماره ای که خدمتتون گفتم تماس بگیرید و وقت بازدید هماهنگ بفرمایید موفق باسید
      با تشکر از شما

      پاسخ
  4. سلام و خسته نباشين
    سه ماه پيش بر دي ماه نود و نه براي ساختمان نوياز ما واقع در دروازه شميران حفاظ ليليوم به ارتفاع صد و بيست و تراكم سه گل با رنگ سفيد طلايي نصب كرديد كه هر كسي مياد خونمون اولين چيزي كه مي پرسه در مورد حفاظ هاست خيلي خوش حال و راضي هستم از اين كه از شركت شما خريدمون رو انجام داديم و كار شركتي يفارس داديم
    كيفيت كارها از نوع ميلگرد رنگ و ساير مسائل همه از بهترين متريال ساخته شده اند
    و من انتظار داشتم بعد اولين بارون حفاظ ها زنگ بزنن ولي اصلا هيچ تكوني نخورد و مثل روز اولشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قنبرنژاد
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنونم بابت نظرات مثبتی که برای ما گذاشتید و بسیار خوشحالم از اینکه از کار ما رضایت کافی رو داشتید
      حفاظهای لیلیوم یکی از حفاظ های ایمن ما در مجموعه صنایع فلزی آهن کوب می باشد که به صورت دو رنگ به مشتریان عزیز ارائه می شود که می توانید بین رنگ سفید طلایی مشکی طلایی قهوه ای طلایی مسی طلایی و کرم طلایی انتخاب داشته باشید هم زیبایی خیلی زیادی دارد و هم این که امنیت بسیار بالایی دارد بهترین انتخاب رو شما انجام دادید که این نوع حفاظ را برای دیوار خودتون انتخاب کردین میلگردهای مصرفی ما از نمره ۱۰ کششی هستش و نوع رنگی استفاده می‌کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک
      خیلی خوشحالم از اینکه راضی بودین امیدوارم که موفق و موید باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام خسته نباشيد مي گم به همه ي كاركنان اهن كوب
    براي حياط پشتي خانه مون مقداري حفاظ نياز داريم كه با توجه به اين كه دخترم به گربه الرژي داره ميخوام اين خفاظ رو بزنم كه گربه هم نتونه ازش عبور كنه
    يعني حفاظ رو يراي مسائل امنيتيش نمي زنم فقط مي خوام گربه نتونه ازش رد بشه
    مي خواهم حفتظ خيلي فشرده باشه و ارتفاعس هم حدودا پنجاه سانت باشه ولي در قسمت پايين حفاظ به قدري شاخه ها فسرده باشه كه امكان رد شدن چيزي ازش نباشه
    چه نوع خفاظي رو به بنده پيشنهاد مي كنين
    بهترين كاري كه مي تونم كنم كه دخترم در امان باشه چه كاريه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای فروهر عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      شما می توانید برای روی دیوار حفاظ های بوته ای و یا حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید که به نظرم حفاظ بوته ای برای این کاربری که می‌خواهید بهترین گزینه می باشد و در هنگام سفارش بگویید که می خواهم به صورت گربه گیر باشد تا از پایین آنها را برای شما پرتراکم کنند و بهترین تراکم می‌تواند تراکم ۲۵ باشد که بسیار فشرده می باشد و می تواند برای شما و دیوار تون مناسب باشد
      ارتفاع ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت ارتفاع مناسبی هستش که می توانید بین آن ها انتخاب فرمایید برای بازدید می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا کارشناسان براتون وقت بازدید بگذارند و کارشناس فنی به صورت رایگان میان و مشاوره حضوری به شما می دهند امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام
    دنبال يه حفاظي مي گردم كه هم قشنگ باشه هم امنيت خيلي بالايي داشته باشه و حالت دكوري نداشته باسه
    از طرح ليليوم شما خيلي خوشم اومد
    بين حفاظ ليليوم و اين شاخ گوزنياتون كدوم يكي امنيت بيشتري داره
    و فيمتشون چند تومنه
    براي اين كه قيمتارو. اشته باشم به كجا زنگ بزنم و با كي حرف بزنم
    خونه ي ما واقع در گلشهره كرجه
    ايا براي كرج هم خدمات ارائه مي ديد يا فقط براي تهران كار انجام مي ديد
    براي اين كه بهم كنك كنين و مشاوره ذديد با چه شماره اي تماس بگيرم
    ممنون مي شم جواب سوالامو بديد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای احمدزاد
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ لیلیوم آبشاری و حفاظ شاخ گوزنی ما از ایمن ترین حفاظ های می باشد که در صنایع فلزی آهن کوب ساخته می‌شود
      ایمن‌ترین حفاظی که ما تولید می‌کنیم و به لحاظ زیبایی هم خیلی موردپسند مشتریان قرار می‌گیرد حفاظ لیلیوم هستش که می‌توانید از ارتفاع ۱۲۰ و تراکم ۳ گل آن انتخاب فرمایید و اگر براتون مسئله اقتصادی مهم نیست ما به شما حفاظ لیلیوم را پیشنهاد می‌دهیم برای دریافت لیست قیمت می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و کارشناس فروش مون براتون از طریق تلگرام و واتساپ لیست قیمت را براتون ارسال کنند و می توانید آدرس خودتون رو محبت کنید که کارشناسان بیان و اندازه را بردارند تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه و بتونین خریدتون را انجام بدین بازدید برای کرج و تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که می توانید از این خدمات بهره مند بشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام
    ما مي خواستيم براي ساختمونمون دوربين مدار بسته كار بزاريم كه يكي از دوستان بهمون پيشنهاد دادن كه حفاظ روي ديوار براريم به صرفه تر هست و كارايي بيشتري داره
    الان بين دوربين مدار بسته و حفاظ روي ديوار با اهالي ساختمان داريم صحبت مي كنيم
    كه از شركتي اومدم و بهمون يه فاكتور دادم براي دور بين مدار بسته و الان مي خوايك يه پيش فاكتور هم از شركت شما بگيريم براي حفاظ روي ديوار كه بببينيم كدوم به صرفه تر و مار امد تر هست تا اون رو سفارش دهيم
    براي اين كه به ما پيس فاكتور بديد براي متراژ حدود سي و چهار متر بايد با كجا تماس بگيرم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سرافرازی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ‌های روی دیوار ما یکی از ایمن ترین و بهترین روش هایی میباشد که برای جلوگیری از ورود سارقین بر روی منازل مسکونی و یا دیوارهای باغ و سایر مکان ها نصب می شود و مانع عبور دزدان و سارقین از روی دیوار می شود برای رزرو وقت بازدید می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون محبت کنید که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسند و اندازه ها را بردارند و مشاوره به شما بدهند و همچنین براتون پیش فاکتور ارسال بشه که بتونید در رابطه با خرید تصمیم بگیرید بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات بهره مند بشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام عليكم خدمت حضار
    اينجانب بك واحد ويلايي در خيابان پيروزي تهران دارم كه مي خوام جلوش رى حفاظ بزنم
    ون ديوار هاي بغل با هميايه ها مسترك هست اون ها اازه ندادم من حفاظ بزنم و مي گن در صورتي مي توني حفاظ بزني كه شاخ و برگ حفاظ ها وارد حريم منزل ما نشه
    عرض اين حفاظ هاي شاخ گوزني چند سانتي متر است
    ايا مي شه جوري نصب كرد كه فقط به طرف خونه ي خودم باسه
    عرض ديوار نا بيست سانتي متر مي باشد و ديوار از جنس سنگ است
    شما چه راهكاري پيشنهاد مي كنين
    ممنون مي شم بگين
    با تسكر از سايت خوب و مطالب مفيد شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پیروانی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه شما می‌توانید از حفاظ های ما در عرض ‌های مختلف استفاده کنید عرض هایی که ما تولید می‌کنیم بین سی سانت تا ۷۰ سانت هستش که با توجه به شرایط پروژه می توان از آن استفاده کرد همچنین می‌توان برای دیوار مشترکتون با همسایه از حفاظ های یک طرف استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید برای این که کارشناسان بیان و دقیق اندازه گیری کنند و ببینن چه چیزی مناسب دیوار تون هستش می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان براتون در زودترین زمان بیان و بازدید انجام بدند امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  9. سلام و عرض ادب خدمت شما میخواستم در مورد قیمت حفاظ لیلیوم تون بدونم من ارتفاع ۱۰۰ سانت می خوام تراکم سه گل به رنگ مشکی طلایی
    میخواستم بدونم وزن هر متر این حفاظ ها چقدر هستش و قیمت آنها به چه صورت هستش برای اینکه سفارشم را ثبت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم که هم برام پیش فاکتور صادر کنم هم کارشناس تون بیان و متراژ دقیق را برای ما بردارند و ببینند که امکان نصب اینه حفازها برای ساختمان مون وجود داره یا خیر ممنون میشم در مورد نکات فنی این حفاظ ها توضیح دهید و بگویید آیا ایمنی کافی رو داره و یا حالت تزئینی می باشد چون ایمنی برای ما بسیار مهم است و البته ظاهر حفاظ هم از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار هستش ممنون میشم توضیح بدید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شعبان زاده عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ لیلیوم یکی از حفاظ های ایمن تولیدی شرکت ما می باشد که می توانید برای روی دیوار از آن استفاده کنید که هم ایمنی بالایی داره و هم ظاهر بسیار زیبایی داره وزن هر متر رو میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و از کارشناس فروش مون سوال کنید تا وزن دقیق آن را بهتون بگن و همچنین می تونید آدرس دقیق و محبت کنید تا کارشناسان خدمتتون برسند و برای شما اندازه گیری انجام دهند و براتون پیش فاکتور ارسال بشه امکان نصب این حفاظ ها بر روی هر دیواری امکان پذیر هست برای نظر قطعی حتما باید کارشناس خدمتتون برسه و امنیت بسیار بالایی دارند امیدوارم که روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام من حدود ۲ ماه پیش از شرکت شما حفاظ روی دیوار سفارش دادم که مدل اون از مدل لیلیوم شکل با گل های طلایی بود که رنگ خود حفاظ هم به صورت قهوه ای زده شده بود که با گل های طلایی و به لحاظ ظاهری بسیار زیبا بوده و بعد از اینکه آوردن من محو و مبهوت زیبایی این حفاظ ها شده بودم ولی اول شک کردم که شاید فقط ظاهر خوبی داشته باشند و از نظر ایمنی کاربردی نداشته باشند که بعد از اینکه روی دیوار نصب شد من اون رو امتحان کردم و خواستم ازش رد بشم با توجه به عرض زیادی که این حفاظ ها دارند اصلا امکان عبور از آنها وجود ندارد و همچنین نوک شاخه های آن ها خیلی تیز هست و اگه بخواد کسی رد بشه دچار آسیب دیدگی در ناحیه های مختلف بدنش میشه خیلی ظاهر خوبی داره باعث شده ساختمان لاکچری بشه و جلوه ی خوبی به ساختمان ما داده
    خواستم همین جا از شرکت شما تشکر کنم و براتون آرزوی موفقیت و سربلندی داشته باشم و امیدوارم که روز به روز بهتر از دیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای هادوی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از خرید شما و بسیار خوشحالم از اینکه از خریدتون راضی بودین و رضایت کافی را داشتین
      حفاظ لیلیوم هم ظاهر بسیار زیبایی داره و یکی از بهترین و ایمن ترین حفاظ های تولیدی شرکت ما می باشد که می تواند امنیت بسیار خوبی برای منازل فراهم کند ممنونم از اینکه ما را انتخاب کردین و بسیار خوشحالم از بابت نظر که برای ما گذاشتین و انرژی مثبتی که به ما دادی امیدوارم بتوانیم تمام مشتریان رو راضی نگه داریم و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم موفق و پیروز باشید خدانگهدار

      پاسخ
  11. خسته نباشید امیدوارم که روز بهاری تون خوب باشه و عصرتون بخیر باشه
    من بین حفاظ هایی که شما در روی سایت مدل هاش رو گذاشتین و در مورد همشون توضیح دادیم از حفاظ لیلیوم شما بسیار خوشم اومد و می‌خواهم که از این حفاظ ها برای دور تا دور دیوار حیاطمون استفاده کنم فقط مقداری عکس از این حفاظ میخواستم داشته باشم و نمونه های اجرا شده می‌خواهم که با اهالی ساختمان در میان بگذارم تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم و همچنین بتونیم از نزدیک پروژه های اجرا شده را ببینیم و بدونیم آیا همون جوری هستش که در عکس می باشد ممنون میشم اگر آدرس پروژه اجرا شده را به من بدهید که من برم از بیرون رو ببینم و بتونم بهتر در مورد خرید تصمیم بگیرم بعد از شما درخواست بازدید کنم که کارشناس تون بیان و برای ما هزینه‌ها را برآورد کنند که ما این هزینه را از اهالی ساختمان بگیریم و سفارش مون رو به شما بدهیم ممنون میشم از شما و لطفتون خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حاجی پور عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ لیلیوم یکی از ایمن‌ترین حفاظهای ما می باشد که در شرکت ما تولید می‌شود و هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و جزء ایمن ترین حفاظ ها هم می باشد که ارتفاع آنها از ۹۰ تا ۱۲۰ سانت است که می توانید انتخاب کنید برای نمونه های اجرا شده و همچنین پروژه هایی که در تهران اجرا کردیم می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق آنها را از کارشناس فروش بگیرید و بروید از نزدیک کار را ببینید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید
      همچنین می توانبد آدرستون رو محبت کنین تا کارشناسان بیان را برای شما بازدید انجام بدن
      بازدید هم به صورت رایگان برای تهران و اطراف تهران انجام میشه و برای شما پیش فاکتور ارسال بشه تا بتوانید تصمیم بگیرید امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  12. عرض ادب من چندی پیش یعنی حدود دو هفته پیش برای حفاظ پنجره خودم از حفاظ لیلیوم شما سفارش دادم که کارشناس تون اومد و بعد از اینکه محل رو دید گفت باید به صورت یکطرفه برای شما نصب بشه به خاطر اینکه کسی از اهالی داخل خانه یا کسی که میخواد از پنجره بیرون رو نگاه کنه دچار آسیب نشه چون که این نوک حفاظ ها خیلی تیز بودند و ممکن بود که باعث زخمی شدن اجزای بدن اهالی ساختمان بشه به هرحال این حفاظ به صورت یکطرفه برای ما نصب شد که رنگ اون رنگ مسی طلایی بود که بسیار رنگ خوبی داشت و باعث جلوه خیلی خوبی به ساختمان ما شد خواستم از همین جا از تیم طراحی صنایع فلزی آهنگ کوب تشکر کنم و واقعا ممنونم بابت طراحی های به روز و زیبایی که انجام می دهید و دست مشتری را بسیار باز میزارید در انتخاب امیدوارم که سال خوبی داشته باشید و همیشه موفق تر عمل کنید از همه دست اندر کاران و عوامل آهنگ کوب بسیار سپاسگزارم و اگر بخواهم از یک تا ده به شما نمره بدهم قطعا نمره ای که می‌دهم نمره ۱۰ هستش شما بهترین هستیم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سوارکار امیدوارم که حالتون خوب باشه بسیار متشکرم از اینکه شرکت ما را انتخاب کردید برای کار خودتون و بسیار خوشحالم که رضایت کامل رو داشتید برای بعضی از پروژه‌ها که شرایط اونها خاص است امکان نصب حفاظ به صورت دو طرفه وجود ندارد و حتما باید به صورت یکطرفه نصب شود به خاطر همین جزئیات می باشد که قبل از هر چیزی ما کارشناس خودمون رو به محل اعزام می کنیم تا شرایط پروژه را ببینند و نظر خودشون رو به مشتری بدند تا مشتری ها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند امیدوارم که از کار راضی بوده باشید و بسیار ممنونم از کامنتی که برای ما به اشتراک گذاشتین روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  13. سلام خسته نباشید
    من نوبری هستم از مشتریان قدیمی شما که حدوداً دو تا از پروژه های من را براش حفاظ لیلیوم نصب کردین که من بسیار از کارتون راضی بودم ارتفاعی که نصب کردید صد سانت بود و با تراکم سه گل و کارشناس محترم تون اومدن و ما رو راهنمایی کردند که از این حفاظ ها استفاده کنیم که ما خیلی راضی بودیم و همچنین ساکنین و همسایگان هم بسیار راضی بودند خواستم ازتون تشکر کنم بابت خدمات بسیار خوبی که به ما ارائه دادید و رضایت خودم رو نسبت به این حفاظ هایی که برام نصب کردین اعلام کنم و آرزوی موفقیت تندرستی برای شما و همه همکاران تون دارم روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    پاسخ
  14. سلام خسته نباشید سوالی که داشتم اینه آیا حفاظ های لیلیوم تون در ارتفاع یک متر و چهل سانت هم تولید می کنید ما دیواری که داریم یک دیوار کوتاه هستش و می‌خواهیم ارتفاع کم دیوار رو با حفاظ جبران کنیم و از حفاظ لیلیوم شرکت شما خوشمان آمد می خواستم ببینم آیا امکان تولید حفاظ های لیلیوم در ارتفاع ۱۴۰ سانت برای شما مقدور هست یا خیر و اگر مقدور هستش برای تیم شما تولید آن چند روز زمان می‌برد که حفاظ آماده بشه و بیان برای شما نصب را انجام بدهند و اینکه آیا رنگ رو میتونید به صورت زرشکی بزنید ممنون میشم بگید که رنگ بندی تو چه نوع رنگ هایی هستش

    پاسخ
  15. سلام خسته نباشید ببخشید حفاظ های لیلیومی در شرکت های تولید می‌شود دارای چه ارتفاع هایی می باشد و چه نوع تراکمی داره و کدام یک از ارتفاع ها و تراکم این حفاظ از ایمنی بالایی برخوردار هستند و وزن آنها در یک متر طول چقدر هستش و قیمت به صورت متری می باشد که به صورت کیلوگرم یا وزنی؟ در مورد این موارد ممنون میشم توضیح بدهید و همچنین بفرمایید برای رزرو وقت بازدید باید با چه کسی تماس بگیرم که کارشناسان محترم شرکت محبت کنند و راهنمایی کنن و بیان برای بازدید
    ممنون میشم اگه جواب منو بدین روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  16. سلام و درود خدمت همه دست‌اندرکاران و کارمندان شرکت صنایع فلزی اهن کوب و همه اونایی که زحمت می‌کشند تا بهترین خدمات را به ما ارائه بدهید
    خواستم در مورد حفاظ های روی دیوار تون مخصوصاً حفاظ لیلیوم اطلاعات کسب کنم و بدونم حدودا قیمتش به چه صورت هست و باید لیست قیمت را از کجا تهیه کنم ساخت این حفاظ ها به متراژ ۴۷ متر چقدر زمان میبره تا آماده بشه و بیاد برامون سر پروژه و آیا نصبش هم به عهده خودتون هستش و یا باید خودمون جوشکار بگیریم که بیاد برامون نصب را انجام بده نصب حفاظ ها به چه صورت است که آیا به صورت رول پلاک انجام میشه یا شرایط دیگری داره و باید به صورت دیگه نصب شود
    ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید و بفرمایید که باید برای راهنمایی و مشاوره با کی صحبت کنم روزتون ‌بخیر خداحافظ

    پاسخ
  17. سلام خسته نباشید من از شهرستان سمنان هستم و می خواستم شماره نمایندگی تون رو در سمنان به من بدین و بفرمایید که حفاظ هایی که تولید می کنید آیا در سمنان هم نمونه هاش هست که من برم از نزدیک آنها را ببینم و خریدم رو انجام بدم من حفاظی که پسند کردم حفاظ لیلیوم هستش و فقط من نمیخوام آنلاین سفارش بدم و می خوام حتما حضوری کسی باشه که برم و ببینم و بعد از اینکه تایید کردم از شما خرید رو انجام بدم ممنون میشم آدرس و شماره تلفن نمایندگی خودتون در سمنان را به من محبت کنید که بتونم خریدم را از شرکت شما انجام دهم در آخر ممنونم از سایت خوبتون و مطالب بسیار کامل و شامل امیدوارم که موفق و پیروز باشید روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  18. سلام خسته نباشید روز بهاریتون بخیر باشه من نیاز به حدود ۵۰ متر حفاظ روی دیوار دارم که بین طرح ‌هایی که شما در روی سایت کرده آپلود کرده بودین از حفاظ لیلیوم شما بسیار خوشم اومد و می خواستم که سفارش خودم رو ثبت کنم فقط برای اینکه سفارش و ثبت کنم اولین اقدام چه می باشد آیا باید کسی بیاد اندازه های دقیق را بردارد و یا خودم اندازه ها رو که با اون چیزی که برداشتم برای شما ارسال کنم
    منزل ما در ستارخان هستت در تهران ساکن هستم که از این حفاظ ها می خوام برای دوره دیوارحیاط بکشم ممنون میشم اگه من رو راهنمایی بفرمایید و بگین باید چیکار کنم روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  19. خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب و خوش باشه و در زیر سایه خداوند متعال شده پیروز باشید
    من میخواستم در مورد حفاظ های تولیدی شما مخصوصا لیلیوم یه سری اطلاعات کسب کنم اول اینکه میلگردهایی که استفاده می‌کنید در این حفاظ ها چه میلگردی هست و رنگی که مورد استفاده قرار می‌دهید چه رنگی هست کوره ای است یا روغنی؟ آیا ما می‌توانیم رنگ دلخواه خودمون رو به شما بگویم که برامون همون رنگ رو بزنین یا یک سری رنگهای خاص است که باید بین آن ها انتخاب کنید و اینکه جوش کاری به صورت الکترود است و یا co2
    ممنون میشم در مورد موارد فنی حفاظ ها توضیح بدین و من می خام شاسی زیرش میلگرد نباشه و از پروفیل باشه ممنونم از شما روز بخیر خدانگهدار

    پاسخ
  20. سلام خسته نباشید
    شرکت ما واقع در خیابان گاندی تهران می باشد
    خواهیم برای دیوارهای اطراف دیوار آن از حفاظ های شما استفاده کنیم
    میخواستم کارشناسان فنی شرکت شما بیان و برای ما بازدید انجام بدهند و بهترین پیشنهادی که دارند را به ما بدهند و سوالی که دارم آیا شما پیش فاکتور به صورت رسمی برای ما صادر می کنید چون ما شرکت هستیم باید فاکتور به صورت رسمی برای ما بیاورید تا هزینه ها پرداخت بشه و اینکه هزینه‌های پرداخت آن به چه صورت هست آیا امکان داره نصف مبلغ اول بدیم و نصفش را بعد از نصب برای شما کارت بکشیم و ضمانت محصولاتتون چند سال بعد از نصب است خدمات پس از فروش دارید ممنون اگر راهنمایی بفرمایید و این موارد رو توضیح بدهید خداحافظ

    پاسخ
  21. سلام دنبال حفاظ روی دیوار تهران بوم که با سایت شما آشنا شدم و از محصولات شما دیدن کردم وای که چقدر این حفاظ های لیلیوم قشنگه من واقعا عاشقون شدم
    می خوام که از این حفاظ ها برای خونه خودم استفاده کنم همچنین می خوام یه مقداری از این حفاظ ها بیارید و برای جلوی پنجره نصب کنید که با حفاظ دوره دیوار ست باشه
    خونه م در ونکه و می‌خواستم که یه کار خیلی خاص و شیک برای من انجام بدید و واقعا از این حفاظ ها تون خوشم اومد میخواستم بدونم آیا اینا تزیینی ان یا مانع عبور دزد به داخل منزل هم می شود و بفرمایید که ارتفاع مناسب چه ارتفاعی است و برای اینکه وقت بازدید بگیرم باید با چه کسی صحبت کنم شبتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ
  22. سلام ما برای روی دیوار مون حفاظ روی دیوار حیاط نصب کردیم و به صورت سرنیزه ای قدیمیه که با استفاده از پروفیل دو در دو ساخته شده که ارتفاع آن حدود ۱۰۰ سانتیمتره ولی به تازگی متوجه شدیم که از رو اون به راحتی می‌توانند عبور کنند و وارد منزل ما بشن با توجه به اینکه مقاومت بالایی داره ولی متاسفانه ارتفاع آن رو کم انتخاب کردیم و امکان عبور از این حفاظ وجود داره حالا می‌خواستیم از این حفاظ های لیلیوم شما روی حفاظ های سر نیزه قدیمی خودمان قرار بدیم و ارتفاعی که مد نظرم هست ارتفاع ۵۰ سانتی متر است میخواستم بدونم که آیا حفاظ لیلیوم در ارتفاع ۵۰ سانتی هم تولید میشه و آیا اصلا امکان داره که حفاظ لیلیوم بیاد و روی این حفاظ های قدیمی نصب بشه ممنونم اگر سوال بنده را پاسخ بدهید

    پاسخ
  23. سلام به برو بچه‌های پرتلاش آهن کوب
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    من از این حفاظ امنیتی لیلیوم خیلی خوشم اومد و می خوام که برای خونه از این سفارش بدم تا جایی که من میخام بزنم ۲۱ متر و ۴ متر هم سر در خونمونخ که می خوام از این لیلیوما با رنگ قهوه ای و طلایی برای من بسازید و نصب کنین
    البته شما برای همسایه ما چند وقت پیش آمدین از این حفاظ ها زدین و آدرس سایت را از همسایه گرفتم و می خواستم بدونم که باید چه جوری اقدام کنم برای خرید
    کارشناس تون کی می تونن تشریف بیارین و برای ما اندازه گیری انجام بدهند و ما بتوانیم این حفاظ ها را از شما تهیه کنیم و آیا برای ما که معرف من کسی بوده تخفیف قائل می‌شوید و اگر تخفیف دارید به چه صورت هستش و چند درصد شامل ما میشه مرسی از شما خداحافظ

    پاسخ
  24. سلام شبتون بخیر باشه من حفاظ آهنی دیواز میخواستم ولی می خوام که به صورت قدیمی باشه و همچنین با میلگرد نمره ۱۲ تولید بشه و فاصله بین میلگردهای آن تقریبا ۱۲ سانت باشه و همچنین ارتفاع یک و نیم متر باشه و اگر امکان داره روی اون اندازه ۶۰ سانت هم حفاظ شاخ گوزنی قرار داده بشه که امنیت بیشتر بشه آیا شما این نوع حفاظ را توصیه می کنید و به نظر میرسه که این مدل حفاظتی که گفتم امنیت بیشتری داره و به خاطر ارتفاع بالایی که داره که کسی نمیتونه ازش رد بشه و میخواستم بدونم آیا امکان تولید حفاظ با میلگرد نمره ۱۲ برای شما وجود داره یا نه و همچنین بفرمایید که شماره کارشناس فنی چنده که باهاشون تماس بگیرم و بگم که بیان و برای ما محاسبه قیمت انجام بدهند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید