قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

حفاظ شاخ گوزنی کاربردی ترین نوع حفاظ هایی است که روی دیوار قرار می گیرند که با داشتن شاخه های فرعی در هم پیچیده توانسته است ضریب امنیت بالایی را ایجاد کند و همین موضوع یکی از دلایل محبوبیت این حفاظ در اسلامشهر بوده علاوه بر آن، نرده حفاظ های شاخ گوزنی قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

اسلامشهر دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است و با داشتن ۵۴۸٬۶۲۰ نفر، نوزدهمین شهر ایران از لحاظ جمعیت است. یکی از مشکلاتی که اسلامشهر با آن دست و پنجه نرم می کند رشد روز افزون جمعیت آن است که بیشترین دلیل آن مهاجرت افراد به این شهرستان است.
این مهاجرپذیری معضلات امنیتی زیادی را بوجود آورده است که از پیامد های آن می توان به افزایش آمار جرائم بخصوص سرقت اشاره کرد.

اگر نگاهی به آمار ها داشته باشید متوجه می شوید امروزه تا چه میزان حفاظت از منازل اهمیت پیدا کرده است و هزینه ای که شما برای افزایش سطح امنیت منازل و ادارات انجام می دهید در دراز مدت کاملا برای شما به صرفه خواهد بود.

حفاظ های روی دیوار استاندارد بخصوص حفاظ های شاخ گوزنی امروزه توانسته اند تا سطح قابل قبولی امنیت ساختمان ها را تامین کنند.

حفاظ شاخ گوزنی قهوه ای
حفاظ و نرده شاخ گوزنی
ردیفتراکم حفاظ های شاخ گوزنیارتفاع حفاظ های شاخ گوزنیقیمت(هزار تومان)
1تراکم 20 ردیف80cm
100cm
120cm
309
347
385
2تراکم 24 ردیف80cm
100cm
120cm
350
396
442
3تراکم 28 ردیف80cm
100cm
120cm
414
470
527
4تراکم 32 ردیف80cm
100cm
120cm
480
548
615
5تراکم 36 ردیف80cm
100cm
120cm
549
626
704
6تراکم 38 ردیف80cm
100cm
120cm
542
629
699

عواملی که بر قیمت نرده های شاخ گوزنی تاثیر می گذارند:

1-نوع جوشکاری نرده شاخ گوزنی

روش های جوشکاری که امروزه در صنایع بکار می روند عمدتا به دو روش الکترود و گاز CO2 تقشیم می شوند. جوشکاری تحت گاز CO2 بدون داشتن گل جوش صورت می گیرد.

همین موضوع باعث می شود که به هنگام رنگ کردن نرده های شاخ گوزنی در اسلامشهر، رنگی کاملا یک دست تحویل خریدار داده شود دلیل دیگری که این روش را موثر تر و بهتر از روش الکترود می دانند مقاومت بالاتر آن است.

البته نحوه انجام آن نیز دشوار تر است و همین موضوع قیمت آن را بالاتر می برد اما به این موضوع توجه داشته باشید که هدف نهایی ما داشتن بالاترین مقاومت حفاظ های شاخ گوزنی است پس بهتر است استقامت سازه را قربانی قیمت پایین تر نکنیم.

2-تراکم و ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی در اسلامشهر

همانطور که در جدول قیمت بالا مشاهده کردید حفاظ های شاخ گوزنی در اسلامشهر در تراکم های 20 ،24 ،28 ،32 ،36 و 38 عرضه می شود.

منظور ما از تراکم تعداد شاخه های اصلی (نه فرعی) در طول دو متر است که شما می توانید از بین این تراکم ها، تراکمی که مد نظرتان است را سفارش دهید همچنین شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بصورت دقیق تر راهنمایی شوید.
نرده های شاخ گوزنی هرچقدر متراکم تر باشند طبیعتا قیمت تمام شده آن در اسلامشهر با توجه به افزایش وزنشان، افزایش می یابد.

حفاظ های شاخ گوزنی صنایع آهن کوب در ارتفاع 50 تا 140 سانتیمتر تولید می شوند اما بازه استاندارد آن 90 تا 120 سانتی متر است.

3-نوع میلگرد استفاده شده در حفاظ طرح شاخ گوزن

بسیار مهم است که بدانید نرده شاخ گوزنی شما با چه ضخامت میلگردی ساخته شده اند زیرا میلگرد است که بنیان حفاظ های روی دیوار را تشکیل می دهد.

میلگرد های بی کیفیت می توانند تاثیر بسزایی در کاهش دوام و امنیت نرده های شاخ گوزنی داشته باشند. ما در صنایع آهن کوب از میلگرد های استاندارد با ضخامت 10 میلی متر استفاده می کنیم.

4-رنگ بکار رفته در نرده های شاخ گوزنی در اسلامشهر و قیمت آن

امروزه در صنایع فلزی که از اعتبار بالایی برخوردارند استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک کوره ای رایج تر است و آن هم بدلیل مقاومت بالا و پوشش کامل رنگ پذیری آن است.

رنگ های پودری به روش الکترواستاتیک بر روی حفاظ ها رنگ پاشی می کنند و سپس حفاظ را در کوره قرار می دهند تا رنگ به اصطلاح پخته شود.

روش دیگری هم وجود دارد که در آن از رنگ های مایع استفاده می شود که نرده را در حوضچه رنگی قرار می دهند تا رنگ پذیرد و سپس آن را در فضای باز می گذارند تا خشک شو.

بدیهی است این روش ارزان تر است اما رنگ به اندازه روش قبل یکدست نخواهد بود و همین موجب کاهش مقاومت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر خواهد شد.

حفاظ شاخ گوزنی مشکی
محافظ و نرده طرح شاخ گوزن

خرید نرده های شاخ گوزنی از صنایع آهن کوب در اسلامشهر و قیمت آن:

  1. صنایع فلزی آهن کوب از صنایع قدیمی و بسیار خوش نام بازار است و ما همیشه سعی بر آن داشتیم که با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه با کیفیت ترین نرده های شاخ گوزنی را تولید کنیم.
  2. تمامی رنگ های بکار رفته در محصولات آهن کوب رنگ های الکترواستاتیک کوره ای درجه 1 بوده اند تا شما خیالتان از بابت رنگ حفاظ های شاخ گوزنی در اسلامشهر راحت باشد.
  3. تمامی حفاظ های شاخ گوزنی بعد از مرحله جوشکاری در محلول ویژه شستشو می شوند تا تمامی گرد های حاصل از جوشکاری از بین برود و حفاظ کاملا یکدست به مرحله رنگ کاری برسد.
  4. ارسال کارشناس برای بازدید از محل نصب نرده های شاخ گوزنی رایگان است، کارشناسان ما بصورت دقیق ابعاد دیوار را اندازه گیری می کنند تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

ارائه تنوع بسیار در تراکم ها و ارتفاع های حفاظ های شاخ گوزنی در اسلامشهر موجب می شود که بتوانید مناسب ترین انتخاب را با به صرفه ترین قیمت برای ساختمان خود داشته باشید.

مطالب مرتبط:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

 

13 دیدگاه دربارهٔ «قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر;

  1. سلام عصرتون بخیر
    من ساکن گلستان شهرستان بهارستان هستم و به مقداری حفاظ شاخ گوزنی احتیاج دارم که روی دیوار جلوی ساختمان بزنم و حدود ۳.۵ متر هم بر روی در خیاط باید از این حفاظ ها زده بشه
    دنبال یک حفاظی می گردم که هم ایمنی مناسب داشته باشه هم قیمتش برام گرون تموم نشه
    چون همسایه ها پول نمی دهند و من به زور راضیشون کردم که برای قسمت جلوی ساختمان خفاظ بزنیم
    خالا از شما می خواهم به من بگویید کدام حفاظ با توجه به شرایطی که گفتم برای ساختمانمان مناسب می باشد ؟
    ممنونم از شما اگر من رو راهنمایی بفرمایید در این خصوص

    پاسخ
    • سلام‌ و عرض ادب خدمت شما جناب اقای مقدمی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      مقرون ترین و به صرفه ترین حفاظ روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی می باشد که شما می توانید با استفاده از این حفاظ ها امنیت را به خانه ی خود برگردانید
      حفاظ های شاخ‌گوزنی ارتفاع های مختلفی دارند که استاندارد ان ها ارتفاع هفتاد سانت تا صد و بیست سانت می باشد که بهینه ترین کرینه ارتفاع نود سانت با تراکم دوازده یا پانزده می باشد که جز محبوب ترین و‌پر فروش ترین حفاط های ما در سال های اخیر بود
      برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی وقت بازدید می توانین با شماره تماس 09107500479 تماس بگیرید بازدید برای تهران و اسلامشهر و کرج ‌کاملا رایگان انجام می شود
      امیدوارم تونسته باسم راهنماییتون کنم
      موفق و‌موید باشید

      پاسخ
  2. خسته نباشید امیدوارم که خوب باشید من ساکن واوان اسلامشهر هستم که می خواستم از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم حفاظی که من پسند کردم حفاظ آبشاری ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۴ می باشد که قبل از اینکه سفارش خودم رو ثبت کنم میخواستم در مورد نوع ساخت نوع جوش نوع رنگ و میلگرد اون به من توضیح بدین و همچنین اگر امکان داره قیمت هر متر رو برای من بگید و اینکه در هر متر چه مقدار آهن مصرف میشه و آیا این که برای اسلامشهر هم بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه و یا نمایندگی در اینجا داریم که بیان و برای ما بازدید را انجام بدهند و حفاظ مورد نیاز ما ۷ و نیم متر هستش که برای سر درب ما قراره انجام بشه ممنون میشم من رو راهنمایی کنید تا بتوانم زود تر و سریعتر اقدام به خرید از شرکت شما کند

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کرمپور امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ آبشاری ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۴ یکی از بهترین انتخاب ها برای حفاظ روی دیوار می باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستش میلگرد های مصرفی تمام میلگرد نمره ۱۰ کششی می‌باشد و رنگ مورد استفاده در رنگ آمیزی حفاظ رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد که استفاده میشود که از پوشش فام درجه یک می باشد و برای اطلاع از قیمت ها و دریافت لیست قیمت با شماره 09107500479 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو محبت کنید تا کارشناسان براتون آنها را از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنند و برای وزن آنها نیز می توانید با کارشناس فروش صحبت بفرمایید بازدید برای تهران و اطراف تهران رایگان که اسلامشهر هم جزو محدوده های رایگان ما می باشد که می‌توانید آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسن
      امیدوارم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  3. سلام مطالب سایتتون رو خوندم و بسیار سپاسگزارم از مطالب بسیار مفیدی که در اختیار خوانندگان قرار دادید
    ولی متاسفانه در سایت قیمت تمام محصولات شما را ندیدم و فقط قیمت حفاظ های شاخ گوزنی را گذاشته بودید
    ولی من شاخ گوزنی مد نظرم نیست من می‌خواستم از حفاظ های آبشاری و یا لیلیوم شما برای منزلم سفارش بدهم میخواستم بدونم برای اینکه لیست قیمت دقیق محصولات تورو داشته باشم باید به شماره پیام بدم که برام ارسال کنند و یا با چه شماره ای تماس بگیرم که برای من لیست قیمت رو بخونن یا اینکه ارسال کنند و اینکه چقدر طول میکشه کارشناس تونم بیان و برای ما بازدید و انجام بدهند
    بازدید برای اسلامشهر هم به صورت رایگان انجام میشه یا باید هزینه پرداخت کنیم ممنون میشم اگر جواب سوالات من را بدهید تا روشن شود ممنون

    پاسخ
  4. سلام و عرض ادب من از رباط کریم مزاحمتون میشم میخواستم بدونم برای رباط کریم بازدید به صورت رایگان انجام میشه و یا شامل هزینه میشه
    حدودا ۱۰ متر حفاظ روی دیوار لازم داریم که می‌خواهیم از شرکت شما یک حفاظی که مناسب باشه و هم امنیت بالایی داشته باشه و قیمت خوبی داشته باشه را انتخاب کنیم
    قیمت برای ما در اولویت اول قرار دارد و همراه اون امنیت هم از اولویت بسیار بالایی برخوردار هستند و ظاهر برای ما اهمیت ندارد ممنون میشم اگر یکی از حفاظ ‌هایی که امنیت بالایی دارند رو بهمون توصیه کنید که همونم ازتون خرید کنیم و همچنین کارشناسان را اگر امکان داره بفرستیم که بیلدذ اندازه های دقیق بر داره که سفارشمو به ثبت برسانم ممنونم از شما

    پاسخ
  5. سلام من از قم تماس می گیرم و دنبال نمایندگی شما برای حفاظ روی دیوار قم میگردم که خواستم از خود شماره اون رو بگیرم که مطمئن باشم زیر نظر شرکت شما فعالیت میکنه میخواستم اگر امکان داره بفرمایید که شماره نمایندگی تون چنده و همچنین منو راهنمایی کنید که چه حفاظی برای ما مناسب است
    می خوام حفاظی که میزنم حداقل ارتفاع ۶۰ سانتی متر باشه لازم به ذکر است بگم که این حفاظ قرار دورتادور منزل ما قرار بگیره و همچنین روی سردر منزلمون و همچنین محبت می کنید اگر بفرمایید اندازه ها را باید چجوری بگیرم و به شما بدم که بتوانید درست و طبق آن برای ما تولید کنید که کم و زیاد نشه ممنونم از شما

    پاسخ
  6. سلام داداش
    امیدوارم حالت خوب باشه
    من از اکبرآباد مزاحمتون میشم از فکر می کنم خونم نزدیک کارگاه شما باشه
    میخواستم بدونم که آیا شما حفاظ روی دیوار دست دوم دارید
    می خواستم که کم هزینه کنم چون خیلی نمی تونم برای حفاظ روی دیوار پول بذارم و همسایه هم زیاد پول نمیدن به خاطره آیت می خواستم از حفاظ روی دیوار دست دوم استفاده کنم آیا اصلاً همچین حفاظی به صورت دست دوم وجود داره و اگه میشه منو راهنمایی کنید که چه حفاظی میتونه به کار ما بیاد و ارزون باشه و همچنین امنیت را برای ما حفظ بکنه
    خودت یکی از این حفاظ ها رو که بهتره و ارتفاعش خوبه که بشه بهش اطمینان کرده و حالت دکوری و تزئینی نداشته باشه رو معرفی کن
    که برامون خیلی کار کنه و دوباره یه هزینه دیگر نتراشه
    می خواهیم کار عمری باشه که چند سال برای ما کار بکنه

    پاسخ
  7. سلام حفاظ اهنی روی دیوار چند تا مدل داره ما چطور میتونیم روی مدل‌های اینا تصمیم بگیریم که کدوم خوبه
    آیا مدل هاش امنیت داره یا حالت دکوری و تزئینی داره
    میخواستم بدونم که تراکم عرضیه اینا چقدره یعنی عرضش چند سانتیمتره
    چون من دیواری که می خوام روش از این حفاظا بزنم عذصش ۳۵ سانتیمتره
    می خواستم بدونم آیا حفاظی که تولید می کنید این عرض رو پوشش میده یا خیلی عرضه کمی داره
    ممنون میشم بگید که عرض استاندارد چه عرضیه و باید چی انتخاب کنیم همچنین ارتفاع استاندارد چه ارتفاعیه
    می خوام خلاصه کاری باشه که ایمنی خیلی بالا باشه وهیچ دزدی نتونه ازش رد بشه میخواستم بدونم که این رو میشه با دست همش کرد یا با قیچی برید یا میلگردش محکمه

    پاسخ
  8. سلام من یه خونه دارم تو پرند که دادمش به مستاجر و حالا مستاجرم گیر داده که از این حفاظ های روی دیوار برای من باید بزنی
    من میخواستم انواع مدل حفاظ روی دیوار رو بدونم و ببینم که یکی از اینها که قیمتش مناسبه طرح و امنیت خوبی داره رو معرفی کنین میخام برام خیلی پایین در بیاد چون مجبوری دارم میزنم ممنون میشم بفرمایید که چقدر طول میکشه این حفاظ ا آماده بشه و اگر اشکال نداره از رنگ روغنی برای من استفاده کنید چون می خوام کم هزینه کنم
    جوششم به صورت یه طرفه باشه و میل گردش همون هشت و نه باشه کفایت می کنه ‌
    آیا امکان دارد که این کارو انجام بدین خلاصه اینکه من دنبال یک کار ارزون می‌گردم خیلی برام مهم نیست که کار خیلی خوب باشه برای رفع تکلیف دارم اینو میزنم یه توضیح بدین ببینم میتونم ازتون خرید کنم یا نه

    پاسخ
  9. سلام خسته نباشید من یه باغ دارم در اطراف اسلامشهر که می‌خواستم از حفاظ روی دیوار شما برای یه قسمت از اون استفاده کنم برای جلوی باع می خوام فقط این رو بزنم چون اینور اونورش کارخانه و اینا هستش و حفاظ داره و فقط می خوام جلوش رو از این حفاظ برام بزنید ولی دیواری که داره به صورت دیوار بلوکی میخواستم بدونم آیا امکان نصب انواع نرده حفاظ روی دیوار روی این دیوار وجود داره یا باید از نمونه‌هایی که سبک هستند انتخاب کنیم و چه حفاظی برای دیواری که به صورت بلوکیه مناسبه و چه ارتفاعی و چه تراکمی و همچنین بگین که آیا برای اسلامشهر بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه ؟
    کی می توانند کارشناس محترم شما بیان و از آن بازدید کنند و ممنون میشم زودتر برای من وقتی بازدید بزارید و اگر اوکی هست من زنگ بزنم و کارخانه با شما هماهنگ کنم

    پاسخ
  10. سلام خسته نباشید من تو کار اجرا و بازسازی و دکور هستم و یک مغازه ای دارم در میدان امام حسین که در اون کارای پارکت و لمینت و حالا کابینت یا هر چی که مربوط به دکور میشه انجام میدم بعضی از مشتریان مراجعه می‌کنند و از این حفاظ های روی دیوار می خوان
    ممنون میشم اگر برای من یک کاتالوگ بفرستین و یا اینکه به صورت فایل بفرستیم که تصاویر حفاظ روی دیوار در اون باشه که من بتونم اونو چاپش را بگیرم و بذارم داخل مغازه باشه که بتونن با توجه به عکس‌هایی که تو کاتالوگ براشوم گذاشتم انتخاب کنند و هم بتونم براتون فروش انجام بدم و ممنون میشم که بفرمایید برای این کار باید حضوری خدمتتون برسم یا اینکه آدرس بدم که کاتالوگ بفرستین یا اینکه شماره تلگرام بدم که برام فایلش رو بفرستبن که خودم رو کاغذ پرینت رو بگیرم

    پاسخ
  11. سلام شبتون بخیر
    آیا شما فقط تولید کننده حفاظ روی دیوار هستین یا حفاظ آکاردئونی یا سایر حفاظ ها هم تولید می کنید من می خواستم برای یه ساختمون که در حال ساخت هست که به صورت چهار طبقه است برای پنجره ها و بالکن و همچنین حفاظ روی دیوار دنبال حفاظ بودم که با شرکت شما آشنا شدم میخواستم بدونم که آیا همه این کارها در حیطه کاری شما هست و میتونید انجام بدید اگر که میشه لطف کنید بفرمایید من با چه شماره ای تماس بگیرم و آدرس دقیق رو بدم که کارشناس عزیزتون بیان و برای ما اندازه کل اینارو بردارند که سفارش رو یکجا به شما بدهیم و بتوانیم از خدمات شرکت شما استفاده لازم را ببریم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید