نکات مهم خرید حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی

این روزها به دلیل افزایش نگران کننده‌ی سرقت‌ها نصب کردن حفاظ روی دیوار و درب‌های ضد سرقت بسیار پیشنهاد می‌شود. خرید هر کدام از این وسایل به دلیل اینکه جزئیات زیادی دارند می‌تواند مقداری چالش‌برانگیز باشد.

ما در این مقاله تا انتها تمام نکات کلیدی خرید نرده حفاظ شاخ‌گوزنی و درب آکاردئونی را به شما اعلام می‌کنیم تا در حین خرید راحت باشید.

نکات کلیدی خرید حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی

برای خرید حفاظ روی دیوار و درب آکاردئونی تعدادی نکته وجود دارد که برای این دو کالا به صورت همزمان صدق می‌کند. برای مثال کیفیت مناسب یکی از مهمترین نکات خرید حفاظ و درب است.

به دلیل اینکه خرید اینگونه وسایل بیشتر یک بار باید انجام شود و باید جنس و متریال استفاده شده در این وسایل به اندازه‌ای مناسب و خوب باشد که نیاز به رنگ کردن دوباره یا ترمیم و یا سایر تعمیرات نباشد. تنها بحث در مورد تهیه‌ی اولیه است که آن نیز با پرداخت قسطی صنایع آهن کوب قابل حل شدن است.

نکات خرید درب آکاردئونی

خرید درب آکاردئونی نیز نکاتی دارد که بهتر است قبل از خرید به آن‌ها دقت کنیم تا بهترین بازدهی ممکن را از نصب این درب ببریم.

درب‌های چوبی و فلزی برای سارقین تفاوتی نمی‌کند و آن‌ها می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف دزدی مانند توپی زنی یا استفاده از زور و دیلم نیز یکی از روش‌های دزدی هستند که متاسفانه بسیار زیاد شده و همه‌روزه اخبار آن به گوش‌هایمان می‌رسد.

پس برای نصب بازدارنده بهتر است تا از درب ضد سرقت آکاردئونی استفاده کنید تا به دلیل قفل تو کار و پرچ مخفی و لایه‌های مقاوم بهترین استفاده را ببرید و جلوی ورود سارقین را بگیرید تا در زمانی که در خانه نیستید نگران اینکه چه در خانه‌تان می‌گذرد نباشید.

یکی از بهترین نوع‌های درب آکاردئونی نوع 3 لایه پرچ مخفی می‌باشد که جلوی ورود سارقین را از همه‌ی راه‌های ممکن می‌گیرد.

درب آکاردئونی نوعی درب حفاظتی است که بر روی قسمت خارجی درب‌های ساختمان و ادارات و پاساژها و سایر موقعیت‌ها نصب می‌شود تا جلوی ورود افراد را بگیرد.

این درب به دلیل جنس فلزی و مقاومی که دارد و استحکام بسیار بالایی که دارد ضد ضربه است. افراد با ضربه زدن نمی‌توانند آن را خراب کنند و به دلیل اینکه در بیشتر مدل‌های این حفاظ، قفل‌ها به صورت تو کار نصب و استفاده می‌شود. درصد احتمال رخ دادن سرقت و شکستن قفل بسیار کم‌تر از درب‌های دیگر است.

این درب در انواع مختلفی موجود است: 3 گل، 4 گل، 5 گل یا تمام گل و همچنین حفاظ‌های سفارشی و فانتزی اروپایی و ایتالیایی و پیچی می‌باشد.

بهترین و ایمن‌ترین نوع درب آکاردئونی که می‌توانید تهیه کنید نوع پرچ مخفی این درب‌ها هستند که به دلیل استفاده شدن قفل در قسمت غیر قابل دسترس، احتمال سرقت را به 1 درصد کاهش می‌دهد.

در صورت خرید می‌توانید با بخش فروش صنایع فلزی کاوه در ارتباط باشید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید تا بهترین خرید ممکن را انجام بدهید تا دیگر نیاز به خرید درب آکاردئونی نداشته باشید.

نکات خرید حفاظ شاخ گوزنی

خرید حفاظ شاخ گوزنی نیز نکات بسیار مهمی دارد که بهتر است در حین خرید از آن‌ها مطمئن شوید.

این حفاظ‌ها بر روی دیوار های بیرونی ساختمان‌های مختلف نصب می‌شوند و به دلیل اینکه شاخه‌های بلند و تیز مانندی مثل شاخ گوزن دارند بسیار بازدارنده‌ی مناسبی برای سارقین هستند زیرا که عبور از این ها عملا غیر ممکن است.

ساختار و جنس این درب ها از نوع فلز مستحکم و قوی است که به هیچ وجه با دست خم نمی‌شوند و میلگرد ها نیز به صورت گیوتینی برش داده می‌شوند و در نتیجه بسیار تیز و برنده خواهند شد.

این حفاظ‌ها علاوه بر افزایش امنیت ساختمان، به زیبایی بیرونی ساختمان نیز بسیار می‌افزایند و استفاده از آن‌ها مزیت‌های بسیاری دارند. این حفاظ‌ها تنها جلوی ورود سارقین را نمی‌گیرند و جلوی ورود حیوانات موذی را نیز می‌گیرد.

در گذشته انواع مختلفی از حفاظ‌ها روی درب ها و دیوار ها نصب می‌شدند که تاثیر چندانی روی کاهش سرقت ها نداشتند و سارقین به راحتی از آن ها عبور می‌کردند.

برای مثال می‌توان به سیم خاردار یا حفاظ نیزه‌ای اشاره کرد که استحکام کمی داشتند و اصلا بازدارنده‌ی مناسبی نبودند. اما امروزه و با ظهور نسل جدید حفاظ‌های روی دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی، لیلیومی و… می‌توان مشاهده کرد که استحکام به طرض چشمگیری افزایش یافته و امنیت نیز دوچندان شده است و حتی ظاهر بهتری دارند.

حفاظ شاخ گوزنی مناسب در حین خرید حفاظی است که تراکم مناسبی نسبت به موقعیتی که برای آن خریداری می‌شود داشته باشد. برای مثال تراکم بالاتر بهتر است برای موقعیت های خارج از شهر یا مناطق خلوت‌تر است.

نوع جوش نیز یکی از نکات است که در حین خرید بهتر است به آن توجه کنید تا بهتری حالت را داشته باشد. بهترین نوع جوش این حفاظ ها نوع جوش CO2  می‌باشد و عمر بسیار طولانی دارد و با فشار لحظه ای یا تغییر جو و آب و هوا خراب‌شدنی نیست.

رنگ استفاده‌شده نیز در این  حفاظ ها مهم است و بهتر است تا از رنگ‌های الکترواستاتیکی استفاده شود.

جمع‌بندی

حفاظ شاخ گوزنی و درب آکاردئونی بسیار وسایل مناسبی برای افزایش امنیت خانه هستند و در صورت استفاده از جنس مناسب و خرید از جای مطمئن می‌توانند به یکی از نکات مثبت خانه تبدیل شوند.

شما با در تماس بودن با تیم پشتیبانی گروه صنعتی کاوه می‌توانید از پشتیبانی رایگان و اعزام کارشناس رایگان به تهران و البرز استفاده کنید تا بهترین خرید ممکن را یک‌باره برای خانه‌تان انجام دهید تا از لحاظ امنیتی خانه‌ی مطمئنی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید