قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان – نرده شاخ گوزنی در اصفهان

حفاظ های شاخ گوزنی یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع نرده حفاظ های روی دیوار هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند و یکی از راه حل های بسیار عالی برای ارتقا امنیت ساختمان های شما هستند و در اصفهان نیز به شدت محبوب هستند.

اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران است و این شهر از زمان های قدیم از مهم‌ترین مراکز شهرنشینی در فلات ایران محسوب میشده، اصفهان به سبب داشتن معماری اصیل ایرانی پل‌های زیبا و تاریخی، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد نامی شده است. تمام این زیبایی های بی همتا علت شهره اصفهان به نصف جهان است.

طبق گزارش سالیانه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اصفهان یکی از امن ترین کلان شهر های ایران است و این به دلیل حفظ بافت جمعیتی سنتی آن است.

اما متاسفانه طبق آمار، امروزه درصد جرائم به خصوص جرائم مربوط به سرقت در اصفهان در حال افزایش است به طوری که به گفته مدیرکل زندان استان اصفهان 22 درصد زندانیان استان اصفهان جرائمی در رابطه با سرقت دارند که بیشترین سهم را نسبت به سایر جرم ها را در بر میگیرد.

بر طبق این آمار و گفته ها افزایش امنیت بنا ها امری بسیار مهم و ضروری تلقی می شود و به نظر می رسد در های ورودی ساختمان ها دیگر به تنهایی نمی توانند عامل بازدارنده ای برای ورود سارقان باشند و عبور از آن‌ها به آسانی امکان پذیر است پس مهم است که بتوانیم یک سد محکم در مقابل ورود افراد غیر مجاز ایجاد کنیم.

این سد می تواند یک حفاظ روی دیوار استاندارد یا یک درب آکاردئونی محکم باشد. اما اگر شما هم یکی از کسانی هستید که حفاظ های شاخ گوزنی را برای ارتقا امنیت خانه و یا محل کارتان  مناسب می دانید ادامه این مقاله را با دقت بخوانید و یا با ما تماس بگیرید که ما تمامی اظلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

ردیفتراکم حفاظ های شاخ گوزنیارتفاع حفاظ های شاخ گوزنیقیمت(هزار تومان)
1تراکم 20 ردیف80cm
100cm
120cm
309
347
385
2تراکم 24 ردیف80cm
100cm
120cm
350
396
442
3تراکم 28 ردیف80cm
100cm
120cm
414
470
527
4تراکم 32 ردیف80cm
100cm
120cm
480
548
615
5تراکم 36 ردیف80cm
100cm
120cm
549
626
704
6تراکم 38 ردیف80cm
100cm
120cm
542
629
699
حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع مناسب
ارتفاع مناسب محافظ شاخ گوزنی

عواملی که بر قیمت نرده حفاظ های شاخ گوزنی در اصفهان تاثیر دارند

فاکتور هایی که بر قیمت حفاظ های شاخ گوزنی اثر میگذارند شامل:

  • انواع جوشکاری
  • نوع رنگ 3-ارتفاع و تراکم
  • ضخامت میلگرد ها

1-انواع جوش هایی که در حفاظ های شاخ گوزنی به کار می رود

ما در صنایع فلزی عمدتا از دو نوع جوش استفاده می کنیم که می تواند یا جوش الکترود باشد و یا جوشکاری با گاز co2 هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خودشان را دارند.

جوش الکترود با باقی گذاشتن گل جوش در روی سطح کار علاوه بر تاثیر منفی که روی زیبایی کار می گذارد مقاومت کمتری نیز دارد اما قیمت پایین تری نسبت به جوش co2 دارد.

جوش های co2 امروزه سهم بیشتری در صنعت های معتبر دارند و دلیل آن این است که معایب جوش الکترود را ندارند، جوش های co2 بدون بر جای گذاشتن هیچ گونه گل جوشی کار را کاملا یک دست تحویل می دهند.

همچین مقاومت بالاتری نیز دارند با توجه به اینکه یکی از اهداف کسانی که حفاظ می خرند قوام حفاظ هاست بنابراین منطقی نیست که ما از روش جوشکاری استفاده کنید که در نهایت استقامت کمتری برای ما به ارمغان می آورد.

2-رنگ هایی که در نرده های شاخ گوزنی در اصفهان استفاده می شوند

رنگ های بکار رفته بر روی فلز ها عموما یا پودری هستند و به روش الکترواستاتیک بر روی فلز رنگ می شوند و در کوره پخته می شوند، یا مایع هستند.

یکی از روش های رنگ کاری رنگ های مایع می تواند استفاده از استخر رنگ باشد که حفاظ را در محفظه بزرگ رنگ یا به اصطلاح استخر رنگ قرار می دهند تا رنگ بگیرد و سپس برای خشک شدن نرده شاخ گوزنی  آن را در فضای آزاد قرار می دهند.

در مقایسه این دو روش باید بگوییم که رنگ های درجه 1 پودری الکترواستاتیک کوره ای بالاترین کیفیت را در بین تمامی روش ها دارند.

این روش تمام سطح حفاظ های شاخ گوزنی را بطور بسیار کامل می پوشاند و همین موضوع علاوه بر زیبایی باعث می شوند دیگر هیچ قسمتی از حفاظ زنگ نزند و یا خورده نشود.

3-ارتفاع و تراکم حفاظ های شاخ گوزنی در اصفهان و قیمت آن

منظور از ارتفاع، ارتفاع سازه از روی دیوار است. ارتفاع هایی که نرده های شاخ گوزنی تولید می شوند از 50 سانتی متر شروع می شوند و تا 140 سانتی متر قابل انتخاب هستند، استاندارد ترین اندازه در این باز 90 تا 120 سانتی متر است.
کمتر از آن بسیار کوتاه است و امنیت کار را کاهش می دهد و بیشتر از آن تنها وزن کلی کار و در نهایت قیمت آن را افزایش می دهد و در ازای این افزایش قیمت ارزش اضافه تری را برای شما تولید نمی کند.

تراکم در اصطلاح تعداد شاخه های اصلی در دو متر محاسبه می شود، تراکم های تولید شده 36 ،32 ،28 ،24 ،20 و 38 ردیف هستند. هر چه تراکم ها بیشتر باشند امنیت حفاظ های شاخ گوزنی در اصفهان نیز بالاتر می رود و چون باعث افزایش وزن نیز می شود به نسبت قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

4-ضخامت میلگرد های استفاده شده در نرده های شاخ گوزنی در اصفهان و قیمت آن

میلگرد های بسیار متنوعی امروزه در سطح بازار موجود هستند ولی خیلی مهم است که خیالتان از بابت مرغوبیت میلگرد های استفاده شده در نرده های شاخ گوزنی و قیمت آن راحت باشد. چون میلگرد ها بنیان حفاظ شما هستند و این یکی از دلایلی است که باید از صنایع معتبر سفارش کار دهید.

حفاظ شاخ گوزنی با تراکم مناسب
هر چه تراکم بیشتر باشد، محافظ شاخ گوزنی امنیت بیتری را فراهم می‌کند.

خرید حفاظ شاخ گوزنی از صنایع آهن کوب چه مزیت هایی برای شما فراهم می کند؟

  1. مشاوره توسط کارشناسان با سابقه ما که هرکدام از متخصصان این حوزه هستند، به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در خرید بگیرید و تمام انتخاب های خود را در نظر داشته باشید.
  2. استفاده از رنگ های درجه 1 پودری الکترواستاتیک کوره ای که بهترین نوع رنگ برای نرده های شاخ گوزنی در اصفهان است.
  3. در جوشکاری حفاظ های شاخ گوزنی تماما از جوش های دوطرفه CO2 استفاده می شود تا شما از مقاومت جوش ها اطمینان خاطر داشته باشید.
  4. گوناگونی ارتفاع ها و تراکم های تولید شده در صنایه آهن کوب، به شما قدرت زیادی در انتخاب بهترین و مناسب ترین نرده برای دیوار خانه تان می دهد.
  5. استفاده از مرغوب ترین نوع میلگرد در ضخامت 10. که اندازه استاندارد میلگرد نرده های شاخ گوزنی در اصفهان است.

مطالب مرتبط:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

12 دیدگاه دربارهٔ «قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان – نرده شاخ گوزنی در اصفهان;

  1. سلام من از اصفهان تماس می گیرم
    میخواستم بدونم که مشخصات فنی حفاظ های شما به چه صورت هست من خودم کارگاه آهنگری دارم و درب و پنجره تولید می‌کنم
    می‌خواستم در کنار اون از حفاظ های روی دیوار شما نیز استفاده کنم
    چرا که مشتریانی دارم که از ما حفاظ روی دیوار و حفاظ آکاردئونی می‌خواند و ما نمی‌توانیم این خدمات را ارائه دادیم متاسفانه میپرن و میرن ممنون میشم راهنمایی کنید که شرایط اخذ نمایندگی به صورت هستش و چقدر سود نماینده تعلق می‌گیرد و قیمت فروش شما به نماینده به چه صورت هستش و در مورد نکات فنی و دیگر نکات بیشتر توضیح بدین که بتونم تصمیم بگیرم و از شما نمایندگی دریافت کنم ممنونم از شما روز بخیر خداحافظ

    پاسخ
  2. سلام خسته نباشید خواستم بدونم آیا شما در اصفهان هم نمایندگی و یا عامل فروش دارید که من بتونم سفارشم رو به ایشون بدم و در مورد حفاظ ها توضیح بدین که چه ارتفاعی دارند و چه تراکمی دارند آیا لیست قیمتی که در بالا آپلود کردید لیست قیمت به روز شده محصولات هستش و برای دریافت لیست قیمت باید با کجا تماس بگیرم تا همکارانتان برام ارسال کنن ممنون میشم در مورد این موارد به من توضیح بدین و همچنین بگین چقدر زمان میبره تا این حفاظ ها آماده بشه و به دست ما برسه آیا از این حفاظ ها در نمایندگی اصفهان موجود دارید و یا باید سفارش بدیم تا آماده بشه و به دستم برسه نصب حفاظ به چه صورت و در چند روز انجام می شود

    پاسخ
  3. سلام خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه
    من از اصفهان با شما تماس می گیرم از شاهین شهر می خواستم شماره نمایندگی شمارو داشته باشم و اینکه منو راهنمایی کنید که چه ارتفاعی با چه تراکم برای دیواری به ارتفاع سه متر مناسب می باشد و بین حفاظ هایی که تولید می کنید کدام یک امنیت بالاتری نسبت به سایر حفاظ ها دارد و آیا در اصفهان کسیو دارید برای اینکه بیان ما را راهنمایی کنند و اندازه دیوارهای ما را بردارند که طبق اندازه ها ما پرداخت و انجام بدهیم و اینکه میلگردهایی که برای ساخت این حفاظ های روی دیوار استفاده می‌کند چه میلگردی هست منظورم اینه که شماره آن چند هستش و رنگی که استفاده می‌کنید چه رنگیه
    ممنون میشم مشخصات کلی حفاظ ها رو بهم بگین ممنون از شما

    پاسخ
  4. سلام خسته نباشید من و شهر اصفهان با شما تماس می گیرند و می خواستم بدونم که چه ارتفاعی و چه حفاظ شاخ گوزنی از امنیت بالاتری برخوردار هستش میخواستم برای دیواری که به ارتفاع سه متر و بیست سانت هستش از این حفاظ های روی دیوار نصب کنم که جایی که می خوام این حفاظ ها نصب بشه مسکونی نیستش و انبار هستش که می خوام دور تا دور اون رو حفاظ بزنیم که مانع از ورود افراد متفرقه به این مکان شوم‌
    چقدر زمان میبره که حفاظ ها آماده بشه و من باید برای سفارش حفاظ ها با چه شماره ای تماس بگیرم که سفارش خود را ثبت کنم
    البته قبلش می خوام که برام پیش فاکتور ارسال کنید طبق ابعاد و متراژی که بهتون میدم و طبق همون پیش فاکتور من براتون واریزی را انجام بدم تا برام ارسال کنید اگر امکان داره چهار پنج روزه برای من ارسال کنید چون خیلی عجله دارم و اینجا در خطر هستش ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید روزتون بخیر باشه امیدوارم که موفق و پیروز باشید خداحافظ

    پاسخ
  5. حفاظ آهنی روی دیوار در اصفهان از کجا میتونم تهیه کنم
    آیا میشه شماره تولیدی و یا کسی که اونجا از این حفاظ ها تولید میکنه رو برای من می فرستید چون اگر بخواهم مستقیم ازتون خرید کنم فکر می کنم هزینه حمل زیاد میشه و ترجیح میدم که از خود اصفهان تهیه کنم اگر که نمایندگی داشته باشید اینجا که فبها و خیلی خوبه و میرم از همون نماینده تون خرید می کنم ممنون و متشکر میشم اگر شماره نماینده محترم تون رو برام بزارید و اگر که نمایندگی ندارید اینجا شماره همکار تون رو به من بدین که من بتونم ازشون خریدم رو انجام بدم همچنین ممنون میشم بفرمایید که چه فاکتورهایی را باید برای خرید حفاظ های روی دیوار در نظر بگیرم یعنی چه حفاظ ‌هایی به لحظه فنی مناسب هستند و از امنیت و مقاومت خوبی برخورداره

    پاسخ
  6. سلام نیازمند حفاظ دیوار در رشت هستم من آدرس سایتتون رو از همسایه مون گرفتم برای همسایه مون چند وقت پیش حفاظ روی دیوار فرستادین که خودش نمیدونه ارتفاع و تراکمی که زدید براش چیه
    ولی سایت شما رو معرفی کرد و گفت که از شما کمک بگیرم می خواستم اگر بشه شماره تلگرام و واتساپ شرکت و محبت کنید که من براتون عکسی از حفاظی که برای ایشان اجرا کردید رو بفرستم که شما بگین که چه حفاظی است و من بتونم اونو ثبت سفارش بکنم و عین همون رو برام بفرستین حدوداً ۳۵ متری از حفاظ ها لازم دارم و دقیقا از این حفاظ و چون می‌خواهیم که با هم دیگه فرقی نداشته باشه دقیقاً می خوام عین حفاظی که برای همسایه مون نصب کردین باشه ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  7. سلام خسته نباشید من حفاظ روی دیوار باغی می خوام و می خوام بدونم که برای باغ چه حفاظی مناسبه و چجوری میتونیم این حفاظ ها را مدلش رو ببینیم و انتخاب کنیم دیوار ما که دورتادور باغمون کشیده شده یک مترو نیم هستش و به من پیشنهاد دادند که از این حفاظ های روی دیوار بزنیم
    همچنین نمیخوام کسی وارد بشه از رو دیوار همچنین نمی خوام حیوانی مثل سگ و گربه ای هم بیاد داخل باغم به خاطر همین تصمیم گرفتم که از این حفاظ ها بزنم میخواستم بدونم آیا اینا از ورود حیوانات هم جلوگیری می‌کنند و ایمن هستند و ممنون میشم که بفرمایید قیمتی که در سایت قرار دادین که برای اردیبهشت ماه هست آیا لیست قیمت به روز شده هست و آیا افزایش قیمت نداشتین ‌ متشکرم از سایت خوبتون و مطالب مفیدتون

    پاسخ
  8. سلام من دنبال حفاظ روی دیوار تبریز هستم و خانه باغی دارم در سردرود که در اطراف تبریز می خوام برای جلوی اون که در واقع روی درب هست حفاظ تهیه کنم با توجه به اینکه متراژ جلوی آنجا ده متر هست و زیاد نیست می خواستم بهترین نوع حفاظ شما را بزنم ممنون میشم توضیح بدین که بهترین حفاظ ای که شما تولید می‌کند در صنایع فلزی اهنکوب چه حفاظی است و همچنین بفرمایید چه جوری باید من اندازه ها رو بزنم و برای شما بفرستم که طبق اون برام بسازین و اون دربی که داریم روش به صورت مثلثیه
    میخواستم بدونم که برای این قسمت چه جوری باید اندازه بزنم که با اون برام اندازه ها رو در بیارید ممنون میشم شماره کارشناس فنی تون رو به من بدید که من در رابطه با نحوه اندازه گیری با ایشون صحبت کنم

    پاسخ
  9. سلام و احترام خدمت شما و تمامی عوامل اهنکوب
    امیدوارم که حالتون خوب باشه من در جست و جوی حفاظ روی دیوار در اصفهان هستم که با کیفیت باشه و سایتتون رو مطالعه کردم از مطالب بسیار خوبتون استفاده کردم و عزمم را جزم کردم که حتماً از شرکت شما خریدم را انجام بدهم با توجه به اینکه در اصفهان ساکن هستم میخواستم بدونم که چیکار باید بکنم برای سفارش با کجا تماس بگیرم و چه جوری این حفاظ ها را برای من ارسال میکنید متراژی که دارم در حدود ۲۵ متر می باشد که برای منزل می خوام از این حفاظ ها استفاده کنم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید و بگید که من باید به کجا مراجعه کنم و یا میتونم به صورت آنلاین خریدم رو از شرکت خوب شما انجام دهم

    پاسخ
  10. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه من دنبال حفاظ روی دیوار در دیوار مشهد بودم که متاسفانه به چیز خوبی برخورد نکردم و یا قیمت ها انقدر فضایی بودش که پشیمون شدم یا اینکه کیفیت ساختشان خیلی پایین بود چون رفتم چند جا از نزدیک آنها را دیدم
    تصمیم گرفتم که به جای اینکه از مشهد خرید کنم بخوام از شرکتی که تولید کننده این نوع حفاظ ها است خریدم را انجام بدهم که با سایت شما آشنا شدم فقط یک سری سوالاتی دارم در رابطه با این حفاظ های روی دیوار اولا که میلگردی که استفاده می‌کنید چه نوع میلگردیست و همچنین بفرمایید که رنگی که مورد استفاده قرار می دهید چه رنگیه و بین چه رنگهایی ما حق انتخاب داریم همچنین بفرمایید در رابطه با نحوه پرداخت اینکه آیا قبل از ارسال باید ماه کلش را تسویه کنیم یا امکان داره که یه مقدار رو براتون پیش پرداخت بریزیم و مابقی و زمانی که اومده رسید بدستمون براتون پرداخت کنیم

    پاسخ
  11. سلام خوبین من حفاظ روی دیوار ساده می خوام و می خوام که از این سر نیزه های قدیمی باشه نمی خوام یه چیزی که برای من می زنید شلوغ باشه و به صورت شاخه ای باشه و از حفاظ های شاخ گوزنی و سایر مدل های جدید که آمده است خوشم نمیاد ولی می خوام که از این حفاظ های قدیمی برای من بزارید منتها می خواستم حفاظی که تولید می کنید از این چهار پهلو نمره ۱۴ باشه و رنگی که استفاده می کنید رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشه اگر امکان داره فاصله بین میلگرد های اون حداکثر ۸ سانتی متر باشه که هیچگونه جانوری نتونه از آن عبور کنه و ازش رد بشه و می خوام نیزه هاشمی به صورت سه طرفه باشه که یه دو طرف به صورت گرد به بیرون و داخل باشه و یکیش به سمت بالا و عمودی باشه میخواستم بدونم آیا شما این حفاظ رو تولید می کنید و ممنون میشم در مورد قیمتش بفرمایید که هر متر چقدر میشه با این مشخصاتی که گفتم و حدودا چقدر طول میکشه برای ۲۸ متر که آماده بشه و همکاران محترمتان نصب و انجام بدن

    پاسخ
  12. سلام آیا شما نمایندگی یا عامل فروش دارید که حفاظ روی دیوار در مشهد تولید بکنه که من بتونم به صورت حضوری برم و نمونه های کار شما را ببینم و سفارش بدم و می خواستم بدونم آیا این حفاظ ها در نمایندگی شما به صورت آماده وجود دارد یا باید سفارش بدیم که شما از مبدا کارخانه اینها را بسازین و ارسال کنید و بفرمایید که هزینه حمل حفاظ تا مشهد به چه صورت هستش من حدوداً ۵۰ متر نیاز دارم میخواستم بدونم اگر ارتفاع ۹۰ سانت انتخاب کنم با تراکم بالا در چه ماشینی جا میشه و همچنین بفرمایید هزینه اون چقدر میشه هزینه حمل چقدر میشه و آیا نماینده‌ای که در اینجا دارید می تونن برای ما نصبش رو انجام بده یا ما باید با کس دیگه در رابطه با نصب صحبت بکنیم و همچنین ممنون میشم در رابطه با نحوه نصب این حفاظ ‌ها به ما توضیح بدهید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید