قیمت درب آکاردئونی در تبریز – قیمت نرده حفاظ آکاردئونی در تبریز

درب های آکاردئونی از حفاظ های در و پنجره بسیار زیبا و کاربردی هستند. این نرده حفاظ ها نه تنها در تبریز قیمت مناسبی دارند بلکه امنیت بالایی نیز دارند و بعنوان آخرین سد ورودی فرد غیر مجاز بسیار خوب عمل میکنند و در افزایش امنیت تاثیر بسزایی دارد اما نه هر درب آکاردئونی.

تنها درب های آکاردئونی که کاملا استاندارد باشند و از مواد اولیه مرغوب در آن استفاده شده باشد این امکان را برای شما فراهم می کند.
طراحی خاص و منحصر به فرد این حفاظ ها دلیلی شده است تا در تبریز بسیار محبوب شوند. تبریز شهری با قدمت بسیار زیاد است که قطب اقتصادی منطقه آذربایجان ایران محسوب می شود.

در قرن های اخیر زمینه ساز تحولات بزرگ کشور در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده است (در مورد تبریز بیشتر بدانید) و در سال 91 نیز این شهر امن ترین کلان شهر ایران معرفی شده است.
اما چند سالی است که تعداد سرقت ها در این استان افزایش بی سابقه ای داشته است و طبق گفته های فرمانده انتظامی دلیل آن مهاجران معتاد است که این آمار را تا این اندازه بالا برده اند.
بنابراین در زمانی که بهبود امنیت ساختمان ها بسیار ضروری و مهم بود بر آن شدیم تا حفاظ های بسیار با کیفیت بسازیم مانند حفاظ های شاخ گوزنی  که از حفاظ های محبوب روی دیوار است.

همچنین درب های آکاردئونی در تبریز که امروزه توانسته اند با قیمت بسیار مناسب در زمینه بهبود امنیت بسیار عالی عمل کنند تا بتوان امار ورود های غیر مجاز را تا بیشترین حد ممکن کاهش داد.

طراحی حفاظ آکاردئونی از ساز آکاردئون الهام گرفته شده است که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به بهینه ترین حالت، از فضا استفاده کنید.

این حفاظ زیبا در هنگام بسته شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کند تا به این صورت بتوانید از فضای راهرو استفاده های بیشتری بکنید.

نمای نزدیک درب آکاردئونی
درب و محافظ آکاردئونی قهوه‌ای

برای خریدن درب های های آکاردئونی در تبریز باید چه نکاتی را بدانیم

استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی استاندارد درب آکاردئونی در تبریز و قیمت آن

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حفاظ آکاردئونی در تبریز که تهیه می کنید حتما از مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد.

زیرا این مواد اولیه هستند که شالوده کار شما تشکیل می دهند و در قیمت تاثیر دارند و اگر از مواد ضایعاتی و بی کیفیت درست شده باشند استقامت تمام کار شما تحت تاثیر قرار می گیرد.
ویژگی مهم بعدی که یک نرده آکاردئونی در تبریز باید داشته باشد طراحی درست اصولی آن در کنار قیمت مناسب آن است. طراحی که بدانیم در مقابل خم شدن، از لولا خارج شدن و تمام اشتباهاتی که در صورت طراحی غیر اصولی می تواند امنیت درب آکاردئونی را کاهش بدهد در امان باشد.

استفاده روان و آسان از درب آکاردئونی در تبریز و قیمت آن

درست است که خرید حفاظ آکاردئونی می تواند امنیت خانه شما را بالا ببرد اما به شرطی که استفاده از آن به قدری سخت نباشد که شما قید استفاده از آن را در هنگام خروج از خانه بزنید.

درب آکاردئونی ایده آل باید بسیار روان و بی صدا باز و بسته شود پس وقتی می خواهید حفاظ آکاردئونی در تبریز بخرید این موضوع را حتما مد نظر داشته باشید.

رنگ بکار رفته در درب های اکاردئونی

یکی از مواردی که بر روی قیمت نرده حفاظ های آکاردئونی در تبریز تاثیر دارد نوع رنگی است که روی حفاظ استفاده شده است. بهترین و با کیفیت ترین رنگ موجود در حال حاضر رنگ های پودری الکترواستاتیک کوره ای هستند که بسیار در استقامت کلی حفاظ تاثیر دارند.
اما حواستان به این موضوع باشد که بعضی صنایع از رنگ های روغن استفاده می کنند و سپس آن را در کوره می گذارند و آن را به نام رنگ کوره ای معرفی می کنند.
رنگ های روغن پوشش یک دست ایجاد نمیکنند و دوامی به اندازه رنگ های پودری ندارند اما قیمت پایین تری دارند پس اگر دوام بالایی برای درب آکاردئونی انتظار دارید از صنایعی درب آکاردئونی خود را تهیه کنید که مطمئن باشید از رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای استفاده می کند.

تعداد حلقه های قفل حفاظ آکاردئونی و طراحی قفل مخفی در نرده آکاردئونی

این که چه تعداد حلقه قفل در طراحی نرده آکاردئونی بکار رفته موضوع مهمی از لحاظ امنیت است همچنین داشتن قفل مخفی که مزیت بزرگی محسوب می شود.
بسیاری از اوقات در سرقت زمان مهم ترین عامل است، این را در نظر داشته باشید که زمانی که یک سارق قصد ورود دارد، داشتن حداقل دوحلقه قفل و یک قفل مخفی که با ظرافت طراحی شده است چه زمان طولانی را برای گذشتن از سد آن ها نیاز دارد و در اکثر مواقع سارقان ترجیح می دهند هدف های بسیار آسان تری داشته باشند.

درب آکاردئونی بزرگ
محافظ آکاردئونی برای مغازه و فروشگاه

لیست قیمت درب های آکاردئونی در تبریز

ردیفطرح درب آکاردئونیواحد کالاقیمت(هزارتومان)
1طرح دو گلمترمربع1504
2طرح سه گلمتر مربع
1589
3طرح چهار گلمترمربع1834

ویژگی درب های آکاردئونی ساخت صنایع فلزی آهن کوب:

  1. طراحی درب های آکاردئونی ساخته شده در صنایع فلزی آهن کوب تماما بر اساس استاندارد های روز انجام می پذیرد و همچنین ما از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود استفاده می کنیم.
  2. تعداد حلقه های قفل های طراحی شده در حفاظ های آکاردئونی صنایع آهن کوب دو عدد است بعلاوه یک جای قفل مخفی که به زیبایی و ظرافت تمام، توسط CNC طراحی شده است.
  3. دستگیره های حفاظ های آکادئونی فانتزی و کینک شده هستند و این ویژگی برای همه درب ها وجود دارد و هزینه اضافه ای برای شما ندارد.
  4. تسمه های عمودی که در درب های آکاردئونی استفاده شده است همگی پروفیل  5*20 است.
  5. کناره های درب های آکاردئونی از پروفیل های 30*50 استفاده شده است و پروفیل های بالایی نیز 50*50 هستند.در آستانه در نیز می شود از پروفیل و یا تسمه طبق نظر شما استفاده کرد.
  6. بکار بردن استپ برای اینکه سارقان نتوانند در را از لولا در بیاورند.
  7. استفاده از رنگ های درجه 1 پودری الکترواستاتیک کوره ای به رنگ دلخواه شما
  8. تقویل ریل پایینی با استفاده از پروفیل 20*10
  9. ساخت کمربند برای محکم و منظم جمع شدن حفاظ آکاردئونی

31 دیدگاه دربارهٔ «قیمت درب آکاردئونی در تبریز – قیمت نرده حفاظ آکاردئونی در تبریز;

  1. سلام من از تبریز مزاحمتون میشن . برای نصب درب اکاردئونی نیاز به کمک و مشاوره دارم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . اولا که پروسه ساخت و ارسال چقدر زمان میبره . دوما اینکه برای سفارش باید از کجا اقدام کنم ؟ و از کدوم قسمت درب اندازه گیری رو انجام بدم . در ضمن بالای درب من یه کتیبه حدودا 60 سانتی میخوره . اون قسمت رو به نظرتون اکاردئونی کنم یا وزنی خیلی سنگین میشه . و اینکه من رنگ درب منزلم سفیده ایا این دربها رنگ سفید دارند ؟ و میخواهم که حتما رنگش کوره ای الکتر. استاتیک باشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي جديري عزيز
      اميدوارم حالتوو خوب باشه
      ساخت درب اكارديوني و ارسال ان هفت روز كاري زمان مي بره و براي سفارش درب با شماره ي موجود در سايت تماس بگيريد براي اندازه گيزي قسمت پشت به پشت چهار چوب رو اندازه بگيريد
      براي قسمت كتيبه هم مي تونيد از اكارديوني ثابت استفاده كنين و هم از پروفيل اهني
      كه امنيت كنيبه هم برقرار بشه
      رنگ هاي موجود رنگ سفيد نقره اي
      مشكي
      مسي چكشي و قهوه اي است كه مي تونين بين اين رنگ ها انتخاب كنين
      ممنونم از همراهي شما
      روزتون بخير

      پاسخ
  2. سلام و درور فراوان خدمت سروران گرامی

    من برای در ورودی واحد مسکونی ام و برای پنجره ی انباری که در حیلط هست یکی از این حفاظ های اکارديونی نیاز دارم ابعاد درب اونطور که خودم اندازه گرفتم ۱.۲ در ۲۳۰ و ابعاد پنجره ۷۵ در ۱.۵ ارتفاع است ایا امکان ساخت با اندازه هایی که خودم دادم وجود داره؟ با حتما باید کارشناستون بیان اندازه بگیرن؟ حمل و نصب جدا حساب میشه؟ قیمتس چقدره؟ من خونه م در امیراباد شمالی هست . ممنون میشم پاسخ من رو بدید که اگه اوکی بود با شرکت جهت هماهنگی تماس بگیرم
    ممنونم از زحمات شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شیوا امیدوارم که حالتون خوب باشه ساخت درب آپارتمانی اکاردیونی در هم اندازه ای قابلیت ساخت دارد و می توانیم ساخت آن را انجام بدهیم و فقط برای اینکه در نصب در مشکلی به وجود نیاید و اندازه‌ها کم و زیاد نباشد حتماً باید کارشناس از طرف خود شرکت بیاد و بازدید و انجام بده بازدید برای تهران کاملا رایگان انجام میشه که میتوانید از این خدمات استفاده کنید برای اینکه آدرس دقیق تونه محبت کنید که کارشناسان بیان و شما را راهنمایی کنند با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تونو محبت کنید و اینکه حمل و نقل برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های که گفتم تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  3. سلام
    من چند وقت پیش از یه جای دیگه به صورت حضوری درب اکاردیونی خرید کردم و الان با کذشت حدودا دو ماه درب اکاردیونی نصب سده به سختی باز و بسته میشه و بیشتر حالت دکوری پیدا کرده
    به شرکتی که این درو ازش خریدیم زنگ میزنیم میگن اگه گریس بزنین درست می شه با اینکه بارها بهش گریس زدم نه تنها بهتر نشد شاید باورتون نشه بدتر هم شد و هیچ تفاوتی درش ایجاد نشد
    خواستم بدونم امکانش هست این در رو با یکی از درب های تولیدی خودتون تعویض بفرمایید؟ یا اینکه کار تعمیر این درب را بر عهده بگیرید؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي رضايي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب بوده باشه
      احتمالا رگلاژ دربتون دچار مشكل شده است كه قابل تعمير مي باشد و شركت سازنده ي درب موظف به تعمير ان مي باشد
      متاسفانه ما تعويض درب نداريم و دربي كه توسط مجموعه ي ما توليد نشده رو نمي شه تعمير كدر
      براي تعمير حتما بايد از خود كسي كه درب رو ازش خريداري كردين كمك بگيريد
      ممنونم از همراهي شما
      روزتون بخير

      پاسخ
  4. سلام عليكم
    خوب هستين
    من يه درب اكارديوني به ابعاد صد و ده دو دو متر مي خوام كه برام بسازيد
    من خودم ساكن تهران هستم ولي اين درب رو براي شمال شهرستان نور مي خوام و فقط مي خوام زحمت ساختش با شما باشه كه ببام درب كارخونه تحويل بگيرم و ببرم و خودم نصبش رو انجام بدم
    ايا براي اين كه نصب حذف مي شه از مبلغش چيزي كم مي شه يا تاثيري نداره
    و اندازه هارو بخام بهتون بدم بايد از كدوم قسمت درب اندازه گيري كنم
    چند روز زمان مي بره تا اماده بشه
    ايا رنگ مشكي موجود هست
    پرداخت به چه صورتيه
    ايا فاكتور مي دهيد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آبزن عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      دربهای آکاردئونی ما در طرح های مختلفی از جمله دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی تولید میشه که محبوبترین و پرفروشترین آن طرح سه گل لوزی می باشد که هم ایمنی مناسبی دارد و هم قیمت خوبی دارد و شما می توانید برای ثبت سفارش خود با شماره 09107500479 تماس بگیرید و اندازه های مورد نظرتون رو بدین تا همکارم براتون پیش فاکتور ارسال کنه که بتونید سفارش خودتان را ثبت کنید اندازه هایی که گرفته میشه باید پشت به پشت چارچوب باشه و همچنین یه عکس از بیرون درب برای همکار ما ارسال کنید که ببینند و شما را راهنمایی کنند و اگر مورد خاصی بود به شما بدهد
      رنگبندی مون رنگ سفید مشکی قهوه ای مسی هست که میتونید بین انتخاب داشته باشید و اینکه پرداخت مون به صورت نقدی و اقساطی انجام میشه که برای اطلاع از جزئیات این می‌توانید با شماره ای ‌که گفتم تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام بر شما و‌تمامی عوامل صنایع فلزی اهن کوب
    امیدوارم خوب و خوش باشید
    من از شهر زیبای رشت مزاحمتون می شم
    می خواستم بدونم ایا شما در رشت نمایندگی فروش دارید یا کسی که محصولات شما رو بفروشه
    یا باید مستقیم از کارخونه سفارش خودم رو بدم
    هزینه ی ارسال تا رشت چند تومان است و از چه طریقی ارسال می کنین
    برای اندازه گیری در از کدوم قسمت بابد اندازه هارو بزنم‌
    موضوع دیگه این‌که دستگیره ی درب ما یکم بیش از حد معمول جلو می باسد برای این که مانع باز و بسته شدن درب نشود بابد چی کار کنم
    ممنون می شم منو راهنمایی کنیم تا بتونم درست اندازه بگیرم‌

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای فتح الهی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای ثبت سفارش خودتون میتونید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید که بتواند شما را راهنمایی کند و همچنین برای اخذ نمایندگی مادر شهر رشت با شماره ی بالا تماس بگیرید و آن را دریافت کنید همچنین میتوانید به صورت مستقیم از کارخانه سفارش خودتان را ثبت کنید و از طریق باربری براتون ارسال میشه که هزینه آن خیلی به صرفه می باشد و اینکه برای اندازه گیری باید پشت به پشت چارچوب را اندازه بگیرید و همچنین یه عکس از بیرون در بتون برای کارشناسان فروش ما بفرستید که شما را راهنمایی کنند تا در نصب درب دچار مشکل نشوید برای رفع مشکل دستگیره باید دور تا دوره آکاردئونی شاسی کشی انجام بشه که دستگیره گیر نکنه و به راحتی باز و بسته بشه ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام
    نیازمند یه درب اکاردیونی هستم ولی نمی دونم کدوم مدل کارایی و امنیت بیس تری و بهتری دارد
    بین درب اکاردیونی و درب لولایی کدوم مدل بیشتر امنیت دارد
    و این که ایا می شه درب رو به صورت برقی باز و بسته کرد و روش قفل برقی زد
    وزن این درب ها چند کیلو می باشد
    من می خوام دربی باشه که راحت باز و بسته بشه تا خانومم هم راحت بتونه باز و بسته ش بکنه و موقع باز و بسته کردن سر و صدایی ایجاد نکنه که ارامش همسایه ها رو مختل کنه
    بهترین پیشنهاد شما چیه
    ایا کسی رو داربد بیاد ببینه و به ما بگه چه دربی مناسبه درب ورودی ماست ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بهلول امیدوارم که حالتون خوب باشه دربهای آکاردئونی که ما تولید می‌کنیم درب دو گل لوزب سه ح لوزی و چهار گل لوزی می باشد که بین آنها اولین ایمنی برای طرح چهار گل لازم میباشد که میتوانید از آن انتخاب فرمایید همچنین درب سه گل لوزی ما از امنیت خوبی برخوردار هست و قیمت مناسبی دارد و جزو پرفروش‌ترین درب ما به شمار می‌رود درب آکاردئونی و درب لولایی هردو از امنیت بالایی برخوردار است و این بستگی به سلیقه شما دارد که کدوم یکی را انتخاب فرمایید درب آکاردئونی به دلیل کم جا بودن از محبوبیت بیشتری بین مشتریان برقرار می باشد امکان نصب قفل برقی روی این درها وجود ندارد و شما باید با دست اینها را باز و بسته بکنید چون وزنش طوری هستش که سخت باز و بسته نمیشه و به راحتی میتونید اون رو باز و بسته کرد و برای این که براتون وقت بازدید هماهنگ بشه با شماره 09107500479 تماس بگیرید و به کارشناسان فروش ما آدرس دقیق تو محبت کنید که کارشناس فنی بیان و براتون اندازه ها را بردارند و کار شما را ببینند بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتوانید از این خدمات استفاده کنید در آخر ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. من ساکن شهر تبریز هستم که حدوداً ۴ ماه پیش از شرکت شما یعنی شرکت آهن کوب به صورت اینترنتی حفاظ آکاردئونی سفارش دادم و پس از این که حدوداً ۷ روز کاری بعد به دست ما رسید و ما جنس رو تحویل گرفتیم بسیار راضی بودیم از نوع پرچ ها و نوع قفل که برای ما ارسال کرده بودین و نوع رنگش و تمیزی کار
    خواستک از این جا از تمامی عوامل و صنایع فلزی آهن کوب تشکر و قدردانی کنم و سال نو را به شما تبریک عرض کنم و مطمئنا انتخاب من برای سفارش های بعدی هم شما خواهید بود و شما را به دوستان خوپ حتما معرفی خواهم کرد
    خوبی داشته باشید ارادتمند شما توتونچی

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای توتونچی امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از اینکه شرکت ما را انتخاب کردید
      بسیار سپاسگزارم از اینکه برای ما نظر خودتون رو به اشتراک گذاشتین و خیلی خیلی خوشحالم از اینکه از کار راضی بودید و ما تونستیم اون چیزی که مد نظرتون بوده را برای شما ارسال کنیم
      درب های ما همگی از استانداردهای به روز برخوردار هستند که باعث شده درب های آپارتمانی اکاردیونی ما جزو پرفروش‌ترین محصولات ما باشه رنگها به صورت رنگ کوره ای الکترواستاتیک هستش و همچنین همکاران من در قسمت ساخت از بهترین سازندگان در این حرفه ای می باشند و قفل که استفاده می کنی قفل مخفی گیرا هستش که از برندهای خوبه ایران هست ممنونم از اینکه ما رو به دوستان خودتون معرفی میکنید و خوشحالم از انرژی مثبتی که به ما دادید ‌
      روزتون بخیر باشه خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام خسته نباشید من ساکن شهر تبریز هستم و می خواستم از این دربهای آکاردئونی شما سفارش دهم
    سفارش دادن از شرکت شما به چه صورت هست
    آیا در شهر تبریز نمایندگی فروش و عامل فروش دارید
    و یا اینکه مستقیم از تهران سفارش بدیم اگر مستقیم از تهران سفارش بدیم هزینه حمل آن به چه صورت هستش و نصب باید چه کسی انجام بده
    اندازه ها را باید چه کسی بگیره
    لطفاً من رو راهنمایی بفرمایید و اینکه بگویید چند روز زمان میبره که در آماده بشه و برای ما ارسال کنیدش و اینکه دستگیره درب من بیش از حد جلو اومده برای اینکه این دستگیره به درب آکاردئونی گیر نکنه و راحت بتونه باز و بسته بشه چه کاری باید انجام بدم آیا باید آهن کشی کنند یا شما برایم چهار چوب در را ضخیم تر می سازید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نوابی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اینکه شماره نمایندگی صنایع فلزی آهن کوب را در تبریز دریافت کنید با شماره 09107500479 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شماره را به شما بدهند شما هم می تونید از نماینده ما خریدتان را انجام بدهید هم می توانید به صورت مستقیم از شرکت این کار را انجام بدهید که حمل آن از طریق باربری انجام میشه و هزینه آن خیلی مناسب تموم میشه و نصبش رو باید بسپارین به یک جوشکاری که بیاد براتون نصب رو در تبریز انجام بده اندازه ها را می تونید خودتون با راهنمایی کارشناسان فروش ما بگیرید و معمولاً به این صورت هست که پشت به پشت چارچوب باید اندازه گیری بشه و همچنین یه عکس از بیرون در بتون برای همکاران ما ارسال کنید تا اگر موردی بود به شما بگویند حدودا ٧ روز کاری زمان می‌بره تا درب آماده بشه و براتون ارسال کنیم
      برای قسمت دستگیری در بتون هم نیاز به شاسی کشی هستش که اگر ابعاد آن را بفرمایید خودمون شرکت براتون پروفیل ها را ارسال می کنپ که مشکلی براتون پیش نیاد در آخر هم ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  9. سلام من ساکن شهر تبریز هستم میخواستم برای در بمون یکی از حفاظ های آپارتمانی اکاردیونی شما رو نصب کنم و طرحی که من پسند کردن طرح سه گل لوزی چهار خم می باشد که خانواده م اون رو انتخاب کردند و گفتند که سفارشش رو بدم فقط دربی که قراره روی اون درب کشویی قرار بگیره سمت چپ دیوار قرار داره که روی دیوار پریز برق قرار داده شده و در سمت راست پله ها قرار گرفته است میخواستم بدونم آیا امکان نصب در روی این حفاظ وجود دارد می توانم عکسش رو براتون ارسال کنم که شما نظر کارشناسی و قطعی را در مورد در به ما بدهید و اینکه دستگیره‌ درب ما مقدار جلو هستش برای اینکه درب اکاردیونی راحت باز و بسته بشه باید چیکار کنیم آیا شما راه حلی دارید که بتونه این مشکل را هم حل کنه ممنون میشم شماره کارشناس فنی و یا یا کارشناس فروش تون رو به من بدین که من عکس در رو براش ارسال کنم تا من را راهنمایی کند که بتونم سفارشم را هر چه سریعتر به شما بدم و زودتر به دست من برسد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شفایی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب ۳ گل لوزی ۴ خم یکی از دربهای ایمن می باشد که برای ورودی آپارتمان های مسکونی خیلی مناسب هستش و امنیت بسیار بالایی دارد و جزو پرفروش ترین و محبوبترین حفاظ مادر قسمت آکاردئونی می باشد برای اینکه همکاران شما را راهنمایی کنند در رابطه با اینکه امکان نصب روی درب شما وجود دارد یا خیر با شماره 09107500479 تماس بگیرید و از طریق تلگرام و واتساپ عکس درب خودتون رو برای همکارانم ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند که بتونید سفارشتون رو به ثبت برسانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما صحبت کنید و امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام خسته نباشید من خودم ساکن تهران هستم که در تبریز هم یک واحد مسکونی دارم میخواستم برای واحدی که در تبریز دارم یکی از درهای شما را انتخاب کنم که ابعاد آن رو گرفتم و اینکه عکسهایی ازدرب برای خودم گرفتم و اون رو در گوشیم دارم که اگر بخواهید میتونم براتون ارسال کنم
    میخواستم ببینم امکانش هست که ساخت در ر و انجام بدین و من خودم بیام در کارخانه و این حفاظ رو بردارم و ببرم و حدوداً چقدر زمان میبره که حفاظ آماده بشه من کلاً بیشتر از سه چهار زمان ندارم و می خوام که این در رو سفارش بدن و بخرم و برم اونجا نصبش کنم ابعاد در حدود یک متر و ۱۵ سانت در دو متر و ۲۰ سانت هستش و رنگی که می خوام رنگ کوره ای قهوه ای و همچنین لولاهای آن باید در سمت چپ در قرار بگیره و می خوام دستگیرش به صورت دو طرفه باشه
    اگه امکانش هست ممنون میشم پاسخ بدید خداحافظ

    پاسخ
  11. سلام از شهرستان مرند مزاحمتون می شم می خواستم ببینم آیا شما در شهر های اطراف مرند یا خود مرند نمایندگی دارید که شماره نماینده تون رو لطف کنید و من برم از نزدیک کارهاتون رو ببینم که بتونم سفارشم رو ثبت کنم و اینکه آیا در مرند کسی رو دارید که بیاد برای ما اندازه ها رو بزنه یا خودمون باید اندازه ها رو بگیریم اگر قرار بر این باشد که خودمون بخوایم اندازه ها را بگیریم باید کجای چهارچوب را دقیقاً اندازه گیری کنیم
    ممنون میشم پاسخ بدید خداحافظ

    پاسخ
  12. سلام عصرتون بخیر من از تبریز مزاحمتون میشم میخواستم بدونم برای اینکه برای منزل که در تبریز هست درب اکاردیونی سه گل لوزی چهار خم سفارش بدم باید با چه شماره ای تماس بگیرم آیا نماینده‌ای دارید که بیاد و برای ما نصبش رو انجام بده و یا مستقیم باید از کارخانه سفارشمون را ثبت کنیم هزینه حمل و نصب آن برای تبریز به چه صورت می باشد
    دربی که داریم که من اندازه گرفتم یک متر و ده در دو متر است و می‌خواهم رنگش قهوه ای باشه آیا امکان داره زودتر از هفت روز برای ما این در رو بفرستین ممنون از شما

    پاسخ
  13. سلام خسته نباشید برای همسایه ما حدود دو هفته پیش یک درب ارسال کردید که بر روی درب شون این درب آکاردئونی را نصب کردند و من بعد از اینکه درب ایشون را دیدم تصمیم گرفتم برای خودم هم از درب های تولیدی شرکت شما تهیه کنم و سایتتون رو از همسایه مون گرفتم می خواستم بدونم باید برای ثبت سفارش به کجا تماس بگیرم چون همسایه من شماره شما را گم کرده بود ولی سایتتون رو یادش بود و بهم گفتش از سایت شما اقدام به خرید کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و با چه کسی صحبت کنم و آیا امکان داره بهمون تخفیف هم بدین چون معرف داشتیم و پرداخت در به چه صورت انجام میشه آیا باید کل مبلغ را قبل از ارسال برای شما بفرستیم یا میتونیم به صورت اقساطی در رو از شما خریداری کنیم و برای نصبش باید با چه کسی هماهنگ کنیم که بیاد و نصب رو برای ما انجام بده

    پاسخ
  14. سلام عصر بهاریتون بخیر باشه میخواستم بدونم فرق این حفاظ های آکاردئونی با حفاظ های ساده در چی هستش کدوم یکی برای واحد آپارتمانی مناسبه چون من زنگ می زنم به جاهای مختلف یه سری میگن اکاردیونی خوبه یه سری میگن که همین ساده ها که به صورت در باز و بسته میشه امنیت بیشتری داره میخواستم نظر شما رو بدونم یه نظر کارشناسی شده به من بگید که بدونم کدوم یکی امنیت بیشتری داره و بین مدلها کدوم یکی میتونه بهتر باشه برای من خیلی قیمت اهمیت نداره فقط ایمنی خیلی برام مهمه لطفاً من را به درستی راهنمایی کنید و به دور از هرگونه منافع شخصی اینجانب رو راهنمایی بفرمایید متشکرم خداحافظ

    پاسخ
  15. سلام خسته نباشید من از آذربایجان مزاحمتون میشم از شهرستان میانه میخواستم بدونم آیا در شهرستان میانه کسی رو دارید که در های شما رو بفروشه که من بتونم به صورت حضوری برم از ایشان خرید کنم ابعادی که من دارم یک مترو ۲۵ سانت در دو متر و نیم است و این که از این دو متر پنجاه سانت حدود ۵۰ سانتش برای کتیبه در هست و می خواستم اون قسمت از در به صورت آهنی باشه و بقیه به صورت آکاردئونی آیا امکان داره شما این رو برای من بسازید و کجا باید من عکس در رو براتون بفرستم که شما بتوانید منو راهنمایی کنید که اشتباه در نیاد و چه جوری باید اندازه‌اش بزنم که به شما بدم که در را تولید کنید و چه رنگ هایی میتونم انتخاب کنم چقدر طول میکشه که این در رو بفرستین برای میانه

    پاسخ
  16. من از تبریز زیبا مزاحمتون میشم میخواستم بدونم که آیا نمایندگی درشهرتبریز دارید که من بتونم شماره ش را از شما بگیرم و برم سفارش در رو بهشون بدم و اگر نمایندگی ندارید من از چه طریقی میتونم از این درب ها ازتون بخرم باید اندازه ها رو چجوری بگیرم یکم موقعیت در بمون خاص است یک پریز برق کنار درمان قرار دارد و بغل درب مون درب آسانسور هم هست میخواستم بدونم آیا این گزینه هایی که گفتم محدودیتی در نصب در ایجاد نمی کنه و ما می‌توانیم از این درب های کشویی شما استفاده کنیم برای این که عکسشو براتون بفرستم واستون یه شماره تلگرام و واتساپ بفرمایید که من از این طریق بتواند با کارشناسان فروش شما در ارتباط باشم

    پاسخ
  17. سلام و عرض ادب خدمت همه ی عزیزان سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه بنده از اسلامشهر مزاحمتون میشم البته اطراف اسلامشهر هستیم از بهارستان تماس میگیرم میخواستم بدونم آیا برای بهارستان هم خدمات نصب و بازدیدتون به صورت رایگان انجام میشه واقعیتش دنبال کسی میگردم که قیمتش خیلی مقرون به صرفه باشه و بتونم به صورت اقساطی از شما خرید کنم میخواستم بدونم امکانش هست که من ۲۰ درصد را به عنوان نقدی به شما پرداخت کنم مابقی رو تهیه سه ماه آینده براتون بریزم و اینکه شما چه پیشنهادی می‌کنید چه دری بهتر هست و تسمه هایی که استفاده می کنید نمره چنده و باید چه ویژگی هایی داشته باشد در آپارتمانی که امنیت لازم را برقرار سازه لطفاً راستش رو بگید آیا واقعاً اینا ایمن هستند یا نه

    پاسخ
  18. با سلام خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم ازتون چندتا سوال بپرسم من از رباط کریم مزاحمتون می شم برای در درب آکاردئونی میخواستم ببینم که چه قیمت هایی دارید از چه قیمت هایی شروع میشه از این گذشته نمیخوام زیاد هزینه کنم می خوام یه چیزی باشه که مرقوم به صرفه باشه خدمت شما عرض شود که نصب رایگان هست و مشاوره و بازدید چطوره اونم رایگان اگر امکانش هست کمکم کنید مرسی ممنون از سایت خوبتون روز خوبی داشته باشی چهره گر

    پاسخ
  19. با سلام خدمت سایت محترم آهن کوب میخواستم ازتون چند تا سوال در مورد درب آکاردئونی بپرسم اینکه من در شهر بندرعباس زندگی می‌کنند آیا درشهربندرعباس نماینده رسمی دارید اگر دارید برای بازدید و مشاوره حضوری تشریف می‌آورند و از آن گذشته میخواستم بدونم که چند روزه کاری زمان میبره تا درب آماده بشه برای اینکه من شاغل یک شهر دیگه هستم زیاد نمیتونم داخل بندرعباس بمونم ممنون از راهنماییتون مرسی روز خوبی داشته باشید و اگر امکانش هست در مورد رنگبندی هاتون یه توضیح بدین بازم تشکر

    پاسخ
  20. سلام از تبریز آذربایجان مزاحم میشم
    میخواستم بدونم آیا شما درب آکاردئونی ضد سرقت دارید و اینکه چه چیزی باعث میشه که دربهای آکاردئونی به صورت ضد سرقت باشه ممنون میشم در مورد نوع آهنی که استفاده می کنید و همچنین تسمه هایی که برای درهای آکاردئونی به کار می‌برید توضیح بدین همچنین بفرمایید که برای قفل های این در ها از چه فلزی استفاده می کنید و آیا امکان داره که به جای یک قفل از دو قفل مخفی استفاده کنیم و همچنین قفل های آویز رو هم براش بگذارید همچنین قفلی از داخل هم برای آن تعبیه بشه که بتوانم وقتی منزل هستم شبها در رو قفل کنم متشکرم از سایت خوبتون و ممنون میشم اگر بنده رو راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  21. سلام در حال جستجوی درب آکاردئونی فلزی اهواز بودم که با سایت خوب شما آشنا شدم اول آنکه تشکر می کنم بابت مطالب خوبی که در اختیار ما گذاشتین ولی متاسفانه در سایت تان جایی را ندیدم که برای اهوازی ها هم خدمات ارائه بدین میخواستم از شما سوال می‌کنم آیا امکان داره که از درب هاتون به سراسر کشور ارسال کنید من اهواز هستم و از این درها نیاز دارم اندازه هایی که طبق برداشت خودم زدم حدود یک متر و ۱۰ سامن در دو متر و پنج سانتی متر هست
    میخواستم بدونم نحوه ارسال درب ها تون به اهواز به چه صورت آیا ارسال هم دارید به شهرهای دیگر یا فقط برای تهران کار انجام می دهید

    پاسخ
  22. سلام ببخشید شما درب آکاردئونی یو پی وی سی هم دارید؟
    برای سرویس های بهداشتی می خوام از اینها استفاده کنم میخواستم بدونم آیا شما از این در ها تولید می کنید یا فقط تولیدات شما به صورت آهنی و فلزیه
    البته من سایتتون را دیدم و چیزی از درب آکاردئونی pvc به چشم من نخورده ولی گفتم کامنت بذارم شاید چیزی در موردش ننوشتین ولی تولیدکننده این محصول هم هستین
    ممنون اگر بفرمایید شما این در رو تولید میکنین یا نه یا بفرمایید که آیا کسی رو سراغ دارید که از این درها برای ما بسازه متشکرم از شما و سایت بسیار عالی و خوب تون روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید