قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار و قیمت نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی را می توان یکی از زیباترین و پراستفاده ترین حفاظ های روی دیوار معرفی کرد شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و بهمین دلیل این نام به حفاظ های شاخ گوزنی منتسب شده است.

نرده حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به قیمت مناسبشان در شهریار جزو حفاظ های روی دیوار بسیار محبوب است. شهریار که خود به عنوان نگین سرسبز غرب تهران مشهور است.

در تقسیمات جغرافیایی از دوبخش، 7 شهر و 6 دهستان و 50 روستا تشکیل شده است و بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر جمعیت دارد. یکی از مشکلات شهریار این است که چون بعنوان یکی از سرریز های جمعیتی شهر تهران عمل می کند با رشد بی رویه جمعیت روبروست.

همین موجب مهاجرپذیری بسیار زیاد شهریار شده است، این رشد 8 درصدی جمعیت و ورود مهاجران به این شهرستان معضلات اجتماعی و فرهنگی بسیار زیادی بوجود آورده است که یکی از پیامد های آن افزایش آمار سرقت در شهرستان بوده است.

طبق صحبت های رئیس پلیس پیشگیری غرب استان تهران، درصد بسیار زیادی از جرائمی که در شهریار رخ می دهد توسط مجرمان غیربومی صورت می گیرد طبق گفته های این مسئول تنها 5 درصد از جرائم توسط افراد بومی صورت میگیرد و 95 درصد آن توسط افراد مهاجر انجام می پذیرد.

با توجه به این آمار روز افزون سرقت، حفاظت از دارایی هایتان روز به روز بیشتر اهمیت پیدا می کند و هزینه مناسبی که برای بهبود سطح امنیت منازل و شرکت ها انجام می دهید درطولانی مدت کاملا به نفع شما تمام خواهد شد.

حفاظ های روی دیوار به خصوص حفاظ های شاخ گوزنی امروز توانسته اند با قیمت بسیار مناسب امنیت ساختمان ها را تا سطح بسیار بالایی افزایش دهند

نرده شاخ گوزنی
نصب محافظ شاخ گوزنی برروی دیوار

خصوصیات و قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

ردیفتراکم حفاظ های شاخ گوزنیارتفاع حفاظ های شاخ گوزنیقیمت(هزار تومان)
1تراکم 20 ردیف80cm
100cm
120cm
309
347
385
2تراکم 24 ردیف80cm
100cm
120cm
350
396
442
3تراکم 28 ردیف80cm
100cm
120cm
414
470
527
4تراکم 32 ردیف80cm
100cm
120cm
480
548
615
5تراکم 36 ردیف80cm
100cm
120cm
549
626
704
6تراکم 38 ردیف80cm
100cm
120cm
542
629
699

متغیر هایی که بر قیمت حفاظ  شاخ گوزنی در شهریار تاثیر می گذارند شامل :1-تراکم و ارتفاع نرده های شاخ گوزنی 2-نوع رنگ استفاده شده در حفاظ های شاخ گوزنی 3-طریقه جوشکاری 4-نوع میلگرد استفاده شده  در حفاظ می شوند.

1-تراکم نرده های شاخ گوزنی و ارتفاع آن در شهریار و تاثیر آن بر قیمت

ابتدا باید بگوییم که منظور ما از تراکم چیست؟ ما تراکم را بصورت تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی در ظول دو متر در نظر میگیریم و نه شاخه های فرعی.
نرده های شاخ گوزنی در شهریار در تراکم های 36 ،32 ،28 ،24 ،20 و 38 تولید می شوند و شما می توانید از میان این تراکم ها، تراکم مدنظر خودتان را به ما سفارش دهید.
هرچه تراکم کار ها بیشتر باشند با توجه به افزایش وزن کلی کار قیمت نرده شاخ گوزنی در شهریار افزایش می یابد. ارتفاع هایی که ما در صنایع فلزی آهن کوب تولید می کنیم در بازه 50 تا 140 سانتی متر قرار دارند.

اما ارتفاع های پایین تر برای حفاظ های روی دیوار خیلی پیشنهاد نمی شود و بهتر از که ارتفاعی که انتخاب می کنید کمتر از 90 سانتی متر نباشد.

2-نوع رنگ استفاده شده در نرده حفاظ های شاخ گوزنی در شهریار و قیمت آن

در حال حاضر صنایع معتبر همگی از روش رنگ آمیزی الکترواستاتیک استفاده میکنند، رنگ های پودری درجه 1 که به روش الکترواستاتیک تمامی سطح حفاظ را پوشش می دهند و سپس در کوره قرار می گیرند.
این نوع رنگ ها بسیار مقاوم و یکدست بوده اما قیمتی بالاتر از رنگ های مایع دارند یکی دیگر از دلایل بالاتر بودن قیمت، سختی این فرآیند رنگ کاری نسبت به روش استخری است.
در روش استخری حفاظ ها در یک حوضچه رنگ قرار میگیرند و سپس در فضای باز قرار می گیرند تا خشک شوند، طبیعی است که این روش نسبت به روش کوره ای از مقاومت کمتری برخوردار است و یکدستی رنگ آن مانند روش قبل نیست.

برای همین قیمت پایین تری دارد ولی همین دلایل باعث می شود که در طولانی مدت شما نیاز به رنگ مجدد حفاظ داشته باشید.

حفاظ شاخ گوزنی کوره ای
رنگ کوره‌ای و الکترواستاتیک حفاظ

3-طریقه ی جوشکاری

در حال حاظر دو روش جوشکاری برای حفاظ های روی دیوار وجود دارد:1-جوشکاری الکترود 2-جوشکاری تحت گاز CO2 مزیت روش دوم مقاومت بیشتر و همچنین نداشتن گل جوش است.

به همین علت است که استفاده از آن توصیه می شود زیرا ما در تولید حفاظ های شاخ گوزنی در نهایت هدف مان تولید مقاوم ترین و محکم ترین حفاظ برای روی دیوار است پس بهتر است از جایی حفاظ شاخ گوزنی خود را تهیه کنید که جوش حفاظ را به این روش انجام دهند.

4-نوع میلگرد استفاده شده در نرده های شاخ گوزنی شهریار

امروزه میلگرد های مختلفی با ضخامت های مختلفی در بازار وجود دارد و مهم است که بدانید در حفاظ شاخ گوزنی شما از چه ضخامت میلگردی استفاده شده است.

زیرا میلگرد اساس حفاظ است و بکار بردن میلگرد های نا مرغوب کیفیت کار شما را به طرز چشمگری کاهش می دهند. ما در صنایع فلزی آهن کوب از میلگرد های کششی استاندارد با ضخامت 10 میلی متر استفاده می کنید و در صورت خواست شما امکان استفاده از میلگرد 9 نیز برای کاهش قیمت تمام شده حفاظ امکان پذیر است.

خرید حفاظ شاخ گوزنی در شهریار از صنایع آهن کوب چه مزیتی برای شما دارد؟

  • صنایع فلزی آهن کوب از صنایع معتبر و قدیمی تولید حفاظ های روی دیوار است و همیشه سعی ما در حفظ رضایت مشتری ها و تولید با کیفیت ترین محصولات بوده است. استفاده از مواد اولیه کاملا مرغوب و استاندارد اصلی مهم در تولید محصولات ما است.
  • رنگ های استفاده شده در حفاظ های شاخ گوزنی همگی رنگ های پودری درجه 1 بوده اند که با استفاده از روش الکترواستاتیک رنگ شده و در کوره رفته اند.
  • یکی از کار هایی که ما در صنایع فلزی آهن کوب برای یکدست شدن رنگ کار انحام می دهیم شستشو حفاظ های شاخ گوزنی در محلول های خاص بعد از مرحله جوشکاری است تا تمام گرد های جوشکاری از بین بروند و حفاظ کاملا یکدست وارد مرجله رنگ شود.
  • ارشناسان ما می توانند بصورت رایگان بازدید از ساختمان شما را انجام دهند تا بصورت دقیق ابعاد دیوار شما را اندازه گیری کنند و به شما مشاوره بدهند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.
  • صنایع فلزی آهن کوب، حفاظ های شاخ گوزنی در شهریار را در تراکم ها و ارتفاع های بسیار متنوع تولید می کند و همچنین با قیمت های بسیار مناسب می تواند انتخاب بسیار عالی برای حرید حفاط های روی دیوار شما باشد.

مطالب مرتبط:

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اسلامشهر

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شیراز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار و قیمت نرده شاخ گوزنی;

  1. سلام از شهریار با شما تماس می گیرم
    خانه باغی دارم در شهریار که میخواستم برای دیوار دور تا دور آن از حفاظ روی دیوار شما استفاده کنم منتها اصلا سر در نمیارم که کدوم حفاظ و با چه ارتفاع و تراکمی برای ما مناسب هستش با توجه به اینکه متراژ ما تقریباً بالا هستش و ۱۱۰ متر حفاظ نیاز داریم که میخواستم حفاظی باشه که هم به لحاظ قیمتی مقرون به صرفه باشه و هم ایمنی لازم را برای خانه باغ ما به ارمغان بیاره
    ممنون میشم در مورد مشخصات فنی حفاظ هاتون توضیح بدین و بگین منظور از تراکم چیه و آیا تراکم هم به اندازه ارتفاع در امنیت حفاظت اثرگذار هستش و اینکه آیا برای شهریار هم بازدید به صورت رایگان انجام می‌شود و یا باید هزینه پرداخت کنیم که کارشناس محترم متون را برای ما اندازه ها را بردارد و شرایط پروژه را ببینند ممنونم ازشما خداحافظ

    پاسخ
  2. سلام و عرض ادب خدمت شما من از مشتریان قدیمی شما هستم که برای روی دیوار مون از حفاظ های شما سفارش دادم
    حفاظی که برای من آوردید حفاظ با ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۲ بود که از آنها خیلی راضی بودم و همچنین از گروه نصاب شما خیلی راضی بودم بچه های بسیار مودبی بودند و هر چیزی می گفتم گوش می کردند همچنین کارشناس شما خیلی کارشناس کاربلد و حرفه‌ای بودش که رفتار ایشان باعث شد که ما شرکت شما را برای خرید انتخاب کنیم از همه عوامل آهن کوب و همه کارکنان تشکر می کنم و براتون آرزوی موفقیت دارم
    ایام به کام

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید