قیمت درب آکاردئونی در تهران – نرده حفاظ آکاردئونی در تهران

درب آکاردئونی از کاربردی ترین محافظ های در های آپارتمان، واحد های اداری و شرکت های محسوب می شوند. آن ها آخرین مانع برای سارقانی هستند که توانسته اند وارد ساختمان شوند.

همان طور که می دانید در های ساختمان دیگر به تنهایی نمی توانند مانع ورود افراد غیر مجاز به داخل خانه شود. بنابراین با توجه به مناسب بودن قیمت درب های آکاردئونی در تهران (که آن را با نام های حفاظ آکاردئونی و نرده آکاردئونی نیز میشناسند) به خوبی نیز می تواند امنیت خانه شما را حفظ کند.

اما به این موضوع توجه داشته باشید که وقتی این اتفاق می افتد که شما از درب های مرغوب با طراحی های استاندارد استفاده کنید در غیر اینصورت به راحتی می توان آن را از لولا درآورد یا توسط دیلم تیغه های آن را خم کرد.

پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید که برای این که خیالتان از بابت مرغوبیت  مواد اولیه راحت باشد از صنایع معتبر حفاظ های خود را تهیه کنید.

صنایع فلزی آهن کوب جزو قدیمی ترین و خوش نام ترین صنایع فلزی تولید نرده های آکاردئونی، حفاظ های روی دیوار و نرده های پله است.
شهر تهران با داشتن ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ نفر جمعیت، پرجمعیت ترین شهر ایران است. همچنین این کلان شهر نیز از نظر جمعیت، در رتبه بیست و چهارم جهان قرار دارد (ویکی پدیا).
براساس کلام رئیس پلیس تهران در سال گذشته، در بین تمام جرائمی رخ داده سرقت بیشترین سهم را به خود اختصاص داده و طبق نظر کارشناسان دلیل این امر نابرابری های اجتماعی بین اقشار مختلف جامعه است که روز به روز در حال افزایش است.

همچنین  مشکلات اقتصادی و بیکاری نیز مزید بر علت شده اند تا آمار سرقت روز به روز افزایش پیدا کند. با نگاهی گذرا به آمار ها اهمیت محفاظت از دارایی هایمان بیشتر به چشم می آید.

درب آکاردئونی با رنگ کوره ای
درب آکاردئونی درجه یک

حفاظ های آکاردئونی چه مزیت هایی را برای ما فراهم می کند؟

1-امنیت بالا و استفاده بهینه از فضا در درب های آکاردئونی

طراحی درهای تاشو یا نرده حفاظ های آکاردئونی طوری است که بیشترین ضریب امنیت را ایجاد کند و در عین حال کمترین فضا را اشغال کند.

طرح این حفاظ که به شکل ساز آکاردئون ساخته شده باعث می شود تا بصورت بهینه بتوان از فضا استفاده کرده بطوریکه هنگامی که آن را جمع می کند تبدیل به تنها 20 سانتی متر می شود.

2-قیمت مناسب درب های آکاردئونی در تهران

قیمت نرده آکاردئونی در تهران در مقابل ارزشی که در مقابل برایتان ایجاد می کند و سطح بالای امنیتی که فراهم میکند بسیار به صرفه و مناسب است.

3-قفل های متعدد و طراحی منحصر به فرد قفل های مخفی در حفاظ های آکاردئونی در تهران و قیمت آن

طراحی حلقه های قفل متعدد و مخصوصا طراحی قفل مخفی باعث می شود که شما با خیال راحت از خانه خارج شوید و حتی اگر مدت طولانی نباشید امنیت منزلتان را تضمین می کند.

اگر درب های آکاردئونی خود از صنایع فلزی آهن کوب سفارش دهید دو جای قفل و قفل مخفی طراحی شده هزینه ای برای شما ندارد.

4-طراحی های دقیق برای مقاوم سازی بیشتر درب های آکاردئونی در تهران بدون بالابردن قیمت

اگر حفاظ آکاردئونی استانداردی تهیه کرده باشید متوجه می شوید که پرچ های ان به دقت جوش داده شده و بسیار مقاوم هستند همچنین خم های بکار رفته شده در تسمه ها باعث تا از خم کردن تسمه های فلزی ممانعت کند.

همچنین خم های بکار رفته شده در تسمه ها باعث می شود تا سارقان نتوانند با استفاده از دیلم حفاظ را خم کنند یا بشکنند. از طرفی استفاده از پروفیل های مرغوب در ریل، آستانه در و کناره های حفاظ بسیار عامل مهمی در افزایش استقامت آن است.

درب آکاردئونی قفل شده
نمونه درب آکاردئونی در حالتی که بسته شده و قفل است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نرده های آکاردئونی در تهران

ردیفطرح درب آکاردئونیواحد کالاقیمت(هزارتومان)
1طرح دو گلمترمربع1504
2طرح سه گلمتر مربع
1589
3طرح چهار گلمترمربع1834

برای محاسبه قیمت حفاظ های آکاردئونی باید به متغیر هایینظیر 1- اندازه در و پنجره 2- طرح حفاظ آکاردئونی که سفارش می دهید 3-تراکم درب آکاردئونی دقت کرد.

1-اندازه درب ساختمان شما

هر چقدرابعاد دری که حفاظ آکادئونی قرار است بر روی آن نصب شود پایین تر و کوچک تر باشد طبیعتا قیمت حفاظ شما کمتر خواهد بود. در ها در حالت استاندارد تقریبا اندازه ای به ابعاد 110*210 دارند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید برای اندازه گیری دقیق به ما درخواست کارشناس دهید که طبیعتا هیچ هزینه ای برای شما ندارد اما باعث می شود که حفاظ شما در ابعاد درستی ساخته شود.

2-تراکم نرده های آکارئونی در تهران

تعداد تسمه های فلزی عمودی کار شده در نرده های آکاردئونی، تراکم آن محسوب می شود که هرقدر فاصله این تسمه ها از هم کمتر باشند نرده آکاردئونی ما پرتراکم تر می شود و البته به این موضوع توجه داشته باشید که به همان نسبت وزن آن و قیمت حفاظ افزایش پیدا می کند.

3-انواع طرح های درب های آکاردئونی و قیمت آن

درب های آکاردئونی طرح های مختلفی اعم از 1-دو گل و سه خم 2-سه گل و چهار خم 3-چهار گل و پنج خم 4-پرچ مخفی دارند
منظور ما از تعداد گل، ردیف های افقی لوزی های طراحی شده هستند که میتوان گفت تعداد بالاتر آن در امنیت تاثیر بسیار مثبتی دارد.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی در تهران را بالاتر می برد. همین طور خم های ایجاد شده در بالا و پایین گل و ما بین گل ها استقامت تسمه ها را بالا برده و باعث می شود که نتوانند آن را خم کنند.

درب آکاردئونی سفید
درب آکاردئونی و محافظ خارجی درب ها

خصوصیات ساختاری حفاظ آکاردئونی که در صنایع آهن کوب تهران تولید می شود و قیمت آن

پروفیل های کناری ما در اندازه های 30*50 تولید می شود و پروفیل بالایی برای افزایش امنیت کلی کار در اندازه 50*50 تولید شده است.
در آستانه در به خواست شما می شود پروفیل یا تسمه بکار برد که این موضوع طبق نظر شما قابل تغییر است. تیغه های فلزی عمودی که همان تسمه هستند و در ابعاد 20*5 تولید می شوند.

همچنین استفاده از استپ در نرده های آکاردئونی موجب می شود که احتمال اینکه سارقان در را از لولا در بیاورند از بین برود. حفاظ های آکاردئونی که در صنایع آهن کوب تولید می شوند.

در همه آن ها از رنگ های پودری با کیفیت استفاده شده که به روش الکترواستاتیک رنگ شده اند و در نهایت درون کوره قرار گرفته اند این موضوع دوام و استقامت آن ها را بسیار بالا برده است.
و در راستای بهبود پوشش رنگ، همه ی حفاظ ها بعد از گذشتن از مرحله جوشکاری در محلول خاصی شسته شده تا پوششی یک دست ایجاد شود. برای تقویت ریل پایین پروفیل 10*20 بکار رفته است که در افزایش استقامت کل حفاظ تاثیر مثبت دارد.

 

39 دیدگاه دربارهٔ «قیمت درب آکاردئونی در تهران – نرده حفاظ آکاردئونی در تهران;

  1. Slm khub hastid? Dar morede rande darbha tozih midin? Range darha che teyfi dare ? va inke age range zereshki ham bekham baram mizanin? Dar morede range kooreii bishtar tozih midin ? che farghi ba roghani dare ? va age roghani bekham cheghad tafavote gheymat dare ? ba tavajoh b inked arb dar ghesmatiye k aslan noore khorshid behesh nemitabe niyazi b zadane range kooreii hast ? mitunam andazeharo khodam behetoon bedam k baram zoodtar besazin va biyarin ? kheyli ajale daramm cheghad tool mikeshe ta amade beshe va baram biyarin . dar nahayat az shoma tashakor mikonam babate site mofidetoon .

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دژپسند امیدوارم که حالتون خوب باشه در هایی که ما تولید می کنیم همگی رنگ هاشون از درب کوبه ای الکترواستاتیک هستش که بین رنگهای سفید مشکی قهوه‌ای و مسی می توانید انتخاب داشته باشید متاسفانه زرشکی جز رنگ بندی ما نمی باشد درب های تولیدی ما طرح سه گل لوزی چهار گل لوزی و دو گل لوزی می باشد که ۴ گل لوزی و سه گل لوزی ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند حدودا هفت روز کاری زمان می‌بره تا درب آماده باشه تا براتون نصب انجام بدن حمل و نصب و بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت رایگان انجام می‌شود که برای گرفتن وقت بازدید می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسن امیدوارم تونسته باشم شمارو راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  2. سلام خسته نباسید
    ببخشید مشخصات درب تولیدی شما رو که در بالا ذکر کرده بودید خوندم و چند مورد ابهام برام پیش اومد
    اول اینکه تسمه ی ۵۰ در ۲۰ همان تسمه ی ۲.۵ است که می گویند؟
    به من کفتن تسمه ی ۲.۵ تسمه ی بسیار مقاوم و مستحکمی است .
    دوم اینکه منظور از تقویت ریل چیه؟
    میشه ریل بالا رو هم تقویت کنین و یا فقط برای ریل پایین استفاده میشه؟
    و اینکه من می خوام قفل مخفی که در روی در سوار می کنید قفلش در نیاد و روی خودش بمونهر
    چون بعضی جاها دیذم قفل ازش در میاد
    برای اینکه ثابت بشه قفل بابد چی کار کنیم؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي فتحي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      تسمه هايي كه در ساخت درب هاي اكارديوني ساخته مي شود تسمه ي پنج در بيست مي بلشد كه همان تسمه ي دو و نيم مي باشد
      تقويت ريل پايين يعني ريا پايين رو به صورت دوبل براتون كار مي كنن و فقط براي ريل پايين مورد استفاده قرار مي گيرد
      براي اين كه قفل از جاي قفلش جدا نشه هنگام نصب به نصاب بايد بگيد تا اونو براتون جوش كنه تا ديگه در نياد
      براي مشاوره و اطلاع از ليست قيمت و هماهنگي رقا بازديد ني توانيد با شماره اي كه در اختيارتون گذاشتيم تماس بگيريد
      ممنونم از همراهي شما

      پاسخ
  3. سلام و خسته نباشید
    خوب هستین
    من برای واحد اپارتمان خودم یک درب اکاردیونی می خواهم ولی نمی دونم کدوم مناسب است و امنیت کافی رو داره
    ممنون‌می شم اگه در مورد درب ها تون و‌مشخصات فنی اون توضییح بدهید و بگین کدام یک‌ مناسب تر است
    ایا قهوه ای سوخته هم جز رنگ بندی شما می باشد
    برای رنگ امیری در چه رنگی بهش میزنین که مقاومت داشته باشه

    برای ثبت سفارش باید چگونه اقدام کنم
    و در اخر بابت سایت خوبتون تشکر می کنم
    امیدوارم که موفق و‌‌ پیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آریایی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بین دربهای آکاردئونی ما طرح چهار گل لوزی و سه گل لوزی از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می توانید بین آن ها انتخاب کنید محبوب ترین دربی که داریم درب سه گل لوزی ۴ خم می باشد که از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد برای رنگ آمیزی درد هامون از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده می کنیم که خوشبختانه رنگ قهوه ای سوخته هم جزو رنگبندی ما می‌باشد تسمه های آنها ۵ در ۲۰ کلاف دور ۵٠ درسی و کلاف بالایش ۵۰ در ۵۰ می باشد برای سفارش با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسد بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملا رایگان انجام می شود ممنون از همراهی شما روزتون بخیر

      پاسخ
  4. سلام خوبین ‌اول از همه بابت سایت خوبتون و مطالب مفیدی که در اختیار ما کذاشتین سپاس گزاری می کنم
    دوم از حضورتون سوالی داشتم
    من مغازه ای دارم که برای درب ان می خواهم حفاظ نصب کنم ولی نمی دانم بین خفاظ اکاردیونی و حفاظ لولایی کدام یک مناسب تر می باشد
    با توجه به این که عرض دهانه حدودا چهار متر و ارتفاع ان سه متر است ایا امکان نصب حفاظ اماردیونی روی ان وجود دارد ؟
    برای این که کارشناستون بیان و بنده رو راهنمایی کنند از چه طریقی باید اقدام کنم ؟
    ممنون می شم من رو راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سالمی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه متشکرم بابت اینکه مطالب ما را مطالعه کردیم و خوشحالم که برای شما مفید واقع شده است و حفاظ آکاردئونی در هر ابعادی قابلیت ساختن را دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید فقط با شرایط پروژه باید مشخص گردد که بین حفاظ آکاردئونی و حفاظ لولایی کدام یک برای شما بهتر می باشد که برای این کار باید وقت بازدید رزرو کنید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسند برای دادن آدرستون با شماره 09107500479 تماس بگیرید و با کارشناس فروش مون صحبت بفرمایید ممنون از اینکه ما رو همراهی میکنید روزتون بخیر خداحافظ

      پاسخ
  5. سلام
    خوبين
    ساختمان ما داراي چهار طبقه است كه در هر طبقه سه واحد قرار دارد و ما مي خواهيم براي واحد ها درب اكارديوني بزنيم
    مي خواستم بدونم تسمه اي كه ايتفاده مي كنين چه نوع تسمه ايه و نوع رنگ مصرفي تون چه رنگي است ؟
    ايا براي تعداد بالا تخفيف داريد
    و ايا فقط نقد كار مي كنيم يا فروش به صورت قسطي هم داريد
    چقدر زمان مي برد تا درها رو اماده كنين و بيارين نصب كنين
    نصب هر در چقدر زمان مي بره
    ممنونم از سايت خوب شما
    اميدوارم هميشه موفق باشيد
    با تشكر
    خداوردي

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای خداوردی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب های آکاردئونی ما همگی تسمه هاشون ۵ در ۲۰ هستش کلاف ۵٠ در ٣٠ و کلاف بالایی ۵۰ در ۵۰ می‌باشد و رنگی که استفاده می کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک هستش که بین رنگهای سفید مشکی قهوه‌ای و مسی می توانید انتخاب کنید برای تعداد بالا با تخفیف لحاظ می‌شود که برای اطلاع از میزان تخفیف می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و با کارشناس فروش مون صحبت بکنید فروش به صورت نقد و اقساط ای هستش که اقساط مون به این صورت که مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت واریز میشه و مابقی در شش قسط پرداخت می‌شود حدود ۷ روز کاری زمان می‌برد تا آماده شود و بیان براتون نصب و انجام بدهند نصب هر در حدود نیم ساعت طول می کشد
      ممنونم از همراهی شما
      روزتون بخیر

      پاسخ
  6. سلام به همه ب عزبزان مجموعه ي اهن كوب
    اميدوارم خوب باشيد
    من قبل از عيد از شركت شما يك درب اكارديوني طرح سه گل لوزي چهار خم درجه يك خريداري كردم و خيلي از انتخابم راضي هستم
    دربي كه براي من اوردم بسيار با كيفيت هست
    از متريالش گرفته تا رنگ ان و حتي قفلي كه برايم اوردند همه از بهترين نوعش مي باشد
    الان مي خواهم براي يك واحد ديگه ام عين همون درب رو سفارش دهم
    ايا قيمت ها تغيير كرده يا همان قيمت ها پابرجا هستند
    ايا امكانش هست اين در رو زودتر به من تحويل دهيد مثلا در دو سه روز كاري
    ممنونم از شما ى همكاران عزيز و زحمت كشتون

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای چناری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه

      بسیار باعث افتخار ماست که دوباره و شما برای ثبت سفارش تون شرکت ما را انتخاب کردید و بسیار خوشحالم که از کار شرکت راضی بودین و مشتری ثابت ما شده‌اید درب سه گل لوزی ۴ خم یکی از درهای ایمن می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین حفاظ ما در سال گذشته بود و امنیت بسیار بالایی دارد دارای دو قفل آویز در بالا و پایین در می باشد و اینکه درجه یک اون از بهترین متریال در ساختش استفاده شده است برای اطلاع از لیست قیمت جدید و آخرین قیمت ها می توانید با شماره09107500479 تماس بگیرید و کارشناس فروش آن از طریق تلفن تلگرام و واتساپ برای شما ارسال کنند اگر ابعاد درب موجود باشه ۴۸ ساعته میارین براتون نصب و انجام میدن در غیر این صورت ۷ روز کاری زمان میبره تا آماده بشه و درل به دست شما برسه در این مورد می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید و شرایط خود را به ایشان در میان بگذارید ممنون از همراهی شما

      پاسخ
  7. سلام
    خسته نباشيد
    يه دو اكارديوني مي خوام كه ايمن ترين درب اكارديوني توليدي تون باشه بوام قيمت مهم نيست فقط مي خام درب محكمي باشه و راحت با قيچي و انبر بريده نشه
    و اين كه دو تا بفل مخفي داشره باشه و دو تا قفل اويز كه يكيس از داخل باشه كه وقتي خونه ام هستم بتونم درب رو قفل كنم و با خيال راحت بخوابم
    با توجه به اين كه رنگ درب ورودي ما زرشكي است ايا زرشكي جز رنگ بندي شما هست ؟
    برامون اين رنگ رو بخواهيم مي زنيد
    قفلي كه دو روي درب به كار مي بريد چه نوع قفلي است
    ايا ميشه خودم قفلش رو تهيه كنم ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گرامی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ایمن ترین دربی که در مجموعه صنایع فلزی آهن کوب تولید می‌شود درب چهار گل لوزی پنج خم می باشد که ایمنی بسیار بالایی دارد و می توانید به صورت تسمه دوبل از آن استفاده کنید که ایمنی آن بیشتر بشود به صورت پیش فرض دارای دو تا جای قفل آویز هستش که یکی از بالا و دیگری از پایین و قفل که در بالا قرار داره به صورت داخلی می باشد که می توانید وقتی منزل هم هستین آن را از داخل قفل بفرمایید
      قفل مخفی اگر که مشتری بخواهد برای شون می گذاریم که قفلی که استفاده می‌کنیم مارک گیرا و قفل ضد اسید می باشد که یک قفل ایرانی بسیار مرغوب می باشد اگر بخواهیم قفل خودتان تهیه کنید که باید طبق ابعادی که ما میگیم اون ابعاد خریداری کنید و موقعی که اومدن برای نصب قفل را بدین تا براتون جاگذاری انجام دهند
      متاسفانه رنگ زرشکی جزو رنگبندی ما نمی باشد و می توانید بین رنگ قهوه ای مشکی مسی و سفید نقره ای یکی را انتخاب کنید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید حمل و نصب بازدید برای تهران به صورت رایگان انجام میشه که آدرستون رو محبت کنید تا کارشناس بیان برای مشاوره حضوری و انجام اندازه گیری ممنونم از همراهی شما روزتون بخیر

      پاسخ
  8. سلام
    سال نو مبارك
    واخد اپارتمان من در طبقه ي همكف ساختماني شس طبقه قرار دارد كه مي خواهم براي در و پنجره مون حفاظ بزنم
    براي درب ورودي خفاظ اكارديوني و براي پنجره ها مون حفاظ ثابت بزنم كه هم طاهرش زيبا باشه و هم قيمت خوبي داشته باسه
    نمي خوام از اين ميله اي هاي مثل زندان باشه
    كجا مي تونم نمونه كارهاتون رو ببينم
    ايا کاتالوگ داريد كه براي من ارسال كنين ؟
    برای دریافت کاتالوگ با چه شمارخ ای تماس بگیرم
    خیلی عجله دارم ممنون می شم زودتر جواب بدهید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ذوقی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت لیست قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات ما در رابطه با درب آکاردئونی و حفاظ پنجره می توانید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو به کارشناس فروش ما بدین تا از طریق تلگرام و واتساپ برای شما ارسال بشه و اینکه طرح‌های ما بسیار متنوع می باشد حفاظ پنجره ما در چهار دسته بندی مدرن ، فرفورژه، لوکس و سی ان سی هستند که میتوانید از بین آنها انتخاب فرمایید بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که می توانید آدرستون رو به شماره ای که در بالا گفتم به کارشناس فروش ما بدهید تا براتون وقت با بازدید بگذارند و کارشناسان بیان به شما مشاوره رایگان بدن و اندازه گیری ها و درب و پنجره های شما را بردارند
      ممنونم از همراهی شما روزتون بخیر خداحافظ

      پاسخ
  9. سلام خدمت همه ی اهن‌ کوبیا
    امیدوارم خوب و‌خوش و‌سر حال باسید
    اول از همه جا داره ازتون تشکر کنم وایه این همه مطلب خوب که گرداوری کردید و در اختیار ما گذاشتین
    من برای واحد اپارتمان خودم‌ و همسایه روبه روم دنبال حفاظ اکاردیونی می گشتم‌ که بهد از جستجو در گوگل با سایت شما اشنا شدم و تصمیم گرفتم خرید خود را از سایت شما انجام دهم
    برای اقدام به خرید اولین قدم چیست
    با چه شماره ای تماس بکیرم
    و ایا برای دو‌عدد درب تخفیف دارید
    برای بازدید با کجا تماس بگیرم
    هزینه ی بازدید و‌حمل و ساخت به چه صورت می باشد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای راغب عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنونم از اینکه مطالب ما رو مطالعه کردید و سپاسگزارم از لطف شما
      درب های آکاردئونی انواع مختلفی دارد که بهینه ترین گزینه آن درب سه گل لوزی چهار خم هست که می توانید از این در برای درب ورودی خودتون انتخاب فرمایید و تهیه کنید اولین اقدام این است که شما با شماره 09107500479 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید تا کارشناس فروش مون برای شما وقت بازدید هماهنگ کنند و کارشناس فنی خدمتتون برسن
      شرایط پروژه رو ببینن شما را راهنمایی کنن و اندازه در هاتون رو بردارد برای طرح های تخفیفی می‌توانید با شماره‌ی که گفتم تماس بگیرید و با کارشناس فروش مون در رابطه با جزئیات تخفیفات و طرح های ویژه صحبت کنید و اطلاعات کسب بفرمایید هزینه حمل و نصب و بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان می باشد که میتوانید از این خدمات بهره مند بشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. خسته نباشید ببخشید قیمت‌هایی که در بالا به جدول نوشتین برای امسال هستش یا سال ۴۰۰ قیمت‌ها تغییر کرده و برای اینکه لیست به روز شده قیمت‌ها را دریافت کنند باید به کدام شماره پیام بدم و اینکه برای ثبت سفارش باید چیکار کنم آیا خودتون کارشناس تون رو میفرستم که بیان برای ما بازدید کنند یا اینکه خودمون باید اندازه ها رو بدین من ساکن تهران هستم برای تهران هزینه ها به چه صورت هستش ممنون میشم در این باره توضیح بدین و منو راهنمایی کنید تا بتونم از شما خرید داشته باشم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اسماعیل پور عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اطلاع از آخرین لیست قیمت ها و به روز ترین قیمت ها با شماره 09107500479 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بفرمایید که کارشناس فروشمون براتون لیست قیمت و همچنین کاتالوگ و ارسال کنند و همچنین آدرس خودتون رو محبت کنید تا کارشناسان برات وقت بازدید بگذارند بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید حمل و نصب نیز برای تهران به صورت رایگان می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره ای که بهتون گفتم تماس بگیرید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  11. سلام و درود فراوان به تازگی از خونه من دزدی شده که من بخاطر این که از خانه م سرقت شده تصمیم گرفتم که حفاظ آکاردئونی برای درب منزلم تهیه کنم که ما بتوانیم با خیال راحت خونمون رو ترک کنیم فقط تنها مسئله‌ای که هست اینه دزد ‌درب اصلی ما را شکونده و وارد منزل شده و الان در نداریم میخواستم ببینم آیا امکانش هست که برای ۲۴ ساعت آینده برای ما در بیاید و نصب کنید و اینکه هزینه به صورت هستش و الان بدون در هستیم ممنون میشم اگر این در را برای ما زود تر تولید و نصب کنید تا ما بتوانیم با خیال راحت در خانه زندگی کنید ممنونم از شما من ساکن شهر تهران منطقه ۷ هستم ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صامتی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ آکاردئونی یکی از ایمن ترین حفاظ هایی می باشد که برای درب ورودی استفاده می‌شود متاسفم برای اتفاقی که برای شما رخ داده و امیدوارم دیگر این حادثه تلخ برای شما اتفاق نیفته برای اینکه ببینیم در ۲۴ ساعت آینده امکان نصب هست یا نه باید با شماره 09107500479 تماس بگیرید و اندازه حدودی درب خودتون رو بدین اگر در کارخانه موجود باشد که ۲۴ ساعته برای شما در رو میارن و نصب می‌کنند ولی اگر موجود نباشه حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره تا آماده بشه و در براتون نصب بشود خواهشمندم با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید آدرستون رو محبت کنید و کارشناسان بیان برای بازدید انداز هاتون رو بردارند که بتوانید زودتر برای خرید در اقدام بفرمایید ممنون از همراهی شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  12. سلام خسته نباشید با همسایه روبرویی مون تصمیم گرفتیم از حفاظ های آکاردئونی شما برای درهای واحد بزنیم خواستم ازتون بپرسم آیا برای شرق تهران بازدید به صورت رایگان انجام میشه و اگه بخوام کارشناسی بیاد و اندازه دردهایمان را بردارن باید با چه شماره ای تماس بگیردم چقدر طول میکشه تا درها آماده بشه به دست ما برسه و نصب شود نصب در ها چقدر زمان میبره
    آیا جفت درها در یک روز قابل نصب شدن را دارد ممنون میشم در مورد رنگ‌های حفاظ آکاردئونی توضیح بدین و بگین که در چه رنگ هایی تولید می شود خودمان حق انتخاب داریم و می‌توانیم بین رنگ هایی که می زنید رنگی انتخاب کنیم

    پاسخ
  13. سلام و عرض ادب خدمت تمامی دنبال کنندگان سایت آهن کوب
    امیدوارم که خوب باشید
    من سوالی از خدمتتون داشتم میخواستم بدونم که این شرایط خرید دربهای آکاردئونی تون به چه صورت هستش روی درب ورودی آپارتمان من یک حفاظ آکاردئونی دو گل نصب شده است که می‌خواستم این رو برای من بکنید و به جاش درب ۳ گل چهار خم را نصب کنید همچنین رنگی که در درب قبلی مان استفاده شده رنگ روغنی بود که از کیفیت خوبی برخوردار نبود که می خوام این دفعه رنگش به صورت کوره ای زده بشه میخواستم بدونم آیا شما رنگ هایی که می زنید کوره ای هستند یا همون روغنیه و اینکه چقدر زمان میبره که بیاین برامون نصب انجام بدین
    آیا در ۴۸ ساعت آینده امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی در وجود داره ممنون میشم جوابم رو بدین و بنده رو راهنمایی کنید روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  14. ببخشید امکان نصب حفاظ پنجره آکاردئونی روی پنجره هم وجود داره یا هر ابعادی که بخواهیم برای خریدار تولید میکنین یا یه سری اندازه های خاصی داره که باید طبق اون سفارشمون را انجام بدیم
    من برای ۴ عدد پنجره حفاظ آکاردئونی می خواستم چون می خوام باز و بسته کنم و جلوی نور خورشید و نگیره تصمیم گرفتم که از درب های اکاردئونی شما استفاده کنم و ارتفاع آن حدود یک و نیم متر هستش برای ارتفاعی به این اندازه امکان اجرای در به صورت سه گل لوزی وجود داره یا باید به صورت دو گل سفارش بدم برای اینکه کارشناس تون هم اندازه های دقیق و بردارند و هم پیشنهاد بهترین گزینه را بدن با چه شماره ای تماس بگیرم و از چه کسی درخواست کنم که برای وقت بازدید بزارن
    چقدر زمان میبره کارشناس تون بیان برای بازدید تا برام پیش فاکتور ارسال بشه تا طبق پیش فاکتور براتون پرداختی را انجام بدیم و سفارشمون رو ثبت کنید

    پاسخ
  15. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه من شکر پور هستم میخواستم برام از درب های آکاردئون تون روی در خونم نصب کنید در خونمون ابعادش ۲۴۰ در یک متر و ۳۰ سانت هستش که از دو متر و ۴۰ سانت حدود ۴۰ سانت کتیبه هست که از جنس شیشه ایه و می خواستم اون قسمت آکاردئونی نباشه و فقط با آهن چند تا آهن کشی انجام بشه که امنیت برقرار بشه و پایینش به صورت درب آکاردئونی باشه آیا این امکان برای شما وجود داره و اینکه چقدر زمان میبره تا این در هایی که شما تولید می کنید آماده باشه و بیان همکاراتون برای ما نصبش رو انجام بدن آیا شرایط فروش اقساطی ای هم دارید اگر دارید ممنون میشم منو راهنمایی کنید که چقدر باید به عنوان پیش پرداخت واریز کنم و در چند وقت باید بقیه رو خدمتتون پرداخت کنم ممنونم از شما و سایت خوبتون ممنونم خداحافظ

    پاسخ
  16. سلام خسته نباشید متاسفانه به تازگی درب منزل ما را دزد شکونده و وارد خونه شده و توانسته ومقداری از وسایل ما رو ببره
    بعد از این اتفاق ما به فکر افتادیم که برای در بمون درب آکاردئونی نصب کنیم که می‌خواستیم از شرکت شما تهیه کنیم فقط برای ما زمان خیلی اهمیت دارد و می خواهیم تا ۲۴ ساعت آینده برای نصبش را انجام بدین‌
    آیا این کار برای شما وجود داره و برای اینکه آدرسم رو بدم تا بیانو اندازه گیری کنن چقدر زمان میبره اگر خیلی طول میکشه خودم اندازه را بگیرم و به شما بدهم و فقط بیارین شما برای بنده نصب انجام بدید ممنون میشم راهنمایی کنید روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  17. سلام چه تفاوتی بین دربهای آکاردئونی شما وجود دارد و بهترین مدل های که شما تولید می‌کنید چه مدلی خوبه و کدوم رو پیشنهاد می کنید که هم امنیت خیلی خوبی داشته باشه و هم قیمتش ارزون باشه و مناسب برای ما تموم بشه ما ساکن مرکز تهران هستیم و می‌خواهیم از این حفاظ ‌هاتون تهیه کنیم
    فقط تا قبلش می خوام یکی بیاد که ما رو راهنمایی کنه و بهم مشاوره بده برای استفاده از مشاوره باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا مشاوره به صورت رایگان انجام میشه ممنون میشم توضیح بدین که برای ثبت سفارش باید اولین کاری که می کنیمچیه و با کی تماس بگیریم و همچنین می آماده بشه میآید برای ما نصبش کنید و آیا روزهای تعطیل هم نصب انجام میدین یا نه

    پاسخ
  18. سلام واحد مسکونی من واقع در سیلن می باشد که می‌خواستم برای درب ورودی مون از حفاظ آکاردئونی شما استفاده کنم همچنین برای درب ورودی راه پله نیز می خوام از حفاظ های آکاردئونی شما استفاده کنم
    بهترین حفاظ آکاردئونی که شما تولید می‌کنید به چه صورت هستش آیا تسمه ای که استفاده می کنید رو می سه به صورت دوبل کرد و ریل های بالا و پایینش را تقویت کنید
    همچنین می خوام علاوه بر قفل های آویز که روی اون قرار میدی قفل مخفی سی ان سی شده هم برام نصب کنین و همچنین قفلش رو اگر امکان داشته باشه خودم تهیه کنم و هر موقع که نصاب شرکت اومد بهشون بگم که روی در نصب کند
    برای اینکه سفارش خودم رو ثبت کنم باید با کجا تماس بگیرم و کی میتونن کارشناسان بیان و برای من اندازه ها رو بردارند و راهنمایی کنند چقدر زمان میبره که حفاظ ها به دستم برسه ممنون میشم راهنماییم کنید خدافظ

    پاسخ
  19. سلام خسته نباشید امیدوارم که عصرتون بخیر باشه و حال همه خوب باشه خسته نباشید میگم به شما و متشکرم از سایت خوبی که درست کردین واقعا مطالب بسیار مفیدی در آن جمع‌آوری کردین که به اطلاعات ما افزوده میشه عرض دیگه داشتم اونم این که میخواستم بدونم آیا شما فقط درب آکاردئونی تولید می‌کنید یا درب لولایی هم تولید می کنید قیمت دربهای لولایی اگر تولید می‌کنید به چه صورت است که به صورت وزن می باشد یا به صورت مترمربعی هستش و آیا مدل های مختلفی دارد که ما بتونیم بیایم اون هارو ببینیم و از بین آنها انتخاب کنیم و به نظر شما درب اکاردئونی بهتره و یا درب لولایی ممنون میشم در مورد مشخصات فنی درب های لولایی توضیح بدین و بگین که آیا امکان داره روش قفل چهار شاخ یا قفل مخفی نصب کرده و همچنین قفل آویز نصب کرد ممنونم از شما

    پاسخ
  20. سلام خسته نباشید من از اصفهان تماس می گیرم
    میخواستم شماره نمایندگی شما در شهر اصفهان را داشته باشم و سفارش خودم را از طریق نماینده انحصاری خود شما به برسونم آیا در اصفهان در نمایندگی تون هم نمونه کارهاتون هستش که من بتونم حضوری خدمت همکار شما برسم و بین آنها انتخاب کنم و اینکه یک در چقدر زمان میبره که آماده بشه آیا میشه در ۲۴ ساعت آینده در رو برامون نصب کنید و اینکه نصب در به چه صورت است
    چون چهارچوب درب ما به صورت فلزی نیستش و جنس آن از چوبه
    آیا امکان نصب حفاظ های آکاردئونی روی این نوع چارچوب وجود داره ممنون میشم در مورد نصب به من توضیح بدید و بگید که برای اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره و اینکه سوالاتم رو کسی جواب بده باید با چه شماره ای تماس بگیرم ممنونم روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  21. سلام خدمت شما و سایت خوب آهن کوب من از یاسوج هستم و برای خونه ای که به تازگی ساختیم و خارج از شهر می باشد احتیاج به درب اکاردیونی داریم سه طبقه تک واحدی هست میخواستم بدونم که آیا نمایندگی در یاسوج دارین اگر ندارین چطوری میشه سایز گرفت و سفارش داد آیا همکاراتون برای سایز گرفتن به یاسوج تشریف میارن و از اون گذشته در مورد قیمت ها از حداقل تا حداکثر یه رنج قیمت به من بدین در ضمن همراه با اینکه در هر قیمت از چه کیفیتی استفاده میشه و از چه مدل رنگی استفاده میکنین آیا رنگاش اپوکسی هست یا خیر ممنون میشم راهنماییم کنین ممنون از سایت خوب شما

    پاسخ
  22. سلام خدمت شما و سایت محترم آهن کوب من امروز با سایت شما آشنا شدم و میخواستم چندتا سوال در مورد درب اکاردیونی برای منزل بپرسم ما و همسایه هامون تصمیم گرفتیم که برای شکیل شدن راهرو ها تمام درب های اکاردیونی که هر کسی برای خودش به سلیقه خودش ساخته را تغییر بدیم تا راهرو از این فرمی که الان داره خارج بشه و اما همینطور که شما و همه در جریان وضع اقتصادی جامعه قرار دارند پس قیمت جزو یکی از پارامترهای انتخابی ما و همسایه‌ها هست و اما نمی خوایم که به بهانه قیمت از کیفیت چشم پوشی کنیم چون بالاخره این حفاظ ها برای جلوگیری از سرقت هست پس ما هم می خوایم به قیمت باشه هم با کیفیت درضمن همشون یه رنگ می خوایم باشه پس ممنون میشم راهنماییم کنید مرسی از سایت خوبتون

    پاسخ
  23. سلام خدمت شما و همراهان محترم سایت آهن کوب ما به تازگی ویلایی در مهرآباد دماوند ساختیم که کارهاش خدارو شکر تمام شده و فقط بحث ایمنی باغ مانده و چون ما هفته ای ماکسیموم یک بار به آن جا نبریم پس بحث امنیت و اینکه از باغ دزدی نشه خیلی مهم هست به هر حال به پیشنهاد همسرم به سرچ تو اینترنت مشغول شدم و با سایت شما آشنا شدم و فرصت رو به غنیمت می شمارم تا چند تا سوال از سایت خوبتون بپرسم ما احتیاج به درب هایی داریم که در کنار کیفیت بالا از قیمت خوب هم بهره‌مند باشه همینطوری شرکتی که گارانتی بده ممنون میشم که راهنماییم کنین یا شماره ای بذارین که بتونم ازشون کمک بگیریم مرسی

    پاسخ
  24. سلام و عرض ادب خدمت شما و همه عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه من سفارش درب آکاردئونی تاشو داشتم و می‌خواستم که از این درهای تاشو برای ورودی منزل استفاده کنم میخواستم بدونم در حالت جمع شده این حفاظ ها چند سانت از در را اشغال می کنند و می خواستم ببینم آیا که برای اثاث کشی امکان داره که بصورت کامل باز بشوند و به راحتی بتونیم وسایل رو ببریم و بیاریم و همچنین بفرمایید امنیت این حفاظ ها چجوری و آیا امنیت کافی رو برای ما برقرار میکنه منزل ما با واقع در منطقه ۴ هستش آیا خدمات تون برای این منطقه هم ارائه میشه متشکرم از شما روزتون بخیر

    پاسخ
  25. سلام و عرض ادب و خسته نباشید من به دنبال درب آکاردئونی توری هستم میخواستم بدونم آیا این توری ها امکان داره به صورت آکاردئونی باشه و بتونه باز و بسته و جمع بشه و آیا شما تولید کننده این نوع در هم هستین ؟ اصلا همچنین درب وجود داره یا خیر؟ من در ذهن خودم این درب رو تصور کردم و می خواهم که جلوی در تراس و منزلم بزنم ولی می خوام طوریش به صورت جمع شونده باشه و به صورت اکاردیونی باشه ممنون میشم اگه توضیح بدین و بفرمایید شما تولید کننده این درب ها هستین و اگر که هستین من کجا باید مراجعه کنم و نمونه کارهاتون رو ببینم و سفارش بدم

    پاسخ
  26. سلام من از تهران مزاحمتون میشم و ساکن خیابان پیروزی هستم دنبال درب آکاردئونی خیابان پیروزی میگشتم که با سایت شما آشنا شدم و اومدم سایتتون رو مطالعه کردم و از مطالبتون بسیار خوشم اومد و همچنین قیمت ها را دیدم و به نظرم قیمت در هاتون بسیار مناسبه میخواستم بدونم که آیا شما برای منطقه پیروزی هم کاری می کنید و کارشناس دارید که بیاد و برای ما بازدید و انجام بده و پیش فاکتور برامون ارسال کنه که ما بتوانیم هزینه را پرداخت کنیم و با شما همکاری داشته باشیم در رابطه با خرید و اینکه چقدر زمان میبره که این درها آماده بشه و بیان و نصبش رو برای ما انجام بدهند

    پاسخ
  27. سلام من از نجف آباد مزاحم شما میشم و دنبال درب آکاردئونی در اصفهان هست ممنون میشم که شماره نمایندگی خودتون در این استان را به بنده لطف بفرمایید که بتونم خریدم رو انجام بدهم و بفرمایید برای اندازه گیری در باید چیکار کنم آیا باید خودم اندازه رو بگیرم و به شما بدم یا کسی رو داری که بیاد برای ما اندازه ها رو بزنه و بفرمایید که هزینه حمل به چه صورت میشه هزینه نصبش چه جوریاست
    می خواهم که همه اینها رو بدونم که کسی که میاد اینجا بیشتر از من هزینه ای نگیره ممنون میشم میانگین هزینه ها را به بنده اعلام بفرمایید متشکرم از شما منتظر شماره نمایندگی شما هستم روز بخیر خدا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید